Nee vriend, dat deed ik net al tegen haar en heb er ineens 3 notes bijquote:
De mijne zat op FOK! Ze had na de breuk een mooi topic gemaakt en Danny kennende gaat dat topic nooit meer offlinequote:
quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Niemand wil met schenkie jonge, zelfs shifto niet.
Shifto pakt alleen de mooistequote:Op donderdag 5 juli 2012 11:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Volgens mij is de ex van shift wel raakbaar of nie?
Zal ik haar mentaal breken voor je schatje?quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:32 schreef shifto het volgende:
[..]
Zo mooi als dat ze is, zon bitch is het
Dat probleem heb je niet bij de ugly bitches broquote:Op donderdag 5 juli 2012 11:32 schreef shifto het volgende:
[..]
Zo mooi als dat ze is, zon bitch is het
Nee laat haar maar.quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zal ik haar mentaal breken voor je schatje?
Doe mij 1 ugly bitch dan pleasequote:Op donderdag 5 juli 2012 11:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat probleem heb je niet bij de ugly bitches bro
Verkapte I'm sexy and I know it.quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
1 t/m 100 en mijn huis mag je overslaan
Waarom niehietquote:
Gelukkig maarquote:Op donderdag 5 juli 2012 12:22 schreef Skv het volgende:
Ik schrok me de tyfus. Website waar mijn enquetes op ingevuld moeten worden was ineens down. Net 300 brieven verstuurd, kunnen ze het niet invullen. Kon wel janken.
Maar werkt weer.
quote:
U onderschat mijquote:Op donderdag 5 juli 2012 12:26 schreef shifto het volgende:
[..]
Het is veul minder leuk als je ervan geniet
Stiekem vind je het leuk,geef nou maar toequote:
Nee, ik ben geen type wat snel huiltquote:Op donderdag 5 juli 2012 12:32 schreef Spirit82 het volgende:
Stiekem vind je het leuk,geef nou maar toe
Mannen die hun emoties niet durven tonenquote:Op donderdag 5 juli 2012 12:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, ik ben geen type wat snel huilt.
Ik lach graag, dat is ook een emotiequote:Op donderdag 5 juli 2012 12:35 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Mannen die hun emoties niet durven tonen
Lach je dan net zoals je naam? En zo ja, doe je dan ook zo'n dr.Evil pinkje naar je mondhoek?quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik lach graag, dat is ook een emotie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |