Ik ben er met 0 bezigquote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:40 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik ben er nog maar met 2 bezig en als dat fout gaat heb ik nog een paar achter de hand maar goed een stuk minder dan eerst
Heldquote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:41 schreef screwloose het volgende:
Ik spuit ze alleen in het gezicht als de vriend toekijkt. Vingeren gaat echt te ver
Trioquote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:43 schreef Drommeldaris het volgende:
Screw moet even huppel in dr gezicht spuiten terwijl dateding toekijkt
Sjah mannen.. zijn het niet zo waard vaak.. omdat ze dergelijke firefly ideeen er opna houden. Dat wekt bij mij tamelijk meteen al desinteressequote:
quote:
Dealquote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:43 schreef Evie het volgende:
[..]
Sjah mannen.. zijn het niet zo waard vaak.. omdat ze dergelijke firefly ideeen er opna houden. Dat wekt bij mij tamelijk meteen al desinteresse
Kom vanzelf een keer een enorm leuke kerel tegen..![]()
Valt reuze meequote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:43 schreef Evie het volgende:
[..]
Sjah mannen.. zijn het niet zo waard vaak.. omdat ze dergelijke firefly ideeen er opna houden. Dat wekt bij mij tamelijk meteen al desinteresse
Kom vanzelf een keer een enorm leuke kerel tegen..![]()
Dat gaat mn vriendin nooit goed vinden.quote:
WOLLA WAT IS DEZEquote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:47 schreef screwloose het volgende:
[..]
Dat gaat mn vriendin nooit goed vinden.
Wat lach je?quote:
Als je niet weet hoe leuk je ze vindt, moet je daar maar achter komen als je interesse hebt he?!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:47 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Valt reuze meeAls ik voor mezelf praat date ik wel veel tegelijk maar dat is vaak ook meer omdat je bij vrouwen niet weet wat je er precies aan hebt en je weet niet hoe leuk je ze vindt. Maar mocht het eenmaal zover komen dat er 1 mn vriendin word dan ben ik daar altijd wel trouw aan.
Wacht wat??quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:47 schreef screwloose het volgende:
[..]
Dat gaat mn vriendin nooit goed vinden.
Verdommequote:
Ja, daarom dat ik er ook meerdere tegelijkquote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:48 schreef Evie het volgende:
[..]
Wat lach je?![]()
[..]
Als je niet weet hoe leuk je ze vindt, moet je daar maar achter komen als je interesse hebt he?!
Ho ho rustig aan. Ik heb zelf ook nog geen pics. Zodra ze er zijn.. Ben jij de eerstequote:
Als ik daar achter zou komen zou je er bij mij meteen uit gegooid wordenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:49 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja, daarom dat ik er ook meerdere tegelijk
Geen facebook maar wel al een vriendin?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:49 schreef screwloose het volgende:
[..]
Ho ho rustig aan. Ik heb zelf ook nog geen pics. Zodra ze er zijn.. Ben jij de eerste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |