Nee vriend, dat deed ik net al tegen haar en heb er ineens 3 notes bijquote:
De mijne zat op FOK! Ze had na de breuk een mooi topic gemaakt en Danny kennende gaat dat topic nooit meer offlinequote:
quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Niemand wil met schenkie jonge, zelfs shifto niet.
Shifto pakt alleen de mooistequote:Op donderdag 5 juli 2012 11:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Volgens mij is de ex van shift wel raakbaar of nie?
Zal ik haar mentaal breken voor je schatje?quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:32 schreef shifto het volgende:
[..]
Zo mooi als dat ze is, zon bitch is het
Dat probleem heb je niet bij de ugly bitches broquote:Op donderdag 5 juli 2012 11:32 schreef shifto het volgende:
[..]
Zo mooi als dat ze is, zon bitch is het
Nee laat haar maar.quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zal ik haar mentaal breken voor je schatje?
Doe mij 1 ugly bitch dan pleasequote:Op donderdag 5 juli 2012 11:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat probleem heb je niet bij de ugly bitches bro
Verkapte I'm sexy and I know it.quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
1 t/m 100 en mijn huis mag je overslaan
Waarom niehietquote:
Gelukkig maarquote:Op donderdag 5 juli 2012 12:22 schreef Skv het volgende:
Ik schrok me de tyfus. Website waar mijn enquetes op ingevuld moeten worden was ineens down. Net 300 brieven verstuurd, kunnen ze het niet invullen. Kon wel janken.
Maar werkt weer.
quote:
U onderschat mijquote:Op donderdag 5 juli 2012 12:26 schreef shifto het volgende:
[..]
Het is veul minder leuk als je ervan geniet
Stiekem vind je het leuk,geef nou maar toequote:
Nee, ik ben geen type wat snel huiltquote:Op donderdag 5 juli 2012 12:32 schreef Spirit82 het volgende:
Stiekem vind je het leuk,geef nou maar toe
Mannen die hun emoties niet durven tonenquote:Op donderdag 5 juli 2012 12:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, ik ben geen type wat snel huilt.
Ik lach graag, dat is ook een emotiequote:Op donderdag 5 juli 2012 12:35 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Mannen die hun emoties niet durven tonen
Lach je dan net zoals je naam? En zo ja, doe je dan ook zo'n dr.Evil pinkje naar je mondhoek?quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik lach graag, dat is ook een emotie
Dat doet Dr.Evil wanneer hij iets gruwelijks verteld, niet als ie hard gaat lachen ... soberzo is het lachen hem wel vergaanquote:Op donderdag 5 juli 2012 12:37 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Lach je dan net zoals je naam? En zo ja, doe je dan ook zo'n dr.Evil pinkje naar je mondhoek?
Doet Dr. Evil altijd op mijn toilet.quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat doet Dr.Evil wanneer hij iets gruwelijks verteld, niet als ie hard gaat lachen ... soberzo is het lachen hem wel vergaan
Hm ik had alle tegeltjes uitgebreid bekeken maar ik ben ze alweer kwijtquote:Op donderdag 5 juli 2012 12:39 schreef shifto het volgende:
[..]
Doet Dr. Evil altijd op mijn toilet.Daar hangt hij
![]()
2quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm ik had alle tegeltjes uitgebreid bekeken maar ik ben ze alweer kwijt. 1 was wel stuk meen ik
Ik ben het er niet mee eens.quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is FOK!s voor sowieso.
Hond = hont
Er zijn er nog een paar, die ben ik even kwijt.
Heb je zo'n sterke straal?quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:42 schreef shifto het volgende:
[..]
2
Dronken plassen = vallende fotolijstjes
Ik ben maar gaan zitten ivm een oude oorlogswond aan mijn penerquote:Op donderdag 5 juli 2012 12:42 schreef shifto het volgende:
[..]
2
Dronken plassen = vallende fotolijstjes
Dien een klacht inquote:
klik: report post to moderatorquote:Op donderdag 5 juli 2012 12:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ben maar gaan zitten ivm een oude oorlogswond aan mijn pener
[..]
Dien een klacht in
Ik heb wel leukere dingen die ik in mijn vrije tijd kan doen dan naar een plassende man kijken... (niet veel, ik beken, maar tochquote:
Het is algemeen geaccepteerd.quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:45 schreef Spirit82 het volgende:
klik: report post to moderator
reden: taalverloedering
quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:52 schreef Spirit82 het volgende:
Nou ga ik maar weer werken, want jullie zijn saai
Wist wel dat jij dat wist. Al kon je die niet zittend gezien hebbenquote:
Ik ben net lange Jan, heb een volledig rondje gedraait om alles te zienquote:Op donderdag 5 juli 2012 13:07 schreef shifto het volgende:
[..]
Wist wel dat jij dat wist. Al kon je die niet zittend gezien hebben
quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:35 schreef muhahaha het volgende:
Ik ook niet, laat haar toch lekker ongezien de tyfuskanker krijgen!
quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:51 schreef Skv het volgende:
http://www.utnieuws.nl/si(...)-Nieuws-12-07-05.pdf
Meisje op pagina 25 heb ik nog wel eens lief mee gedaan.Lang geleden.
25. en zij nu 22 denk ikquote:
Men age like winequote:Op donderdag 5 juli 2012 14:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mannen worden mooier als ze ouder worden.
Men with aids whine.quote:
True!quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mannen worden mooier als ze ouder worden.
Krijgen we dan een enorm lange pener?quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:38 schreef mangler_fcu het volgende:
op een bepaald moment krijgen ook mannen last van de zwaartekracht![]()
Nee, maar wel een enorme prostaatquote:Op donderdag 5 juli 2012 14:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Krijgen we dan een enorm lange pener?
Haha nee, wel een enorm uitgezakte scrotum!quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Krijgen we dan een enorm lange pener?
Dat je de vrouw met je ballen in haar gezicht raakt als je op z'n hondjes neukt?quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:40 schreef mangler_fcu het volgende:
[..]
Haha nee, wel een enorm uitgezakte scrotum!
Dat van die oren is wel heel storend. Daarom moet ik ook lachen om van die mannen met tunnelpiercings of hoe die dingen ook heten. Enorme gaten in je oren en niet weten dat op je 75e je sowieso oorlellen ter grootte van een krant hebtquote:Op donderdag 5 juli 2012 14:45 schreef Spirit82 het volgende:
En erectieproblemen, en jullie worden kaal, en krijgen een bierbuik en gaan op homer simpson lijken. En jullie oren blijven doorgroeien dus die worden naar verhouding veel te groot voor jullie hoofd, net als jullie neus. En daar komen ook nog eens bossen haar uit gegroeid
En die hangende vellen waar jullie lichaam na jullie 30e uit bestaat tellen we voor het gemak maar ff niet meer mee? En die zure kut, lekkende anus, zwarte haartjes op de bovenlip, aangroeiend mos tussen het buikvet? Okselhaar tot aan de knie? En daarna opdrogen en zo mogelijk nóg verder uitzakken? Met complementair pittig vlot kapsel, kapsones, hormonale aanvallen en een minderwaardigheidscomplex?quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:45 schreef Spirit82 het volgende:
En erectieproblemen, en jullie worden kaal, en krijgen een bierbuik en gaan op homer simpson lijken. En jullie oren blijven doorgroeien dus die worden naar verhouding veel te groot voor jullie hoofd, net als jullie neus. En daar komen ook nog eens bossen haar uit gegroeid
quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:46 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat van die oren is wel heel storend. Daarom moet ik ook lachen om van die mannen met tunnelpiercings of hoe die dingen ook heten. Enorme gaten in je oren en niet weten dat op je 75e je sowieso oorlellen ter grootte van een krant hebt
Ik moet hardop lachenquote:Op donderdag 5 juli 2012 14:48 schreef Skv het volgende:
[..]
En die hangende vellen waar jullie lichaam na jullie 30e uit bestaat tellen we voor het gemak maar ff niet meer mee? En die zure kut, lekkende anus, zwarte haartjes op de bovenlip, aangroeiend mos tussen het buikvet? Okselhaar tot aan de knie? En daarna opdrogen en zo mogelijk nóg verder uitzakken? Met complementair pittig vlot kapsel, kapsones, hormonale aanvallen en een minderwaardigheidscomplex?
Doe mij maar een buik en bier hoor.
Hahaha ja, wat een debielen die dat doen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:46 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat van die oren is wel heel storend. Daarom moet ik ook lachen om van die mannen met tunnelpiercings of hoe die dingen ook heten. Enorme gaten in je oren en niet weten dat op je 75e je sowieso oorlellen ter grootte van een krant hebt
Ik zie het jou ook nog wel doen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hahaha ja, wat een debielen die dat doen.
Touchéquote:
Heb ik al.quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:50 schreef mangler_fcu het volgende:
[..]
Ik zie het jou ook nog wel doen.
Haha zoiets vermoedde ik al.quote:
Ik lach om je.quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hahaha ja, wat een debielen die dat doen.
6quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:51 schreef mangler_fcu het volgende:
[..]
Haha zoiets vermoedde ik al.Hoeveel mm is die?
Van mijn prostaat?quote:
Je schrijft "Ik hou van je" verkeerd.quote:
Het ging toch om je oorlellen? Of ben ik nou abuis?quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
6Lief en beschaafd.
[..]
Van mijn prostaat?
[..]
Je schrijft "Ik hou van je" verkeerd.
Oh zo.quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:54 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Het ging toch om je oorlellen? Of ben ik nou abuis?
Ooh dat valt mee, dat kan nog terug groeien. (Ik heb 6mm in 1 oor met dank aan mijn broer die boos was en aan mijn oorbel trok waardoor mijn oor uitscheurde tot een gat van 6mmquote:
Ik heb al een pic in mn foboquote:Op donderdag 5 juli 2012 14:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
Oh zo.Heb ik geen fotos van.
Kan vanavond wel kijken, als je eerst even een foto van jou stuurt natuurlijk.
Daar zie ik je oorlel niet op.quote:
quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:56 schreef mangler_fcu het volgende:
[..]
Ooh dat valt mee, dat kan nog terug groeien. (Ik heb 6mm in 1 oor met dank aan mijn broer die boos was en aan mijn oorbel trok waardoor mijn oor uitscheurde tot een gat van 6mm)
Haha nou om 6mm zal ik je niet belachelijk maken, +8mm wel.quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Daar zie ik je oorlel niet op.
[..]En dan mij belachelijk maken.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:58 schreef mangler_fcu het volgende:
[..]
Haha nou om 6mm zal ik je niet belachelijk maken, +8mm wel.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:00 schreef Murdera het volgende:
[..]Dan kan je lachen om shifto zijn anus.
482+ !!
Ja toch!quote:
Jij vind mij een hete boy, ontken het maar niet.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:02 schreef Skv het volgende:
mohhhh
huuuuhuuur
Ze doen weer hippieMeneren met gaatjes in de oren en tunnuuuhuuuuuuls
Maar poepie toch, dat is gewoon boter restant wat je als glijmiddel gebruikt hebtquote:
Anders past mijn hoofd er net niet in.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:07 schreef shifto het volgende:
[..]
Maar poepie toch, dat is gewoon boter restant wat je als glijmiddel gebruikt hebt
Komt niet door mijn anus maar door jouw kapselquote:Op donderdag 5 juli 2012 15:08 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Anders past mijn hoofd er net niet in.
Als het leeft en een gaatje heeftquote:Op donderdag 5 juli 2012 15:08 schreef Spirit82 het volgende:
Ik wist niet dat jullie exen je zo beschadigd hebben dat jullie tot herenliefde bekeerd zijn
Ik ben nog volledig de jouwe hoor.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:08 schreef Spirit82 het volgende:
Ik wist niet dat jullie exen je zo beschadigd hebben dat jullie tot herenliefde bekeerd zijn
Laat mij erbuiten wil je... ik zou de heren alleen als wingman willen gebruikenquote:Op donderdag 5 juli 2012 15:08 schreef Spirit82 het volgende:
Niet eens noodzakelijk, als het nog maar richting de 37 graden isquote:
Dus met dit weer een kipfilet buiten leggen is ook goed?quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:10 schreef shifto het volgende:
[..]
Niet eens noodzakelijk, als het nog maar richting de 37 graden is
Niet liegen, je bent stiekem ook een beetje verliefd op shifto.quote:
Ow net overleden mag ook nog dusquote:Op donderdag 5 juli 2012 15:10 schreef shifto het volgende:
[..]
Niet eens noodzakelijk, als het nog maar richting de 37 graden is
Dat is bromance, heel iets anders.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:11 schreef mangler_fcu het volgende:
[..]
Niet liegen, je bent stiekem ook een beetje verliefd op shifto.
Ooh, wat is het verschil?quote:
Mijn pener is al zo groot als 4 kippen, 1 filetje word lastig.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:11 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dus met dit weer een kipfilet buiten leggen is ook goed?
Stiekem jaquote:Op donderdag 5 juli 2012 15:11 schreef mangler_fcu het volgende:
[..]
Niet liegen, je bent stiekem ook een beetje verliefd op shifto.
Uurtje of 4 erna kan nog wel jaquote:
Kloptquote:
Backup.quote:
Mur heeft mijn kontje in diablo 3 wanneer we weer gegangbanged wordenquote:Op donderdag 5 juli 2012 15:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Backup.
Mensen die Mur niet als nummer 1 hebben.
Mensen die in derde persoon over zichzelf praten.
En daarbij ben je vast mijn type niet. Want ik ben ernschtig kritisch en kieskeurig en heb nog geen foto van je gezien dus ja...quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Backup.
Mensen die Mur niet als nummer 1 hebben.
Mensen die in derde persoon over zichzelf praten.
Hij is wel heel schattigquote:Op donderdag 5 juli 2012 15:14 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
En daarbij ben je vast mijn type niet. Want ik ben ernschtig kritisch en kieskeurig en heb nog geen foto van je gezien dus ja...
Mur is een hete gewilde boy waar jij je vingertjes bij af zou likken.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:14 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
En daarbij ben je vast mijn type niet. Want ik ben ernschtig kritisch en kieskeurig en heb nog geen foto van je gezien dus ja...
quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:14 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
En daarbij ben je vast mijn type niet.
Volgens mij heb jij niet heel kritisch te zijn als omaquote:Op donderdag 5 juli 2012 15:14 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ze speelt nu hard to get enzo.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:15 schreef shifto het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij niet heel kritisch te zijn als oma
quote:
quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mur is een hete gewilde boy waar jij je vingertjes bij af zou likken.
Hier sluit ik mij bij aan.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mur is een hete gewilde boy waar jij je vingertjes bij af zou likken.
makkelijk, grote mond opt forum. 1 complimentje irl en haar oude poes loopt te glijden achter ons bazen usersquote:
Ik ben al bezet manquote:Op donderdag 5 juli 2012 15:15 schreef shifto het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij niet heel kritisch te zijn als oma
Alles kan kapotquote:Op donderdag 5 juli 2012 15:17 schreef shifto het volgende:
Wij moeten niet hoeven bij te houden wie wel of niet te hosselen is.
Vrouw in dit topic = hosselbaar.
Stiekem vind ik al die aandacht natuurlijk vreselijk interessantquote:Op donderdag 5 juli 2012 15:17 schreef shifto het volgende:
Was het maar zo.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:17 schreef shifto het volgende:
ja daarom stuur ik je weg, dat doen al die bezette vrouwen hierquote:Op donderdag 5 juli 2012 15:18 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Stiekem vind ik al die aandacht natuurlijk vreselijk interessant
quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Was het maar zo.
Dan had ik dibs op mangler gehad.
Geen foto's, durf niet te zggen hoe geefbaar ze is.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Was het maar zo.
Dan had ik dibs op mangler gehad.
Ze is ongeveer 37 graden...quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:18 schreef shifto het volgende:
[..]
Geen foto's durf niet te zggen hoe geefbaar ze is.
Best wel heel erg geefbaar.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:18 schreef shifto het volgende:
[..]
Geen foto's durf niet te zggen hoe geefbaar ze is.
Als ik er mee begin meestal nog wel ja.quote:
Bill Murrayquote:
Hij werd kapotgemaakt, je zou moeten buigen voor die scene...quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:24 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Bill Murray
Walking dead
Drag me to hell
28 days later
Shaun of the dead
Resident Evil
I am legend
etc
etc
Hij was ook briljantquote:Op donderdag 5 juli 2012 15:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij werd kapotgemaakt, je zou moeten buigen voor die scene...
True,quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:20 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja maar jij vind dit leuk
[ afbeelding ]
Haha ik heb een foto in mijn fobo gezetquote:Op donderdag 5 juli 2012 15:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
True,
Maar mangler is ook voor normale mensen een mooi meisje.
Ik trap er niet inquote:Op donderdag 5 juli 2012 15:27 schreef mangler_fcu het volgende:
[..]
Haha ik heb een foto in mijn fobo gezet
Dankje.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:29 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Het is waar. Gewoon normale leuke chick.
Haal mij niet naar beneden jaquote:Op donderdag 5 juli 2012 15:30 schreef Skv het volgende:
We zijn hier met alleen maar leuke normale chicks.
ik heb het over mur en shift.quote:
Ik ben mijn mening over jou aan het bijstellen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:24 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Bill Murray
Walking dead
Drag me to hell
28 days later
Shaun of the dead
Resident Evil
I am legend
etc
etc
Dit, maar bezet, dat maakt je lelijkerquote:Op donderdag 5 juli 2012 15:29 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat gaat bij jou altijd vrij rapquote:Op donderdag 5 juli 2012 15:34 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik ben mijn mening over jou aan het bijstellen.
Jij dacht slecht over mij?!quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:34 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik ben mijn mening over jou aan het bijstellen.
Je zei anders "wij" ....quote:
quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:29 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:37 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Vooroordelen, generaliseren en voorbarige conclusies
Ik heb leukere fotos van je gezien.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:27 schreef mangler_fcu het volgende:
[..]
Haha ik heb een foto in mijn fobo gezet
Haha ik zal wel ff een leukere zoekenquote:
/wacht afquote:Op donderdag 5 juli 2012 15:39 schreef mangler_fcu het volgende:
[..]
Haha ik zal wel ff een leukere zoeken
quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:39 schreef mangler_fcu het volgende:
[..]
Haha ik zal wel ff een leukere zoeken
quote:
Ze is al bezet.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:40 schreef Spirit82 het volgende:
Volgens mij probeert iemand zichzelf hier te verkopen
Wat kwam jij dan doen?quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:40 schreef Spirit82 het volgende:
Volgens mij probeert iemand zichzelf hier te verkopen
Mensen die ons pleasen.quote:
Uitlokkingquote:Op donderdag 5 juli 2012 15:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mensen die ons pleasen.
Mensen die jaloers zijn omdat ze hun grindtegelkop beter kunnen verbergen.
Er is hier heul geen sensatiequote:
Damnit. Ik dacht hele verhalen over verschrikkelijke exen te kunnen lezen hier van huilies die niet snappen dat ze beter af zijn zonder. Ik verveel mequote:Op donderdag 5 juli 2012 15:44 schreef shifto het volgende:
[..]
Er is hier heul geen sensatietenzij je besluit je te laten uitwonen door het topic
Dit is de SC, moet je bij het echte topic zijnquote:Op donderdag 5 juli 2012 15:44 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Damnit. Ik dacht hele verhalen over verschrikkelijke exen te kunnen lezen hier van huilies die niet snappen dat ze beter af zijn zonder. Ik verveel me
Jij kwam hier voor pics van mij, geef maar toe.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:44 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Damnit. Ik dacht hele verhalen over verschrikkelijke exen te kunnen lezen hier van huilies die niet snappen dat ze beter af zijn zonder. Ik verveel me
Zo doorzichtig ben ik heul nietquote:Op donderdag 5 juli 2012 15:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jij kwam hier voor pics van mij, geef maar toe.
Je bent beter af bij mij schatjequote:Op donderdag 5 juli 2012 15:44 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Alleen neuken danquote:Op donderdag 5 juli 2012 15:47 schreef Spirit82 het volgende:
Ik wil jullie niet, jullie zijn nog niet over je ex heen en ik heb geen zin me te laten mis/gebruiken en straks weer met een gebroken hartje te zitten
Welnee, ik heb mijn ex aan de kant gezetquote:Op donderdag 5 juli 2012 15:47 schreef Spirit82 het volgende:
Ik wil jullie niet, jullie zijn nog niet over je ex heen en ik heb geen zin me te laten mis/gebruiken en straks weer met een gebroken hartje te zitten
Whut.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:47 schreef Spirit82 het volgende:
ik heb geen zin me te laten mis/gebruiken
Oh jij bent ook gedumpt?quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:47 schreef Spirit82 het volgende:
Ohja, en ik ben dus al bezet en samenwonend enzoquote:Op donderdag 5 juli 2012 15:51 schreef Skv het volgende:
[..]
Oh jij bent ook gedumpt?
Rebound time.
We huilen hier altijd met de hele groep bij elkaar uit. Naakt.
Dat voelt goed.
Allemaal smoesjes!quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:51 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ohja, en ik ben dus al bezet en samenwonend enzo
Soms wil je eens wat anders.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:51 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja, ik afgelopen januari ook.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:51 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hey niet zo over Cue hequote:Op donderdag 5 juli 2012 15:54 schreef shifto het volgende:
Cue_ is de topic slet. Mochten wij nou echt niks gehosseld krijgen kunnen we het altijd daar nog een keer proberen toch!
Een grotere dan skv?quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat zegt hij heel respectvol.
Onze topicslet.
Hoezo niet goed.. jij bent altijd goedquote:Op donderdag 5 juli 2012 15:57 schreef Spirit82 het volgende:
Ik denk ik doe eens lief tegen mijn medemens, is het weer niet goed
Spirit82, de samenvatting: Is gescheiden maar woont momenteel samen. Durft zich niet volledig te tonen online, mogelijke oorzaken hiervoor zijn het uber lelijk zijn en of schaamte/verlegen. Niet herkend willen worden is het natuurlijk niet. Daarbij is ze bevooroordelend maar weet nog te weinig van de SC mensen om het helemaal te volgen. Stelt zich tevens niet beschikbaar om gehosseld te worden en is hierdoor niet een geweldige toevoeging aan het topic. Desalnietemin willen wij haar toch een kans geven in onze langzame sjet. Einde bericht.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:57 schreef Spirit82 het volgende:
Ik denk ik doe eens lief tegen mijn medemens, is het weer niet goed
Hele kleine doch belangrijke aanpassing.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:59 schreef shifto het volgende:
[..]
Spirit82, de samenvatting: Is gescheiden maar woont momenteel samen. Durft zich niet volledig te tonen online, mogelijke oorzaken hiervoor zijn het uber lelijk zijn en of schaamte/verlegen. Niet herkend willen worden is het natuurlijk niet. Daarbij is ze bevooroordelend maar weet nog te weinig van de SC mensen om het helemaal te volgen. Stelt zich tevens niet beschikbaar om gehosseld te worden en is hierdoor niet een geweldige toevoeging aan het topic. Desalnietemin willen wij haar toch kapotraggen. Einde bericht.
Een biografiequote:Op donderdag 5 juli 2012 15:59 schreef shifto het volgende:
[..]
Spirit82, de samenvatting: Is gescheiden maar woont momenteel samen. Durft zich niet volledig te tonen online, mogelijke oorzaken hiervoor zijn het uber lelijk zijn en of schaamte/verlegen. Niet herkend willen worden is het natuurlijk niet. Daarbij is ze bevooroordelend maar weet nog te weinig van de SC mensen om het helemaal te volgen. Stelt zich tevens niet beschikbaar om gehosseld te worden en is hierdoor niet een geweldige toevoeging aan het topic. Desalnietemin willen wij haar toch een kans geven in onze langzame sjet. Einde bericht.
Ligt eraan hoe assertief je bentquote:Op donderdag 5 juli 2012 16:00 schreef Skv het volgende:
Cue, als wij gaan neuken, scoor jij dan mij of ik jou?
*hypothetisch.
Subtiel doch elegantquote:Op donderdag 5 juli 2012 16:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hele kleine doch belangrijke aanpassing.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:00 schreef Skv het volgende:
Cue, als wij gaan neuken, scoor jij dan mij of ik jou?
*hypothetisch.
Alsof alle meisjes die ik gehosseld heb geen autisten warenquote:
Saaie seksquote:Op donderdag 5 juli 2012 16:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Broek uit en gaan liggen, zelfs een autist kan dat.
Wat is dit nou weer voor gemeens.quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als hij dat niet is dan gok ik zo dat er helemaal niet gescoort word
Jij wil alleen kinky klemmenaandetepel-ophangwurgseks in pashokjes?quote:
Nee, dat zei ik nietquote:Op donderdag 5 juli 2012 16:05 schreef Skv het volgende:
Jij wil alleen kinky klemmenaandetepel-ophangwurgseks in pashokjes?
Wat is deze?quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:06 schreef shifto het volgende:
[..]
[b]IK [/b]droog op van onzekere mannen, laat staan een vrouw idd
Ik ben helemaal niet onzeker.quote:
hoeft niet in een pashokquote:Op donderdag 5 juli 2012 16:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van opgehangen worden in een pashokje
Beetje tijdig laten weten, zet ik nieuwe draagpinnen in het plafondquote:
quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:11 schreef Skv het volgende:
Cue, heb jij wel eens seks met groente (gehad)?
Dit had ik zo NIET verwacht, dat het water nog steeds mijn lichaam via mn neus verlaatquote:Op donderdag 5 juli 2012 16:11 schreef Skv het volgende:
Cue, heb jij wel eens seks met groente (gehad)?
Er staat cuecumbergirl onder je naam.quote:
Sorry voor de random.quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:11 schreef shifto het volgende:
[..]
Dit had ik zo NIET verwacht, dat het water nog steeds mijn lichaam via mn neus verlaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |