ja datquote:Op donderdag 5 juli 2012 12:45 schreef Isabeau het volgende:
Naast dit topic zou ik er een briefje aan de fabrikant aan wagen!Niet geschoten is altijd mis.
oeh lijkt me lachen idd als ze dat doen. Verkapte tvp voor het vervolg dusquote:Op donderdag 5 juli 2012 12:46 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja dat
wie weet, heb je straks een hele doos met doppen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het moest gewoon zo zijn![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:06 schreef lady-wrb het volgende:
mensen, dit geloven jullie echt niet
ik heb al reaktie van silvo en ze gaan me doppen toesturen als service.
en raad eens hoe de dame van de consumentenservice heet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het moest gewoon zo zijnAardig van ze zeg.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:06 schreef lady-wrb het volgende:
mensen, dit geloven jullie echt niet
ik heb al reaktie van silvo en ze gaan me doppen toesturen als service.
en raad eens hoe de dame van de consumentenservice heet?Da's wel coolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het moest gewoon zo zijn![]()
Lekkerquote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:06 schreef lady-wrb het volgende:
haha ze zijn er al!
fotootje komt nog.
ik zit even uit te buiken. zelfgemaakte sushi met (hoe kan het anders) geroosterde sesamzaadjes van silvo
snel zegquote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:06 schreef lady-wrb het volgende:
haha ze zijn er al!
fotootje komt nog.
ik zit even uit te buiken. zelfgemaakte sushi met (hoe kan het anders) geroosterde sesamzaadjes van silvoomnomnom
Ja leuk! Moet je echt doen!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:33 schreef lady-wrb het volgende:
ik zal dr een linkje van dit topic sturen, kunnen jullie allemaal naar dr zwaaien
Maar is het KNAL genoeg, denk je?quote:
Ik denk het wel. En anders kan ze ze altijd even in de wasmachine gooien met een verfje.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Maar is het KNAL genoeg, denk je?
Oh! Jij mag ons Loes gelijk maar tutoyeren?quote:Op zondag 8 juli 2012 12:59 schreef Greys het volgende:
Ja leuk, een linkje voor haar naar dit topic
Loes, reuze sympathiek van je!
Ja nou... ze voelt ineens als onderdeel van onze FOK!familiequote:Op zondag 8 juli 2012 13:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Oh! Jij mag ons Loes gelijk maar tutoyeren?
Ik weet niet of Silvo complete huisraden voor elkaar kan krijgen.quote:Op zondag 8 juli 2012 13:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik denk dat we de naam van het subforum moeten wijzigen? Fokkers en Silvo helpen Fokkers?
All in favor raise hands!
* DancingPhoebe steekt handje op
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |