"waar we al 60 delen SCen"quote:
Lyk dis f u cry evrytim.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:35 schreef MineraalWater het volgende:
Verdomme held! Ik zie die post net ook. Moet dat er eigenlijk ook bijzette
Als je ze weg werkt metvl spiritus denk ik wel.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:38 schreef -Datdus- het volgende:
Kan dat trouwens een overdosis aan dieetpillen?
quote:Deze tekst is bedoeld voor mensen met een hart. Jij heb wel 5 min naar de tekst zitten staren aan je reactie tijd te zien... Zo dom vind je dus de tekst niet! Maar goed, ga is op zoek naar je verstand ipv reacties onder goed bedoelde berichten te zetten.
quote:Naar mijn weten heeft ieder mens een hart? Maar deze post gaat niet over een hart hebben, het gaat over de afwezigheid van hersenen. Je helpt niemand door een plaatje neer te zetten op facebook. Vaak is het gewoon bedoeld om te laten zien van "Kijk mij eens tegen pesten zijn, echtwel! share, like, aandacht!!". Elk weldenkend mens weet dat pesten niet goed is. Om het nou met zo'n vaag dom plaatje op facebook te zetten is gewoon dom.
Dat bluf je.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:41 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
"Een uniek bedrukt antiek Delfts Blauw tegeltje voor maar ¤ 5,50 met je eigen tekst. Ontwerp je eigen tegeltjes met je spreuk,slogan of tegeltjeswijsheid!"
Die komt erop
En dan snappen ze het hier ook nietquote:Op donderdag 5 juli 2012 10:17 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Nou en? Punt blijft staan.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:17 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Aanschouw hier Tom.
[ afbeelding ]
Dat is het ABO-minecraft topic, er was allemaal SC dus ik stelde voor om een ABO MC SC te beginnen. Maar ze vragen nu allemaal of ik mij eraan stoor en zeggen dat SC in dat topic geen probleem isquote:
quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:19 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hier een Mender voor het topic.
[ afbeelding ]
ditquote:Op donderdag 5 juli 2012 10:20 schreef Ame_thyst het volgende:
lol er is een speciaal topic voor abbo mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |