http://www.telegraaf.nl/b(...)rstvergroting__.htmlquote:KIRKBY - De 14-jarige Britney Marshall dreigt de risee van haar familie te worden. Haar moeder en vier zussen hebben allemaal een borstvergroting ondergaan, maar de Britse tiener weigert als eerste binnen het gezin de vreemde traditie voort te zetten.
Tot nu toe hebben alle dochters van moeder Chantal op hun achttiende verjaardag de gang naar een plastisch chirurg gemaakt. Net als Chantal zelf lieten ook Emma (30), Terri (27), Tara (26) en Ripley (21) hun boezem ‘bewerken’ met siliconen. In totaal hebben de vrouwen zich zodoende voor ruim 60.000 euro laten opereren. En daar zijn ze maar wat trots op.
Dat dochter Britney breekt met de traditie is voor Chantal Marshall dan ook ondenkbaar. Ze hoopt dat haar dochter enkel door “een moeilijke fase” gaat en wel weer bijdraait. “Wat ze nu aan borsten heeft mag geen naam hebben. Als het aan mij ligt volgt ze dan ook het voorbeeld van haar zussen als ze oud genoeg is", legt ze uit aan The Daily Mail. "Ik hou van het kunstmatige uiterlijk van mijn meiden en weet zeker dat Britney straks in hun voetsporen treedt.”
Britney zelfs heeft echter heel andere dromen. Ze doet het goed op school en hoopt op haar achttiende naar de universiteit te gaan om te studeren. Met een borstvergroting is ze dan ook helmaal niet bezig.
Gewoon laten rijpen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:48 schreef Netsplitter het volgende:
Die 14 jarige moet lekker heel snel op zichzelf gaan wonen en niks doen met haar borsten...
Het vreemde is.. ? Vind je dat vreemd? Die zussen zien er niet uit!quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:45 schreef KeimpeHart het volgende:
Voor een 14-jarige heeft ze toch een aardig stel in huis. Het vreemde is dat ik haar lekkerder vind uitzien dan haar zussen. Maar dat kan wellicht meer komen dat ze roodharig is, en haar zussen blond wat mij minder trekt.
Nou, die 2e van rechts ziet nog best neukbaar uit.quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:50 schreef Taurus het volgende:
[..]
Het vreemde is.. ? Vind je dat vreemd? Die zussen zien er niet uit!
Celuitia bedoel je?quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:52 schreef KeimpeHart het volgende:
[..]
Nou, die 2e van rechts ziet nog best neukbaar uit.
Dat was volgens mij de moederquote:Op donderdag 5 juli 2012 11:52 schreef KeimpeHart het volgende:
[..]
Nou, die 2e van rechts ziet nog best neukbaar uit.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:49 schreef strontboer het volgende:
Die benen van de meest rechtse van die groep meiden![]()
![]()
Dit dus. De enige lekkere is zij die niets heeft laten doen. Laat het een voorbeeld zijn voor de rest van de mensen die denken dat plastische troep mooi is.quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:47 schreef admiraal_anaal het volgende:
Kijk die cellulitis-monsters op de achtergrond dan, uitgezonderd ie 21 jarige ripley
En schouders naar achteren.quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:01 schreef Elfletterig het volgende:
Ik zou zweren dat ik hierover al een topic had gezien....
Het is te hopen dat het meisje niet zwicht voor de druk en dat ze haar rug recht houdt.
Aan de huid te zien zal het die rechtse wel zijn....quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:53 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
Wedden dat de meeste mensen denken dat het zwarte monster de moeder is......Helaas is dat ook een van de dochters.....de moeder is een van de andere monsters.
doe eens even kalm danquote:Op donderdag 5 juli 2012 12:15 schreef Panzermaus het volgende:
Ziet er leuk uit, afblijven met je fikken. Fucking chavs.
Die zwarte is 27.... the horror....quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:16 schreef Leandra het volgende:
Die op de foto in de OP rechts staat is idd de moeder....
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/news/article4407048.ece
Nou inderdaad, er lijkt mij helemaal niets mis met wat ze nu heeft.quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:48 schreef Netsplitter het volgende:
Die 14 jarige moet lekker heel snel op zichzelf gaan wonen en niks doen met haar borsten...
Als ze zo blijft dan kan ze over 4 jaar elke vent helemaal gek maken met dat lichaam.quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:20 schreef BrandX het volgende:
[..]
Nou inderdaad, er lijkt mij helemaal niets mis met wat ze nu heeft.
Echt, the Sun is al zo'n pareltje qua waarheidsgehalte, maar de Telegraaf verdraait stukjes uit de Sun nog weerquote:Britney admitted she is considering joining the bra-busting bunch. She said: “I’ve talked to my mum and sisters about it and they really love their boobs and the attention they get.
“Maybe I’ll decide to get them too and start saving in a few years. But for now I want to focus on my school work.”
Dan kunnen ze zichzelf zien als ze Fish n Chips halen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:19 schreef Desunoto het volgende:
Die foto... waarom zouden ze zo gaan poseren voor een krant?
Deze reactie zegt alles.quote:
zo'n vermoeden had ik alquote:Op donderdag 5 juli 2012 12:21 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Als ze zo blijft dan kan ze over 4 jaar elke vent helemaal gek maken met dat lichaam.
Behalve 5 dochters heeft moeder ook nog 4 zonen, dus het scheelt niet veelquote:Op donderdag 5 juli 2012 12:38 schreef macca728 het volgende:
Ze kunnen zich beter druk maken over hun benen, want die 2 rechtse hebben echt lelijke benen.
Als je als man daarop wilt ben je ook wanhopig.
Hoeveel kinderen hebben ze ?? Net zoveel als de borstoperaies ?
Dit laten ze pas doen op haar achttiende he.quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:55 schreef kawotski het volgende:
Net als besnijdenis is dit gewoon mishandeling cq verminking. Wordt tijd dat er een goed straf voor komt voor dit soort kinderverkrachters dat zich ouders durft te noemen.
Dit!quote:
dat monster in het zwart?quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:16 schreef Leandra het volgende:
Die op de foto in de OP rechts staat is idd de moeder....
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/news/article4407048.ece
Ja, normaal doet de Telegraaf dat noooooooooooitquote:Op donderdag 5 juli 2012 15:55 schreef Nielsch het volgende:
The Sun Newspaper is not a newspaper. En dat de Telegraaf het hele verhaal verdraaid is extreem raar.
Gevangenis of niet bekend.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:43 schreef Atmosphere82 het volgende:
En waar is de man in het verhaal die die griezels een beetje verstand kan bijbrengen?![]()
Nee, op die foto staat ze in het midden.... de namen en leeftijden staan er ook onder op de site van The Sunquote:Op donderdag 5 juli 2012 15:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
dat monster in het zwart?
[ afbeelding ]
De enige die er nog normaal uitziet is dat meisje van 14 jaar
Hopelijk blijft dat zo, wat een aso moeder en zussen
Waarom plant dit soort uitschot zich toch altijd zo graag voort?quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Behalve 5 dochters heeft moeder ook nog 4 zonen, dus het scheelt niet veel
En die 4 zonen die ze ook nog heeft?quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:03 schreef LXIV het volgende:
Dat meisje van 14 ziet er prima uit en haar tieten ook. De rest van de familie zijn monsters.
Waarschijnlijk heeft de moeder zich 4x laten bezwangeren door een imbeciele en lelijke tokkie, en de 5e keer per ongeluk door een of andere dronken student uit de stad (met superieur DNA). Daar is die dochter uit voortgekomen.
Familie afschieten en van het uitgespaarde geld het lieve meisje naar de universiteit sturen.
Dus dat zwarte monster is een ''dochter'' ?quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, op die foto staat ze in het midden.... de namen en leeftijden staan er ook onder op de site van The Sun
Ja, dat is de 27-jarige Terri.....quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dus dat zwarte monster is een ''dochter'' ?![]()
Fucking Hell
Councilquote:Op donderdag 5 juli 2012 16:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
En die 4 zonen die ze ook nog heeft?
De rest ook, geen wonder dat moeder Chantal roept dat mensen denken dat ze zussen zijn.quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dan ziet Terri er behoorlijk oud en afgeleefd uit voor haar leeftijd
Ze heeft het zwaar in de prostitutie?quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dan ziet Terri er behoorlijk oud en afgeleefd uit voor haar leeftijd
Die mensen werken niet. Ze hebben alle tijd om een wipje te maken.quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:05 schreef LXIV het volgende:
[..]
Waarom plant dit soort uitschot zich toch altijd zo graag voort?
Heb je wel goed naar de foto's gekeken ? Die dames zien er uit alsof ze héél hard werken hoor. Dat moet ook wel om al die operaties te kunnen betalen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:00 schreef Bundesrepublik het volgende:
[..]
Die mensen werken niet. Ze hebben alle tijd om een wipje te maken.
uk = pauperkingdom, dus een pauperkrant wil daar graag iets van laten zien jaquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:21 schreef Anno2012 het volgende:
Ok, en waarom staat dit op de telegraaf?
Familieproblemen van een of andere tokkie gezin in rotterdam komt toch ook niet terecht in een britse krant. Of is dit een geval van attentie whore?
Toch niet zo heel moeilijk?quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:05 schreef LXIV het volgende:
[..]
Waarom plant dit soort uitschot zich toch altijd zo graag voort?
Dat gezicht dat die jongste trekt. Echt zo van: Oh mijn god. Ik hoor hier niet bij.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:38 schreef popolon het volgende:
Wat een trailertrollen zeg.
[ afbeelding ]
Mijn god zegquote:Op donderdag 5 juli 2012 15:38 schreef popolon het volgende:
[ afbeelding ]
Nog een foto, kijk uit!!
De onderste na een paar breezers.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:19 schreef PKRChamp het volgende:
Eerlijk is eerlijk, na een paar biertjes doe ik ze ook wel hoor.
welke is de moeder in die foto?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:53 schreef deedeetee het volgende:
Ik vind de moeder dan nog wel meevallen - gezien haar leeftijd- heb je de zussen wel goed bekeken ? Terri is echt niet om aan te zien.
enige foto. Gewoon, wie is de moeder?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Welke foto? Er staan er inmiddels een hele voorraad.
Streepjeswenkbrauwen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:38 schreef popolon het volgende:
Nog een foto, kijk uit!!
Doet me denken aan de familie Tokkie. Die moeten ook een dochter hebben die de publiciteit gelukkig succesvol heeft kunnen mijden en in alles anders is dan de rest van dat spraakmakende gezin.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:07 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dat gezicht dat die jongste trekt. Echt zo van: Oh mijn god. Ik hoor hier niet bij.
Dat is niet vreemd hoor. Het lijkt een beetje alsof die familie twee jaar verouderd per 12 maanden, waardoor zij (en in mindere mate die tweede van links) nog een beetje oogt. Die van 30 (ik neem aan de meest linkse op de foto) oogt pottedimme serieus als een 50 jarige die wanhopig probeert vast te houden aan haar jeugd.quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:45 schreef KeimpeHart het volgende:
Het vreemde is dat ik haar lekkerder vind uitzien dan haar zussen.
Maar dat komt ook door die hoeveelheid make-up en die streepjeswenkbrauwen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:20 schreef DS4 het volgende:
Die van 30 (ik neem aan de meest linkse op de foto) oogt pottedimme serieus als een 50 jarige die wanhopig probeert vast te houden aan haar jeugd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |