SPOILER: Handige linkjes en sitesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haaksels uit het vorige topic:
Brainteaser's beestjes:
NijntjesUk superheld:
Whoopdidoo's pinguinnetje:
EsseEi heeft der ei uitgebroed:
Bijou de dekenhaakster:
Bakkiedoen's schattige paardje:
[ Bericht 16% gewijzigd door Dottey op 05-07-2012 15:46:23 ]Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:45 schreef Angelof9 het volgende:
Ik ben net bij Zeeman geweest en heb 0 bolletjes wol gekocht!
quote:
quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:41 schreef Dottey het volgende:
haaknaalden bij de acction zijn goedkoperalleen van die plastic maat 2-3 ofzo die ik altijd zie liggen. en laat liggen
Welke naalden zijn (in jouw optiek), waardeloos/ niet fijn, om mee te haken?quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:14 schreef Angelof9 het volgende:
Oh nee, die rottige Zeeman naalden gebruik ik niet
Ik heb er een met een lampje. Haakt op zich best fijn, wel ietsje stroever dan de ergonomische naald die ik heb, die glijdt beter. Met het lampje maakt af en toe zo'n stroef piepgeluidjequote:Op donderdag 5 juli 2012 16:37 schreef Dottey het volgende:
Hoe haakt die met dat lampje? Iemand of twee had(den) die toch hier in de groep?
Mijn zilverkleurige fijntjes van 1 t/m 3.5 heb ik idd dubbel, maar komt omdat ik indertijd thuis er mee aan het werken was (2.5) en ermee in werktas op stap ging... en ik steeds mn goede nld thuis vergatquote:waarom kopen jullie zo veel naalden?
en als je hem een paar keer door je haar haald?quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:05 schreef Bijou het volgende:
[..]
Ik heb er een met een lampje. Haakt op zich best fijn, wel ietsje stroever dan de ergonomische naald die ik heb, die glijdt beter. Met het lampje maakt af en toe zo'n stroef piepgeluidje
Als ik weer aan een nieuwe deken begin zal ik dat eens proberen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:41 schreef Dottey het volgende:
[..]
en als je hem een paar keer door je haar haald?
Goh, 'k ben begonnen met dat setje uit de winkel omdak zo'n fijne nodig had, maar daarna webshops en Paypal ontdektquote:Op donderdag 5 juli 2012 17:42 schreef Dottey het volgende:
leuk dat iedereen opmijn vraag inhaakt trouwens
Het maakt je naald een beetje vetter.. en dan glijd je wol beter van je naald.. en piept hij nietzo.. dus mocht het niet helpen.. je haar een dag niet wassen en nogmaals proberenquote:Op donderdag 5 juli 2012 17:54 schreef Bijou het volgende:
[..]
Als ik weer aan een nieuwe deken begin zal ik dat eens proberen.
Zou je zo ook een patroontje in je haar kunnen haken vraag ik me nu even hardop af?
leuke actie.. leuk haakpatroontje voor je restjes wol.Maar is het alleen noord holland die aan deze actie doet?quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:10 schreef EsseEi het volgende:
kennen jullie trouwens de actie van een Kitten breien al, voor de dierenbescherming? iewmand heeft het nu vertaald tot haakpatroon
"inhaakt"quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:42 schreef Dottey het volgende:
leuk dat iedereen opmijn vraag inhaakt trouwens
cute!quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:42 schreef Angelof9 het volgende:
Het beroemde popje:
[ afbeelding ]
(Wel gewoon met patroon gemaakt)
mooie foto trouwens! Bloemen van bij jou thuis?quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:42 schreef Angelof9 het volgende:
Het beroemde popje:
[ afbeelding ]
(Wel gewoon met patroon gemaakt)
Klopt ja, daarom ben ik er ook nog steeds niet aan begonnen! Het ligt een beetje aan de stof misschien als er een duidelijke draadlijn in de stof zit of iets met een lijntjes patroon dat het makkelijker is om de steken op gelijke afstand te krijgen. Als ze ongelijk zitten, ga ik me er dood aan ergeren, dat weet ik nu al.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:17 schreef EsseEi het volgende:
maar het probleem van stekenafstand heb je ook als je eerst festoneert en daarna daar overheen haakt Angel....en zie je echt zo'n groot verschil denk je, als t ietsje meer of minder is??
Ja! Dat was nog een hele rel op Ravelry. Het Olympisch commitee in de VS draafde een beetje door.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:22 schreef beefje16 het volgende:
http://mobiel.nu.nl/pda/o(...)dische-stappen-.html
Pff 'breiclubje'...
stroef, maar voor de grotere maten goed te doenquote:Op donderdag 5 juli 2012 16:37 schreef Dottey het volgende:
Hoe haakt die met dat lampje? Iemand of twee had(den) die toch hier in de groep?
verdorie.. nu wil ik die ookquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:46 schreef EsseEi het volgende:
moooi kussen, met mooi randje!
wist je trouwens dat er nu ook haaknaalden zijn met een scherp puntje, zodat randjes haken lekker makkelijk gaat???
(het lijkt wel of ik ergens aandelen heb he? zoveel dingen spam ik)
Helemaal vergeten erbij te posten: ik heb ook allerlei soorten en maten haaknaalden. Van 0.75 tot 12mm. Ik heb voornamelijk metalen haaknaalden en een aantal can prym met zo'n zwart stukje, geen ergonomische.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 09:51 schreef MizzEnroe het volgende:
Leuk annelotje!
De andere projectjes die ik gezien heb, waren ook weer leuk! Ik heb zelf mijn hexagondeken opgepakt, maar haak ca. 6 hexagons per dag eraan. Gaat dus heel erg traaaaaag. Ik heb wel al heel veel rondjes af, moet ze alleen eraan haken. Ik heb nog genoeg voor anderhalve strook (28 hexagons per strook). Ik weet nog niet hoeveel stroken ik eraan wil maken. Zit nu op de 5 stroken.
[ afbeelding ]
Altijd zo denigrerendquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:22 schreef beefje16 het volgende:
http://mobiel.nu.nl/pda/o(...)dische-stappen-.html
Pff 'breiclubje'...
dan doe ik mee!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:00 schreef kirsten. het volgende:
Ik gebruik al de hele tijd (2 jaar ofzo?) de naalden van eBay, aluminium naalden met vrolijke kleurtjes. heb nog geen haakjes of kloofjes gehad oid, en ze waren 3 euro voor iets van 16 naalden dus in dit geval geen goedkoop=duurkoop
of doen we gewoon in de zomer weer een meet en dat mensen ze dan meenemen ofzo?![]()
Inderdaad! Het enige wat ze hiermee bereiken is dat iedereen nu massaal op 'Ravelry' gaat googelen!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:50 schreef Angelof9 het volgende:
Dat breiclubje verhaal trouwens, wat een triestheid. Heeft het IOC niets beters te doen dan mensen afstraffen voor creativiteit? Zijn er Apple mensen in dienst getreden daar ofzo?
Belachelijk.
Haha, dat vind ik dan ook wel weer ver gaan!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:14 schreef trui het volgende:
en nu zitten er mensen te breien op de tribune van 't Wimbledon centre court.
SPOILER: verbouwing van de boerderijOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oei. Pas je wel goed op jezelf?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:57 schreef trui het volgende:
Klopt pluph, erg druk. En nu bijv. te moe, ik lig voor pampus op de bank...
Heb je toevallig ook vóór foto's gemaakt? Ik ben nog steeds erg onbekend met (het effect van) blokken en dat maakt me, zeker met mijn huidige project, heel onzeker.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 09:40 schreef Angelof9 het volgende:
Ik heb twee shawls afgekregen, die liggen ook te blokken. Het is afmaak-weekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |