Geruststellend.quote:13-6-2012 It Become One is per 13/6/12 geroyeerd door de Stichting Webshopkeurmerk. Dit vanwege onmogelijk gebleken communicatie met dit bedrijf. Consumenten worden sterk afgeraden producten via deze site te bestellen
quote:
Ik heb ondertussen alle namen van de regenboog aan de lijn gehad. Ben vriendelijk geholpen en de hoorn is er ook een keer op gegooid.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:44 schreef dawg het volgende:
[..]
[..]
nu wil ik niet discrimineren maar dit vond ik toch wel een beetje typerend.
Ik haal hem volgende week in NY wel. Maar dan moet je net zien dat ik word beroofd of dat ik bij de douane moet bijbetalen.quote:
heb ik bij bol.com ook eens gehad. lcd tv besteld, betaald met ideal, ging die betaling mis, product heeft nog een paar weken op verzonden gestaan, tot bol.com het geld had geretourneerd.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ondertussen alle namen van de regenboog aan de lijn gehad. Ben vriendelijk geholpen en de hoorn is er ook een keer op gegooid.
In other news: de dure blender die ik een maand geleden bij Bol had gekocht en had geannuleerd nadat ik van het weekend een of ander goedkoop ding had gekocht, is toch verzonden. Even kijken of het nog voor de oude prijs is en of ze kunnen compenseren omdat ik nu de cashback-actie heb gemist, en anders gaat ie even hard weer terug.
Sinds Danny ervoor betaald krijgt denk ik.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:52 schreef dawg het volgende:
sinds wanneer worden er automagisch linkjes gemaakt?
ach so.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sinds Danny ervoor betaald krijgt denk ik.
Je gaat naar NY?quote:Op maandag 9 juli 2012 16:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik haal hem volgende week in NY wel. Maar dan moet je net zien dat ik word beroofd of dat ik bij de douane moet bijbetalen.
Nee, in Brabant zijn geen Amerikanen dus dat is beter.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je gaat naar NY?Dat is nog beter dan friet gaan eten met Rhu!
Als je als doel hebt mensen geld afhandig te maken hebben, zonder wat te leveren, doen ze het juist reuzegoed.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe je als bedrijf zoooo incompetent kan zijn.
Ik ga nog steeds uit van het goede in de mens. Hoe naief.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je als doel hebt mensen geld afhandig te maken hebben, zonder wat te leveren, doen ze het juist reuzegoed.
Met webwinkels moet je gewoon oppassen. Als ze iets beduidend goedkoper kunnen aanbieden, moet je goed kijken wat het eventuele addertje is. Ik kon verleden jaar ook mijn nieuwe telefoon heel goedkoop krijgen. Bleek het parallelle import uit het Oostblok te zijn. Zonder garantie.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ga nog steeds uit van het goede in de mens. Hoe naief..
Ik betaal liever wat meer als ik daar zekerheid en betrouwbaarheid voor krijg.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met webwinkels moet je gewoon oppassen. Als ze iets beduidend goedkoper kunnen aanbieden, moet je goed kijken wat het eventuele addertje is. Ik kon verleden jaar ook mijn nieuwe telefoon heel goedkoop krijgen. Bleek het parallelle import uit het Oostblok te zijn. Zonder garantie.
Eens!quote:Op maandag 9 juli 2012 17:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik betaal liever wat meer als ik daar zekerheid en betrouwbaarheid voor krijg.
Ja, het ging vanuit het werk van m'n broer, heel groot bedrijf. Dat leek me wel betrouwbaar.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik betaal liever wat meer als ik daar zekerheid en betrouwbaarheid voor krijg.
quote:Op maandag 9 juli 2012 16:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik haal hem volgende week in NY wel. Maar dan moet je net zien dat ik word beroofd of dat ik bij de douane moet bijbetalen.
quote:Op maandag 9 juli 2012 20:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
I know, rightHopelijk slaan vriendin en ik elkaar niet de hersens in
.
Eén week, enorm pauperhotel met enge beestjes en vermoorde hoeren aan Times Squarequote:Op maandag 9 juli 2012 20:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]zal wel meevallen toch, hoelang? Waar hotel? Leuk hotel?
quote:Op maandag 9 juli 2012 20:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eén week, enorm pauperhotel met enge beestjes en vermoorde hoeren aan Times Square
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |