quote:Ghehehehehehe
quote:Whahahahahaha
quote:Mwhahahahaha
quote:Moehahahahaha
Doe gewoon normaal.quote:Hihihihihihihihihi
Om DIT topic heb ik wel degelijk op de grond gelegen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:53 schreef Lithia het volgende:
over de vloer rollen van het lachen klinkt wel realistisch.
Had je een koekje laten vallen ofzo?quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:56 schreef Dimens het volgende:
[..]
Om DIT topic heb ik wel degelijk op de grond gelegen.
Als je je lach met een andere letter begint dan de 'h' of de 'a', ben je geestelijk instabiel en een gevaar voor je omgeving.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:05 schreef Piye het volgende:
Ik lach vrij regelmatig op de eerste, tweede en vierde manier.
Ahahahaha?quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:17 schreef Weka het volgende:
[..]
Als je je lach met een andere letter begint dan de 'h' of de 'a', ben je geestelijk instabiel en een gevaar voor je omgeving.
Zo lacht de kerstmanquote:
ik moest lachenquote:Op donderdag 5 juli 2012 14:51 schreef Weka het volgende:
Op Facebook, op Twitter, op FOK!, waar dan ook.
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Doe gewoon normaal.Zo lach je helemaal niet.
Haten op Id_do_her.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:08 schreef Micson het volgende:
Iddoher zegt altijd gheheheh. Kotsmisselijk word ik daarvan.
Waarom zou je dat doen? Compensatiedrang, kuddegedrag, het zal een combinatie hiervan zijn.
ah, is het weer zover.quote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:20 schreef Micson het volgende:
[..]
De vaste KLB autistenclan die het altijd voor elkaar opneemt
Indigokinderclan noemen we dat.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:20 schreef Micson het volgende:
[..]
De vaste KLB autistenclan die het altijd voor elkaar opneemt
Een van de weinige oprecht vriendelijk users waar jij nu tegen aan het schoppen bent.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:08 schreef Micson het volgende:
Waarom zou je dat doen? Compensatiedrang, kuddegedrag, het zal een combinatie hiervan zijn.
Pas op, hij zal je bestempelen als autist als je een ander mening hebt.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Een van de weinige oprecht vriendelijk users waar jij nu tegen aan het schoppen bent.
Ik vind hem ook een prima knaap, maar hij maakt zich wél schuldig aan onnozelheden als deze.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Een van de weinige oprecht vriendelijk users waar jij nu tegen aan het schoppen bent.
Joh, hij bedoelt het allemaal goed, wellicht dat jij het onnozel vindt, maar wat maakt dat verder uit.... Het gaat om de gedachte erachter, als hij zich zo online uit, wat maakt het dan verder uit. Laat lekker gaan, zijn dingen die veel irritanter zijn.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:31 schreef Micson het volgende:
[..]
Ik vind hem ook een prima knaap, maar hij maakt zich wél schuldig aan onnozelheden als deze.
Nee jij bent lekker perfect zeg.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:31 schreef Micson het volgende:
[..]
Ik vind hem ook een prima knaap, maar hij maakt zich wél schuldig aan onnozelheden als deze.
Zo wijs.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Joh, hij bedoelt het allemaal goed, wellicht dat jij het onnozel vindt, maar wat maakt dat verder uit.... Het gaat om de gedachte erachter, als hij zich zo online uit, wat maakt het dan verder uit. Laat lekker gaan, zijn dingen die veel irritanter zijn.
Hij bedoelt het allemaal positief.
Ahahahaquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:52 schreef vinceknul het volgende:
Ik vind het irri als mensen iets typen in de trant van : ahhaahhahhahaahahhhah. Zoiezo: beginnen met de AKrijg altijd het idee dat deze mensen gewoon random op de a en de h drukken. Whahaha wordt vaak gebruikt bij het uitlachen, en hihi als verlegen lachje :$
P.S: Whahaha dit topic
Na deze post ging ik dat topic lezen, zag een video van een meisje die tegen een drukke menigte in de roltrap naar beneden omhoog probeerde te lopen, toen ging ik de gerelateerde video's af en kwam ik uiteindelijk uit op de slip and slide-waterglijbanen... En toen drukte ik YouTube weg, kwam op deze pagina in dit topic en vroeg me af, waar was ik ook weer gebleven? Maar dankzij jouw post kwam ik weer terug bij waar ik was.quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:56 schreef Dimens het volgende:
[..]
Om DIT topic heb ik wel degelijk op de grond gelegen.
en spanjaarden die jajajajjaja gebruikenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 04:00 schreef Wooninck het volgende:
En Grieken die ''XAXAXAXAXAXA'' gebruiken i.p.v ''HAHAHAHAHA''.
Bel me als je geil bentquote:Op vrijdag 6 juli 2012 10:34 schreef rosepetals het volgende:
Id_do_her![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En 1 meisjes lach voor je topic:
Hihihihi
Wat betekent skirr?quote:
Geen probleem.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:43 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Na deze post ging ik dat topic lezen, zag een video van een meisje die tegen een drukke menigte in de roltrap naar beneden omhoog probeerde te lopen, toen ging ik de gerelateerde video's af en kwam ik uiteindelijk uit op de slip and slide-waterglijbanen... En toen drukte ik YouTube weg, kwam op deze pagina in dit topic en vroeg me af, waar was ik ook weer gebleven? Maar dankzij jouw post kwam ik weer terug bij waar ik was.
Dank daarvoor.
Ghehe.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:08 schreef Micson het volgende:
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 10:34 schreef rosepetals het volgende:
Id_do_her![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En 1 meisjes lach voor je topic:
Hihihihi
Wat leuk dit.quote:
Daar komt het allemaal wel een beetje op neer.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Joh, hij bedoelt het allemaal goed, wellicht dat jij het onnozel vindt, maar wat maakt dat verder uit.... Het gaat om de gedachte erachter, als hij zich zo online uit, wat maakt het dan verder uit. Laat lekker gaan, zijn dingen die veel irritanter zijn.
Hij bedoelt het allemaal positief.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |