Aids is een hoax.quote:
ja, want je hebt inmiddels wel bewezen verbaal je mannetje te staan, nou nou, poeh poehquote:Op donderdag 5 juli 2012 15:32 schreef govaldo het volgende:
Ga.aguyim
nee
govaldo, ik vind je wel aardig hoor
haha dankje ik probeer zo aardig mogelijk te doen als ze willen dissen. bring it on
Goed punt.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, dat TS een vriendin zou hebben is een hoax.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:34 schreef govaldo het volgende:
normale mensen zegge ik rij in een auto ferry zegt ik rij op lullen bahbah hoe kun je zo met je zelf leve no self respect
quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:34 schreef govaldo het volgende:
normale mensen zegge ik rij in een auto ferry zegt ik rij op lullen bahbah hoe kun je zo met je zelf leve no self respect
Gaat ze nu naar het niet bestaande Salhou of Luik?quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:19 schreef govaldo het volgende:
hmm dat liege moest ik weglaten, ze loog over haar geschiedenis. alleen ik weet niet wat ik moet doen. i mean i love her but fucktap situation. kweet niet wat ik moet doen vertrouwen of niet?
Das niet raar, dat kan in je moeder ook.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:37 schreef govaldo het volgende:
admiraal anaal's kontgat is net een bowlingbal je kan er 3 vingers insteken
Hoe weet jij dat?quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:37 schreef govaldo het volgende:
admiraal anaal's kontgat is net een bowlingbal je kan er 3 vingers insteken
Idd!quote:
Enige wat je dan kunt doen is haar vertrouwen. Hou elke dag contact en laat zien dat je van haar houd en om haar geeft, vooral voordat ze weggaat. Dan gaat ze met een goes gevoel weg en weet ze dat ze geen gekke dingen moet doen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:41 schreef govaldo het volgende:
naja iks weet het niet hoor. ze is verliefd maar zodra ze drankje op heeft is ze zichzelf niet meer en er kunnen nare dinge gebeuren dus als ik der een kans geef en ze doet iets verkeerds dan voel ik me nog kutter dus ik denk ermee stop
Godver jonguh, ik heb gister nog geharst... Of bedoel je mn kontsnor?quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:42 schreef govaldo het volgende:
ticootje ik wist niet dat vrouwen snorre hadden ?
wat is tico als ze op een fiets zit?? snor fietss
wat is tico als ze een pokemon was ??? snorlexx
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |