http://www.telegraaf.nl/b(...)rstvergroting__.htmlquote:KIRKBY - De 14-jarige Britney Marshall dreigt de risee van haar familie te worden. Haar moeder en vier zussen hebben allemaal een borstvergroting ondergaan, maar de Britse tiener weigert als eerste binnen het gezin de vreemde traditie voort te zetten.
Tot nu toe hebben alle dochters van moeder Chantal op hun achttiende verjaardag de gang naar een plastisch chirurg gemaakt. Net als Chantal zelf lieten ook Emma (30), Terri (27), Tara (26) en Ripley (21) hun boezem ‘bewerken’ met siliconen. In totaal hebben de vrouwen zich zodoende voor ruim 60.000 euro laten opereren. En daar zijn ze maar wat trots op.
Dat dochter Britney breekt met de traditie is voor Chantal Marshall dan ook ondenkbaar. Ze hoopt dat haar dochter enkel door “een moeilijke fase” gaat en wel weer bijdraait. “Wat ze nu aan borsten heeft mag geen naam hebben. Als het aan mij ligt volgt ze dan ook het voorbeeld van haar zussen als ze oud genoeg is", legt ze uit aan The Daily Mail. "Ik hou van het kunstmatige uiterlijk van mijn meiden en weet zeker dat Britney straks in hun voetsporen treedt.”
Britney zelfs heeft echter heel andere dromen. Ze doet het goed op school en hoopt op haar achttiende naar de universiteit te gaan om te studeren. Met een borstvergroting is ze dan ook helmaal niet bezig.
Gewoon laten rijpen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:48 schreef Netsplitter het volgende:
Die 14 jarige moet lekker heel snel op zichzelf gaan wonen en niks doen met haar borsten...
Het vreemde is.. ? Vind je dat vreemd? Die zussen zien er niet uit!quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:45 schreef KeimpeHart het volgende:
Voor een 14-jarige heeft ze toch een aardig stel in huis. Het vreemde is dat ik haar lekkerder vind uitzien dan haar zussen. Maar dat kan wellicht meer komen dat ze roodharig is, en haar zussen blond wat mij minder trekt.
Nou, die 2e van rechts ziet nog best neukbaar uit.quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:50 schreef Taurus het volgende:
[..]
Het vreemde is.. ? Vind je dat vreemd? Die zussen zien er niet uit!
Celuitia bedoel je?quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:52 schreef KeimpeHart het volgende:
[..]
Nou, die 2e van rechts ziet nog best neukbaar uit.
Dat was volgens mij de moederquote:Op donderdag 5 juli 2012 11:52 schreef KeimpeHart het volgende:
[..]
Nou, die 2e van rechts ziet nog best neukbaar uit.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:49 schreef strontboer het volgende:
Die benen van de meest rechtse van die groep meiden![]()
![]()
Dit dus. De enige lekkere is zij die niets heeft laten doen. Laat het een voorbeeld zijn voor de rest van de mensen die denken dat plastische troep mooi is.quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:47 schreef admiraal_anaal het volgende:
Kijk die cellulitis-monsters op de achtergrond dan, uitgezonderd ie 21 jarige ripley
En schouders naar achteren.quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:01 schreef Elfletterig het volgende:
Ik zou zweren dat ik hierover al een topic had gezien....
Het is te hopen dat het meisje niet zwicht voor de druk en dat ze haar rug recht houdt.
Aan de huid te zien zal het die rechtse wel zijn....quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:53 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
Wedden dat de meeste mensen denken dat het zwarte monster de moeder is......Helaas is dat ook een van de dochters.....de moeder is een van de andere monsters.
doe eens even kalm danquote:Op donderdag 5 juli 2012 12:15 schreef Panzermaus het volgende:
Ziet er leuk uit, afblijven met je fikken. Fucking chavs.
Die zwarte is 27.... the horror....quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:16 schreef Leandra het volgende:
Die op de foto in de OP rechts staat is idd de moeder....
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/news/article4407048.ece
Nou inderdaad, er lijkt mij helemaal niets mis met wat ze nu heeft.quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:48 schreef Netsplitter het volgende:
Die 14 jarige moet lekker heel snel op zichzelf gaan wonen en niks doen met haar borsten...
Als ze zo blijft dan kan ze over 4 jaar elke vent helemaal gek maken met dat lichaam.quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:20 schreef BrandX het volgende:
[..]
Nou inderdaad, er lijkt mij helemaal niets mis met wat ze nu heeft.
Echt, the Sun is al zo'n pareltje qua waarheidsgehalte, maar de Telegraaf verdraait stukjes uit de Sun nog weerquote:Britney admitted she is considering joining the bra-busting bunch. She said: “I’ve talked to my mum and sisters about it and they really love their boobs and the attention they get.
“Maybe I’ll decide to get them too and start saving in a few years. But for now I want to focus on my school work.”
Dan kunnen ze zichzelf zien als ze Fish n Chips halen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:19 schreef Desunoto het volgende:
Die foto... waarom zouden ze zo gaan poseren voor een krant?
Deze reactie zegt alles.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |