Onder andere, van klassiek tot metal/progrock, van avantgarde tot moderne componisten.quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben van alle genres, bijna! Alleen niet Nederlandstalig.
Ben jij van de gitaren?
+1quote:
quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:34 schreef Pagan het volgende:
[..]
Onder andere, van klassiek tot metal/progrock, van avantgarde tot moderne componisten.
Dankjequote:
Okeequote:Op donderdag 5 juli 2012 11:37 schreef Pisces29 het volgende:
Muis, maak je ook een keer een geile Italiaanse TT?
Sei molto gentilequote:
Nee?quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:39 schreef Muis006 het volgende:
Hebben hullie mijn filmspesjel al gelezen?
Monocle? Ik noem hem gewoon kleine Pagan.quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:35 schreef Muis006 het volgende:
[..]Dat klinkt alsof je in je luie stoel zit met je cravatje om terwijl je je monocle poetst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:39 schreef Pagan het volgende:
[..]
Monocle? Ik noem hem gewoon kleine Pagan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Wat leuk, ben je net aangenomen Muisje?quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:40 schreef Muis006 het volgende:
[NIEUW!] FOK!Filmchicks, lekkere specials op FOK!film
quote:Nadeel: Gerard Butler én de blote kont van Jeffrey Dean Morgan? Daar steekt je date wel erg schril bij af.
Een weekje geleden ofzoquote:Op donderdag 5 juli 2012 11:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat leuk, ben je net aangenomen Muisje?
En PS I loveeee youuuuuuuuuuu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |