Gister was het eens weer een keer zover. Ik was bokgeil en had vreselijk zin om weer eens een paar uurtjes goed door te batsen. Ik heb gelukkig een goed gevuld telefoonboekje met doorgaans goed uitziende en gezellige milfs voor dit soort avonden. Deze milfs voldoen perfect aan mijn verwachtingen en zeuren bijna nooit. Na Mariola(naam gefixeerd) een app te hebben gedaan of ze het leuk vind een borrel te komen doen was het al snel geregeld, vlug douchen en mezelf klaarmaken voor een ongekend geile avond. Opgepomt van geiligheid wachte ik op de deurbel en na 30 min. stond Mevrouw M aan de deur, de borrel hebben we maar over geslagen. ook bij mij komen deze milfs maar voor een ding. Ik ben zeker geen super hunk maar Ik weet van mezelf wel hoe een dame te behandelen. En daarom komen ze ook altijd weer bij me terug. Het werd een zeer gezellig en ongekend geile avond. Het is doorgaans geen probleem voor mij om de dames zich helemaal gek te laten spuiten, en dat mag hier ook. (vinden ze leuk) Nu het probleem. Toen M voor de achtste keer spuitend lag klaar te komen zag ik tot mijn grote(gatverdoeme) verbazing dat er ook een keutel op mijn (WTF) nieuwe bankstel lag. Weg geiligheid, weg avond weg alles. Opruimen maar = niet leuk.
Klacht. Wijven die tijdens het klaarkomen keutels leggen op mijn nieuwe bank.
achtervolgt