Ja dat ben je zekerquote:
Whehehehehehequote:
Kon haar wel schieten, en het werkt al zo bagger in deze hitte, klimaatcontrole ding slaat nergens op, het is of 6 graden warmer dan buiten met dit weer, of 6 graden kouder met koud weerquote:
quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:23 schreef Kally het volgende:
Maar we klagen niet, we doen het gewoon en morgen steek ik om 1 uur mijn middelvinger op hahahaha
'de middelvinger' wordt iets lekker casuals.quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:23 schreef Kally het volgende:
Maar we klagen niet, we doen het gewoon en morgen steek ik om 1 uur mijn middelvinger op hahahaha
Nou ja in gedachten, een dame doet zoiets nietquote:Op donderdag 5 juli 2012 17:30 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
'de middelvinger' wordt iets lekker casuals.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:30 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
'de middelvinger' wordt iets lekker casuals.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zorg je wel dat het op de foto komt Kal? Is goed voor je street credits of zo
Hmmm?quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:31 schreef Kally het volgende:
Hier gaat de water uit de meloen langs de lijfjes
Watermeloen, alleen korte broekjes aan, eten, sap eruitquote:
Ahquote:Op donderdag 5 juli 2012 18:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Watermeloen, alleen korte broekjes aan, eten, sap eruit
Zo eten ze allesquote:
Ik moest echt even lachenquote:
Echt?quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:58 schreef Lutte het volgende:
Baasje
Bij de Hema heb je nu een Babycino![]()
![]()
Papa en mama aan de koffie en baby'tje een mini koffie kopjes met mini mini mini marshmallows. Zo lief
Uhu uhu uhuquote:
Omg wat schattigquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:00 schreef Lutte het volgende:
[..]
Uhu uhu uhuZe hebben me echt weg moeten slepen daar, en toen een ukkie het ook daadwerkelijk ging eten was er helemaal geen redden meer aan
Hij heeft smaakquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:03 schreef Kally het volgende:
Ik vertel het net tegen jongste zelfs hij zegt awwwww
Ik heb nog niet gegeten, ik heb geen trek door de warmtequote:Op donderdag 5 juli 2012 19:04 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hij heeft smaak
Ik zit aan de hagelslag, het was sterker dan mijzelf
KAK.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:04 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hij heeft smaak
Ik zit aan de hagelslag, het was sterker dan mijzelf
Wel goed eten hèquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb nog niet gegeten, ik heb geen trek door de warmte
We zitten baby foto's te kijken nu
Ik ga zo wat eten, ik zit even te wachten, er komt zo iemand een stoel ophalen bij me, weggeefhoek FTWquote:
Oh dat van Facebook? Echt een leuk initiatief!quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ga zo wat eten, ik zit even te wachten, er komt zo iemand een stoel ophalen bij me, weggeefhoek FTW
Yep, en het ruimt zo lekker opquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
Oh dat van Facebook? Echt een leuk initiatief!
Kreeg zaterdag al een opmerking van de vader van vriendje, *pakt pols vast* 'Je bent geen grote eter hè?'quote:
Ik moest hardop lachen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
Kreeg zaterdag al een opmerking van de vader van vriendje, *pakt pols vast* 'Je bent geen grote eter hè?'
quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
Kreeg zaterdag al een opmerking van de vader van vriendje, *pakt pols vast* 'Je bent geen grote eter hè?'
Je zat te nomnomen over je filet met eiquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:33 schreef Renesite het volgende:
Natuuuuulijk had ik geen kleingeld voor een vette bek net.
Jamaar jamaarquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Je zat te nomnomen over je filet met ei
Ja hoor, kan bestquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jamaar jamaar. Vind jij zoiets avondeten?
That's mequote:
quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Een telefoonklapper met nummers van konijnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |