Dat gaat me dan ook weer te verquote:
Dan is roken het lekkerst, bij drank.quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:21 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat gaat me dan ook weer te verTis ook niet zo dat ik kettingrookte, alleen als ik dronken in de kroeg stond
Maar ik vond dat altijd zo lekker ruiken
Ik vind het wel goor als iemand zoveel rookt dat er een hele walm om die persoon hangt. Of als je bij iemand thuis komt dat werkelijk alles naar asbak stinkt en geel isquote:Op donderdag 5 juli 2012 16:22 schreef shifto het volgende:
[..]
Dan is roken het lekkerst, bij drank.
Helaas houd het daar bij mij niet voor op
Ja wtf, alle notes, de clam, dolan, de opsomming van wat iedereen is en doet.quote:
Ja daar ben ik het wel mee eens. Ach thuis rook ik toch nauwelijks.quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:23 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik vind het wel goor als iemand zoveel rookt dat er een hele walm om die persoon hangt. Of als je bij iemand thuis komt dat werkelijk alles naar asbak stinkt en geel is
Ja iddquote:Op donderdag 5 juli 2012 16:25 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja wtf, alle notes, de clam, dolan, de opsomming van wat iedereen is en doet.
Die is dan behoorlijk desperate geweestquote:Op donderdag 5 juli 2012 16:25 schreef Skv het volgende:
Ik had laatst een meisje en die zei dat ze het helemaal niet goor vond dat ik de hele avond als een bouwvakker stond te roken. En ze wilde ook nog zoenen. Terwijl ik zelf misselijk werd van de putlucht die in mn giechel hing..
Nee, ze vond me gewoon tof denk ik. We waren niet zo dronken.quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:27 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Die is dan behoorlijk desperate geweestOf gewoon compleet kacheltje lam
Als je verliefd bent (of botergeil) maakt het inderdaad allemaal niet zoveel uit. In een relatie daarentegen...quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:28 schreef Skv het volgende:
[..]
Nee, ze vond me gewoon tof denk ik. We waren niet zo dronken.
Sigaren stinken ook enorm als je er niet zelf een aan het roken bent.quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:28 schreef Murdera het volgende:
Ik krijg alleen commentaar als ik sigaren rook.
Verder hebben ze het maar te accepteren.
Relaties waarbij je niet allebei altijd botergeil bentquote:Op donderdag 5 juli 2012 16:29 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Als je verliefd bent (of botergeil) maakt het inderdaad allemaal niet zoveel uit. In een relatie daarentegen...
Mbt de notes weet ik dat crutch ze heeft verwijdert omdat zaken mbt notes nogal gevoelig liggen enzoquote:Op donderdag 5 juli 2012 16:25 schreef Skv het volgende:
[..]
Notes heeft Crutch ooit weggehaald ivm policy en de opsommingen kan ik me niet meer herinnerenquote:Op donderdag 5 juli 2012 16:25 schreef Skv het volgende:
[..]
Mijn ex rookte gedurende de vier jaar dat we samen waren. Ik niet. Nooit een probleem van gemaakt.quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:29 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Als je verliefd bent (of botergeil) maakt het inderdaad allemaal niet zoveel uit. In een relatie daarentegen...
Want? Je kan dat toch zelf opvragen?quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mbt de notes weet ik dat crutch ze heeft verwijdert omdat zaken mbt notes nogal gevoelig liggen enzo
JA GODVERDOMME JE GOOIT NU EIGENHANDIG EEN STUKJE HISTORIE WEG GOFTETYFUSKUTquote:Op donderdag 5 juli 2012 16:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, maar dat moet je kunnen regelen zonder OP
Is volgend topic zo weer terugquote:Op donderdag 5 juli 2012 16:35 schreef Skv het volgende:
[..]
JA GODVERDOMME JE GOOIT NU EIGENHANDIG EEN STUKJE HISTORIE WEG GOFTETYFUSKUT
Al mijn exen zijn gaan roken nadat het uit wasquote:Op donderdag 5 juli 2012 16:34 schreef Skv het volgende:
[..]
Mijn ex rookte gedurende de vier jaar dat we samen waren. Ik niet. Nooit een probleem van gemaakt.
Nu het uit is rook ik ook..
Af en toe kijk ik naar dat plaatje om wat moed te krijgen enzoquote:Op donderdag 5 juli 2012 16:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, maar dat moet je kunnen regelen zonder OP
Zet hem als bureaubladachtergrondquote:Op donderdag 5 juli 2012 16:36 schreef shifto het volgende:
Af en toe kijk ik naar dat plaatje om wat moed te krijgen enzo
Is het al, tevens mijn behang door het hele huis, maar dit was net dat beetje extraquote:
Heb je niet meer nodigquote:Op donderdag 5 juli 2012 16:38 schreef shifto het volgende:
[..]
Is het al, tevens mijn behang door het hele huis, maar dit was net dat beetje extra
Tegeltje op de plee swaquote:Op donderdag 5 juli 2012 16:38 schreef shifto het volgende:
[..]
Is het al, tevens mijn behang door het hele huis, maar dit was net dat beetje extra
Wat een vertrouwenquote:
ik zou wachten tot het niet meer zo benauwd is?quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:39 schreef Cue_ het volgende:
Tijd om onder de douche te stappen denk ik zo
Gij snapt emquote:
Moet zo nog naar de fysio, wel zo aardig om vooraf te gaanquote:Op donderdag 5 juli 2012 16:40 schreef shifto het volgende:
[..]
Wat een vertrouwen
[..]
ik zou wachten tot het niet meer zo benauwd is?
[..]
Gij snapt em
quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:41 schreef Harajuku. het volgende:
Stoooooooooooooooooooooooooooooormmmmmmmmmmmmmmmmm
Dan misschien wel jaquote:Op donderdag 5 juli 2012 16:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Moet zo nog naar de fysio, wel zo aardig om vooraf te gaan
quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:41 schreef Harajuku. het volgende:
Stoooooooooooooooooooooooooooooormmmmmmmmmmmmmmmmm
Onweerquote:Op donderdag 5 juli 2012 17:01 schreef WasMachinator het volgende:
Dikke onweer gaat zometeen losbarsten hiero..
Gelukkig heb ik mijn tentamen goed gemaakt, weer een last minder
Haha, is inderdaad altijd een risico. Was het gezellig?quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:12 schreef MohMi het volgende:
bier drinken op een introductiemiddag is gewaagd met deze temperatureninmiddels veilig in de trein. morgen maar eens zien of het nog steeds zo klikt met die leuke nieuwe collega met wie ik heel de middag heb opgetrokken.
kutmohmi
absoluut, leuk initiatief van et bedrijf! directeur was ook mee, gevarieerd groepje mensen dat het erg gezellig was!quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:17 schreef mangler_fcu het volgende:
[..]
Haha, is inderdaad altijd een risico. Was het gezellig?
Neen.quote:
Ja, ik ben niet halfdood. Heb voor poliklinisch gekozen dus is gewoon even kut, geen hersenoperatie of zo.quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:35 schreef MohMi het volgende:
[..]
en je voelt je blijkbaar goed genoeg om hier te posten?
En gelukkig maar ook!quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, ik ben niet halfdood. Heb voor poliklinisch gekozen dus is gewoon even kut, geen hersenoperatie of zo.
ben blij voor je, man!quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, ik ben niet halfdood. Heb voor poliklinisch gekozen dus is gewoon even kut, geen hersenoperatie of zo.
Maar wie kan je dan kusjes geven, en je haartjes betastenquote:Op donderdag 5 juli 2012 18:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
De luchtvochtigheid.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar wie kan je dan kusjes geven, en je haartjes betasten
Ik heb meer met jou te doen dan jij met jezelf volgens mij hoorquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:22 schreef Harajuku. het volgende:
Slapen en liggen is mooi kut met dit weerJa ja, ook al gaan ze in Afrika dood Mohmi, ik ben ook best even zielig
[ afbeelding ]
niks van meegekregen, heerlijk geslapenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:20 schreef muhahaha het volgende:
Gvd mega-storm aan de gang hier. Het dondert hier als een malle![]()
Lol ik zat rechtop in bed, zo hard waren de klappen. Nog even staan kijken bij het raam.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 07:05 schreef MohMi het volgende:
[..]
niks van meegekregen, heerlijk geslapen
mogguh allemaal
Hahaha ergste wat ik daar op zuid heb meegemaakt was een jaar geleden ofzo. Toen kwam er zon harde knal dat echt letterlijk mijn hele flat trilde en schrok mij dood. Leek wel een bomquote:Op vrijdag 6 juli 2012 09:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wel cool? Jonguh zo extreem heb ik in geen tijden meer meegemaakt.
Dan zat ik er dichterbij want het ging echt gruwelijk tekeer hier.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 09:32 schreef shifto het volgende:
[..]
Hahaha ergste wat ik daar op zuid heb meegemaakt was een jaar geleden ofzo. Toen kwam er zon harde knal dat echt letterlijk mijn hele flat trilde en schrok mij dood. Leek wel een bom
Vanacht was gewoon een beetje gerommel met hier en daar een flitsje en een boemetje
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 09:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoi opperhuillie, lekker jezelf in slaap gejankt gisterenavond?
Teehee /ticklequote:Op vrijdag 6 juli 2012 09:40 schreef Spirit82 het volgende:
[..]Ik voel een stukje opgekropte frustratie hier!! Voel je niet te zeer aangesproken, ik bedoel het meer als een koosnaampje omdat ik jullie zo'n leuk groepje vind.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 09:40 schreef Spirit82 het volgende:
[..]Ik voel een stukje opgekropte frustratie hier!! Voel je niet te zeer aangesproken, ik bedoel het meer als een koosnaampje omdat ik jullie zo'n leuk groepje vind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |