Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Derium (Patje1987)
Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Ik speel helemaal niet altijd met negersquote:Op donderdag 5 juli 2012 18:51 schreef Thorb het volgende:
[..]
Weer een negert. Is goed, heb nu een Braziliaans team en ondanks de pace van 70/75 voorin speelt het best wel lekker
Heb ook nog wel Serie A
@Kamikazie omdat ik jou niet aardig vind
Inderdaad, stond al op nieuwssites en kwam ook al in het Arsenal topic voorbijquote:Op donderdag 5 juli 2012 18:51 schreef Tim86 het volgende:
Wel grappig dat KSI nu ineens bekend wordt buiten de FIFA community door zijn RvP rant
Oh bedoelde ook niet dat je er altijd meespeelt hoor, meer van na Drogba weer eentjequote:Op donderdag 5 juli 2012 18:52 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik speel helemaal niet altijd met negersWel in mijn Afrika squad natuurlijk.
Wat je wil, ik maak ze beiden met plezier in![]()
Ik dacht heel even dat jij ze had gekochtquote:Op donderdag 5 juli 2012 18:53 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Op facebook een meisje die dit post. Hoe lelijk wil je het hebben.
idd, kwam net ook dit tegen:quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:53 schreef Thorb het volgende:
[..]
Inderdaad, stond al op nieuwssites en kwam ook al in het Arsenal topic voorbij
quote:Robin Van Persie vertrekt bij Arsenal en dat bevalt de fans van de Londense topclub niet erg goed. Het internet staat al vol scheldpartijen aan de Nederlandse spits, maar weinig daarvan zijn zo hilarisch als dit (Engelstalig) filmpje. 'Wat deed je nu op Euro 2012? Eén goal? Zelfs Bendtner, ja Bendtner, scoorde er twee!'
Overigens: de man in kwestie is KSIOlajidebt, 's werelds meest bekende FIFA-speler.
Was even bang dat het jouw schoenen waren, was al aan het bedenken hoe ik mijn boodschap zachtjes over kon brengenquote:Op donderdag 5 juli 2012 18:53 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Op facebook een meisje die dit post. Hoe lelijk wil je het hebben.
Ik ookquote:Op donderdag 5 juli 2012 18:53 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik dacht heel even dat jij ze had gekocht![]()
Ik zou mezelf nog eerder kapot schieten dan die lelijke dingen te dragen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:53 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik dacht heel even dat jij ze had gekocht![]()
Bij RvP vind ik het ook onzin, maar Nasri heeft zich echt triest gedragen om een vertrek te forceren.quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:56 schreef Kamikazie het volgende:
Valt me wel op dat arsenal fans best wel trieste flikkers zijn. No offence aan de mensen op dit forum maar telkens als er een ster speler weggaat allemaal haten erop. (Nasri, van Perrsie)
Doe gewoon normaal en koop anders geen seizoenskaart meer . Triest volk.
Ja het is toch vrij normaal dat spelers worden gekocht en doorverkocht...quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:56 schreef Kamikazie het volgende:
Valt me wel op dat arsenal fans best wel trieste flikkers zijn. No offence aan de mensen op dit forum maar telkens als er een ster speler weggaat allemaal haten erop. (Nasri, van Perrsie)
Arsenal seizoenkaart is wel de duurste ter wereldquote:Op donderdag 5 juli 2012 18:56 schreef Kamikazie het volgende:
ziek!quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:57 schreef BDIL het volgende:
[..]
Arsenal seizoenkaart is wel de duurste ter wereld1800 pond per jaar
Als een man als Adebayor eerst bij Arsenal heeft gespeeld en later bij Spurs speelt (zie dat als Ajax-Feyenoord) dan maakt dat bij supporters vaak wat los. Bij Cesc was het ook minder omdat hij naar het buitenland ging in plaats van een concurrent.quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:56 schreef Kamikazie het volgende:
de duurste neem ik aan?quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:57 schreef BDIL het volgende:
[..]
Arsenal seizoenkaart is wel de duurste ter wereld1800 pond per jaar
?quote:
quote:
quote:
ik bedoel het duurste abonnement hequote:Op donderdag 5 juli 2012 18:59 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hij zegt letterlijk 'de duurste', en dan vraag jij of het de duurste is...
5-1quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:00 schreef Rijst het volgende:
GG GJE, Maar dat moet echt beter met je team
Nee die van net.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:00 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
5-1, of is dit al weer een ander potje?
quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:00 schreef Tim86 het volgende:
Dit topic (eigenlijk de reeks) is zo legendarisch
Falers op de Hotpantshyve #4 ~ Met een nieuwe start.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
ohh dat had ik echt niet uit die post kunnen halen eigenlijkquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:02 schreef Kamikazie het volgende:
Stoereboii bedoeld of het de duurst mogelijke seizoenskaart is of dat 1800 pond de start prijs is.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:02 schreef Kamikazie het volgende:
Stoereboii bedoeld of het de duurst mogelijke seizoenskaart is of dat 1800 pond de start prijs is.
Nee,laagste prijs duurste is 3500 pondquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:02 schreef Kamikazie het volgende:
bedoelt*quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:02 schreef Kamikazie het volgende:
Ooooohquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:02 schreef Kamikazie het volgende:
Huh?quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:00 schreef Rijst het volgende:
GG GJE, Maar dat moet echt beter met je team
Dit dus.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:12 schreef Thorb het volgende:
[..]![]()
Maar niet zo geschikt voor in de huiskamer
Hey homoquote:
Gij leeft nogquote:
dat er maar geen onduidelijkheid ontstaat over je geaardheid.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dit dus.
Komt m'n ma ineens binnenlopen
quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:14 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat er maar geen onduidelijkheid ontstaat over je geaardheid.
Ik wel, maar een SB bash is wel leuk tochquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:12 schreef Kamikazie het volgende:
Begreep nou echt niemand dat? Ik ben slim a mattie.
Ja die van 5-1quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Huh?
Wanneer hebben we gespeeld dan?
Toen jij ging eten alleen
We dachten dat je geraakt wasquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nou, ik heb het overleefd. Ik heb bijna een half uur op de bus die van school naar het station rijdt moeten wachten, en daarna reed mijn trein ook nog eens niet. Toen pakte ik de bus van 18:19. Nu kan ik weer over FUT praten!
Ah ja.quote:
Korte hoek, geen kansloze slidings, niet zo vaak instappen en niet te hard passen > hou het gewoon simpel en kortquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ah ja.
Geef mij eens wat tips dan, want jij tikt best snel rond, en mijn passes komen gewoon vaak niet aan
Ken jij hem uberhaupt wel?quote:
Wel langer dan 2 uur in totaalquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:15 schreef Thorb het volgende:
[..]
We dachten dat je geraakt wasGewoon een uur niets laten horen
quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:18 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hij wilde iets doen waarvoor je levenslang de gevangenis ingaat
Daar was niets leuks aan, gewoon iemand die zich niet kan gedragen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:18 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Ik was hier nog net toen hij hier nog was, zijn rages
Bedoel je 'levenslang' of levenslang, want levenslang kan je niet krijgen in Nederland, wel 'levenslang'.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:18 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hij wilde iets doen waarvoor je levenslang de gevangenis ingaat
Als ik een Maikon Leite uit een pakje krijg mag je hem voor een miljoen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wel langer dan 2 uur in totaal
Er zijn nu overigens 2 IF Maikon Leites op de markt maar hij is nog steeds veel te duur (2.100.000 BIN)
Hij wilde het ook niet in Nederland doen maar in Canada.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:20 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Bedoel je 'levenslang' of levenslang, want levenslang kan je niet krijgen in Nederland, wel 'levenslang'.
Alle ballen naar Ibra spelen en schieten.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ah ja.
Geef mij eens wat tips dan, want jij tikt best snel rond, en mijn passes komen gewoon vaak niet aan
Serieus aubquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:20 schreef Rijst het volgende:
[..]
Alle ballen naar Ibra spelen en schieten.
Dat probeerde hij bij de aftrap maar dat was weinig effectiefquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:20 schreef Rijst het volgende:
[..]
Alle ballen naar Ibra spelen en schieten.
Zullen we ruilen van team een keer?quote:
Mooie ketting heb ik hè?quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:21 schreef stoereboii het volgende:
zelf ook eentje gemaakt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
aldus pascal
[ afbeelding ]
master fifi:
[ afbeelding ]
Zolang ik maar niet genaaid ga worden vind ik het goed.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:22 schreef Rijst het volgende:
[..]
Zullen we ruilen van team een keer?Dan gaan we trade offeren en laat ik zien hoe je moet spelen
In Canada ook niet, aldus Wikipedia.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:20 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hij wilde het ook niet in Nederland doen maar in Canada.
Godver, meen je dat?quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:23 schreef Rijst het volgende:
[..]
Zo'n hoofd past wel bij je stem eigenlijk
Ik heb genoeg coins dus dan ga ik niet stelen van de arme.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zolang ik maar niet genaaid ga worden vind ik het goed.
Wil niet m'n Ibra en kompanen kwijt zijn waar ik veel tijd in heb gestoken
heehee hoho wij spelen vanavond toch nog ff?quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik wil wel eens ruilen van team dan in principe, maar heb ik ook nog keuze in wat voor team?quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:24 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik heb genoeg coins dus dan ga ik niet stelen van de arme.
GJE DIT IS EEN SIMPEL TRUUCJE LAAT JE NIET VANGENquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:24 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik heb genoeg coins dus dan ga ik niet stelen van de arme.
Is goed.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:24 schreef stoereboii het volgende:
[..]
heehee hoho wij spelen vanavond toch nog ff?
Je wilt mn team met Huntelaar?quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik wil wel eens ruilen van team dan in principe, maar heb ik ook nog keuze in wat voor team?
1. Ik doe gel in m'n haarquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:23 schreef Rijst het volgende:
[..]
Zo'n hoofd past wel bij je stem eigenlijk
Geen idee, post eens wat waar ik van kan kiezen?quote:
quote:
6. Mijn badkamer is veel groter en mooier.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:25 schreef pascal08 het volgende:
[..]
1. Ik doe gel in m'n haar
2. Ik draag geen New Kids ketting
3. Ik doe m'n boord van m'n overhemden altijd normaal.
4. Ik heb een Galaxy S3 en geen Blackberry white.
5. Ik fotografeer mezelf niet in de spiegel.
GJE wil vluchten met de 11 TOTY's van Rijstquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:25 schreef poker4lifee het volgende:
[..]![]()
Hij bedoelde natuurlijk z'n kut team waarmee hij van jou won he GJE, leek mij tenminste
8. Bij Pascal zit zijn zusje altijd op de wc in de badkamer.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:26 schreef pascal08 het volgende:
[..]
6. Mijn badkamer is veel groter en mooier.
7. Ik heb geen flaporen.
Gna gna gnaquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:26 schreef Thorb het volgende:
[..]
8. Bij Pascal zit zijn zusje altijd op de wc in de badkamer.
het wcquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:26 schreef Thorb het volgende:
[..]
8. Bij Pascal zit zijn zusje altijd op de wc in de badkamer.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:21 schreef Rijst het volgende:
Ik begin op Tim86 te lijken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
water closet (Engels)quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:28 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Wat jij zegt is Belgisch, mijn Belgische vriend.
Officieel komt het lidwoord van het volledige zelfstandig naamwoord dus het watercloset. De is echter gewoon ingeburgerd in de spreektaal maar onze Belg wil slim doen.quote:
Alleen die laatste spreekt me uberhaupt aanquote:
ik wilde een opmerking maken over gekregen coins.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Oja, het is ook Global System for Mobile Communications.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:28 schreef Thorb het volgende:
[..]
Officieel komt het lidwoord van het volledige zelfstandig naamwoord dus het watercloset. De is echter gewoon ingeburgerd in de spreektaal maar onze Belg wil slim doen.
Ik ook al jaquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:29 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik wilde een opmerking maken over gekregen coins.
Ik ook maar hield me inquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:29 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik wilde een opmerking maken over gekregen coins.
Gekke pino gaat picca's van zichzelf postenquote:
das wel orgineel opzich man, ben wel benieuwd naar jou fotoquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:30 schreef Thorb het volgende:
[..]
Misschien weet Gordon of Gerard Joling het.
nee da's gsmquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:29 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Oja, het is ook Global System for Mobile Communications.
JE WAIT A ZEMMELquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gekke pino gaat picca's van zichzelf posten
Dat kan ik begrijpenquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:30 schreef Pino0 het volgende:
[..]
das wel orgineel opzich man, ben wel benieuwd naar jou foto
lachen gieren brullenquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:31 schreef stoereboii het volgende:
wel grappig dat hij het zo ook maar durft te zeggen![]()
Rustig G, we zijn homies togquote:
ca vaquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:31 schreef Pino0 het volgende:
stoereboii ik mag jou wel volgens mij
wil je keertje daten?
Waarom zou je die willen? Ik wil alleen bewijzen dat die handicap niet bestaat.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Alleen die laatste spreekt me uberhaupt aan
Maar die krijg ik vast niet, wat natuurlijk te begrijpen is
inderdaad, je fokt met ons je fokt met de restquote:
ja, maar dat heb je dan ook bij die youtubers en dan ben je verrast/teleurgesteldquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Volgens mij is iedereen benieuwd naar elkaars uiterlijk
Ja, en ik ben benieuwd of die handicap dus wel bestaatquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:32 schreef Rijst het volgende:
[..]
Waarom zou je die willen? Ik wil alleen bewijzen dat die handicap niet bestaat.
GJE heeft toch wel genoeg om dat team van 10k van jou ook even te kopen mag ik hopenquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:32 schreef Rijst het volgende:
[..]
Waarom zou je die willen? Ik wil alleen bewijzen dat die handicap niet bestaat.
Het wordt nog een homo-ontmoetingsplaats hierquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:33 schreef Kamikazie het volgende:
Must not fap, al die geile mannen die hier voorbij komen ....
Ja, dan is je hele beeld wat je had weg.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:33 schreef stoereboii het volgende:
[..]
ja, maar dat heb je dan ook bij die youtubers en dan ben je verrast/teleurgesteld
Ja daarom bied ik mijn Braziliaanse team aan.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, en ik ben benieuwd of die handicap dus wel bestaat![]()
Ga je dan ragen?quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:33 schreef Pino0 het volgende:
maikon leite
als ik ergens een hekel aan heb is het wel die o zo orginele pace abusing fake voetballing brazilvers
trieste mensen
klopt, en altijd 100en reacties dat zijn hoofd niet bij zijn stem pastquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, dan is je hele beeld wat je had weg.
Hmm, ik ben helemaal nieuw in teams swappen met elkaarquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:33 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja daarom bied ik mijn Braziliaanse team aan.
blijkbaar dudeweiserquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:35 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Wie de fuck gaat er 27,5k betalen voor Mertens.
dat vraag ik me ook af. Zelf 23k voor betaald, vond ik ook al dom.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:35 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Wie de fuck gaat er 27,5k betalen voor Mertens.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hmm, ik ben helemaal nieuw in teams swappen met elkaar
Ik wil graag zeker weten dat ik niet genaaid ga worden
waarom herken ik hem gelijkquote:
Al mocht ik je naaien dan kan Pokerr mn account hacken en jou alles terugsturen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hmm, ik ben helemaal nieuw in teams swappen met elkaar
Ik wil graag zeker weten dat ik niet genaaid ga worden
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAHAquote:
Aight, dan wil ik morgenavond ofzo wel swappen denk ik.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:37 schreef Rijst het volgende:
[..]
Al mocht ik je naaien dan kan Pokerr mn account hacken en jou alles terugsturen.
Of je vroeg het juist zodat je kon zeggen: Dan had ik het niet gevraagd als wij vroegen wat jij daar deedquote:
Is dat echt een neger?quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:40 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk Geluidssysteem.
vandaag nieuwe uitgekomen he, moet nog wel kijkenquote:
quote:
Misschien ga ik dat team ook maar weer eens bouwenquote:
Hij zei vanmiddag Surinaamsquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:43 schreef Rijst het volgende:
[..]
Racist!! Hij is trouwens half Antilliaans. Dus je kan na de 45e minuut quitten.
Neequote:Op donderdag 5 juli 2012 19:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Misschien ga ik dat team ook maar weer eens bouwen
Dat speelde echt geilquote:
Is het ooit bij je opgekomen dat het niet aan je team ligt en je gewoon slecht bent?quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat speelde echt geil
Ibra team moet ik gewoon aan wennen denk ik
dan zou ik het niet wegdoen hequote:Op donderdag 5 juli 2012 19:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat speelde echt geil
Je hebt gewoon een prima teampje nu. Als je hier niet mee kan spelen dan kan je beter stoppen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat speelde echt geil
Of juist oefenen om beter te worden.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:46 schreef Rijst het volgende:
[..]
Je hebt gewoon een prima teampje nu. Als je hier niet mee kan spelen dan kan je beter stoppen.
Nee, want met H2H win ik bijna alles, is niet eens leuk.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:45 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Is het ooit bij je opgekomen dat het niet aan je team ligt en je gewoon slecht bent?
Als ik jou was zo ik heel veel H2H gaan spelen. Heel veeel.
Nee, gaat morgen wordenquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:46 schreef stoereboii het volgende:
[..]
dan zou ik het niet wegdoen hekan je om 20:45?
Dan moet je uit divisie 10 komenquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee, want met H2H win ik bijna alles, is niet eens leuk.
Huidige record is gewoon goed, tegen Rijst is het gewoon altijd gekut
xDquote:
Volgens mij zoek je altijd de slechtste tegenstanders opquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee, want met H2H win ik bijna alles, is niet eens leuk.
Huidige record is gewoon goed, tegen Rijst is het gewoon altijd gekut
Ik heb 2 teams, deze silvers, IF donk 130kquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:44 schreef stoereboii het volgende:
[..]
heb jij zoveel coins? ik dacht dat jij arm was
Goedkoper aanbieden.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:48 schreef Thorb het volgende:
Gje verliest van elke fokker, dus hoe zijn record goed kan zijn?
Zo te merken verkopen coins niet zo goed meer
Nope, ik klik alleen teams die BPL of MLS e.d heten wegquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:48 schreef Rijst het volgende:
[..]
Volgens mij zoek je altijd de slechtste tegenstanders opDat komt altijd in me op als ik je teamnaam zie.
Ik klik alleen Brazilianen weg want dan weet ik al dat het homo's zijn.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nope, ik klik alleen teams die BPL of MLS e.d heten weg
Waarom datquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Standaard paceteams waar ik niks in kan brengenquote:
waarom dan?quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Maar jij hebt toch ook een standaard pace team?quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Standaard paceteams waar ik niks in kan brengen
bro, ik druk zelfs 90 attack niet weg, vind het zelf ook niet leuk om hele tijd weggedrukt te wordenquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Standaard paceteams waar ik niks in kan brengen
oh ja en datquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:50 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Maar jij hebt toch ook een standaard pace team?
Ja Ibrahimovic erg pacy hoor, Di Natale ook erg pacy met 86.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:50 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Maar jij hebt toch ook een standaard pace team?
Wat dapper.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:51 schreef stoereboii het volgende:
[..]
bro, ik druk zelfs 90 attack niet weg, vind het zelf ook niet leuk om hele tijd weggedrukt te worden
GJE, je moet alleen brazilianen of skill team oid wegdrukken, dat zijn mensen zonder leven die al hun tijd in het skillen stoppenquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:50 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik klik alleen Brazilianen weg want dan weet ik al dat het homo's zijn.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:49 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Ik heb 2 teams, deze silvers, IF donk 130k, en een fitness bronze engels.
Speel eigenlijk altijd dat zilveren toernooi alleen haat ik het om tegen echte pace abusers te spelen, komop mensen denk ik dan, zoveel zilveren, maak is een leuke hybrid of een andere orginele squad ipv de standaard brazilianen, engelsen, serie A...
maar ja ik heb al tijd wel coins als je met zon grote pik rondloopt.
mensen aanbidden je gewoon en geven geld aan mij en zo kan ik pakketjes kopen![]()
oja, had me beste ooit, een aguero 88 in een 7.5k pakje80k verkoopt zemmeltje sir kouwad tabon
Is het er donker?quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:51 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Ja Ibrahimovic erg pacy hoor, Di Natale ook erg pacy met 86.
Sowieso met Ibra in je team hoef je niet eens bang te zijnquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:51 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Ja Ibrahimovic erg pacy hoor, Di Natale ook erg pacy met 86.
haha echt he.quote:
Maar jij speelt toch op de PS3 of niet? Er is trouwens niks mis met BraSilvers als je ze goed gebruikt (dus met skills) maar veel BraSilver users zijn irritant.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:20 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Als ik een Maikon Leite uit een pakje krijg mag je hem voor een miljoen.
Je verliest zelfs van Ronaldinho, Damiao en Fabianoquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:53 schreef Rijst het volgende:
[..]
Homo's met Neymar, Nilmar en LuizNeger aub, daar ga ik niet voor me lol tegen spelen.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:53 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik tikte anus in bij google afbeeldingen maar dat ga ik dus nooit meer doen
Nee op de xbox vaak verloren van Nilmar.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:53 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
haha echt he.
en Rijst die brazil haat komt niet door mij he?
Ja allemaal <80 pacequote:Op donderdag 5 juli 2012 19:54 schreef Vijf_voor het volgende:
Je hebt zelf toch ook een brazil team?
ahh ke, ja Nilmar zelf ook een hekel aanquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:54 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nee op de xbox vaak verloren van Nilmar.Allemaal deden ze een vingertje voor de mond
Pascal heeft ook zo'n team met TOTY's en dan Nilmar in de spitsquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:55 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ahh ke, ja Nilmar zelf ook een hekel aanvieze poacher
Ach, ik zal iig nooit met Nilmar en Welliton spelenquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:56 schreef Vijf_voor het volgende:
Een echte brazilianen hater speelt niet met brazilianen
Ik maar heb alleen een kut Porto team.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:57 schreef stoereboii het volgende:
welke PS3'er wil eens een potje tegen de enige echte sb?
Oh oke sorry ik zat helemaal fout Ibrahimovic is echt pace hoor.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
JE KRUIPT IN GJE'S ANUS DOOR HEM STEEDS OP TE HEMELEN!
my job here is done.
/captainobvious
ja ik ook, 20:45?quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:58 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Ik maar heb alleen een kut Porto team.
Kan nu niet, over halfuurtje.
Voeg me toe: Mr_Don123
IBRAHIMOVIC EEN PACE HOER VINDENquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:59 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Oh oke sorry ik zat helemaal fout Ibrahimovic is echt pace hoor.
I know that feeling bro. En ik wil geen een wegdoen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:01 schreef Rijst het volgende:
ik ben WEER een nieuwe team aan het maken6e alweer
Bidbumpedquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:52 schreef Fenomeno het volgende:
wtf, was in bid war voor een 84 Clichy twv 80k ofzo, komt er iemand met een bod van 265k, gaat er daarna nog iemand met 266k overheen
quote:
ik lach toch maarquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:01 schreef Rijst het volgende:
SB kap gewoon met bashen. Je maakt het niet gezelliger hier.
Wat is dat? Trade profit?quote:
Je wilt altijd GJE de grond in trappen. We weten allemaal wel dat hij niet zo goed is in Fifa. Dat hoef je niet 100x te zeggen. Help hem gewoon.quote:
Voor erbij jonguhquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:01 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
I know that feeling bro. En ik wil geen een wegdoen.
ach dat is ook niet zo erg bedoeld toch. ik ben toch ook serieus de grond in getrapt...quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:03 schreef Rijst het volgende:
[..]
Je wilt altijd GJE de grond in trappen. We weten allemaal wel dat hij niet zo goed is in Fifa. Dat hoef je niet 100x te zeggen. Help hem gewoon.
Want dat doe jij ook altijd.quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:03 schreef Rijst het volgende:
[..]
Je wilt altijd GJE de grond in trappen. We weten allemaal wel dat hij niet zo goed is in Fifa. Dat hoef je niet 100x te zeggen. Help hem gewoon.
Oh srry srry egt zal het niet meer doen srryquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:03 schreef pascal08 het volgende:
Ik heb liever TOTY Di Natale dan Nilmar hoor, maar die kan ik nog niet betalen.
Je basht GJE wel erg vaak moet ik zeggen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:04 schreef stoereboii het volgende:
[..]
ach dat is ook niet zo erg bedoeld toch. ik ben toch ook serieus de grond in getrapt...
was het je broertje?quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:04 schreef Thorb het volgende:
[..]
Oh srry srry egt zal het niet meer doen srry
Hier ga je spijt van krijgen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:05 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Je basht GJE wel erg vaak moet ik zeggen.
Ik ga niet stoppen met silver packs openen tot ik een IF heb.
Dan kan je lang wachten denk ik. Heb je al iets goeds gehad?quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:05 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Ik ga niet stoppen met silver packs openen tot ik een IF heb.
Toen ik nog een miljoen coins had wel, maar ik heb nog maar 60k ofzo..alles zit in teamsquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:03 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja jij zat altijd over het miljoen heen toch
Nee, random spelers, gewoon 300 ofzo.quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan kan je lang wachten denk ik. Heb je al iets goeds gehad?
Heb eens zo een team gezien met allemaal gingers met 100 chemistry, 5-10kquote:
quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:07 schreef stoereboii het volgende:
[..]
ik ga iets maken met Nilmar en Agbonlahor voor erbij
Oke tof man. En dan ga je zeker met dat team tegen GJE spelen. En dan wordt hij boos. Leuk! Ik ga alvast popcorn kopen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:07 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Doe dan Agbonlahor en Walcottquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:07 schreef stoereboii het volgende:
[..]
nee heb atm geen coins ervoor, tegen GJE ga ik met ibra. maar zo erg is het tussen gje en ik niet hoorquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:08 schreef Rijst het volgende:
[..]
Oke tof man. En dan ga je zeker met dat team tegen GJE spelen. En dan wordt hij boos. Leuk! Ik ga alvast popcorn kopen.
Iron Maiden?quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:09 schreef Dudeweiser het volgende:
Wie weet er nog bands die vergelijkbaar zijn met Alter Bridge en Avenged Sevenfold?
kan ook altijd nogquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:08 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Doe dan Agbonlahor en Walcott![]()
David Luiz natuurlijk in de verdediging.
je kan er niks van.quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ibra en de rest gaat eruit.
/Care als jullie zeggen dat je er dan niks van kan
Gewoon minderquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:09 schreef stoereboii het volgende:
[..]
nee heb atm geen coins ervoor, tegen GJE ga ik met ibra. maar zo erg is het tussen gje en ik niet hoor
komop ik wil er nog eens tegenquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ibra en de rest gaat eruit.
/Care als jullie zeggen dat je er dan niks van kan
Moet je nu komen.quote:
ok dat is mss wel irritant jaquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gewoon mindergebruiken als je niets toe te voegen hebt
20:45?quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Moet je nu komen.
20:30 is de tijd van Ibra over
Als je tactisch leest is Ibra dan al wegquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |