SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstellen dus niet hier maar in het andere topic.
Neequote:
Haha. Neequote:Op donderdag 5 juli 2012 09:41 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Want? Ga je een belangrijke mededeling doen?
Hoi koffiequote:Op donderdag 5 juli 2012 10:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
Hey Samzz
(ja, eindelijk spel ik je naam goed!)
Samm, Sammetje, Sammie.... makkelijk hoor imhoquote:Op donderdag 5 juli 2012 10:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoi koffie. Mijn naam is wel vaker lastig gebleken.
Nee maar ik heb KoRn opstaan om me wakker te houdenquote:
Ben jij het wel dan??quote:
Vertrek je vanavond?quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:37 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik heb over 23 minuten vakantie, maar ik vrees dat ik iets langer moet doorwerken om iets af te krijgen.
M'n vlucht is om 17.45u. De bedoeling is dat ik rond 12/13 uur al naar Düsseldorf ga. M'n broer, die mij brengt, moet namelijk weer door naar Frankrijk - ik wil dat hij een beetje op tijd kan vertrekken.quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:43 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ben jij het wel dan??![]()
* LaPeach pakt nog maar een koffie
[..]
Vertrek je vanavond?
Moet je opletten.. straks loop je een hele knappe, net gescheiden milf mis..quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:48 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik ben overigens blij dat ik gisteren online heb ingecheckt. Ik had zitplaats 6K. Op zich niet zo erg, ware het niet dat stoel 6J bedoeld is voor iemand met een baby.
* sylvesterrr heeft direct een andere zitplaats geregeld.
Oh?quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:28 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hè jammer.. Ik verwachtte groot nieuws..
quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:48 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik ben overigens blij dat ik gisteren online heb ingecheckt. Ik had zitplaats 6K. Op zich niet zo erg, ware het niet dat stoel 6J bedoeld is voor iemand met een baby.
mwa die kans is klein hoorquote:Op donderdag 5 juli 2012 10:49 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Moet je opletten.. straks loop je een hele knappe, net gescheiden milf mis..
Sukkel..
of hoeveel ducttape is er nodig om het interieur van een Turk lijnvliegtuig bij elkaar te houdenquote:Op donderdag 5 juli 2012 10:50 schreef LaPeach het volgende:
[..]ja kan ik me voorstellen
![]()
sowieso vluchten die kant op, gister hoorde ik ook al zo'n leuk verhaal, hoeveel turken kun je in 1 vliegtuig proppen![]()
nee dat niet, maar gewoon kleine kansquote:Op donderdag 5 juli 2012 10:53 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Alleen maar uitgeprocedeerde asielzoekers?
quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:49 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Moet je opletten.. straks loop je een hele knappe, net gescheiden milf mis..
Sukkel..
Met THY heb ik best goede ervaringen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:50 schreef LaPeach het volgende:
[..]ja kan ik me voorstellen
![]()
sowieso vluchten die kant op, gister hoorde ik ook al zo'n leuk verhaal, hoeveel turken kun je in 1 vliegtuig proppen![]()
THY moet je niet vergelijken met Onur Air of iets dergelijks he? THY (Turkish Airlines) is net als Lufthansa, United Airlines en nog enkele gerenommeerde luchtvaartmaatschappijen een Star Alliance member.quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:52 schreef ArTiC het volgende:
[..]
of hoeveel ducttape is er nodig om het interieur van een Turk lijnvliegtuig bij elkaar te houden
Zou ik ook zeggenquote:Op donderdag 5 juli 2012 10:59 schreef sylvesterrr het volgende:
THY moet je niet vergelijken met Onur Air of iets dergelijks he? THY (Turkish Airlines) is net als Lufthansa, United Airlines en nog enkele gerenommeerde luchtvaartmaatschappijen een Star Alliance member.
Hehequote:Op donderdag 5 juli 2012 11:01 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Gelukkig kom ik terug met TK1953 en niet met TK1951 (Schiphol crash).
quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:01 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Nooit geen.. Altijd dus?quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:01 schreef LaPeach het volgende:
Turkish Airlines heb ik ook mee gevlogen maar nooit geen problemen mee gehad![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:04 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nooit geen.. Altijd dus?
Dus de volgende meet is met koffie en een plakje cake?
Ik leef nog, toch? dus geen problemenquote:Op donderdag 5 juli 2012 11:04 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nooit geen.. Altijd dus?
Dus de volgende meet is met koffie en een plakje cake?
Wijze man, jijquote:Op donderdag 5 juli 2012 10:48 schreef sylvesterrr het volgende:
Welk vliegveld land je? Dan zal ik het vluchtje in mijn vakantie eens simuleren met FSX.quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:01 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:04 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nooit geen.. Altijd dus?
Dus de volgende meet is met koffie en een gevulde koek?
quote:
Heen: TK1528quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:06 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Welk vliegveld land je? Dan zal ik het vluchtje in mijn vakantie eens simuleren met FSX.
Cool, thanx, kan ik gelijk de flightplans overnemen.quote:
Das of een flink trage server, of een flinke hoeveelheid por...films!quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:09 schreef automatic_ het volgende:
Damn... Ik wil iets opsturen naar een studiegenootje maar moet het eerst even op een server zitten "ongeveer 2 uur en 50 minuten resterend"
Dat je nog leeft wil niet zeggen dat je geen problemen hebt gehad..quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:05 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ik leef nog, toch? dus geen problemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:14 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik maakte me eerst alleen zorgen om de militaire politie, nu begin ik me ook zorgen te maken om het vliegtuig.Gezien je pechvogel status, zou ik geen vliegtuig in stappenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Volgens Mythbusters kan iemand met 0 ervaring een 747 landen, maar wel met hulp van de ATC (Air Traffic Control). Zonder gaat het niet lukken.quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:10 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Laat je mij even weten of ik het vliegtuig moet verlaten? Final Destination
quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:14 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik maakte me eerst alleen zorgen om de militaire politie, nu begin ik me ook zorgen te maken om het vliegtuig.Oooooo ik kijk dat ook altijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Ik heb ook al een time-out melding gehad, dus dat gaat hem niet worden.quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Das of een flink trage server, of een flinke hoeveelheid por...films!
Ik heb vorig jaar 6 vluchten (waarvan 2 >10+ uren) overleefd. Zou Murphy mij dit jaar wéér willen pesten (Murphy heeft mij onlangs nog op school gepest)?quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gezien je pechvogel status, zou ik geen vliegtuig in stappen.
Geldt dat ook voor geboren pechvogels?quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:15 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Volgens Mythbusters kan iemand met 0 ervaring een 747 landen, maar wel met hulp van de ATC (Air Traffic Control). Zonder gaat het niet lukken.
Heb je drie keer achter elkaar pech gehadquote:Op donderdag 5 juli 2012 11:19 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar 6 vluchten (waarvan 2 >10+ uren) overleefd. Zou Murphy mij dit jaar wéér willen pesten (Murphy heeft mij onlangs nog op school gepest)?
[..]
Geldt dat ook voor geboren pechvogels?
quote:
Wel uit de magnetron...quote:
Zolang ik er maar wakker van kan worden, ik heb het nodigquote:
Ik heb gedouched om koud en wakker te worden, maar ik heb gefaaldquote:Op donderdag 5 juli 2012 11:36 schreef Samzz het volgende:
Ik heb lekker gedoucht om wakker te worden.
Om koud te worden? Als je koudgemaakt wilt worden zijn daar betere methodes voorquote:Op donderdag 5 juli 2012 11:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb gedouched om koud te worden, maar ik heb gefaald
quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Om koud te worden? Als je koudgemaakt wilt worden zijn daar betere methodes voor.
Ik heb minibaquetjes met kruidenkaasquote:
Ik maak het spannend. Maar, waarom wil je koud worden? En dat werkt niet als je een koude douche neemt he.quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]Als ik koudgemaakt had willen worden, had ik dat er wel neergezet he?
Tis best warm, vooral vannacht was het warmquote:Op donderdag 5 juli 2012 11:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik maak het spannend. Maar, waarom wil je koud worden? En dat werkt niet als je een koude douche neemt he.
verhuis terug naar NL, dan ben je zo koudquote:Op donderdag 5 juli 2012 11:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb gedouched om koud en wakker te worden, maar ik heb gefaald
Vrijwillig terug naar NL verhuizen??quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
verhuis terug naar NL, dan ben je zo koud
Behalve vandaagquote:Op donderdag 5 juli 2012 11:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Malta is niks voor Barriequote:Op donderdag 5 juli 2012 11:49 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Vrijwillig terug naar NL verhuizen??
ik heb een overhemd met lange mouwen en mijn colbert aan...kutaircoquote:
Ohh ik snap het.. je wilt hem een gunst doen om met hem te ruilenquote:Op donderdag 5 juli 2012 11:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Malta is niks voor Barrie
al die chicks in bikini en die cocktails
quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:52 schreef Samzz het volgende:
Mijn ma. Ik heb rode lippenstift op, zegt ze, wat opvallend!
Joh.
Ik krijg liever een zonnesteekquote:Op donderdag 5 juli 2012 11:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:52 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ohh ik snap het.. je wilt hem een gunst doen om met hem te ruilen
Rick rolled by the internquote:Op donderdag 5 juli 2012 11:54 schreef Kper_Norci het volgende:
Mijn stagiar die Never gonna give you up meezingt...![]()
Ik heb vakantie nodig... NU!
Nee, je hebt een honkbalknuppel nodig.quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:54 schreef Kper_Norci het volgende:
Sinds september zit ik in een gebouw met arko. Geen pretje als het warm is, maar ben sindsdien niet meer verkouden+ziek geweest. Liever geen airco meer dusquote:Op donderdag 5 juli 2012 11:52 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik heb een overhemd met lange mouwen en mijn colbert aan...kutairco
quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:54 schreef Kper_Norci het volgende:
quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:54 schreef Kper_Norci het volgende:
De watte?quote:
Je bent net terug!quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:54 schreef Kper_Norci het volgende:
Dat is dat Paarden concours, toch?quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:00 schreef Pien85 het volgende:
CHIO Aken livestream gevonden... Ik ga vast de deur niet meer uit
Jaquote:Op donderdag 5 juli 2012 12:01 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat is dat Paarden concours, toch?
Al sinds mijn 18e niet meerquote:
saaiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:04 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb dit gisteren opgezocht n.a.v. SongpopCCRSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:04 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb dit gisteren opgezocht n.a.v. SongpopWat is daarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.aan dan?
![]()
Nou, ik vind het best een grappig liedjequote:
Je schaamde je ervoor??quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:07 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nou, ik vind het best een grappig liedje
Dus eigenlijk past de smiley niet, haha
Ja... Ja.. Een beetje, maar blijkbaar is het coolquote:
Hehe, ahquote:Op donderdag 5 juli 2012 12:07 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nou, ik vind het best een grappig liedje
Dus eigenlijk past de smiley niet, haha
quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:09 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja... Ja.. Een beetje, maar blijkbaar is het cool
Naja, ik dacht serieus dat ArTiC dat geschreven hadquote:
quote:
ahtoenouhouquote:
Mijn zusje gaat het EK softbal spelen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:09 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik vind het zo jammer dat honkbal geen olympische sport meer is
quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:09 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja... Ja.. Een beetje, maar blijkbaar is het cool
ja...als je 40 jaar eerder geweest wasquote:Op donderdag 5 juli 2012 12:13 schreef automatic_ het volgende:
Mensen toch... Ik heb gewoon een nieuwe hype aangewakkerd
Tja... Ik kan er niets aan doen dat ik nog een jonge Godin benquote:Op donderdag 5 juli 2012 12:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja...als je 40 jaar eerder geweest was
Hallo 1965.quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:13 schreef automatic_ het volgende:
Mensen toch... Ik heb gewoon een nieuwe hype aangewakkerd
alleen degenen die een VS staatsburger zijnquote:Op donderdag 5 juli 2012 12:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hallo 1965.Worden alle mannelijke Fok!kers nu afgescheept naar Vietnam?
![]()
We zijn allemaal gevalletjes S5, don't worryquote:Op donderdag 5 juli 2012 12:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hallo 1965.Worden alle mannelijke Fok!kers nu afgescheept naar Vietnam?
![]()
Sammz staat te springen op haar bankquote:Op donderdag 5 juli 2012 12:17 schreef Samzz het volgende:
Oh nee, Tom en Katie gaan scheiden, horror. Nou ik wil m wel, hoor
.
Wat ken ik eigenlijk veel nummers van zequote:
quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
alleen degenen die een VS staatsburger zijn
Daar zullen ze vast wel een hele leuke Catch 22tm voor hebbenquote:Op donderdag 5 juli 2012 12:17 schreef STING het volgende:
[..]
We zijn alAllemaal gevalletjes S5, don't worry
mijn pa draaide vroeger bijna 24/7 hun LP'squote:Op donderdag 5 juli 2012 12:18 schreef STING het volgende:
[..]
Wat ken ik eigenlijk veel nummers van ze
quote:
Dankzij mijn pa ken ik het hele oeuvre van Supertramp en ELO.quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
mijn pa draaide vroeger bijna 24/7 hun LP's
Niet slimquote:
quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:21 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Dankzij mijn pa ken ik het hele oeuvre van Supertramp en ELO.
Ik ook, alleen dan vanwege de casettebandjes die hij altijd draaide in de autoquote:Op donderdag 5 juli 2012 12:21 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Dankzij mijn pa ken ik het hele oeuvre van Supertramp en ELO.
Dat is dan weer wel waarquote:Op donderdag 5 juli 2012 12:22 schreef LaPeach het volgende:
[..]toen muziek nog muziek genoemd mocht worden
Zou het bijna met je eens zijn. Ik ben een oude lulquote:Op donderdag 5 juli 2012 12:22 schreef LaPeach het volgende:
[..]toen muziek nog muziek genoemd mocht worden
en ik een oud wijf danquote:Op donderdag 5 juli 2012 12:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zou het bijna met je eens zijn. Ik ben een oude lul
ik ben een jonge godquote:Op donderdag 5 juli 2012 12:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zou het bijna met je eens zijn. Ik ben een oude lul
quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:22 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Trek je pumps uit en stap in mijn Aston Martin.
Heb je dat nu aan? Dan is het vooral niet warm bij jou denk ikquote:Op donderdag 5 juli 2012 12:26 schreef Samzz het volgende:
Mijn god, fashion flater, witte blouse, kokerrok, panty en birkenstocks_!
Het gaat om het laatste I guess?quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:26 schreef Samzz het volgende:
Ohnoesquote:
Je bent zo oud als je jezelf voelt tochquote:
Pics??quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:26 schreef Samzz het volgende:
Erg hequote:
Soms 18 en soms 82quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je bent zo oud als je jezelf voelt toch
quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Heb je dat nu aan? Dan is het vooral niet warm bij jou denk ik
Moet je maar niet zo lang wegblijvenquote:Op donderdag 5 juli 2012 12:28 schreef Pien85 het volgende:
Wat gaan jullie hard![]()
Ik ga even douchen... 32 posts er bij
Heb je nog genoeg ruimte daartussenquote:
Wat?quote:
Het is fucking 100 graden. Dan doe je geen panty aan. En al helemaal niet in combinatie met gizeh birkenstocks.quote:
Ik draag die idd ook alleen in de winter. Bikenstocks heb ik nooit aan.quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is fucking 100 graden. Dan doe je geen panty aan. En al helemaal niet in combinatie met gizeh birkenstocks.
Haha, nee... Dat ziet er een beeeetje gek uitquote:Op donderdag 5 juli 2012 12:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is fucking 100 graden. Dan doe je geen panty aan. En al helemaal niet in combinatie met gizeh birkenstocks.
Komt Ken ons dan in elkaar trimmen?quote:
Ik draag nooit open schoenen, period. Vind het ondingen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:31 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik draag die idd ook alleen in de winter. Bikenstocks heb ik nooit aan.
Ja hè, een man in panty ook idd.quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:32 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, nee... Dat ziet er een beeeetje gek uit
quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Komt Ken ons dan in elkaar trimmen?
Nee, Michaelquote:Op donderdag 5 juli 2012 12:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Komt Ken ons dan in elkaar trimmen?
Nee joh, dat is kei sexxxy!quote:
Oh, dan ben ik 16 of zoquote:Op donderdag 5 juli 2012 12:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je bent zo oud als je jezelf voelt toch
Ik las het. Ik moest lachen. Sorry.quote:
Ik ookquote:Op donderdag 5 juli 2012 12:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik las het. Ik moest lachen. Sorry.![]()
Ehm.... Ik zal alvast 112 bellenquote:Op donderdag 5 juli 2012 12:35 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Laat hem maar komen, ik kan hem met 1 vinger tegenhouden.
Omver blazen is toch al genoeg?quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:35 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Laat hem maar komen, ik kan hem met 1 vinger tegenhouden.
Lieve schat, iedereen kan hem met 1 vinger tegenhouden. Hou maar eens een vinger net onder je neus, tegen dat middenschot aan, en probeer dan je hoofd naar voren te bewegen.quote:
Vind je het heel erg als ik het niet ga proberen?quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:37 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Lieve schat, iedereen kan hem met 1 vinger tegenhouden. Hou maar eens een vinger net onder je neus, tegen dat middenschot aan, en probeer dan je hoofd naar voren te bewegen.
Werkt altijd
quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:36 schreef Samzz het volgende:
Nee, ik draag een zomerjurkje met knalrode hakken.
this thread is worthless...without picsquote:Op donderdag 5 juli 2012 12:36 schreef Samzz het volgende:
Smakelijk!quote:
My thoughts exactlyquote:Op donderdag 5 juli 2012 12:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
this thread is worthless...without pics
Ik durfde het niet te vragenquote:Op donderdag 5 juli 2012 12:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
this thread is worthless...without pics
Zomerjurkjesquote:Op donderdag 5 juli 2012 12:36 schreef Samzz het volgende:
Eet ze!quote:
Jawel hoorquote:Op donderdag 5 juli 2012 12:39 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Kunnen jullie niet meer fantaseren tegenwoordig??
Jawel hoor, maar dan draagt ze helemaal niks meer, nah, alleen haar rode pumps danquote:Op donderdag 5 juli 2012 12:39 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, maar ik zie dan graag of de werkelijkheid overeenkomt met wat ik heb gefantaseerdquote:Op donderdag 5 juli 2012 12:39 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Waarschijnlijk nietquote:Op donderdag 5 juli 2012 12:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, maar ik zie dan graag of de werkelijkheid overeenkomt met wat ik heb gefantaseerd
Zo erg?quote:
Precies! We gaan bij d'r langs!quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:43 schreef Barbusse het volgende:
Ik zeg: er is maar één manier om erachter te komen of fantasie overeen komt met realiteit!
komt er rook uit?quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:39 schreef Pien85 het volgende:
Volgens mij kapt de oplader van mijn laptop er zo mee..
Jawel, maar ik heb eigenlijk liever dat ze dan hier langs komt.quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Precies! We gaan bij d'r langs!
Of bedoelde je dat niet...
Luiwammesquote:Op donderdag 5 juli 2012 12:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jawel, maar ik heb eigenlijk liever dat ze dan hier langs komt.
Die is heel ruimquote:
Nee, hier komt haar zomerjurkje beter tot z´n recht. Plus dat een strawberry mojito goed bij haar schoenen pastquote:
Had ik maar een Aston Martin...quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, hier komt haar zomerjurkje beter tot z´n recht. Plus dat een strawberry mojito goed bij haar schoenen past
Ze wil d'r al dronken voeren?quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, hier komt haar zomerjurkje beter tot z´n recht. Plus dat een strawberry mojito goed bij haar schoenen past
Same here. Ik heb een Mitsubishiquote:
Dronken vrouwenquote:
Schijnt dat het dan niet zo vlot wil gaanquote:
Ik drink zelf niet dus zoiets zou ik al niet eens overwegenquote:Op donderdag 5 juli 2012 12:59 schreef Samzz het volgende:
Vrouwen dronken moeten voeren om te kunnen scoren.
Beetje triest wel jaquote:Op donderdag 5 juli 2012 12:59 schreef Samzz het volgende:
Dat niet, maar ik moet mezelf altijd wel eerst wat moed indrinken zeg maar, het praten gaat dan wel iets makkelijker.quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:59 schreef Samzz het volgende:
Is bij veel mensen zo denk ik, of je moet al het charisma hebben dat je indrinken niet nodig hebt.quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:01 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Dat niet, maar ik moet mezelf altijd wel eerst wat moed indrinken zeg maar, het praten gaat dan wel iets makkelijker.
Oh, dat heb ik ook. Ik ben echt een watjequote:Op donderdag 5 juli 2012 13:01 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Dat niet, maar ik moet mezelf altijd wel eerst wat moed indrinken zeg maar, het praten gaat dan wel iets makkelijker.
Rosé-tje?quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik ook. Ik ben echt een watje.
Oh met socializen heb ik geen moeite. Ik dacht dat je het aanspreken van onbekenden bedoelde onder het mom van, ik heb interesse in jouquote:Op donderdag 5 juli 2012 13:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Rosé-tje?
Op de meet had ik er eigenlijk vrij weinig moeite mee om te socializen eigenlijk, verbaasde me wel
Dat hebben meerdere mensen. Maar ik moet echt niet aangeschoten, laat staan dronken, op een vrouw afstappen. Tenzij het is om de mensen om me heen te laten lachenquote:Op donderdag 5 juli 2012 13:01 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Dan ben ik daar wel heel erg subtiel in denk ikquote:Op donderdag 5 juli 2012 13:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh met socializen heb ik geen moeite. Ik dacht dat je het aanspreken van onbekenden bedoelde onder het mom van, ik heb interesse in jou.
Dat dus idd.quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh met socializen heb ik geen moeite. Ik dacht dat je het aanspreken van onbekenden bedoelde onder het mom van, ik heb interesse in jou.
"Hee schatje, willen jij en je tweelingzus gezellig met me mee? *HIC*"quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat hebben meerdere mensen. Maar ik moet echt niet aangeschoten, laat staan dronken, op een vrouw afstappen. Tenzij het is om de mensen om me heen te laten lachen
aangeschoten kan ik de hele wereld aan, dronken kan ik mij beter stilletjes in een hoekje verbergenquote:Op donderdag 5 juli 2012 13:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat hebben meerdere mensen. Maar ik moet echt niet aangeschoten, laat staan dronken, op een vrouw afstappen. Tenzij het is om de mensen om me heen te laten lachen
Zoiets jaquote:Op donderdag 5 juli 2012 13:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"Hee schatje, willen jij en je tweelingzus gezellig met me mee? *HIC*"
Maar zijn we zo slim om dat ook te doen?quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:13 schreef rival het volgende:
[..]
aangeschoten kan ik de hele wereld aan, dronken kan ik mij beter stilletjes in een hoekje verbergen
Lui en loom, dat ben ik wel met je eens. Alleen hier spettert het een beetje maar niets noemenswaardigs.quote:
ik denk dat het bij mij niet aan het weer ligtquote:
Combinatie van dan, ik ben ook net een anderhalf uur wakkerquote:Op donderdag 5 juli 2012 13:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik denk dat het bij mij niet aan het weer ligt
Nee natuurlijk niet, want dronkenquote:Op donderdag 5 juli 2012 13:16 schreef Barbusse het volgende:
Maar zijn we zo slim om dat ook te doen?
Wat houd je tegen?quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:21 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb zin om, vanuit bed, naar de Tour te kijken en een boekje te lezen
Hahahaquote:Op donderdag 5 juli 2012 13:22 schreef ArTiC het volgende:
ik wilde mijn ipad meenemen om daarom de stream van de tour te kunnen kijken...daar dacht ik vanmorgen aan toen ik mijn riem om wilde doen. Blijkt nu dus dat ik dus mijn riem in mijn tas heb gedaan ipv de ipad![]()
mannen kunnen ook geen 2 dingen tegelijk
Ik vrees dat ik dan opeens een DM van iemand krijg dat ik een luiwammes ben ;pquote:
Zal toch nietquote:Op donderdag 5 juli 2012 13:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik dan opeens een DM van iemand krijg dat ik een luiwammes ben ;p
Just as usual dusquote:Op donderdag 5 juli 2012 13:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik dan opeens een DM van iemand krijg dat ik een luiwammes ben ;p
ja dat kan...maar dan kan ik maar met 1 scherm werkenquote:Op donderdag 5 juli 2012 13:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hahaha
Kan je niet via de NOS kijken op je PC?
Ik ben nu de tour op m´n werk aan het kijkenquote:Op donderdag 5 juli 2012 13:21 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb zin om, vanuit bed, naar de Tour te kijken en een boekje te lezen
quote:
Wat zijn jullie gemeen!!quote:
Vijfde etappe Tour de Francequote:Op donderdag 5 juli 2012 13:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben nu de tour op m´n werk aan het kijken
Dat doen we alleen om je een beetje te plagenquote:
Ach, je weet wie het zegt typtquote:
Op Malta is het een uur laterquote:Op donderdag 5 juli 2012 13:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Vijfde etappe Tour de France
Volg het live-verslag, met beeld vanaf 14.10 uur
Ja, dat blijktquote:Op donderdag 5 juli 2012 13:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat doen we alleen om je een beetje te plagen
Hehe, dat is waarquote:
Ik heb sowieso niets met wielrennen. Als ik op de weg rijd en ik zie ze krijg ik spontaan het gevoel dat ik de wereld een plezier doe als ik ze van de baan veeg.quote:
Doen we alleen omdat we van je houdenquote:
Ahhhh, dat is lievig!quote:
Maar... ik bén ook lievig. Dat je daar nog aan twijfeltquote:
Zie mijn post hierboven.quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:35 schreef Samzz het volgende:
Ik snap niet zo goed wat er leuk is aan fietsende mannen. Sowieso heb ik een hekel aan de meeste wielrenners.
quote:
Er zijn ook mensen die hier twijfelen aan mijn lievigheidquote:Op donderdag 5 juli 2012 13:37 schreef El_Thijs het volgende:
Maar... ik bén ook lievig. Dat je daar nog aan twijfelt
Maar jij was zo lief dat ik mijn spullen bij je mocht onderbrengen, dus ik twijfel nietquote:Op donderdag 5 juli 2012 13:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die hier twijfelen aan mijn lievigheid
Ik twijfel aan mijn lievigheid.quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wat een schobbejakkenquote:Op donderdag 5 juli 2012 13:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Juistquote:Op donderdag 5 juli 2012 13:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Maar jij was zo lief dat ik mijn spullen bij je mocht onderbrengen, dus ik twijfel niet
Dat zou ik uit eerste hand moeten ervaren om daar een gegrond oordeel over te kunnen vellen.quote:
Ga daten dan!quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat zou ik uit eerste hand moeten ervaren om daar een gegrond oordeel over te kunnen vellen.
Dit is geen datetopicquote:
Dat dus.quote:
Dat is de enige manier om achter mijn lievigheid te komen?quote:
Regels zijn er om gebroken te wordenquote:
Ja, want dan ben je "echt"quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is de enige manier om achter mijn lievigheid te komen?
Die had je al gebrokenquote:Op donderdag 5 juli 2012 13:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Regels zijn er om gebroken te worden
Dat is echt de grootste onzin dat ik ooit heb gehoord.quote:
Schijnbaar.quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is de enige manier om achter mijn lievigheid te komen?
Hoe rebelsquote:Op donderdag 5 juli 2012 13:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Regels zijn er om gebroken te worden
Dan kan hij je in het echt meemaken en kijken of je lievig bentquote:Op donderdag 5 juli 2012 13:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is echt de grootste onzin die ik ooit heb gehoord.
NaRRa heeft mij buiten het topic benaderdquote:
Dat kan ook op een meet, lijkt mij.quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dan kan hij je in het echt meemaken en kijken of je lievig bent
Ja, maar dan ziet hij je toch ook in het echt?! Date / Meet, whatever.quote:
Dan ga je de volgende keer gezellig meequote:
Subtiele uitnodigingquote:Op donderdag 5 juli 2012 13:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dan ga je de volgende keer gezellig mee
Zie de PIquote:Op donderdag 5 juli 2012 13:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
NaRRa heeft mij buiten het topic benaderd
Jeweettoch
Ja joh! Ik heb je helemaal bij gepraatquote:
Ik had volgens mij al aangegeven dat ik mee wilde naar de motormeetquote:Op donderdag 5 juli 2012 13:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dan ga je de volgende keer gezellig mee
Truequote:Op donderdag 5 juli 2012 13:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja joh! Ik heb je helemaal bij gepraat
Subtiel ben ik altijd, alleen soms té. En dan wordt ik te directquote:
Dat is al een goed beginquote:Op donderdag 5 juli 2012 13:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik had volgens mij al aangegeven dat ik mee wilde naar de motormeet.
Hahahaha. Subtiel... Tja... Dat hebben we zaterdag gemerktquote:Op donderdag 5 juli 2012 13:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Subtiel ben ik altijd, alleen soms té. En dan wordt ik te direct
Standaard regel die iemand er in gooit als het over daten gaat, zijn sommigen ooit mee begonnenquote:Op donderdag 5 juli 2012 13:49 schreef STING het volgende:
[..]
Waar komt die onzin vandaan eigenlijk?
Nou, het ging toen beter dan ik had gedachtquote:Op donderdag 5 juli 2012 13:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hahahaha. Subtiel... Tja... Dat hebben we zaterdag gemerkt
Ja, wie eigenlijk?quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:50 schreef Solique het volgende:
[..]
Standaard regel die iemand er in gooit als het over daten gaat, zijn sommigen ooit mee begonnen
Hahahaquote:Op donderdag 5 juli 2012 13:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nou, het ging toen beter dan ik had gedacht
En ik was nog niet eens helemaal los zeg maar
Geen idee meer, maar ik houd m er in.quote:
Mogen mensen hier niet met elkaar daten?quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:52 schreef Solique het volgende:
[..]
Geen idee meer, maar ik houd m er in.
Als ze dat zeggen dan weet je dat er juist fanatiek gedate wordt onderlingquote:Op donderdag 5 juli 2012 13:50 schreef Solique het volgende:
[..]
Standaard regel die iemand er in gooit als het over daten gaat, zijn sommigen ooit mee begonnen
Misschien merk je dat nog wel een keertjequote:
sinds wanneer heb jij die tag?quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:52 schreef Pien85 het volgende:
Vreemd... oplader van de laptop was stuk, laptop laadde niet meer op. Ik naar de winkel, nieuwe lader gekocht, werkt nietOude lader er in... werkt wel
Iemand nog belang bij een universele laptoplader?
Ik lees: * STING :waarom post ik hier dan eigenlijk nog?quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:49 schreef STING het volgende:
[..]
Waar komt die onzin vandaan eigenlijk?
Of mensen die balen dat er mensen bestaan die datenquote:Op donderdag 5 juli 2012 13:52 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Als ze dat zeggen dan weet je dat er juist fanatiek gedate wordt onderling
De originele insteek van het topic is contact maken niet daten.quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:52 schreef STING het volgende:
[..]
Mogen mensen hier niet met elkaar daten?
Is in principe toch niets mis mee?quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:52 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik date al buiten dit topicquote:Op donderdag 5 juli 2012 13:53 schreef STING het volgende:
[..]
Of mensen die balen dat er mensen bestaan die daten
Nee niet jij Sol
Idd, waar moet ik anders m'n chickies oppikken.quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik lees: * STING :waarom post ik hier dan eigenlijk nog?
Of de mensen die dat zeggen zijn jaloers omdat zij niet daten.quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:52 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |