Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Derium (Patje1987)
Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Ik speel helemaal niet altijd met negersquote:Op donderdag 5 juli 2012 18:51 schreef Thorb het volgende:
[..]
Weer een negert. Is goed, heb nu een Braziliaans team en ondanks de pace van 70/75 voorin speelt het best wel lekker
Heb ook nog wel Serie A
@Kamikazie omdat ik jou niet aardig vind
Inderdaad, stond al op nieuwssites en kwam ook al in het Arsenal topic voorbijquote:Op donderdag 5 juli 2012 18:51 schreef Tim86 het volgende:
Wel grappig dat KSI nu ineens bekend wordt buiten de FIFA community door zijn RvP rant
Oh bedoelde ook niet dat je er altijd meespeelt hoor, meer van na Drogba weer eentjequote:Op donderdag 5 juli 2012 18:52 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik speel helemaal niet altijd met negersWel in mijn Afrika squad natuurlijk.
Wat je wil, ik maak ze beiden met plezier in![]()
Ik dacht heel even dat jij ze had gekochtquote:Op donderdag 5 juli 2012 18:53 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Op facebook een meisje die dit post. Hoe lelijk wil je het hebben.
idd, kwam net ook dit tegen:quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:53 schreef Thorb het volgende:
[..]
Inderdaad, stond al op nieuwssites en kwam ook al in het Arsenal topic voorbij
quote:Robin Van Persie vertrekt bij Arsenal en dat bevalt de fans van de Londense topclub niet erg goed. Het internet staat al vol scheldpartijen aan de Nederlandse spits, maar weinig daarvan zijn zo hilarisch als dit (Engelstalig) filmpje. 'Wat deed je nu op Euro 2012? Eén goal? Zelfs Bendtner, ja Bendtner, scoorde er twee!'
Overigens: de man in kwestie is KSIOlajidebt, 's werelds meest bekende FIFA-speler.
Was even bang dat het jouw schoenen waren, was al aan het bedenken hoe ik mijn boodschap zachtjes over kon brengenquote:Op donderdag 5 juli 2012 18:53 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Op facebook een meisje die dit post. Hoe lelijk wil je het hebben.
Ik ookquote:Op donderdag 5 juli 2012 18:53 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik dacht heel even dat jij ze had gekocht![]()
Ik zou mezelf nog eerder kapot schieten dan die lelijke dingen te dragen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:53 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik dacht heel even dat jij ze had gekocht![]()
Bij RvP vind ik het ook onzin, maar Nasri heeft zich echt triest gedragen om een vertrek te forceren.quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:56 schreef Kamikazie het volgende:
Valt me wel op dat arsenal fans best wel trieste flikkers zijn. No offence aan de mensen op dit forum maar telkens als er een ster speler weggaat allemaal haten erop. (Nasri, van Perrsie)
Doe gewoon normaal en koop anders geen seizoenskaart meer . Triest volk.
Ja het is toch vrij normaal dat spelers worden gekocht en doorverkocht...quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:56 schreef Kamikazie het volgende:
Valt me wel op dat arsenal fans best wel trieste flikkers zijn. No offence aan de mensen op dit forum maar telkens als er een ster speler weggaat allemaal haten erop. (Nasri, van Perrsie)
Arsenal seizoenkaart is wel de duurste ter wereldquote:Op donderdag 5 juli 2012 18:56 schreef Kamikazie het volgende:
ziek!quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:57 schreef BDIL het volgende:
[..]
Arsenal seizoenkaart is wel de duurste ter wereld1800 pond per jaar
Als een man als Adebayor eerst bij Arsenal heeft gespeeld en later bij Spurs speelt (zie dat als Ajax-Feyenoord) dan maakt dat bij supporters vaak wat los. Bij Cesc was het ook minder omdat hij naar het buitenland ging in plaats van een concurrent.quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:56 schreef Kamikazie het volgende:
de duurste neem ik aan?quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:57 schreef BDIL het volgende:
[..]
Arsenal seizoenkaart is wel de duurste ter wereld1800 pond per jaar
?quote:
quote:
quote:
ik bedoel het duurste abonnement hequote:Op donderdag 5 juli 2012 18:59 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hij zegt letterlijk 'de duurste', en dan vraag jij of het de duurste is...
5-1quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:00 schreef Rijst het volgende:
GG GJE, Maar dat moet echt beter met je team
Nee die van net.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:00 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
5-1, of is dit al weer een ander potje?
quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:00 schreef Tim86 het volgende:
Dit topic (eigenlijk de reeks) is zo legendarisch
Falers op de Hotpantshyve #4 ~ Met een nieuwe start.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
ohh dat had ik echt niet uit die post kunnen halen eigenlijkquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:02 schreef Kamikazie het volgende:
Stoereboii bedoeld of het de duurst mogelijke seizoenskaart is of dat 1800 pond de start prijs is.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:02 schreef Kamikazie het volgende:
Stoereboii bedoeld of het de duurst mogelijke seizoenskaart is of dat 1800 pond de start prijs is.
Nee,laagste prijs duurste is 3500 pondquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:02 schreef Kamikazie het volgende:
bedoelt*quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:02 schreef Kamikazie het volgende:
Ooooohquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:02 schreef Kamikazie het volgende:
Huh?quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:00 schreef Rijst het volgende:
GG GJE, Maar dat moet echt beter met je team
Dit dus.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:12 schreef Thorb het volgende:
[..]![]()
Maar niet zo geschikt voor in de huiskamer
Hey homoquote:
Gij leeft nogquote:
dat er maar geen onduidelijkheid ontstaat over je geaardheid.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dit dus.
Komt m'n ma ineens binnenlopen
quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:14 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat er maar geen onduidelijkheid ontstaat over je geaardheid.
Ik wel, maar een SB bash is wel leuk tochquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:12 schreef Kamikazie het volgende:
Begreep nou echt niemand dat? Ik ben slim a mattie.
Ja die van 5-1quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Huh?
Wanneer hebben we gespeeld dan?
Toen jij ging eten alleen
We dachten dat je geraakt wasquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nou, ik heb het overleefd. Ik heb bijna een half uur op de bus die van school naar het station rijdt moeten wachten, en daarna reed mijn trein ook nog eens niet. Toen pakte ik de bus van 18:19. Nu kan ik weer over FUT praten!
Ah ja.quote:
Korte hoek, geen kansloze slidings, niet zo vaak instappen en niet te hard passen > hou het gewoon simpel en kortquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ah ja.
Geef mij eens wat tips dan, want jij tikt best snel rond, en mijn passes komen gewoon vaak niet aan
Ken jij hem uberhaupt wel?quote:
Wel langer dan 2 uur in totaalquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:15 schreef Thorb het volgende:
[..]
We dachten dat je geraakt wasGewoon een uur niets laten horen
quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:18 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hij wilde iets doen waarvoor je levenslang de gevangenis ingaat
Daar was niets leuks aan, gewoon iemand die zich niet kan gedragen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:18 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Ik was hier nog net toen hij hier nog was, zijn rages
Bedoel je 'levenslang' of levenslang, want levenslang kan je niet krijgen in Nederland, wel 'levenslang'.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:18 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hij wilde iets doen waarvoor je levenslang de gevangenis ingaat
Als ik een Maikon Leite uit een pakje krijg mag je hem voor een miljoen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wel langer dan 2 uur in totaal
Er zijn nu overigens 2 IF Maikon Leites op de markt maar hij is nog steeds veel te duur (2.100.000 BIN)
Hij wilde het ook niet in Nederland doen maar in Canada.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:20 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Bedoel je 'levenslang' of levenslang, want levenslang kan je niet krijgen in Nederland, wel 'levenslang'.
Alle ballen naar Ibra spelen en schieten.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ah ja.
Geef mij eens wat tips dan, want jij tikt best snel rond, en mijn passes komen gewoon vaak niet aan
Serieus aubquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:20 schreef Rijst het volgende:
[..]
Alle ballen naar Ibra spelen en schieten.
Dat probeerde hij bij de aftrap maar dat was weinig effectiefquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:20 schreef Rijst het volgende:
[..]
Alle ballen naar Ibra spelen en schieten.
Zullen we ruilen van team een keer?quote:
Mooie ketting heb ik hè?quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:21 schreef stoereboii het volgende:
zelf ook eentje gemaakt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
aldus pascal
[ afbeelding ]
master fifi:
[ afbeelding ]
Zolang ik maar niet genaaid ga worden vind ik het goed.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:22 schreef Rijst het volgende:
[..]
Zullen we ruilen van team een keer?Dan gaan we trade offeren en laat ik zien hoe je moet spelen
In Canada ook niet, aldus Wikipedia.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:20 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hij wilde het ook niet in Nederland doen maar in Canada.
Godver, meen je dat?quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:23 schreef Rijst het volgende:
[..]
Zo'n hoofd past wel bij je stem eigenlijk
Ik heb genoeg coins dus dan ga ik niet stelen van de arme.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zolang ik maar niet genaaid ga worden vind ik het goed.
Wil niet m'n Ibra en kompanen kwijt zijn waar ik veel tijd in heb gestoken
heehee hoho wij spelen vanavond toch nog ff?quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zolang ik maar niet genaaid ga worden vind ik het goed.
Wil niet m'n Ibra en kompanen kwijt zijn waar ik veel tijd in heb gestoken
Ik wil wel eens ruilen van team dan in principe, maar heb ik ook nog keuze in wat voor team?quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:24 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik heb genoeg coins dus dan ga ik niet stelen van de arme.
GJE DIT IS EEN SIMPEL TRUUCJE LAAT JE NIET VANGENquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:24 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik heb genoeg coins dus dan ga ik niet stelen van de arme.
Is goed.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:24 schreef stoereboii het volgende:
[..]
heehee hoho wij spelen vanavond toch nog ff?
Je wilt mn team met Huntelaar?quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik wil wel eens ruilen van team dan in principe, maar heb ik ook nog keuze in wat voor team?
1. Ik doe gel in m'n haarquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:23 schreef Rijst het volgende:
[..]
Zo'n hoofd past wel bij je stem eigenlijk
Geen idee, post eens wat waar ik van kan kiezen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |