I know. Xquote:Op donderdag 5 juli 2012 14:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mag je best trots op zijn hoor.
Ons grootste export product was XTC.
Ik ben daar wel een stuk meer fan van.quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
I know. X
Maar die coke geeft meer problemen...
Mooi zo! Met de auto was je gegaan?quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:56 schreef rival het volgende:
[..]
Geweldig was het, veel beter dan wat ik had verwacht... zowel de steden als wat er rond liep.
het voetbal hebben we het maar even niet over.....
en inderdaad.. die "russen" zijn echt wild allemaal.... maar stiekem hele vriendelijke mensen!
weet ik niet.... ik wist niet eens dat het WAS was gewordenquote:Op donderdag 5 juli 2012 14:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Toen ons grootste mobiele laboratorium is opgerold was het niet meer ons grootste exportproduct.
Of zijn we al terug in de race?
Nee AIVD. Ik heb het over "ons" als in "Nederland"
Coke vind ik echt een waardeloze drugs..... geef mij maar iets om mee te spacen!quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ben daar wel een stuk meer fan van.
Ik ga vanavond voor het eerst mijn open haard gebruiken.quote:
Mjah, het is opzich wel te merken.quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:59 schreef rival het volgende:
[..]
weet ik niet.... ik wist niet eens dat het WAS was geworden
LOL
met een camper zelfs!quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mooi zo! Met de auto was je gegaan?
Ik kan niet tegen teveel Mquote:Op donderdag 5 juli 2012 15:00 schreef rival het volgende:
[..]
Coke vind ik echt een waardeloze drugs..... geef mij maar iets om mee te spacen!
5 euro grammetje.quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ben daar wel een stuk meer fan van.
daarom zit ik liever aan de M kristalletjes....quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mjah, het is opzich wel te merken.Tegenwoordig moet je ze echt eerst testen. Veel verontreinigde troep.
mooi avontuur man.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:00 schreef rival het volgende:
[..]
met een camper zelfs!
grappig hoor, op de snelweg paard en wagen moeten ontwijken, overstekende koeien, fietsers.... echt ik kijk nergens meer van op
Die heb ik afgezworen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:01 schreef rival het volgende:
[..]
daarom zit ik liever aan de M kristalletjes....
Wij proberen bad-boys te lijken om jou te imponeren.quote:
quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:01 schreef rival het volgende:
[..]
daarom zit ik liever aan de M kristalletjes....
Dan kan je me beter tegenkomen een leuk gesprek hebben en me op mn bek pakken oidquote:Op donderdag 5 juli 2012 15:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Die heb ik afgezworen.
[..]
Wij proberen bad-boys te lijken om jou te imponeren.
Zaterdag weer een huisfeestje. Kom langs, dan kan je van allebei proeven.quote:
ja de rit erheen, en daar.. was echt leuk. en was in Charkov de laatste dagen met een local op pad en daar heb ik echte ghetto's gezienquote:Op donderdag 5 juli 2012 15:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
mooi avontuur man.
geen last van corrupte agenten gehad?
grappig tochquote:Op donderdag 5 juli 2012 15:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Goed merkbaar is al teveel voor mij, dan ga ik snachts slaapwandelen en rare dingen doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |