Ja dat ben je zekerquote:
Whehehehehehequote:
Kon haar wel schieten, en het werkt al zo bagger in deze hitte, klimaatcontrole ding slaat nergens op, het is of 6 graden warmer dan buiten met dit weer, of 6 graden kouder met koud weerquote:
quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:23 schreef Kally het volgende:
Maar we klagen niet, we doen het gewoon en morgen steek ik om 1 uur mijn middelvinger op hahahaha
'de middelvinger' wordt iets lekker casuals.quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:23 schreef Kally het volgende:
Maar we klagen niet, we doen het gewoon en morgen steek ik om 1 uur mijn middelvinger op hahahaha
Nou ja in gedachten, een dame doet zoiets nietquote:Op donderdag 5 juli 2012 17:30 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
'de middelvinger' wordt iets lekker casuals.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:30 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
'de middelvinger' wordt iets lekker casuals.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zorg je wel dat het op de foto komt Kal? Is goed voor je street credits of zo
Hmmm?quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:31 schreef Kally het volgende:
Hier gaat de water uit de meloen langs de lijfjes
Watermeloen, alleen korte broekjes aan, eten, sap eruitquote:
Ahquote:Op donderdag 5 juli 2012 18:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Watermeloen, alleen korte broekjes aan, eten, sap eruit
Zo eten ze allesquote:
Ik moest echt even lachenquote:
Echt?quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:58 schreef Lutte het volgende:
Baasje
Bij de Hema heb je nu een Babycino![]()
![]()
Papa en mama aan de koffie en baby'tje een mini koffie kopjes met mini mini mini marshmallows. Zo lief
Uhu uhu uhuquote:
Omg wat schattigquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:00 schreef Lutte het volgende:
[..]
Uhu uhu uhuZe hebben me echt weg moeten slepen daar, en toen een ukkie het ook daadwerkelijk ging eten was er helemaal geen redden meer aan
Hij heeft smaakquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:03 schreef Kally het volgende:
Ik vertel het net tegen jongste zelfs hij zegt awwwww
Ik heb nog niet gegeten, ik heb geen trek door de warmtequote:Op donderdag 5 juli 2012 19:04 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hij heeft smaak
Ik zit aan de hagelslag, het was sterker dan mijzelf
KAK.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:04 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hij heeft smaak
Ik zit aan de hagelslag, het was sterker dan mijzelf
Wel goed eten hèquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb nog niet gegeten, ik heb geen trek door de warmte
We zitten baby foto's te kijken nu
Ik ga zo wat eten, ik zit even te wachten, er komt zo iemand een stoel ophalen bij me, weggeefhoek FTWquote:
Oh dat van Facebook? Echt een leuk initiatief!quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ga zo wat eten, ik zit even te wachten, er komt zo iemand een stoel ophalen bij me, weggeefhoek FTW
Yep, en het ruimt zo lekker opquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
Oh dat van Facebook? Echt een leuk initiatief!
Kreeg zaterdag al een opmerking van de vader van vriendje, *pakt pols vast* 'Je bent geen grote eter hè?'quote:
Ik moest hardop lachen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
Kreeg zaterdag al een opmerking van de vader van vriendje, *pakt pols vast* 'Je bent geen grote eter hè?'
quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
Kreeg zaterdag al een opmerking van de vader van vriendje, *pakt pols vast* 'Je bent geen grote eter hè?'
Je zat te nomnomen over je filet met eiquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:33 schreef Renesite het volgende:
Natuuuuulijk had ik geen kleingeld voor een vette bek net.
Jamaar jamaarquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Je zat te nomnomen over je filet met ei
Ja hoor, kan bestquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jamaar jamaar. Vind jij zoiets avondeten?
That's mequote:
quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Een telefoonklapper met nummers van konijnen.
Ik ookquote:
Ik kijk momenteel naar die vliegquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik kijk naar FC Twente tegen wat amateurs uit Andorra. 100e voorronde Europa League.
Hij vliegt al 10 minuten voor het raam in vierkantjesquote:
Ik zal morgen even kijken of ze die hier hebbenquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:05 schreef PatriQue89 het volgende:
Tevens wil ik iedereen aanraden om die non-alcoholische citroen cocktail van de aldi te halen!
Behalve in Delfzijl, want die heb ik allemaal al gekocht!
Moet je niet boos worden als er straks een stuk glas in de vorm van een vierkantje naar beneden valt.quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij vliegt al 10 minuten voor het raam in vierkantjes
quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:07 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Moet je niet boos worden als er straks een stuk glas in de vorm van een vierkantje naar beneden valt.
Nou, flesje van 0.75 liter, ¤1.79quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Jee, weet je wel hoeveel moeite er gedaan is om die cocktailtjes daar te krijgen?
Pfffff kei duur joh!quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:08 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nou, flesje van 0.75 liter, ¤1.79Ze mogen blij zijn dat ze er van af zijn
PM linkje DMquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:13 schreef Lutte het volgende:
Vladoupolos, er zijn foto's van De Ketting, het blijft lachen
Haha echt.quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:13 schreef Lutte het volgende:
Vladoupolos, er zijn foto's van De Ketting, het blijft lachen
Ik haal tussen de middag vaak een broodje bij haarquote:
quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:22 schreef Kally het volgende:
Zo stoeltje is opgehaald, bleek ik haar nog te kennen ook
Ik zit nu al aan een koud blikje Hertog Janquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:35 schreef Kally het volgende:
Ik ga zo een heerlijk koud pilsje nemen, omdat het kan
Hoor jij dan geen vakantie te hebben al?quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:37 schreef DeZwabber het volgende:
blehhh, ik begin het schoolwerk nu een beetje beu te worden
Nog 1 week, heb geen les meer maar moet nog een hoop inleveren.quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Hoor jij dan geen vakantie te hebben al?
Ohhh oke.quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nog 1 week, heb geen les meer maar moet nog een hoop inleveren.
gutenabend herr Vaduzquote:
trique ziet eruit als een spook, lijkt me duidelijk??quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Ohhh oke.
Ik heb meegedaan aan een prijsvraag waarbij ik een spooktocht kan winnen voor meerdere personen, raad eens wie er mee mogen als ik win
Precies je bent snel slap met dit weerquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik pak een bifiworst, het is er zo'n dag voor.
Ik heb weer genoeg bifoworst gezien voor deze weekquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik pak een bifiworst, het is er zo'n dag voor.
Duhhhquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:47 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
trique ziet eruit als een spook, lijkt me duidelijk??
quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Duhhh
Maar jij gaat natuurlijk ook mee
Vertel meid!quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Ohhh oke.
Ik heb meegedaan aan een prijsvraag waarbij ik een spooktocht kan winnen voor meerdere personen, raad eens wie er mee mogen als ik win
Lees danquote:
quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:47 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
trique ziet eruit als een spook, lijkt me duidelijk??
Die heb ik gedaan in London, was echt eng.quote:
Kun je ook angstaanjagend kijken dan?quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:51 schreef Bos81 het volgende:
Ik kan wel voor weerwolf spelen. De baard heb ik al![]()
Nee doos, iedereen tochquote:
Deze zal wel minder eng zijn maar met zijn allen kunnen we wel lachenquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die heb ik gedaan in London, was echt eng.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:52 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Kun je ook angstaanjagend kijken dan?
quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:52 schreef Bellatrix het volgende:
Ik kan wel Jack the Ripper spelen. Ik heb toch al een stuk of 5 hoeren vermoord met een chirurgisch mes.![]()
![]()
quote:
Ik kan "Howlen" jaquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:53 schreef Kally het volgende:
[..]
@Bos, dan moet je ook zo kunnen grommen he?
Nigggaaaahhhquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:52 schreef Bellatrix het volgende:
Ik kan wel Jack the Ripper spelen. Ik heb toch al een stuk of 5 hoeren vermoord met een chirurgisch mes.![]()
![]()
Wij allemaal in een rolstoel, lijkt me helemaal stoer!quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:59 schreef Kally het volgende:
Oke het schoot daarnet in mijn rug, ik hoop morgen over maar als ik er over 2 weken nog last van heb, ga ik in rolstoel en hebben we overal voorrang in de Efteling
quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:00 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wij allemaal in een rolstoel, lijkt me helemaal stoer!
Ik krijg alleen van het woord accessoire alweer een lachstuip, jouw schuldquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:02 schreef -Vaduz- het volgende:
En dan ook allemaal een slabbetje. Gewoon een sterk accessoire.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik krijg alleen van het woord accessoire alweer een lachstuip, jouw schuld
eenschquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:06 schreef Bellatrix het volgende:
Mensen die luidruchtig eten moeten dood.
Ja, dat je heel die kaken hoort klapperenquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:06 schreef Bellatrix het volgende:
Mensen die luidruchtig eten moeten dood.
jaaa dan gaan we een race doen!quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:00 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wij allemaal in een rolstoel, lijkt me helemaal stoer!
OOK EENSCHquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Mensen die pronken moet cocktails moeten delen.
Ik ookquote:
Zin en vrees tegelijk. Met jullie, met die magische wereld, met attracties. Met dingen die niet sluiten. Ik maak altijd wat mee.quote:
Sprookjesbos is heel veiligquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:17 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zin en vrees tegelijk. Met jullie, met die magische wereld, met attracties. Met dingen die niet sluiten. Ik maak altijd wat mee.
Hebben ze ook aardbeien?quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:18 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb vooral heel veel zin in die lekkere Unox worsten daar.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:18 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb vooral heel veel zin in die lekkere Unox worsten daar.
Ja met wafelsquote:
FLIKKER OP NOU HOORquote:
Ik vind het gewoon hilarisch!quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:22 schreef Kally het volgende:
[..]
FLIKKER OP NOU HOOR
Hihi, ik zei flikker
Man, ik kom moe uit mijn werk, open Fok!, zie een DM, klik enquote:
quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Man, ik kom moe uit mijn werk, open Fok!, zie een DM, klik en
Maar ik had je pauze opgefleurd hèquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Man, ik kom moe uit mijn werk, open Fok!, zie een DM, klik en
Oh. Help.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:25 schreef Kally het volgende:
Het fantasielevel is ook best triest als dat alles is wat je met chocoladesaus en aardbeien kunt doen
Jaaaaaaaquote:
Nou Lut, niks help, maar je kan toch wel een teddybeer ofzo maken?quote:
Pas op voor de trillende steen bij de Trollenkoning..quote:
Ja ik zag alweer vanalles druipen uit ondefineerbare plekken en aardbeien in benarde positiequote:Op donderdag 5 juli 2012 21:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou Lut, niks help, maar je kan toch wel een teddybeer ofzo maken?
Ok, flikker ik overheen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Pas op voor de trillende steen bij de Trollenkoning..
Nee, die is niet te missen, al denk ik dat jij wel over een muziek spelende paddestoel gaat vallenquote:
Je weet mijn smileys uit mijn pm toch nog welquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:28 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja ik zag alweer vanalles druipen uit ondefineerbare plekken en aardbeien in benarde positie
O my, moet ik ook nog als een Italiaan een half uur eerder mijn bed uit om mijn haren in de gel te zetten.quote:
Die vergeet ik nooit meerquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Je weet mijn smileys uit mijn pm toch nog wel
Dat zou ik nooit zeggen over dat
Welnee, ik ga ook make-up en kamloos, heeft weinig nutquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:30 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
O my, moet ik ook nog als een Italiaan een half uur eerder mijn bed uit om mijn haren in de gel te zetten.
Die is leuk, omdat er water over bruggen spuitquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Als ik maar over de heggen kan kijken vind ik doolhoven prima.
Hopelijk voor jullie is nu monsieur Canibal wel open, die was toen ik er een maand geleden was in onderhoudquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee, die is niet te missen, al denk ik dat jij wel over een muziek spelende paddestoel gaat vallen
Ik ga zo mijn camera meenemen
Dat liedjequote:Op donderdag 5 juli 2012 21:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hopelijk voor jullie is nu monsieur Canibal wel open, die was toen ik er een maand geleden was in onderhoud![]()
![]()
Hoiquote:
Jupiler sponsort al de Belgische competitie en de eerste divisie. Ajax gaat zich gewoon aan dat niveau aanpassenquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat liedje![]()
Jupiler gaat Ajax sponseren
quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Jupiler sponsort al de Belgische competitie en de eerste divisie. Ajax gaat zich gewoon aan dat niveau aanpassen![]()
![]()
Okequote:
En jij bent saggoquote:
*gniffel*quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:46 schreef iBenny het volgende:
Ik klikte Pat's DM aan in de tram.........
quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:46 schreef iBenny het volgende:
Ik klikte de link in Pat's DM aan in de tram.........
Ben ik meer benieuwd naar, kunnen we vergelijken!quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:47 schreef PatriQue89 het volgende:
Jongens, bekijk het positief. Wees blij dat ik geen foto van mezelf stuur!
Alles bij mij is groter!quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ben ik meer benieuwd naar, kunnen we vergelijken!
Internetquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:48 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, in Engeland in de biosNog niet zeker of het hier komt... IK WIL HET!
Beetje ja.quote:
Thank god...quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:47 schreef PatriQue89 het volgende:
Jongens, bekijk het positief. Wees blij dat ik geen foto van mezelf stuur!
Ik in een opleidingslokaal voor mijn werk.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:46 schreef iBenny het volgende:
Ik klikte de link in Pat's DM aan in de tram.........
Dat mag jij heul niet zienquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ben ik meer benieuwd naar, kunnen we vergelijken!
Oh ja ik heb het gehoord, lijkt me wel lachen, net als In bed with Madonna, zo'n ideequote:Op donderdag 5 juli 2012 21:48 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, in Engeland in de biosNog niet zeker of het hier komt... IK WIL HET!
quote:
Jij wintquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik in een opleidingslokaal voor mijn werk.
Hahaha, ik schijn niet meer te redden te zijnquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat mag jij heul niet zien
Kijk mij opvoedkundig verantwoord zijn
quote:
quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:51 schreef Lutte het volgende:
[..]
Als de zoom nou groter was! Dan leek het nog iets.
Die krijgt een Babycino van mequote:Op donderdag 5 juli 2012 21:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow, dus mijn kleine is niet genoeg voor jou?
Ik denk door die meneer in de trein en zijn broodje filet met eiquote:
uitje en niks andersquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:53 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik vind dat vies.. een ei op mijn broodje filet
Lekker, ei en uiquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:53 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik vind dat vies.. een ei op mijn broodje filet
quote:
Zijn stomquote:
Is wel lang ja, zo ook 21 juliquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:55 schreef Renesite het volgende:
+ om 5:45 bed uit en om 20:00 weer thuis is naar.
En een saaie cursus waar ik alles van wist.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:55 schreef Renesite het volgende:
+ om 5:45 bed uit en om 20:00 weer thuis is naar.
NOh meisje, hup, naar bedquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:54 schreef Renesite het volgende:
Saggo? Gewoon... eventjes bah momentje - moeiig en veel dingen en weinig slaap... Kon de inbouwer van carkits alleen morgen om 08:00
Okeuhj! Ik ben voor...quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:57 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Liefde voor jou. De 21ste gaan we dat even scoren!
Nee hoor...quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:57 schreef Renesite het volgende:
Vinden jullie het erg dat ik in een klaagzang hang?
Altijd, maar kom maar op liefje.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:57 schreef Renesite het volgende:
Nee hoorquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:57 schreef Renesite het volgende:
Welke dag?quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:01 schreef Renesite het volgende:
En in de week dat Pat bij mij is moet ik ook zo'n kudt dag naar Den Bosch!
En die week erna neem ik mooi een dag vrij. Nog even 3 dagen hoor - wil ook een leuke werk
![]()
Moet ma-do. Dus ik denk donderdag?! 2 augie.quote:
Je weet toch wel welke dag je daar heen moetquote:Op donderdag 5 juli 2012 22:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Moet ma-do. Dus ik denk donderdag?! 2 augie.
Want jij bent toch 22 juli tot 5 augie hier?
Of was dat een week later!
Maandag of donderdagquote:Op donderdag 5 juli 2012 22:04 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Je weet toch wel welke dag je daar heen moet
Op een donderdag.quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:04 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Je weet toch wel welke dag je daar heen moet
Ik vind het knap dat jij hem snaptquote:Op donderdag 5 juli 2012 22:05 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee hij moet maandag tot en met donderdag werken
He? Je bent nog geen batsjelor toch?quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:10 schreef iBenny het volgende:
Eindelijk mijn papiertje op zak, binnenkort een nieuwe baan en dingen...
..en dingen_!
Welke attracties? Die op het YT-kanaal?quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:10 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb laatst making off's van die attracties in de efteling gekeken. Was best leuk!
Vertel poedel. eventueel in DMquote:Op donderdag 5 juli 2012 22:10 schreef iBenny het volgende:
Eindelijk mijn papiertje op zak, binnenkort een nieuwe baan en dingen...
..en dingen_!
Jupquote:Op donderdag 5 juli 2012 22:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Welke attracties? Die op het YT-kanaal?
Propedeusequote:Op donderdag 5 juli 2012 22:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
He? Je bent nog geen batsjelor toch?
Was bij mij ook wel coolquote:Op donderdag 5 juli 2012 22:13 schreef iBenny het volgende:
Die zaal van de uitreikingen was wel tof...
Wat haalden ze bij jou aan, nog iets kenmerkends? Of ging dat niet zo individueel?quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:13 schreef iBenny het volgende:
Die zaal van de uitreikingen was wel tof...
Droomvlucht, Pandadroom, Vliegende Hollander, Joris gezienquote:Op donderdag 5 juli 2012 22:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Verder dan die watershow ben ik nog niet gekomen
Jawel. Vooral het vele lachen en het vele helpen van anderen, plus het feit dat ik een keer de klas uit werd gezetquote:Op donderdag 5 juli 2012 22:16 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wat haalden ze bij jou aan, nog iets kenmerkends? Of ging dat niet zo individueel?
Dat krijg je als je anderen veel helpt en lacht - recalcitrant baasje dat je bent!!!quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jawel. Vooral het vele lachen en het vele helpen van anderen, plus het feit dat ik een keer de klas uit werd gezet
Vooral daarom... het was een van de eerste lessen bij mijn studiecoachquote:Op donderdag 5 juli 2012 22:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat krijg je als je anderen veel helpt en lacht - recalcitrant baasje dat je bent!!!
Dat ben jij. En dat laatste is grappig.quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jawel. Vooral het vele lachen en het vele helpen van anderen, plus het feit dat ik een keer de klas uit werd gezet
He?quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:28 schreef Lutte het volgende:
Benny![]()
Internet lag er niet uit, ik werd gek!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |