Ik ben het eens dat het echte EPO/CERA tijdperk over is, dat is niet meer mogelijk. Maar uiteindelijk is het niet uit te sluiten dat renners kleine hoeveelheden doping nemen, om net iets beter te zijn. Ik denk aan Bernhard Kohl, ik twijfel hoe serieus ik hem moet nemen, maar hij heeft verteld dat hij in zijn hele carriere doping heeft gebruikt (behalve bij Rabo CT). Hij werd pas gepakt toen hij te ver ging, met CERA waarvan hij dacht dat het niet opspoorbaar was.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:37 schreef TheArt het volgende:
[..]
Zet voor de grap eens de beelden van pak weg 1995 t/m 2007 en die van tegenwoordig op een rij. Het verschil is levensgroot. Ik zie tegenwoordig NOOIT meer renners die een berg opsprinten. Ik zie tegenwoordig veel meer dan vroeger dat renners een klap krijgen als ze een inspanning teveel hebben gedaan. In de tijd die ik beschreef kon men maar gaan en gaan en gaan en nog een keer gaan. Tegenwoordig durven ze niet eens meer te gaan, omdat ze bang zijn dat ze een ongelooflijke klap krijgen. Natuurlijk zijn er prestaties die nog altijd rete verdacht zijn. Ik noem Cobo vorig jaar in de Vuelta en Gabrovski dit jaar in Turkije, maar echt enorm vaak zie ik dat niet meer. Dat noem ik met positieve tekenen.
Dat komt door al die journalisten die hem steeds opzoeken omdat hij 'wel iets leuks gaat zeggen'. Kenny heeft dat ook een beetje.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:43 schreef JC14 het volgende:
Hoogerland, een karikatuur van zichzelf geworden.
Of de US-postal trein van 2003. Dat was ook geen zuivere koffie.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:41 schreef marcodej het volgende:
In 1996 knalden ze op het buitenblad Hautacam op, nu zie je dat echt niet meer.
Topuitspraakquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:43 schreef JC14 het volgende:
De media maken er een karikatuur van, door er steeds op terug te komen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:43 schreef JC14 het volgende:
Omdat doping verbonden is met de hele sport. Natuurlijk heeft de wielersport een etiket opgeplakt gekregen en deels niet onterecht, maar de wielersport is wel als enige sport de lul wat betreft media-aandacht voor dopinggevallen. Er zijn van de week nog 3 Russische topatletes betrapt op doping. Wie spreekt daarover? Echt niemand. Elke dopingzaak in het voetbal wordt afgedaan als een foutje en zelfs in voetbalprogramma wordt er NOOIT over gesproken.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:40 schreef dramatiek het volgende:
[..]
Ahja je mag hier niet zeggen dat je vind dat doping nogal nauw verbonden is met het wielrennen? Als echte liefhebber moet je je gewoon jaar na jaar laten teleurstellen. Da's logisch
In 2003 was US Postal juist niet zo heel sterk staat me bij, toen was naast Armstrong ook de hele ploeg minder dat jaar.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:44 schreef Mr_DG het volgende:
[..]
Of de US-postal trein van 2003. Dat was ook geen zuivere koffie.
Kenny zei gisteren nog op radio 1 dat hij een betere prestatie wou neerzetten als de 7e plaats van een aantal jaren geleden voor de groene trui. Zie ik de eerste tussensprint wordt hij 10e. Zie ik de einduitslag wordt hij 15e......quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:44 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Dat komt door al die journalisten die hem steeds opzoeken omdat hij 'wel iets leuks gaat zeggen'. Kenny heeft dat ook een beetje.
In het zwemmen is het weer heel anders.. Kijk maar naar Cesar Cielo Filho, die kan nergens meer normaal winnen zonder met de nek aangekeken te worden. Terwijl we het nog steeds niet weten of het echt zo was of niet..quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:45 schreef TheArt het volgende:
[..]
Omdat doping verbonden is met de hele sport. Natuurlijk heeft de wielersport een etiket opgeplakt gekregen en deels niet onterecht, maar de wielersport is wel als enige sport de lul wat betreft media-aandacht voor dopinggevallen. Er zijn van de week nog 3 Russische topatletes betrapt op doping. Wie spreekt daarover? Echt niemand. Elke dopingzaak in het voetbal wordt afgedaan als een foutje en zelfs in voetbalprogramma wordt er NOOIT over gesproken.
14e hé, je moet Kenny niet tekortdoen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kenny zei gisteren nog op radio 1 dat hij een betere prestatie wou neerzetten als de 7e plaats van een aantal jaren geleden voor de groene trui. Zie ik de eerste tussensprint wordt hij 10e. Zie ik de einduitslag wordt hij 15e......
WTF.....
Wielrennen is wel de sport waar doping misschien het meeste invloed heeft, van de A-sporten. En in Nederland hebben we het niet over atletiek. Kijk ook eens naar die affaire met die turner, Van Gelder. Dat ging om iets doms als cocaine en daar is toch behoorlijk wat aandacht aan besteed.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:45 schreef TheArt het volgende:
[..]
Omdat doping verbonden is met de hele sport. Natuurlijk heeft de wielersport een etiket opgeplakt gekregen en deels niet onterecht, maar de wielersport is wel als enige sport de lul wat betreft media-aandacht voor dopinggevallen. Er zijn van de week nog 3 Russische topatletes betrapt op doping. Wie spreekt daarover? Echt niemand. Elke dopingzaak in het voetbal wordt afgedaan als een foutje en zelfs in voetbalprogramma wordt er NOOIT over gesproken.
Idd zag je die bek van hemquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:50 schreef Ferdii het volgende:
Haha nu moet Rob snel zijn bek houden omdat ie anders zichzelf verlinkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |