quote:Maar vul maar aan wanner je kan de bbq/filmmeet is in de omgeving Rotterdam en kinderen kunnen meekomen.![]()
Data FOK! BBQ & filmmeeting:
3 augustus Belle
4 augustus Belle
5 augustus Belle
10 augustus Belle, Ehhe
11 augustus Belle
12 augustus Belle
17 augustus Belle, Ehhe
18 augustus Belle
19 augustus
24 augustus Belle
25 augustus
26 augustus
Klinkt gooooooed! Ik had toevallig ook lekker brood plus brie gekocht voor morgen middag voor mezelf. Ik zei dat ik eindelijk mezelf moest verwennen enzo... maar van vriendlief mag het natuurlijk altijd. Schatje!quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:06 schreef dolfina-chica het volgende:
geen kapsalon geworden..
lekkere afbakbroodjes met brie, kruidenkaas en verse roomkaas.
daarbij een dikke bak met druiven...
![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:06 schreef dolfina-chica het volgende:
geen kapsalon geworden..
lekkere afbakbroodjes met brie, kruidenkaas en verse roomkaas.
daarbij een dikke bak met druiven...
![]()
![]()
tonijnsalade maak ik altijd zelf...quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:08 schreef kahlie het volgende:
[..]
Klinkt gooooooed! Ik had toevallig ook lekker brood plus brie gekocht voor morgen middag voor mezelf. Ik zei dat ik eindelijk mezelf moest verwennen enzo... maar van vriendlief mag het natuurlijk altijd. Schatje!
Net tonijnsalade op... waarom moeten ze d'r altijd zoveel olijfen ingooien. Bijna 20!! Ik vind ze niet lekker en nou voel ik me schuldig dat het weggegooid moet worden.
Niet doen. Zijn rotdingen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:08 schreef kahlie het volgende:
en nou voel ik me schuldig dat het weggegooid moet worden.
Als je dichterbij had gewoond dan was ik nu naar je onderweg.quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:11 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
tonijnsalade maak ik altijd zelf...
blikje tonijn... lente uitje... gurkje, kwamkwammer.. gemengde sla... beetje knoflook, beetje zout en peper... en wat mayo...
![]()
![]()
Ik alleen als ik me goed voel. Ben nog aan het uitzieken, dus ff geen zin om te koken. maar dan zonder gurkje, want daar hou ik niet van. En wel met curry er bij en mayo als het op brood gaat en met pasta als het is om te eten (en dan geen sla dus).quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:11 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
tonijnsalade maak ik altijd zelf...
blikje tonijn... lente uitje... gurkje, kwamkwammer.. gemengde sla... beetje knoflook, beetje zout en peper... en wat mayo...
![]()
![]()
Hehehe LOLZ! Nou moest ik lachen. Thanksquote:Op donderdag 5 juli 2012 18:15 schreef vannelle het volgende:
[..]
Niet doen. Zijn rotdingen.
Je krijgt ze ongevraagd, smaakt nergens naar en het enige wat ze doen is er voor zorgen dat je moet schijten.
Dat ze nog niet verboden zijn zeg.......
quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:24 schreef kahlie het volgende:
[..]
Hehehe LOLZ! Nou moest ik lachen. Thanks
En wij dan?quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:29 schreef vannelle het volgende:
Hahahaaaa, ik ga weer trouwen!
[25-35 jaar: nieuwe contacten SC] #87 Virtueel gelukkig
Al is het niet degene die ik bedoelde.
Ho ff!quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:34 schreef kahlie het volgende:
Wat eten jullie allemaal ongezondFf plagen
Das wel gezond en lekker! Stukje vlees erbij?quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:38 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ho ff!
Bloemkool en aardappels zijn bijna klaar hier. nog ff kaassausje maken.
* Rucky met bier en shag aan het fokken is.quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:34 schreef kahlie het volgende:
Wat eten jullie allemaal ongezondFf plagen
De eer.quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:33 schreef vannelle het volgende:
[..]
jij mag getuige zijn.
Van het huwelijk, niet van de huwelijksnacht.
kan, maar dat eet ik nu niet...quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:16 schreef Rucky het volgende:
[..]
Als je dichterbij had gewoond dan was ik nu naar je onderweg.![]()
ik niet snap...quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:29 schreef vannelle het volgende:
Hahahaaaa, ik ga weer trouwen!
[25-35 jaar: nieuwe contacten SC] #87 Virtueel gelukkig
Al is het niet degene die ik bedoelde.
Oh ja de fhf film/bbq meet. Dat moet ik nog even met Merlijn kortsluiten.quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:43 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
kan, maar dat eet ik nu niet...
maar een idee om bij de bbq te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |