je hebt al mn respect voor jou verloren frank =(quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
Spongebob is erg vermakelijk. Enige serie ook waarin ik de Nederlandse stemmen beter vind dan de originele.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:13 schreef .Masturbatron. het volgende:
[..]
je hebt al mn respect voor jou verloren frank =(
Dat zeker. De nasynchronisatie is echt van uitzonderlijk hoog niveau.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
Spongebob is erg vermakelijk. Enige serie ook waarin ik de Nederlandse stemmen beter vind dan de originele.
Sarcasm over 9000quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:15 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat zeker. De nasynchronisatie is echt van uitzonderlijk hoog niveau.
Maak je zin af.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:10 schreef Ramkraker het volgende:
Chickies van 17 die spongebob kijken.. ik ball hun
Hey dat is ook niet lief.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:52 schreef junamii het volgende:
Spring voor de trein of zo. Haten op spongebob!
quote:
Valt me wel een beetje van je tegen dit topic trouwens.quote:
Haha okto, jij bent okto.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:54 schreef ssebass het volgende:
Snap echt niet wat mensen daar leuk aan vinden. Vind het ook echt bijzonder irritant, kan het niet aanhoren. Was jaren geleden benieuwd waar al die heisa over was, maar ik vind het echt bagger. Kan veel waarderen, maar dit echt niet. Als irritatie vorm kon krijgen is dat het.
Ziet het een keer opstaan en meteen ragenquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:08 schreef .Masturbatron. het volgende:
godverdomme wat een irritante kutserie is dat zeg...was net bij iemand op bezoek en haar dochter (van 17!!) was die serie aan het kijken
ik kan er maar niet genoeg woorden aan vuil maken hoe ongelooflijk irritant en kutterdekut die serie was toen ik vroeger nog tv keek. wat een ongelooflijk gaye schijtlachje heeft die rotspons zeg
hoe kan je zoiets nou aanhoren/aanzien zonder compleet gestoord te worden
ik kan niet geloven dat die serie NOG STEEDS op tv is
ik zou graag de stembanden van die stemacteur eruit willen scheuren, daarmee heel de wereld een plezier doen en omringd worden door de milfs wiens geestelijke gezondheid ik heb gered van die kutcartoon waar hun kinders naar kijken
net zoals al die amerikaanse kutcartoons met die irritante geluiden, muziekjes en stemacteurs (vooral fairy odd parents)
nu weet ik waar die hangjongeren van vroeger hun fucking gaylachje vandaan hebben
weg met die kutspongebob
ok bedankt mazzel
Haha okto, jij bent okto.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:45 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Eens met wat TS zegt over amerikaanse serie's, die halen het niet bij serie's als Afred Jodocus Kwak, Ovide, Teddy Ruxpin, Lucky Luke en dergelijk waar nog wat spanning in zat en een verhaal en het niet ging om alles zo belachelijk en irritant komisch neerzetten.
Eensch. En vergeet Boes! niet.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:45 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Eens met wat TS zegt over amerikaanse serie's, die halen het niet bij serie's als Afred Jodocus Kwak, Ovide, Teddy Ruxpin, Lucky Luke en dergelijk waar nog wat spanning in zat en een verhaal en het niet ging om alles zo belachelijk en irritant komisch neerzetten.
Dat jij niet begrijpt dat spongebob de troller der trollerkoningen is....quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:08 schreef .Masturbatron. het volgende:
godverdomme wat een irritante kutserie is dat zeg...was net bij iemand op bezoek en haar dochter (van 17!!) was die serie aan het kijken
ik kan er maar niet genoeg woorden aan vuil maken hoe ongelooflijk irritant en kutterdekut die serie was toen ik vroeger nog tv keek. wat een ongelooflijk gaye schijtlachje heeft die rotspons zeg
hoe kan je zoiets nou aanhoren/aanzien zonder compleet gestoord te worden
ik kan niet geloven dat die serie NOG STEEDS op tv is
ik zou graag de stembanden van die stemacteur eruit willen scheuren, daarmee heel de wereld een plezier doen en omringd worden door de milfs wiens geestelijke gezondheid ik heb gered van die kutcartoon waar hun kinders naar kijken
net zoals al die amerikaanse kutcartoons met die irritante geluiden, muziekjes en stemacteurs (vooral fairy odd parents)
nu weet ik waar die hangjongeren van vroeger hun fucking gaylachje vandaan hebben
weg met die kutspongebob
ok bedankt mazzel
Boesquote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:52 schreef DaHill het volgende:
[..]
Eensch. En vergeet Boes! niet.
Spongebob is meh. Er is slechter, maar ook beter.
Ik heb heel die serie nooit gevolgd dus ik zou niet weten wie of wat een okto isquote:
Eerlijk gezegd schaam ik me een beetje dat ik dit wel weet, maar goed:quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:06 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik heb heel die serie nooit gevolgd dus ik zou niet weten wie of wat een okto is
Hoe dan ook, boeit me nietquote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:16 schreef DaHill het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd schaam ik me een beetje dat ik dit wel weet, maar goed:
dit is octo:
[ afbeelding ]
Ga.aguyim schrijf 't nog verkeerd ook
ik ben die serie in mijn leven wel vaker tegenkomen dan één keerquote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:39 schreef Blester het volgende:
[..]
Ziet het een keer opstaan en meteen ragenGewoon nooit opzetten, zoals ik doe.
Je imago hooghouden op FOK!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:30 schreef .Masturbatron. het volgende:
[..]
ik ben die serie in mijn leven wel vaker tegenkomen dan één keer
en ik zet het natuurlijk niet op wat denk je dan
welk imagoquote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:21 schreef Vleermuisspin het volgende:
[..]
Je imago hooghouden op FOK!
De enige plek op de wereld waar je nog wordt afgebrand als je Emma Watson balt.
Die was baas jaquote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:26 schreef sinepedraap het volgende:
Die aflevering met die onzichtbaarheidsspray
Ja, ik laat weleens de leesbril beneden liggen, dan denk ik dat ik het goede topic heb terwijl ik verkeerd klik.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:02 schreef ufopiloot12 het volgende:
[..]
Ik zat dit al met verbazing te lezen.
Kan de beste gebeuren :pquote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, ik laat weleens de leesbril beneden liggen, dan denk ik dat ik het goede topic heb terwijl ik verkeerd klik.
Octo: Zo gepieptquote:
Iedereen haat je nu.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In deze ook wel:quote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
Edit: inhoudelijk; Spongebob.
Alleen in zijn wereld kan er een zee in een zee zijn
Afleveringen kennen uit je hoofdquote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:26 schreef sinepedraap het volgende:
Die aflevering met die onzichtbaarheidsspray
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 10:06 schreef Blester het volgende:
[..]
Valt reuze mee, vond er niet veel aan vroeger.
Jij zit nog helemaal in de beleving van de kinderlijke programma's? Sorry, zal je niet storen.quote:
Denken dat spongebob kinderlijk is_______quote:Op zaterdag 7 juli 2012 10:10 schreef Blester het volgende:
[..]
Jij zit nog helemaal in de beleving van de kinderlijke programma's? Sorry, zal je niet storen.
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 10:12 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Denken dat spongebob kinderlijk is_______!!!!!
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 10:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Luister niet naar hem. VIVA LA SPONGEBOB
Nee hoor, aan sommige mensen besteed ik alleen wat minder energie qua typen. Jij behoort daar toe in dit topicquote:
Haha jij bent octo!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 10:17 schreef Blester het volgende:
[..]
Nee hoor, aan sommige mensen besteed ik alleen wat minder energie qua typen. Jij behoort daar toe in dit topic
ja het is vast wel een redelijke cartoon zijn zonder dat kutlawaaiquote:Op zaterdag 7 juli 2012 02:11 schreef Ratelslangetje het volgende:
SpongebobMits geluid uit. Wat een ongelooflijke kutstem zowel in het Nederlands als origineel.
Leve Lex Passchierquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:08 schreef .Masturbatron. het volgende:
ik zou graag de stembanden van die stemacteur eruit willen scheuren
quote:Op zondag 8 juli 2012 11:24 schreef SonicVolcano het volgende:
[ afbeelding ]
Oftewel: klacht is ongegrond.
Ik:quote:Op zondag 8 juli 2012 11:34 schreef Biogarde het volgende:
Ik heb een Spongebob zaklantaarn
Door iemand meegenomen uit Hollywood.
Was van de week bij een moat en die had iets met z'n auto, of ik een lampje had en wilde bijschijnen. Kom ik met die lamp aan..
Hij:
Ik:
Hij:![]()
Ik:
jawel, maar die zuigen meestal. die kijk ik niequote:Op zondag 8 juli 2012 19:29 schreef ThaTim het volgende:
Worden er eigenlijk nog nieuwe afleveringen gemaakt? Kijk t al jaren niet meer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |