quote:
maakt me zo blij he dat nummerquote:
hooo genotquote:
Jij maakt altijd zure opmerkingen, die negeren we meestal ook.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:18 schreef leeell het volgende:
maakte ik ooit niet zo'n zure opmerking daarover ?
Ik ben bang hoor.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:25 schreef leeell het volgende:
Slechte zaak.cosmo
Morgen daarom klap in je zak
Ja, wie weet ooit hoor. Maar voorlopig hou ik bij de frituur spullen die ik al ken...quote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Is gewoon lekker hoor.Patat, sla en vlees in een bakje, hoezo geniaal.
Autist.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, wie weet ooit hoor. Maar voorlopig hou ik bij de frituur spullen die ik al ken...![]()
Hij zegt dat hij het niet is, k geloof hem niet.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:14 schreef Kaasrol het volgende:
Ik verwacht trouwens wel uitgebreid verslag van de waarheid achter woelrat
hmm. Ik ook niet.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hij zegt dat hij het niet is, k geloof hem niet.
quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 8 juli 2012 00:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Amsterdamse spin in je milkshake toen je omkeek.
quote:
quote:Op maandag 9 juli 2012 00:05 schreef Ezell het volgende:
Kom je voor een gratis milkshake naar Leiden? Leeell trakteerrrrrt.
quote:Op maandag 9 juli 2012 00:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
maakt me niet uit, toch vakantie, iedere dag is een sleur
wat ?quote:Op maandag 9 juli 2012 00:56 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Net terug van mijn langste werkdag ooit. 7:45 tot 00:45
Goedenacht.quote:Op maandag 9 juli 2012 01:13 schreef leeell het volgende:
nee hoor poes
ik ga slapen, ritme bouwen alles
Nee, een jongen.quote:
Nee, een Marokkaan.quote:Op maandag 9 juli 2012 01:14 schreef Woelrat het volgende:
[..]
zeker zo'n turk met behaarde mannenhanden dan hahaha
quote:
hm? daar wonen Marokkanen hoor, je pikt straattaal daar vrij snel opquote:Op maandag 9 juli 2012 01:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
nee jij dan, met je lemmer
hoaxquote:Op maandag 9 juli 2012 01:23 schreef Woelrat het volgende:
[..]
hm? daar wonen Marokkanen hoor, je pikt straattaal daar vrij snel opEn Wollah is geen antwoord.
Oké, ik zal het toegeven, ik ben Dastan niet, MAAR Ik probeerde van de week hem een beetje na te doen met zijn aanhalingstekens, schrijfstijl, etc., en jullie trapten erin. Doet me goed, dat wel.quote:
quote:Op maandag 9 juli 2012 01:25 schreef Woelrat het volgende:
[..]
Oké, ik zal het toegeven, ik ben Dastan niet, MAAR Ik probeerde van de week hem een beetje na te doen met zijn aanhalingstekens, schrijfstijl, etc., en jullie trapten erin. Doet me goed, dat wel.
nog even en je gaat het zelf geloven oh genotquote:Op maandag 9 juli 2012 01:27 schreef Woelrat het volgende:
daarentegen kom ik WEL uit Lemmer, heet ik WEL Daniël en klopt mijn geboortedatum ook. Ik zat vorig jaar in EXA, dus dat examen klopte niet.
Of courseee.quote:Op maandag 9 juli 2012 03:37 schreef Faaluser het volgende:
Iemand die pic nog opgeslagen? Ik kan het met gemak uitdokteren.
haha, met de auto gereden zekerquote:Op maandag 9 juli 2012 15:12 schreef Etsu het volgende:
Zitten nu in een café met gratis wifi die ze steeds handmatig aan en uit doen dus ik val zo weer weg denk ik
En koekje waar ben jij nou weer
En ik loop al paar dagen rond met een bruine arm en een witte arm, staat sexy jwt
quote:
Jij woont in Brabant. Daar hebben ze maar één supermarkt per stad/dorp.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
tuurlijk niet, klinkt als een paupermarkt, louter kwaliteit hier
kom maar eens naar v'waard en ga daar supermarkten tellenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jij woont in Brabant. Daar hebben ze maar één supermarkt per stad/dorp.
je hebt je vriendin al de bons gegeven?quote:
quote:
quote:
quote:
Mooie herinneringen aan de basisschool komen weer omhoog. Lekker via Google Video deze video aan tere zieltjes laten zien en dan hoorde je vanuit de computerhoek weer een gil. Ik heb zelden zo hard gegniffeld! Och, mooie tijden.quote:
Auto ja. 2,5 tanks vanaf Rotterdam naar lipnoquote:Op maandag 9 juli 2012 22:13 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
haha, met de auto gereden zeker? Ik zit nog steeds in Budweis, ben je daar al geweest? Ik ben druk als de pest, en hoop dat ik een dagje vrij heb dit weekend maar ik betwijfel het...
nice, neem meequote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:36 schreef Etsu het volgende:
Trouwens ielll
Ze hebben hier camel met filters10 pakjes voor 33 euro
Wat? Hoe rijdt je dan weer 2.5 tanks leegquote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Auto ja. 2,5 tanks vanaf Rotterdam naar lipno
Nee, (nog) niet geweest. Geen idee waar wel, tsjechie heeft moeilijke plaatsnamen. Gaan volgende week wel naar Praag, en straks (en net) naar Oostenrijk omdat een vriend hier last heeft van opgezwollen oor en chagrijnig van wordt.
Sigaretten en drank zijn hier retegoedkoop trouwens, scheelt al gauw 20 euro vergeleken met Nederland
Je bedoeld lipno nad vltavou? (Al zie ik niet echt hoe dat een typo kan zijnquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:51 schreef Etsu het volgende:
Cesky Krumlov gaan we morgen naartoe
Ik heb automaat eh, dat verbruikt sowieso meer bezine
We waren vanmiddag in Bad Leonfelden in Oostenrijk. En toen bij tax free sigaretten/drankwinkel vlak bij de grens.
Hoelang is t rijden van jou naar lapino nad vltavou?
herkenbaar met een meisje dat ik ken van fok!quote:
Wat fietsen ophalen en wat klanten inleiden enzo. Hoe bevalt Tsjechie je tot nu toe?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:39 schreef Etsu het volgende:
Koffie heb ik over t hoofd gezien, maar wel veel chocolade ja.Met een groot parkeerplaats.
En ja het was een typo
Wat deed je hier in de buurt?
Mooie landschappen, aardige mensen maar ik vind het autorijden hier engquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:46 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Wat fietsen ophalen en wat klanten inleiden enzo. Hoe bevalt Tsjechie je tot nu toe?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |