Dat gaat me dan ook weer te verquote:
Dan is roken het lekkerst, bij drank.quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:21 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat gaat me dan ook weer te verTis ook niet zo dat ik kettingrookte, alleen als ik dronken in de kroeg stond
Maar ik vond dat altijd zo lekker ruiken
Ik vind het wel goor als iemand zoveel rookt dat er een hele walm om die persoon hangt. Of als je bij iemand thuis komt dat werkelijk alles naar asbak stinkt en geel isquote:Op donderdag 5 juli 2012 16:22 schreef shifto het volgende:
[..]
Dan is roken het lekkerst, bij drank.
Helaas houd het daar bij mij niet voor op
Ja wtf, alle notes, de clam, dolan, de opsomming van wat iedereen is en doet.quote:
Ja daar ben ik het wel mee eens. Ach thuis rook ik toch nauwelijks.quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:23 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik vind het wel goor als iemand zoveel rookt dat er een hele walm om die persoon hangt. Of als je bij iemand thuis komt dat werkelijk alles naar asbak stinkt en geel is
Ja iddquote:Op donderdag 5 juli 2012 16:25 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja wtf, alle notes, de clam, dolan, de opsomming van wat iedereen is en doet.
Die is dan behoorlijk desperate geweestquote:Op donderdag 5 juli 2012 16:25 schreef Skv het volgende:
Ik had laatst een meisje en die zei dat ze het helemaal niet goor vond dat ik de hele avond als een bouwvakker stond te roken. En ze wilde ook nog zoenen. Terwijl ik zelf misselijk werd van de putlucht die in mn giechel hing..
Nee, ze vond me gewoon tof denk ik. We waren niet zo dronken.quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:27 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Die is dan behoorlijk desperate geweestOf gewoon compleet kacheltje lam
Als je verliefd bent (of botergeil) maakt het inderdaad allemaal niet zoveel uit. In een relatie daarentegen...quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:28 schreef Skv het volgende:
[..]
Nee, ze vond me gewoon tof denk ik. We waren niet zo dronken.
Sigaren stinken ook enorm als je er niet zelf een aan het roken bent.quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:28 schreef Murdera het volgende:
Ik krijg alleen commentaar als ik sigaren rook.
Verder hebben ze het maar te accepteren.
Relaties waarbij je niet allebei altijd botergeil bentquote:Op donderdag 5 juli 2012 16:29 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Als je verliefd bent (of botergeil) maakt het inderdaad allemaal niet zoveel uit. In een relatie daarentegen...
Mbt de notes weet ik dat crutch ze heeft verwijdert omdat zaken mbt notes nogal gevoelig liggen enzoquote:Op donderdag 5 juli 2012 16:25 schreef Skv het volgende:
[..]
Notes heeft Crutch ooit weggehaald ivm policy en de opsommingen kan ik me niet meer herinnerenquote:Op donderdag 5 juli 2012 16:25 schreef Skv het volgende:
[..]
Mijn ex rookte gedurende de vier jaar dat we samen waren. Ik niet. Nooit een probleem van gemaakt.quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:29 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Als je verliefd bent (of botergeil) maakt het inderdaad allemaal niet zoveel uit. In een relatie daarentegen...
Want? Je kan dat toch zelf opvragen?quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mbt de notes weet ik dat crutch ze heeft verwijdert omdat zaken mbt notes nogal gevoelig liggen enzo
JA GODVERDOMME JE GOOIT NU EIGENHANDIG EEN STUKJE HISTORIE WEG GOFTETYFUSKUTquote:Op donderdag 5 juli 2012 16:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, maar dat moet je kunnen regelen zonder OP
Is volgend topic zo weer terugquote:Op donderdag 5 juli 2012 16:35 schreef Skv het volgende:
[..]
JA GODVERDOMME JE GOOIT NU EIGENHANDIG EEN STUKJE HISTORIE WEG GOFTETYFUSKUT
Al mijn exen zijn gaan roken nadat het uit wasquote:Op donderdag 5 juli 2012 16:34 schreef Skv het volgende:
[..]
Mijn ex rookte gedurende de vier jaar dat we samen waren. Ik niet. Nooit een probleem van gemaakt.
Nu het uit is rook ik ook..
Af en toe kijk ik naar dat plaatje om wat moed te krijgen enzoquote:Op donderdag 5 juli 2012 16:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, maar dat moet je kunnen regelen zonder OP
Zet hem als bureaubladachtergrondquote:Op donderdag 5 juli 2012 16:36 schreef shifto het volgende:
Af en toe kijk ik naar dat plaatje om wat moed te krijgen enzo
Is het al, tevens mijn behang door het hele huis, maar dit was net dat beetje extraquote:
Heb je niet meer nodigquote:Op donderdag 5 juli 2012 16:38 schreef shifto het volgende:
[..]
Is het al, tevens mijn behang door het hele huis, maar dit was net dat beetje extra
Tegeltje op de plee swaquote:Op donderdag 5 juli 2012 16:38 schreef shifto het volgende:
[..]
Is het al, tevens mijn behang door het hele huis, maar dit was net dat beetje extra
Wat een vertrouwenquote:
ik zou wachten tot het niet meer zo benauwd is?quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:39 schreef Cue_ het volgende:
Tijd om onder de douche te stappen denk ik zo
Gij snapt emquote:
Moet zo nog naar de fysio, wel zo aardig om vooraf te gaanquote:Op donderdag 5 juli 2012 16:40 schreef shifto het volgende:
[..]
Wat een vertrouwen
[..]
ik zou wachten tot het niet meer zo benauwd is?
[..]
Gij snapt em
quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:41 schreef Harajuku. het volgende:
Stoooooooooooooooooooooooooooooormmmmmmmmmmmmmmmmm
Dan misschien wel jaquote:Op donderdag 5 juli 2012 16:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Moet zo nog naar de fysio, wel zo aardig om vooraf te gaan
quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:41 schreef Harajuku. het volgende:
Stoooooooooooooooooooooooooooooormmmmmmmmmmmmmmmmm
Onweerquote:Op donderdag 5 juli 2012 17:01 schreef WasMachinator het volgende:
Dikke onweer gaat zometeen losbarsten hiero..
Gelukkig heb ik mijn tentamen goed gemaakt, weer een last minder
Haha, is inderdaad altijd een risico. Was het gezellig?quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:12 schreef MohMi het volgende:
bier drinken op een introductiemiddag is gewaagd met deze temperatureninmiddels veilig in de trein. morgen maar eens zien of het nog steeds zo klikt met die leuke nieuwe collega met wie ik heel de middag heb opgetrokken.
kutmohmi
absoluut, leuk initiatief van et bedrijf! directeur was ook mee, gevarieerd groepje mensen dat het erg gezellig was!quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:17 schreef mangler_fcu het volgende:
[..]
Haha, is inderdaad altijd een risico. Was het gezellig?
Neen.quote:
Ja, ik ben niet halfdood. Heb voor poliklinisch gekozen dus is gewoon even kut, geen hersenoperatie of zo.quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:35 schreef MohMi het volgende:
[..]
en je voelt je blijkbaar goed genoeg om hier te posten?
En gelukkig maar ook!quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, ik ben niet halfdood. Heb voor poliklinisch gekozen dus is gewoon even kut, geen hersenoperatie of zo.
ben blij voor je, man!quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, ik ben niet halfdood. Heb voor poliklinisch gekozen dus is gewoon even kut, geen hersenoperatie of zo.
Maar wie kan je dan kusjes geven, en je haartjes betastenquote:Op donderdag 5 juli 2012 18:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
De luchtvochtigheid.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar wie kan je dan kusjes geven, en je haartjes betasten
Ik heb meer met jou te doen dan jij met jezelf volgens mij hoorquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:22 schreef Harajuku. het volgende:
Slapen en liggen is mooi kut met dit weerJa ja, ook al gaan ze in Afrika dood Mohmi, ik ben ook best even zielig
[ afbeelding ]
niks van meegekregen, heerlijk geslapenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:20 schreef muhahaha het volgende:
Gvd mega-storm aan de gang hier. Het dondert hier als een malle![]()
Lol ik zat rechtop in bed, zo hard waren de klappen. Nog even staan kijken bij het raam.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 07:05 schreef MohMi het volgende:
[..]
niks van meegekregen, heerlijk geslapen
mogguh allemaal
Hahaha ergste wat ik daar op zuid heb meegemaakt was een jaar geleden ofzo. Toen kwam er zon harde knal dat echt letterlijk mijn hele flat trilde en schrok mij dood. Leek wel een bomquote:Op vrijdag 6 juli 2012 09:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wel cool? Jonguh zo extreem heb ik in geen tijden meer meegemaakt.
Dan zat ik er dichterbij want het ging echt gruwelijk tekeer hier.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 09:32 schreef shifto het volgende:
[..]
Hahaha ergste wat ik daar op zuid heb meegemaakt was een jaar geleden ofzo. Toen kwam er zon harde knal dat echt letterlijk mijn hele flat trilde en schrok mij dood. Leek wel een bom
Vanacht was gewoon een beetje gerommel met hier en daar een flitsje en een boemetje
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 09:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoi opperhuillie, lekker jezelf in slaap gejankt gisterenavond?
Teehee /ticklequote:Op vrijdag 6 juli 2012 09:40 schreef Spirit82 het volgende:
[..]Ik voel een stukje opgekropte frustratie hier!! Voel je niet te zeer aangesproken, ik bedoel het meer als een koosnaampje omdat ik jullie zo'n leuk groepje vind.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 09:40 schreef Spirit82 het volgende:
[..]Ik voel een stukje opgekropte frustratie hier!! Voel je niet te zeer aangesproken, ik bedoel het meer als een koosnaampje omdat ik jullie zo'n leuk groepje vind.
Heb je daar een vrouw mee gestenigd ofzo?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 10:12 schreef muhahaha het volgende:
Kun je mijn iPhone ook fixen, hij heeft een klein mankement:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 10:18 schreef muhahaha het volgende:
Hm beetje laat eigenlijk maar zo zag shifto er maandag uit toen de hel uitbrak met dat virus;
[ afbeelding ]
Ik voel je man, virussen zijn klotequote:Op vrijdag 6 juli 2012 10:20 schreef shifto het volgende:
[..]
Was wel ff kut hoor! Maar zit nu documentatie te maken voor het vervangen van de firewall volgende week
dataquote:Op vrijdag 6 juli 2012 10:18 schreef muhahaha het volgende:
Hm beetje laat eigenlijk maar zo zag shifto er maandag uit toen de hel uitbrak met dat virus;
[ afbeelding ]
Ik heb haar een keer een mailbom gestuurd van 500 stuks ofzo.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij gedraagt je soms ook als een klootviool
Wie zijn billen brand...quote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:07 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik heb haar een keer een mailbom gestuurd van 500 stuks ofzo.Omdat ik een ban had gekregen.
Toen mocht ik echt 4 maanden niet meer ofzo.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wie zijn billen brand...
Ik ken jou banhistorie, iemand heeft een lijstje bijgehouden
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:27 schreef Skv het volgende:
[..]
Toen mocht ik echt 4 maanden niet meer ofzo..
Kijk uit, straks komt Mur je halen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien moet je dan wat naaktpics posten.
Mur die jou paktquote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Denken dat dit niet uitmondt in seks.
Kutjes en piemels?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:31 schreef shifto het volgende:
Pfff zit de hele tijd beetje te tekenen in Visio
visio?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:31 schreef shifto het volgende:
Pfff zit de hele tijd beetje te tekenen in Visio
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Voor de nieuwe vuurmuur mijn beste heer.
yeahquote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Voor de nieuwe vuurmuur mijn beste heer.
Nice manquote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:55 schreef Skv het volgende:
Door naar de laatste 16 van m'n sollicitatie!! 984 man bijten in het stof.
Godverdomme man, you are the 1%!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:55 schreef Skv het volgende:
Feliquote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:55 schreef Skv het volgende:
In mijn weekend welquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:13 schreef Murdera het volgende:
Gaat er nog wat geneukt worden dit weekend?
Gisteren gedaan. Dit weekend is ze bij haar ouders, dus zondag pas weer als 't mee zit.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:13 schreef Murdera het volgende:
Gaat er nog wat geneukt worden dit weekend?
en dat skv!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:12 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
FeliAls je er al 984 hebt gehad, worden die andere 15 vast ook appeltje eitje
Ik haat jou. Ben zoveel fouten aan het maken, niet te geloven. Zat net in een communicator chat met een manager van me en ik maakte echt iedere zin een typfout. Op een gegeven moment wilde ik schrijven dat ik de typgriep heb, maar dan op zijn engels, maar ik maakte er "I'm the typo-fly" vanquote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:14 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik haat jou. Ben zoveel fouten aan het maken, niet te geloven. Zat net in een communicator chat met een manager van me en ik maakte echt iedere zin een typfout. Op een gegeven moment wilde ik schrijven dat ik de typgriep heb, maar dan op zijn engels, maar ik maakte er "I'm the typo-fly" van
Ik heb gewoon een hele sloot alcohol nodig denk ikquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]dat klinkt niet best. Tijd voor weekend voor jou!
officieel moest ik gister werken, maar thuisgebleven en half ziek geweest / schoongemaakt. dus eig al sinds woensdag 4 uur weekend![]()
Al ga ik hopelijk straks nog wel even werken. Heb ik het dan weer goed gemaakt?
Dat zit er vast wel in straks!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:16 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een hele sloot alcohol nodig denk ik
Ik ookquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:16 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een hele sloot alcohol nodig denk ik
Oeh dat is balenquote:
Tenzei er iets abnormaals gebeurtquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Oeh dat is balen
Ach misschien was vanmorgen mijn laatste keer voor dit weekend. Geen idee, zie het wel
En hoe groot is die kansquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
Tenzei er iets abnormaals gebeurt
Heb je een date met een bekende of gewoon hele goede plannen?
2%quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En hoe groot is die kans
Geen date, ja misschien vanavond (Dezelfde als vanmorgen) en anders gewoon de kroeg in.
morgenmiddag/avond met een goede vriend afgesproken. Maar sinds die samenwoont zit daar ook niets meer in
en zondag enkel dansen.
Dat is wel weinigquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
2%
Haha ok, je hebt dus gewoon wilde kroegplannen.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:50 schreef shifto het volgende:
Ander bel je maar Cue_, wij zijn niet te lam om het een keer voor het vaderland te doen
Disclaimer: niet blijven slapen, gewoon optiefen naderhand graag
Idioten zeg ik je! Idioten!!!!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:58 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Sommige mensen snappen dat anders niet
Misschien moet je gewoon eens tegen je vriend zeggen dat je hem het huis uit wiltquote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:02 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja maar zie ze dan maar je huis eens uit te krijgen
Geen probleemquote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:02 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja maar zie ze dan maar je huis eens uit te krijgen
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Misschien moet je gewoon eens tegen je vriend zeggen dat je hem het huis uit wilt
Ze wilden nog een keer, duhquote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:03 schreef Cue_ het volgende:
Moet zeggen dat iuk nog nooit last heb gehad van 'te lang blijvers'
Wel dat sommigen vonden dat ik te vroeg weg ging
Begrijpelijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Begrijpelijk
Wat een balen voor zeMaar echt... waarom met hun mee gaan ipv naar je eigen huis??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sarcasme. Herken het.
Moet zeggen dat het per persoon verschilt. Bij de ene ben ik altijd bij hem, bij de ander altijd bij mij. Hoe dat ontstaat geen idee.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:11 schreef Spirit82 het volgende:
Maar echt... waarom met hun mee gaan ipv naar je eigen huis??
Dat baseer ik helemaal nergens op.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:52 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Is dit wel gebaseerd op significante cijfers?
Neuken?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:59 schreef MohMi het volgende:
weekend! neukpraat!
hoewel ik bij deze dan al ben uitgepraat![]()
Weer een blauwtje gelopen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:13 schreef MohMi het volgende:
[..]
...nou ben ik loeihard uitgelult...al is het maar vanwege deze woordkeuze
Bier en Tieten tralalalala Wijn en Piemels tralalalalalaquote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n hosselbaars.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Weer een blauwtje gelopen.![]()
Daar ging mijn 2% kans.
Psstquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Neuken met een arm en een been in het gips is verdomd lastig!
'ik can not be held responsible for the things that come out of my mouth' (Jackie Burkhart)![]()
Aansteller, wat doe je nou als vrouwquote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:17 schreef mangler_fcu het volgende:
Thinking about thinking of you. ♫![]()
stiekem ben ik gewoon nog steeds jaloers dat je liever shifto hebt dan mij hoor, das allesquote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Weer een blauwtje gelopen.![]()
Daar ging mijn 2% kans.![]()
![]()
![]()
![]()
ne ne sst. komt wel goed.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:17 schreef mangler_fcu het volgende:
Ik heb vaker amputaties gedaan.![]()
![]()
Haha dat zou jou nog verbazen!quote:Ik ben geen dood vogeltje in bed
'ik can not be held responsible for the things that come out of my mouth' (Jackie Burkhart)![]()
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:19 schreef mangler_fcu het volgende:
[..]
Haha dat zou jou nog verbazen!Ik ben geen dood vogeltje in bed
wacht maar tot ik klaar met je ben.
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
ne ne sst. komt wel goed.
Ik heb vaker amputaties gedaan.
Haha, you wishquote:
Pittyseks is ook seks.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:18 schreef MohMi het volgende:
[..]
stiekem ben ik gewoon nog steeds jaloers dat je liever shifto hebt dan mij hoor, das alles![]()
![]()
Dat dacht ik wel.quote:![]()
![]()
BBQ'tje en wat drank doen wonderenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:28 schreef Murdera het volgende:
Het kan nooit meer wat tussen ons worden of wel moh?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
vlees, drank, sos, dan komt het vlees vanzelf.'ik can not be held responsible for the things that come out of my mouth' (Jackie Burkhart)![]()
MOOOOOOHMI, Ik heb de goedkeuring van Mangler voor de methode, heb je zin om een drankje te doen in het zonnetje, en een BBQtje aan te gooien?quote:![]()
![]()
Ja maar wel de goeie volgorde hè! Vlees, drank, sos (maar niet teveel want dan kan het zijn dat sommige dingen niet meer zo goed werkenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
MOOOOOOHMI, Ik heb de goedkeuring van Mangler voor de methode, heb je zin om een drankje te doen in het zonnetje, en een BBQtje aan te gooien?)
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:52 schreef mangler_fcu het volgende:
[..]
Ja maar wel de goeie volgorde hè! Vlees, drank, sos (maar niet teveel want dan kan het zijn dat sommige dingen niet meer zo goed werken)
Na een goede avond sos had ik nooit nog zin om te neuken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:52 schreef Murdera het volgende:
[..]Na een goede avond sos had ik nooit nog zin om te neuken.
Haha, daarom niet teveel sos en genoeg alcohol dan wil het nog welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier nietquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:13 schreef Murdera het volgende:
Gaat er nog wat geneukt worden dit weekend?![]()
![]()
De TT krijgt een heel andere betekenis met al die sos verhalen hier.Brah wat is deze. Er staat hierboven hoe het moet. Jij woont vlak bij moh toch?quote:![]()
Moh was al met de bbq man bezigquote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:32 schreef Murdera het volgende:
De TT krijgt een heel andere betekenis met al die sos verhalen hier.
[..]
Brah wat is deze. Er staat hierboven hoe het moet. Jij woont vlak bij moh toch?. Waar zie jij de handleiding staan dan?
![]()
Ugh zometeen een klein feestje waar mijn ex ook is.. naja t zal wel loslopen.
bij bbq man moet ik meteen aan zn bbq gast denken van de film Planet Terror xDLet me occupy your mind
As you do mine![]()
![]()
klotezooi vette stroomstoring hier!
JEEEEEEEEEEEEJ WE HEBBEN WEER STROOM!!!!!!!!!!!!!!quote:![]()
![]()
Heeft lang geduurd!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:36 schreef mangler_fcu het volgende:
[..]
JEEEEEEEEEEEEJ WE HEBBEN WEER STROOM!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Bedank de mannen van essentquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:36 schreef mangler_fcu het volgende:
[..]
JEEEEEEEEEEEEJ WE HEBBEN WEER STROOM!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:45 schreef MohMi het volgende:
Voor Hara; lieve, kleine Schanulleke![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Twijfel nog wel of ik ze samen moet laten als ik ga slapen, ze vliegen elkaar wel telkens bijna in de haren.quote:![]()
Beter nog eventjes apart, wat soms helpt is om speeltjes uit te wisselen zodat ze aan elkaars geur kunnen wennenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:02 schreef MohMi het volgende:
[..]
Twijfel nog wel of ik ze samen moet laten als ik ga slapen, ze vliegen elkaar wel telkens bijna in de haren.. Ik betwijfel trouwens of je oudere kat de kitten pijn gaat doen hoor
.
![]()
awwquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:45 schreef MohMi het volgende:
[ afbeelding ]
Let me occupy your mind
As you do mine![]()
Nou, die vond haar de eerste dag keilief, maar ze begint er helemaal genoeg van te krijgen, rent er af en toe echt naar toe met een blik van; 'I'mma fuck you up!' Tja, dan maar een keertje knokken, gaan ze ook niet dood van.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Beter nog eventjes apart, wat soms helpt is om speeltjes uit te wisselen zodat ze aan elkaars geur kunnen wennen. Ik betwijfel trouwens of je oudere kat de kitten pijn gaat doen hoor
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kan het je niet aanraden, van droneken worden krijg je hoofdpijn de volgende dagquote:Op zaterdag 7 juli 2012 07:57 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ben trots op je. Iedere sul kan dronken worden, maar droneken is voor de uitverkorenen.Volgende keer houd ik het wel weer bij dronken.
![]()
Das een voordeel van het aanmaak festivalbier; je krijgt er geen kater van en geen nadorstquote:Op zaterdag 7 juli 2012 09:43 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik kan het je niet aanraden, van droneken worden krijg je hoofdpijn de volgende dagVolgende keer houd ik het wel weer bij dronken.
Zelfs niet als je zoveel hebt gedronken dat de helft van de dag een zwart gat is
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 09:53 schreef MohMi het volgende:
[..]
Das een voordeel van het aanmaak festivalbier; je krijgt er geen kater van en geen nadorstZelfs niet als je zoveel hebt gedronken dat de helft van de dag een zwart gat is
Ah, we krijgen een episode van 'Oma vertelt'.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom er maar in!![]()
Ik weet nog heel goed, het was donderdag 29 juni 2012...MohMi ging een dagje festival pakken, dronk daar teveel (want kinders, in die tijd werd er op dat soort evenementen gewoon nog alcohol en dergelijke geschonken, kun je het je voorstellen??) en ontwaakte de volgende dag met de illusie dat ik mij goed had gehouden.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 09:57 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ah, we krijgen een episode van 'Oma vertelt'.
Kom er maar in!
In de loop van die dag was mijn omgeving zo aardig mij te attenderen op al de door mij vergeten strapatsen, evenals mijn mobieltje (die waren nog groot in die tijd joh, de techniek was toen nog niet zo ver als nu) dat meerdere onscherpe foto's en bibberige filmpjes vertoonden die mij er pijnlijk op wezen dat de halve donderdag mij was ontschoten.
Oma's wijsheid; als je dan toch zoveel drinkt dat je black outs krijgt, doe dit dan met schamel festival-bier dat aangemaakt is met water; het scheelt je de dag erop de koppijn én de nadorst!
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-07-2012 12:10:13 ]![]()
Dat was er toen nog niet, jongeman, wij waren afhankelijk van door externe partijen georganiseerde feesten en fuiven!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:00 schreef muhahaha het volgende:
Haha, gekke oma. Wie gaat er nou naar buiten terwijl je gewoon je VR-bril op kunt zetten.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-07-2012 12:03:03 ]![]()
Lijkt me zo goor, al die mensen op elkaar in de vieze buitenlucht in de gore zon. Waarom gingen jullie toen niet internetten? Dat was er toch al wel?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:02 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dat was er toen nog niet, jongeman, wij waren afhankelijk van door externe partijen georganiseerde feesten en fuiven!![]()
Heel goed, dat klopt idd!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Lijkt me zo goor, al die mensen op elkaar in de vieze buitenlucht in de gore zon. Waarom gingen jullie toen niet internetten? Dat was er toch al wel?Helaas waren de computers toen nog niet dusdanig geavanceerd dat je de 3D live beleving van nu had. Je moest dus wel elders je heil zoeken als het neerkwam op muziek en concerten. Het was ook niet altijd prettig, sterker nog, het was vaak bikkelen. Maar in die tijd deed je dat, zonder te zeuren en zonder berouw.
![]()
Goeie morgen!quote:'ik can not be held responsible for the things that come out of my mouth' (Jackie Burkhart)![]()
Ik heb 9 weken geleden mijn arm gebroken en afgelopen weekend mijn enkel ontwricht. Ik heb een chronische gewrichtsziekte waardoor dit soort dingen bij mij nogal snel gebeuren.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:42 schreef shifto het volgende:
[..]
Nu ben ik toch benieuwd, hoe kom jij zo in het gips?'ik can not be held responsible for the things that come out of my mouth' (Jackie Burkhart)![]()
Scroll omhoog!quote:niggercat awaits
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:45 schreef mangler_fcu het volgende:
[..]
Ik heb 9 weken geleden mijn arm gebroken en afgelopen weekend mijn enkel ontwricht. Ik heb een chronische gewrichtsziekte waardoor dit soort dingen bij mij nogal snel gebeuren.
Ben je mooi klaar mee dan. Maar beterschap
Tsja ben niet anders gewent, maar dankjequote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:50 schreef shifto het volgende:
[..]
Ben je mooi klaar mee dan. Maar beterschap
Baawwww.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:45 schreef MohMi het volgende:
[ afbeelding ]I liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
Ik heb nog nooit iets gebrokenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:51 schreef mangler_fcu het volgende:
[..]
Tsja ben niet anders gewent, maar dankjeJa alleen mijn kleine teen een keer
Maar die heeft mijn vader heel vriendelijk rechtgezet en moest niet aanstellen
![]()
Niet eens Roosvicee gekregen??quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:57 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iets gebrokenJa alleen mijn kleine teen een keer
![]()
![]()
![]()
Haha ik kan niet meer tellen hoe vaak ik iets heb gebroken of ontwricht.. afgelopen jaar alleen al 9 keer.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:57 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iets gebrokenJa alleen mijn kleine teen een keer
![]()
![]()
Klinkt misschien heel stom maar het had waarschijnlijk niets uitgemaakt als je naar het ziekenhuis was gegaan want ze hadden waarschijnlijk hetzelfde gedaan als je vader.
Dat klinkt als een alleraardigst dagjequote:Op zaterdag 7 juli 2012 11:58 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik weet nog heel goed, het was donderdag 29 juni 2012...MohMi ging een dagje festival pakken, dronk daar teveel (want kinders, in die tijd werd er op dat soort evenementen gewoon nog alcohol en dergelijke geschonken, kun je het je voorstellen??) en ontwaakte de volgende dag met de illusie dat ik mij goed had gehouden.
In de loop van die dag was mijn omgeving zo aardig mij te attenderen op al de door mij vergeten strapatsen, evenals mijn mobieltje (die waren nog groot in die tijd joh, de techniek was toen nog niet zo ver als nu) dat meerdere onscherpe foto's en bibberige filmpjes vertoonden die mij er pijnlijk op wezen dat de halve donderdag mij was ontschoten.
Oma's wijsheid; als je dan toch zoveel drinkt dat je black outs krijgt, doe dit dan met schamel festival-bier dat aangemaakt is met water; het scheelt je de dag erop de koppijn én de nadorst!
Let me occupy your mind
As you do mine![]()
Ik zou het je niet kunnen zeggen!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:22 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Dat klinkt als een alleraardigst dagje![]()
![]()
Nou ja, deels![]()
![]()
Dit is pijnlijk herkenbaar dit verhaalquote:Op zaterdag 7 juli 2012 11:58 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik weet nog heel goed, het was donderdag 29 juni 2012...MohMi ging een dagje festival pakken, dronk daar teveel (want kinders, in die tijd werd er op dat soort evenementen gewoon nog alcohol en dergelijke geschonken, kun je het je voorstellen??) en ontwaakte de volgende dag met de illusie dat ik mij goed had gehouden.
Oma's wijsheid; als je dan toch zoveel drinkt dat je black outs krijgt, doe dit dan met schamel festival-bier dat aangemaakt is met water; het scheelt je de dag erop de koppijn én de nadorst!Helaas had ik, ondanks dat ik festival-bier ophad, de dag daarna toch echt een ontzettende kater!!
Ik werd wel rond half vijf sochtends wakker met een enorrrm volle blaas en nog helemaal van de wap. Weet alleen nog dat ik op de Dixies helemaal gelukkig was dat ik kon plassen. Het buurmeisje vertelde de volgende ochtend dat ze me aan totaaaaal de andere kant op de camping had zien lopen, tussen de tenten door ipv over het padquote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:02 schreef mangler_fcu het volgende:
[..]
Dit is pijnlijk herkenbaar dit verhaalHelaas had ik, ondanks dat ik festival-bier ophad, de dag daarna toch echt een ontzettende kater!!
Geen idee hoelang dat heeft geduurd, werd rond 10 uur in mijn tentje wakker met mijn kleren en schoenen nog aan
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:05 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik werd wel rond half vijf sochtends wakker met een enorrrm volle blaas en nog helemaal van de wap. Weet alleen nog dat ik op de Dixies helemaal gelukkig was dat ik kon plassen. Het buurmeisje vertelde de volgende ochtend dat ze me aan totaaaaal de andere kant op de camping had zien lopen, tussen de tenten door ipv over het padGeen idee hoelang dat heeft geduurd, werd rond 10 uur in mijn tentje wakker met mijn kleren en schoenen nog aan
Ik kan me nog vaag herinneren dat ik ervan overtuigd was dat ik mijn tent had gevonden en heel erg schrok toen er een vreemde in 'mijn tent' lag
gelukkig had een vriend van me gezien dat ik verkeerd liep en was hij achter me aan komen hobbelen anders was ik volgens mij echt uit mijn plaat gegaan tegen die meid in die tent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'ik can not be held responsible for the things that come out of my mouth' (Jackie Burkhart)![]()
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:18 schreef mangler_fcu het volgende:
[..]Ik kan me nog vaag herinneren dat ik ervan overtuigd was dat ik mijn tent had gevonden en heel erg schrok toen er een vreemde in 'mijn tent' lag
gelukkig had een vriend van me gezien dat ik verkeerd liep en was hij achter me aan komen hobbelen anders was ik volgens mij echt uit mijn plaat gegaan tegen die meid in die tent
Ja!!!!!! festivallen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb gister al mijn festival bandjes weer gevonden, heb de neiging om ze weer allemaal om te doen haha
Let me occupy your mind
As you do mine![]()
Ik ben jaloers, ik moest mijn bandjes afdoen omdat ik mijn arm gebroken had dus toen had ik ze in mijn tas gedaan, werd mijn tas gestolenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:21 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Ja!!!!!! festivallen!
Ik heb gister al mijn festival bandjes weer gevonden, heb de neiging om ze weer allemaal om te doen hahaal mijn bandjes weg
Op het laatste festival waar ik was kwam een vriendin langs: euh ja, goed als ik ff in jouw tent ga maffen? in mijn tent liggen 2 mensen te neuken.![]()
![]()
Haha goeie smoes welquote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:27 schreef Murdera het volgende:
Op het laatste festival waar ik was kwam een vriendin langs: euh ja, goed als ik ff in jouw tent ga maffen? in mijn tent liggen 2 mensen te neuken.
Ah dat is echt kut!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:25 schreef mangler_fcu het volgende:
[..]
Ik ben jaloers, ik moest mijn bandjes afdoen omdat ik mijn arm gebroken had dus toen had ik ze in mijn tas gedaan, werd mijn tas gestolenal mijn bandjes weg
Ik wil ze later als Opa nog kunnen hebben en dan tegen mijn kleinkinders kunnen vertellen over, ah het jaar van dat bandje was opa gaan bungee jumpen aan een echt touw. een tastbare herinnering
Let me occupy your mind
As you do mine![]()
Slecht verhaal Murquote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Was geen smoes
Dus toen ging ze in mijn tent slapen.![]()
Ja dat wilde ik ook! Gelukkig heb ik heel erg veel foto's en handtekeningen (een vriend van mij bouwt podia voor grote festivals en daardoor kon ik vaak backstagequote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:33 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Ah dat is echt kut!
Ik wil ze later als Opa nog kunnen hebben en dan tegen mijn kleinkinders kunnen vertellen over, ah het jaar van dat bandje was opa gaan bungee jumpen aan een echt touw. een tastbare herinnering
Heel erg slecht verhaal dit.quote:
Ah dat is ook echt vetquote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:36 schreef mangler_fcu het volgende:
[..]
Ja dat wilde ik ook! Gelukkig heb ik heel erg veel foto's en handtekeningen (een vriend van mij bouwt podia voor grote festivals en daardoor kon ik vaak backstage
Let me occupy your mind
As you do mine![]()
Jup! Bruce Springsteen op Pinkpop 2009 was wel één van die vetste artiesten die ik (heel kort) heb ontmoet!quote:
Jack White of Dave Grohl zou ik wel echt eens willen ontmoeten.. Bruce doet met mij niks, heel veel vinden m te gek maar ik wordt er eigenlijk niet warm of koud vanquote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:39 schreef mangler_fcu het volgende:
[..]
Jup! Bruce Springsteen op Pinkpop 2009 was wel één van die vetste artiesten die ik (heel kort) heb ontmoet!![]()
Let me occupy your mind
As you do mine![]()
Haha tsja ik snap t wel, hij is ook niet echt mijn favo artiest maar het is wel vet om zo'n 'legende' te ontmoeten.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:42 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Jack White of Dave Grohl zou ik wel echt eens willen ontmoeten.. Bruce doet met mij niks, heel veel vinden m te gek maar ik wordt er eigenlijk niet warm of koud vanIk vond het aller vetst om met Volbeat
na hun optreden een biertje te drinken
Eensch en eensch, maar bovenaan staat zeker Matthew Bellamy bij mijquote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:42 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Jack White of Dave Grohl zou ik wel echt eens willen ontmoeten.. Bruce doet met mij niks, heel veel vinden m te gek maar ik wordt er eigenlijk niet warm of koud van![]()
![]()
![]()
Oeh, dat zou niks anders als een zeer apart en gedenkswaardig gesprek wordenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 18:37 schreef MohMi het volgende:
[..]
Eensch en eensch, maar bovenaan staat zeker Matthew Bellamy bij mij
Let me occupy your mind
As you do mine![]()
How come?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:09 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Oeh, dat zou niks anders als een zeer apart en gedenkswaardig gesprek worden![]()
Hij lijkt me best een aparte man, tenminste dat gevoel heb ik bij m..quote:
Best erg dit, zit op Skype.. Paste een goede vriend een link naar n vliegticket site, beste goede deal dit zegt hij. Is het voor een paar dagen naar tokyo..
en het eerste wat ik doe is kijken of ik vrij heb op die dagen.. Ik denk dat als we beide het geld nu hadden ervoor + ook echt vrij we het deze avond al zouden hebben geboekt
Let me occupy your mind
As you do mine![]()
Doen! Ga dan tussen 21 september en 5 oktober, dan doen we een mini-meet in Tokyoquote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:11 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Hij lijkt me best een aparte man, tenminste dat gevoel heb ik bij m..
Best erg dit, zit op Skype.. Paste een goede vriend een link naar n vliegticket site, beste goede deal dit zegt hij. Is het voor een paar dagen naar tokyo..
en het eerste wat ik doe is kijken of ik vrij heb op die dagen.. Ik denk dat als we beide het geld nu hadden ervoor + ook echt vrij we het deze avond al zouden hebben geboekt
![]()
![]()
Lief meisje gescoord!
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.![]()
Doe ik later vandaag. Nu in de Bimmer terug aan het kachelen!Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.![]()
Ben je al thuis? Schiet es op dan!quote:Op zondag 8 juli 2012 13:14 schreef Skv het volgende:
Doe ik later vandaag. Nu in de Bimmer terug aan het kachelen!![]()
En zo hoort het verdorie.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:14 schreef Murdera het volgende:
tering, gister wel echt alles naar de klote.![]()
Beter ! hoe valt dat nuquote:Op zondag 8 juli 2012 14:14 schreef Murdera het volgende:
tering, gister wel echt alles naar de klote.?
ik heb van 9 tot half 2 op het terras gezeten, alleen ging mijn wekker wel al weer om 6 uur
Let me occupy your mind
As you do mine![]()
ghehehe fodverdomme wat ben ik brak. ik heb gister een dm gestuurd:quote:Op zondag 8 juli 2012 14:20 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Beter ! hoe valt dat nu?
ik heb van 9 tot half 2 op het terras gezeten, alleen ging mijn wekker wel al weer om 6 uur
;OEEFKE o,l hpi vamkpiiiii
geel veel (O) welyrtisdyrm l-0;-![]()
Dat lijkt op de whats appjes die ik krijg van mijn broer als ie teveel gezopen heeftquote:Op zondag 8 juli 2012 14:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
ghehehe fodverdomme wat ben ik brak. ik heb gister een dm gestuurd:
geel veel (O) welyrtisdyrm l-0;-![]()
![]()
best netjes, wie ontving de dm trouwensquote:Op zondag 8 juli 2012 14:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
ghehehe fodverdomme wat ben ik brak. ik heb gister een dm gestuurd:
geel veel (O) welyrtisdyrm l-0;-?
Let me occupy your mind
As you do mine![]()
was naar joysaquote:Op zondag 8 juli 2012 14:25 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
best netjes, wie ontving de dm trouwens?
![]()
![]()
Stereo Sunday?quote:Op zondag 8 juli 2012 15:08 schreef Murdera het volgende:
Festival en ik kan niet suited up.
Dit was my chance to shine.
ik wil niet:(..
Let me occupy your mind
As you do mine![]()
quote:Op zondag 8 juli 2012 16:42 schreef MohMi het volgende:
ik kom op 3fm nu!!!!!!!!!!!! kaartjes winnen voor m use!!!!!!!!!!!!![]()
!
[ Bericht 7% gewijzigd door WasMachinator op 08-07-2012 16:53:08 (kijk mij eens lief zijn) ]Let me occupy your mind
As you do mine![]()
Anders post je hier mijn naam xDDDDDDDquote:DANK JE WEL!!!!!!!!!quote:Op zondag 8 juli 2012 16:46 schreef WasMachinator het volgende:
Proficiat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-07-2012 17:00:51 ]![]()
quote:Op zondag 8 juli 2012 16:51 schreef MohMi het volgende:
[..]
Anders post je hier mijn naam xDDDDDDD
[..]
DANK JE WEL!!!!!!!!!![]()
![]()
Ik ben al braaf geweest
Let me occupy your mind
As you do mine
Forum Opties Forumhop: Hop naar: