Geloof het meteen man.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:42 schreef rotjoch_39 het volgende:
Dames en heren. Ik lul niet dit is helaas echt waar..... Ook de dame in kwestie had geen zin meer en toen zijn we maar gaan slapen
quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
Er soms zijn van die topics die gewoon niet waar zijn. Dit is er een van.
Vreemd dat hij er tijd voor heeft met al die milfs in zijn boekjequote:Op donderdag 5 juli 2012 19:43 schreef Mortaxx het volgende:
En ook nog je account hiervoor aangemaakt
quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:48 schreef TrippleDistilled het volgende:
Volgende keer dan maar condoom en luier gebruiken.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:58 schreef LittleLady het volgende:
Ik geloof hier echt geen bal van, je laat een vrouw 8 keer je bank eronder spuiten en bij een drol ga je janken whahahaha
Ik heb hem alvast uitgeprint, en boven mijn bed gehangen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:00 schreef KritischeMassa het volgende:
Wat een grappig topic TShihihi
Zo leuk verzonnen heb ik ze zelden gezien...
Ik ga hem voorlezen aan mijn moeder
Ik zie het probleem niet zo bij dat eerste .quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:58 schreef LittleLady het volgende:
Ik geloof hier echt geen bal van, je laat een vrouw 8 keer je bank eronder spuiten en bij een drol ga je janken whahahaha
fixedquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:00 schreef ikjijallebei het volgende:
Overduidelijke -totaal niet grappige/leuke- bullMILFshit.
Cool!!!!quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:00 schreef KritischeMassa het volgende:
Wat een grappig topic TShihihi
Zo leuk verzonnen heb ik ze zelden gezien...
Ik ga hem voorlezen aan mijn moeder
Was het een beetje een stevige drol, of was het zo'n sappige zodat het meteen in je kleed trok?quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:01 schreef rotjoch_39 het volgende:
[..]
het spuiten(en gelukkig keuteltje) was wel op een kleed wat over mijn bank lag
Mijn moeder vroeg wat een MILF wasquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:01 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Ik heb hem alvast uitgeprint, en boven mijn bed gehangen.
Het zal mij eerlijk gezegd een worst wezen wat voor smerige praktijken jullie uitvoeren.quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:01 schreef rotjoch_39 het volgende:
[..]
het spuiten(en gelukkig keuteltje) was wel op een kleed wat over mijn bank lag
zoals eerder vermeld een keutel. kon het met papiertje redelijk goed op pakken en weg doenquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:02 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Was het een beetje een stevige drol, of was het zo'n sappige zodat het meteen in je kleed trok?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |