En condooms gebruiken. Zeker 6 per keer.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:05 schreef Ticootje het volgende:
Gewoon een vaginale douche in dr uitknijpen als ze terugkomt en zelf ff volblaffen ..
niet, blijft voor eeuwig on tha intarwebsquote:
Voor de zekerheid maar even quoten.quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:11 schreef govaldo het volgende:
hallo allemaal ik ben 19 jaar en heb wel net een maandje wat met mijn vriendin ze heeft voordat we wat hadden al geboekt ze heeft niet sown goede geschiedenis achter zicht met jongens en ik vertrouw der niet helemaal. omdat ze aantal x al heeft gelogen, maar ik vind der wel leuk. ze geeft aan dat ze daar voor 10 dagen blijft en 7 x opstap gaat . wat denken jullie??
Leer eerst eens Nederlands voordat je een nieuw topic open.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:25 schreef govaldo het volgende:
huh fack dat man deze was verkeerd. ma laat die topic maar post geen meer man haha had effen voor fun account gemaakt kijken want mensen zoude zeggen, maar krijg alleen maar onzin reacties
Tsja gek hè?quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:25 schreef govaldo het volgende:
huh fack dat man deze was verkeerd. ma laat die topic maar post geen meer man haha had effen voor fun account gemaakt kijken want mensen zoude zeggen, maar krijg alleen maar onzin reacties
Lol ga je mij nou verbeteren. Kijk je tekst na man.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:27 schreef govaldo het volgende:
het is opent niet open dus welkom in nederland
quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:27 schreef govaldo het volgende:
het is opent niet open dus welkom in nederland
Oeh... Lekker.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:29 schreef govaldo het volgende:
admiraal anaal is egt grappig hij geeft een feestje in zijn kont zin om te komen??
Aids is a gift too.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:31 schreef Ga.aguyim het volgende:
Ik vind dat iedereen elkaar moet respecteren![]()
[ afbeelding ]
Ah gaan we nu deze kant op. Triest figuur! Please ban deze user van Fok.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:30 schreef govaldo het volgende:
ferry heeft meer lullen in zijn mond gehad dan water en voedsel -_-
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |