SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstellen dus niet hier maar in het andere topic.
Neequote:
Haha. Neequote:Op donderdag 5 juli 2012 09:41 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Want? Ga je een belangrijke mededeling doen?
Hoi koffiequote:Op donderdag 5 juli 2012 10:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
Hey Samzz
(ja, eindelijk spel ik je naam goed!)
Samm, Sammetje, Sammie.... makkelijk hoor imhoquote:Op donderdag 5 juli 2012 10:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoi koffie. Mijn naam is wel vaker lastig gebleken.
Nee maar ik heb KoRn opstaan om me wakker te houdenquote:
Ben jij het wel dan??quote:
Vertrek je vanavond?quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:37 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik heb over 23 minuten vakantie, maar ik vrees dat ik iets langer moet doorwerken om iets af te krijgen.
M'n vlucht is om 17.45u. De bedoeling is dat ik rond 12/13 uur al naar Düsseldorf ga. M'n broer, die mij brengt, moet namelijk weer door naar Frankrijk - ik wil dat hij een beetje op tijd kan vertrekken.quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:43 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ben jij het wel dan??![]()
* LaPeach pakt nog maar een koffie
[..]
Vertrek je vanavond?
Moet je opletten.. straks loop je een hele knappe, net gescheiden milf mis..quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:48 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik ben overigens blij dat ik gisteren online heb ingecheckt. Ik had zitplaats 6K. Op zich niet zo erg, ware het niet dat stoel 6J bedoeld is voor iemand met een baby.
* sylvesterrr heeft direct een andere zitplaats geregeld.
Oh?quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:28 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hè jammer.. Ik verwachtte groot nieuws..
quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:48 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik ben overigens blij dat ik gisteren online heb ingecheckt. Ik had zitplaats 6K. Op zich niet zo erg, ware het niet dat stoel 6J bedoeld is voor iemand met een baby.
mwa die kans is klein hoorquote:Op donderdag 5 juli 2012 10:49 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Moet je opletten.. straks loop je een hele knappe, net gescheiden milf mis..
Sukkel..
of hoeveel ducttape is er nodig om het interieur van een Turk lijnvliegtuig bij elkaar te houdenquote:Op donderdag 5 juli 2012 10:50 schreef LaPeach het volgende:
[..]ja kan ik me voorstellen
![]()
sowieso vluchten die kant op, gister hoorde ik ook al zo'n leuk verhaal, hoeveel turken kun je in 1 vliegtuig proppen![]()
nee dat niet, maar gewoon kleine kansquote:Op donderdag 5 juli 2012 10:53 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Alleen maar uitgeprocedeerde asielzoekers?
quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:49 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Moet je opletten.. straks loop je een hele knappe, net gescheiden milf mis..
Sukkel..
Met THY heb ik best goede ervaringen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:50 schreef LaPeach het volgende:
[..]ja kan ik me voorstellen
![]()
sowieso vluchten die kant op, gister hoorde ik ook al zo'n leuk verhaal, hoeveel turken kun je in 1 vliegtuig proppen![]()
THY moet je niet vergelijken met Onur Air of iets dergelijks he? THY (Turkish Airlines) is net als Lufthansa, United Airlines en nog enkele gerenommeerde luchtvaartmaatschappijen een Star Alliance member.quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:52 schreef ArTiC het volgende:
[..]
of hoeveel ducttape is er nodig om het interieur van een Turk lijnvliegtuig bij elkaar te houden
Zou ik ook zeggenquote:Op donderdag 5 juli 2012 10:59 schreef sylvesterrr het volgende:
THY moet je niet vergelijken met Onur Air of iets dergelijks he? THY (Turkish Airlines) is net als Lufthansa, United Airlines en nog enkele gerenommeerde luchtvaartmaatschappijen een Star Alliance member.
Hehequote:Op donderdag 5 juli 2012 11:01 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Gelukkig kom ik terug met TK1953 en niet met TK1951 (Schiphol crash).
quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:01 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Nooit geen.. Altijd dus?quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:01 schreef LaPeach het volgende:
Turkish Airlines heb ik ook mee gevlogen maar nooit geen problemen mee gehad![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:04 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nooit geen.. Altijd dus?
Dus de volgende meet is met koffie en een plakje cake?
Ik leef nog, toch? dus geen problemenquote:Op donderdag 5 juli 2012 11:04 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nooit geen.. Altijd dus?
Dus de volgende meet is met koffie en een plakje cake?
Wijze man, jijquote:Op donderdag 5 juli 2012 10:48 schreef sylvesterrr het volgende:
Welk vliegveld land je? Dan zal ik het vluchtje in mijn vakantie eens simuleren met FSX.quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:01 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:04 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nooit geen.. Altijd dus?
Dus de volgende meet is met koffie en een gevulde koek?
quote:
Heen: TK1528quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:06 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Welk vliegveld land je? Dan zal ik het vluchtje in mijn vakantie eens simuleren met FSX.
Cool, thanx, kan ik gelijk de flightplans overnemen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |