Dit gaat dus om inbraak op een terrein of in een pand, en heeft niets met computers te maken.quote:Artikel 202
Indien de schuldige aan een der in de artikelen 198-201 omschreven misdrijven zich de toegang tot de plaats van het misdrijf verschaft of het goed onder zijn bereik brengt door middel van braak, verbreking of inklimming, van valse sleutels, van een valse order of een vals kostuum, kan de straf met ten hoogste een jaar gevangenisstraf worden verhoogd.
Volgens dit ding heeft TS ook een IPS i.p.v. een ISP.quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:17 schreef Klonk het volgende:
"waar kan ik kopen paysafe card"
Zoveel moeite in een scam steken en dan verrekken de boel op taalfouten te controleren
goeden tip!quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:05 schreef Syb.ren het volgende:
En hier meteen een stappenplan om het weer te verwijderen.
Ja ziet er wel echt uit ja, hmmm. Overheid probeert inderdaad wel vaker op die manier geld te innen in plaats van middels een acceptgiro. Lastig.quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:00 schreef bollie1990 het volgende:
Hey iedereen toen ik vandaag thuis kwam was mijn pc geblokkeerd ik weet niet als dit nu echt of nep is kunne jullie mij miscchien helpen. Screenshot; [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |