Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Derium (Patje1987)
Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Geen idee.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:52 schreef GekkeGerrit- het volgende:
WELKE TYFUSMONGOOL JATTE MIJN TOPIC!!!
TSquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:52 schreef GekkeGerrit- het volgende:
WELKE TYFUSMONGOOL JATTE MIJN TOPIC!!!
Feyenoordquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:53 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Waar denken jullie dat RvP heengaat? Manchester City, Manchester City of Manchester City?
Wat boeit dat man, ga je druk maken over relevante dingen in het leven.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:53 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Waar denken jullie dat RvP heengaat? Manchester City, Manchester City of Manchester City?
Chelseaquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:53 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Niemand cared viespeukquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:54 schreef Rijst het volgende:
Misschien ga ik dit maken
Ibra - SIF Micolli
IF Montolivo
Bijna kinderbedtijd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was een incident.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:55 schreef Nectar het volgende:
[..]
Chelsea wint prijzen zoals de CL
flikkertje
Champions League?quote:
quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:55 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Bijna kinderbedtijd.Ik heb zo'n idee dat Nectar helemaal geen kind is. How sad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
IK BEN 47 voor dequote:Op woensdag 4 juli 2012 22:56 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik heb zo'n idee dat Nectar helemaal geen kind is. How sad.
quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:55 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Bijna kinderbedtijd.Dit keer zijn de kinders het niet hoor?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 1 september 2012 20:43 schreef Tim86 het volgende :
Wedden bij de Toto is hetzelfde als betalen om een crackhoer neuken wanneer je zelf een fotomodel thuis hebt zitten.
Trek het je nou niet zoveel aanquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:57 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Dit keer zijn de kinders het niet hoor?
quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:57 schreef Patje1987 het volgende:
Nectar ga eens weg als je niet normaal kunt posten.
quote:Op woensdag 4 juli 2012 13:55 schreef Rijst het volgende:
.
[..]
Ik vind het niet normaal dat je dit tegen hem zegtJe zegt toch ook niet tegen een blinde: Hey kijk me aan.
Dat bewijst hij al geruime tijd en een geruim aantal posts. En met een "ga eens weg" gaat hij waarschijnlijk niet wegquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:57 schreef Patje1987 het volgende:
Het Orakel heeft gesproken.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:57 schreef Patje1987 het volgende:
Als ik hem was zou ik dat maar wel doen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat bewijst hij al geruime tijd en een geruim aantal posts. En met een "ga eens weg" gaat hij waarschijnlijk niet weg
Nee ik kom op voor de kinderen hier.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Trek het je nou niet zoveel aan
So whatquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:58 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Nee ik kom op voor de kinderen hier.
Deze doen al een tijd normaal en andere achterlijke mongolen komen hier herrieschoppen en krijgen wij weer de schuld
Zou m zijn als hij nu gelijk weg zou zijnquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:58 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Als ik hem was zou ik dat maar wel doen.
Tuurlijk mag hij blijven, als hij gewoon normaal meedoetquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:59 schreef vandermar het volgende:
Misschien moeten we wel het tegenovergestelde doen.
Nectar, blijf man. Aaaaaw toe, aaaaaw toe jongen. Blijf plies plies
Hoeveel heb je eventueel voor hem over?quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:59 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik kan niet te lang met één team spelen
, nu wil ik weer een team met Ibra maken
.
sterker in je recht staan jongeman.quote:
Ja, of heel hard lachen als hij een grapje maakt en hem gelijk geven als hij een opmerking maaktquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:59 schreef vandermar het volgende:
Misschien moeten we wel het tegenovergestelde doen.
Nectar, blijf man. Aaaaaw toe, aaaaaw toe jongen. Blijf plies plies
Waar kan ik dat doen?quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:00 schreef Rijst het volgende:
Toefjes ga even solliciteren voor een baan als moderator.
Gewoon Yvonne DM'enquote:
Ik sta in de finale met stoereboii, die vrijdag waarschijnlijk plaatsvindt. Als ik dan een team heb.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:58 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de voortgang van het FOK! PS3 toernooi?
Niets. Ik wil eerst nog met mijn huidige team spelenquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hoeveel heb je eventueel voor hem over?
neequote:Op woensdag 4 juli 2012 23:01 schreef Roypsv het volgende:
Weet iemand al wat de volgende toernooien zijn?>
Hij ligt me niet. Morgen probeer ik het weer met hem, anders mag 'ie wegquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:01 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Niets. Ik wil eerst nog met mijn huidige team spelen
Hoezo doe je hem weg?
Don't askquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:01 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Niets. Ik wil eerst nog met mijn huidige team spelen
Hoezo doe je hem weg?
Wie is Yvonne dan? Maar dan moet ik dus ook gaan zeggen: "jongens, blijf even on-topic" .. Dan zou ik hypocriet zijn, want dwaal zelf graag afquote:
Gewoon doen als Darksonic.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wie is Yvonne dan? Maar dan moet ik dus ook gaan zeggen: "jongens, blijf even on-topic" .. Dan zou ik hypocriet zijn, want dwaal zelf graag af
Je kent yvonne niet?quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wie is Yvonne dan? Maar dan moet ik dus ook gaan zeggen: "jongens, blijf even on-topic" .. Dan zou ik hypocriet zijn, want dwaal zelf graag af
Ken jij Yvonne niet eens?quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Welke spelers liggen jou wel?quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hij ligt me niet. Morgen probeer ik het weer met hem, anders mag 'ie weg
Nee want het is SC nuquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:03 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Gewoon doen als Darksonic.
Haha mijn hond poept op de grond.
Had net nog een Osborne voor 1.5k
Di Natale en Elia spelen erg goedquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:03 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Welke spelers liggen jou wel?![]()
Agbonlahor en Bent?
lolwat?quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Di Natale en Elia spelen erg goed
hele verdediging ook
Ja wat?quote:
Ik weet niet hoe vast ik ben, maar ik zou het tof vinden.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:05 schreef Toefjes het volgende:
Als de vaste users het er mee eens zijn wil ik wel een poging wagen
Je krijgt geen moderatorschap voor 1 topic helaas...quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:05 schreef Toefjes het volgende:
quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Di Natale en Elia spelen erg goed
hele verdediging ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
Toefjes voor mod!quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:05 schreef Toefjes het volgende:
Zuchtquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:06 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ze kunnen allebei voor geen meter verdedigen.
Ik zeg ja maar dan moet je niet alleen het FUT topic modden he, is veel meer werk.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:05 schreef Toefjes het volgende:
Nee maar ze hebben wel pace.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:06 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ze kunnen allebei voor geen meter verdedigen.
Vallen je ogen al dicht?quote:
4kquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:08 schreef Geluidssysteem het volgende:
[ afbeelding ]
zat in m'n pack. Wat waard?
hahahaha kale flikkertje xDquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Vallen je ogen al dicht?
Sorry inkopper
Is wel lastig, want dan moet ik beoordelen of WoW dingen wel of niet ontopic zijn of iets dergelijks.. Patje, ben je er veel tijd aan kwijt?quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:07 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Ik zeg ja maar dan moet je niet alleen het FUT topic modden he, is veel meer werk.
Engelse RW met 91 pace.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:08 schreef Geluidssysteem het volgende:
[ afbeelding ]
zat in m'n pack. Wat waard?
netjesquote:
okquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:08 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Engelse RW met 91 pace.
Nee, niks waard.
Jeweetsquote:
Denken dat je kans maakt ook nog hèquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Is wel lastig, want dan moet ik beoordelen of WoW dingen wel of niet ontopic zijn of iets dergelijks.. Patje, ben je er veel tijd aan kwijt?
quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:09 schreef vandermar het volgende:
Ik vind dit echt vette shirts
[ afbeelding ]
Komt omdat gleuid ze heeft
Ik heb vandaag het oude vertrouwde AZ shirt weer uit de kast getrokken, daarvoor dat geel rode thuisshirt van de Polen gebruikt, echt briljant inderdaad. Zo lelijk dat ze mooi zijn. De hele competitie van Polen is voorzien van leuke shirts vind ik trouwensquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:09 schreef vandermar het volgende:
Ik vind dit echt vette shirts
[ afbeelding ]
Komt omdat gleuid ze heeft
J.Byliastok uit mijn hoofd.quote:
Bialystok oid. Poolse leaguequote:
Zullen we verkiezingen doen Lindgren? Gaan wij een titanenstrijd aanquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:11 schreef Lindgren. het volgende:
Ik denk dat zelfs ik een goede mod zou zijn. Zelfs in ONZ ofzo. Post al lang genoeg mee, ken m'n grenzen, maar weet ook wanneer ik 't kan laten vieren. Laat me niet zo snel leiden door emoties, behalve als er dom gepost wordt.
Of spelfouten = directe ban.
Yesquote:
...quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:11 schreef Lindgren. het volgende:
Ik denk dat zelfs ik een goede mod zou zijn. Zelfs in ONZ ofzo. Post al lang genoeg mee, ken m'n grenzen, maar weet ook wanneer ik 't kan laten vieren. Laat me niet zo snel leiden door emoties, behalve als er dom gepost wordt.
Geel rode lelijk?quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb vandaag het oude vertrouwde AZ shirt weer uit de kast getrokken, daarvoor dat geel rode thuisshirt van de Polen gebruikt, echt briljant inderdaad. Zo lelijk dat ze mooi zijn. De hele competitie van Polen is voorzien van leuke shirts vind ik trouwens
Ik switch zelf meestal tussen de geel rode shirts, AZ shirts, en zo op zijn tijd speel ik ook in een Feyenoord shirt.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:12 schreef vandermar het volgende:
[..]
Geel rode lelijk?
Ik vind ze erg mooi. Ik heb niet veel kits maar als het even poep gaat dan trek ik mijn Feyenoord tenue weer aan en ga ik weer stralen als een kernreactor!
Haha, welnee. Je mag 'm hebben. Je wordt toch niet aangenomen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zullen we verkiezingen doen Lindgren? Gaan wij een titanenstrijd aan
Nu niet zo snel omdat de contracten zo goedkoop zijn. Ik ben bijna door mijn bronze Jumbos heen (op 1 account) en zonet had ik een 4-1-2-1-2 Weston.quote:
Zou maar snel je malaria pillen slikkenquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:14 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik ben gestoken door een mug. Ga ik nu dood?
Weston is netjes..quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nu niet zo snel omdat de contracten zo goedkoop zijn. Ik ben bijna door mijn bronze Jumbos heen (op 1 account) en zonet had ik een 4-1-2-1-2 Weston.
Torino?quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:15 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik speelde laatst tegen iemand met een soort licht bruin shirt met witte broek, weet iemand welke ik bedoel? Vond het wel vet.
Gebruik nu zelf Napoli uit en thuis.
Denk dat de mods wel tevreden zullen zijn als ze dit topic niet meer bij hoeven te houdenquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:14 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Haha, welnee. Je mag 'm hebben. Je wordt toch niet aangenomen.
Niet dat ík je niet geschikt vind.
DAN HAD IK EEN PERM BANquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:11 schreef Lindgren. het volgende:
Nog veel lager want van 99 Messi waren er binnen een uur al 3 volgens mij.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:30 schreef wieisboos het volgende:
0 IF Leite's op de ps3 markt![]()
EA weer met hun rare fratsen. Leite heeft dezelfde cardweight als Messi en Ronaldo lijkt het op
Messi komt uit Gold packs. Die worden veel meer gekocht dan silvers....quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nog veel lager want van 99 Messi waren er binnen een uur al 3 volgens mij.
quote:
Je kan Leite ook in een gold pack krijgen, ik ken meer mensen die hem in een gold pack kregen dan in een silver pack.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:34 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Messi komt uit Gold packs. Die worden veel meer gekocht dan silvers....
Lita en Gilvanquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:37 schreef Thorb het volgende:
Zal even een silver pack openen om die Leite eruit te halen, brb.
Ik ken 1 iemand die de NIF in een 400c pack had. Ik heb bijna het idee dat de IF ook alleen maar in bronze packs zit.quote:
Echt? Ik wil ook mod worden. Zou ik dit topic meteen dichtgooienquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:38 schreef DutchSL het volgende:
Ik ben wel eens gevraagd om mod te worden, maar heb het afgewezen. Geen tijd/zin in.
Ja, ging wel over de sport sectie.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:39 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Echt? Ik wil ook mod worden. Zou ik dit topic meteen dichtgooien
Laten we hem pricefixen!quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Taiwo zit niet meer in packs. En dat brengt me op een geniaal idee
www.goedkopevoetbalshirts.nlquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:47 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Weet iemand een goedkope site voor voetbalshirts?
Wtf?quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
0 weights goedkoop oppikken ftw
[ afbeelding ]
Wat. The. Fack.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ]
Je vergeet de optie dat Jan een bril fuckt?quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:49 schreef marcie216 het volgende:
Toefjes wat bedoel je nu?
dat je bril fucking hard jankt?
of dat jan een fucking bril heeft?
Dat is zeker PS3, dit is Xbox. Ik pikte hem gisteren op voor 200c BIN (ik had hem eerder al voor 750c BIN) dus dit is wel een leuke winst.quote:
Haha, ziek dit. Opgepikt voor 200c was het toch?quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ]
De bril fuckt jan misschien wel ...quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je vergeet de optie dat Jan een bril fuckt?
die kwam in post 2 :Squote:Op woensdag 4 juli 2012 23:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je vergeet de optie dat Jan een bril fuckt?
Jup, niemand kende die ventquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:59 schreef Toefjes het volgende:
Sif Marchisio is 20K in prijs gestegen, effect van het EK?
Chiellini en Buffon zijn ook flink duurder geworden. Leuk meegenomen in elk gevalquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jup, niemand kende die vent
Die Sif heb ik anderhalve maand geleden voor 27k gekocht
Offtopic: Zojuist Donnie Darko gekeken, wat een bazige film is dat zeg
quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:02 schreef StijnDa het volgende:
Stond net een gast van mijn bovenbuurman van het balkon af te zeiken![]()
Hoorde opeens iets kletteren.
Hij kwam wel even sorry zeggen gelukkigBovenbuurman was er ook niet zo blij mee.
Haha, jij met open mond naar boven schreeuwend ?quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:02 schreef StijnDa het volgende:
Stond net een gast van mijn bovenbuurman van het balkon af te zeiken![]()
Hoorde opeens iets kletteren.
Hij kwam wel even sorry zeggen gelukkigBovenbuurman was er ook niet zo blij mee.
Ik had hem toen nog voor 30k gekocht ofzo. Maar het is een van mijn favoriete spelers dus zal hem niet snel verkopenquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:59 schreef Toefjes het volgende:
Sif Marchisio is 20K in prijs gestegen, effect van het EK?
Ik liep er omheen en riep toen even naar boven de naam van mijn bovenbuurmanquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, jij met open mond naar boven schreeuwend ?Heb ook wel eens gasten gehad die hier in het water stonden te zeiken. De buren zagen het, maar hebben niks gezegd gelukkig
Sympathiek, zo kan het dus ookquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:06 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik liep er omheen en riep toen even naar boven de naam van mijn bovenbuurmanDie kwam toen even naar beneden zeggen dat hij er niet bij was en dat het niet de bedoeling was
Later kwam die andere gast ook even naar beneden.
Met alle respect, best een leuk team, maar ga dan gewoon met Porto spelen in H2Hquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:06 schreef RavioliPunch het volgende:
http://futhead.com/12/squad/600347
Lijkt me wel leuk als budget gold, alleen kan die zilvere RW niet vinden voor onder 5k, iemand die iemand anders kent voor op die plek?
Door EK inderdaadquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Chiellini en Buffon zijn ook flink duurder geworden. Leuk meegenomen in elk geval
Ja en neequote:
Ja zitten wel veel spelers van Porto in. Ga ik misschien zelf aanpassen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Met alle respect, best een leuk team, maar ga dan gewoon met Porto spelen in H2H
Mja waar moest hij dan zeiken hequote:Op donderdag 5 juli 2012 00:08 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja en neeIk heb een prima band met mijn huisgenoten dus die had hem vast even naar beneden gestuurd
Hij had ook gewoon niet naar beneden kunnen zeiken.
Een neukhoertje is een pleonasme omdat een hoer altijd is om te neuken.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:22 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Dan klopt spamhoertje toch nietZelfde als zeggen blanke neger
Nee vals, en moequote:Op donderdag 5 juli 2012 00:23 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Een neukhoertje is een pleonasme omdat een hoer altijd is om te neuken.
Je bent echt Belgische of niet?
Een hoer kan niet spammen?quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:22 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Dan klopt spamhoertje toch nietZelfde als zeggen blanke neger
Haten op Carollquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:24 schreef WezepAFCA het volgende:
Ik sta 4-2 voor tegen zo'n gozer, wisselt hij zijn UP Suarez voor Caroll. Nu komt het wel goed.
Totdat er dadelijk 2 hail Mary crosses op de bakkes van staartmans vallen..quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:24 schreef WezepAFCA het volgende:
Ik sta 4-2 voor tegen zo'n gozer, wisselt hij zijn UP Suarez voor Caroll. Nu komt het wel goed.
Porto spelers gewoon laten staan behalve die rechtsback.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:08 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Ja zitten wel veel spelers van Porto in. Ga ik misschien zelf aanpassen.
Maar ken je iemand?
Hahaha da faq hoe kom je eropquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Totdat er dadelijk 2 hail Mary crosses op de bakkes van staartmans vallen..
Vraag zijn adres en ik ga hem paar tikkies verkopenquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:28 schreef Toefjes het volgende:
Mijn playstation doet raar. Er verschijnt een berichtje van een Duitser: "gg, nice team"
Maar laten repareren denk ik.
Het is vast een Duitstalige Zwitser.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:28 schreef Toefjes het volgende:
Mijn playstation doet raar. Er verschijnt een berichtje van een Duitser: "gg, nice team"
Maar laten repareren denk ik.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:28 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Vraag zijn adres en ik ga hem paar tikkies verkopen
Of een Oostenrijker. Of een Aziaat die in Duitsland is gaan wonen, kan ook altijd nog.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:29 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Het is vast een Duitstalige Zwitser.
Oostenrijkers zijn veel erger dan Duitsers (serieus, Oostenrijkersquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]Straffen voor zulke afgrijselijke berichten
[..]
Of een Oostenrijker. Of een Aziaat die in Duitsland is gaan wonen, kan ook altijd nog.
wtfquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:33 schreef Rijst het volgende:
Finale verloren omdat de computer een overtreding maakteTe debiel voor woorden dit.http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/125365222
quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:33 schreef Rijst het volgende:
Finale verloren omdat de computer een overtreding maakteTe debiel voor woorden dit.http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/125365222
Ziek dit. Twijfel tussenquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:33 schreef Rijst het volgende:
Ik werd boos. Ik zei: JEEE-ZUS, GODVERDOMME, WAAROM?quote:
Je bent gewoon slecht.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:43 schreef Dudeweiser het volgende:
ik kreeg vandaag ook een leuke bullshitgoal tegen, een cross, kompany pakt hem, Hart ramt Kompany onderuit en ze blijven lekker op elkaar liggen en Voronin loopt hem erin
Was dan niet naar PS3 gegaan. Niet klagen .quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:45 schreef Rijst het volgende:
Ik wou een team maken met CR7. Maar de goedkoopste kost
[ afbeelding ]
en op de XBOX
[ afbeelding ]
Echt niet meer leuk dit
Jawel, ik mag klagen wanneer ik wil. 200K verschilquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:46 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Was dan niet naar PS3 gegaan. Niet klagen .
Ik mag klagen op jou klagen wanneer ik wil. Dus bij deze.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:47 schreef Rijst het volgende:
[..]
Jawel, ik mag klagen wanneer ik wil. 200K verschil
Ga je echt 600k voor hem betalen?quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:59 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Knaapjes te koop.
ik ga ondertussen alvast een leuk team bedenken met Ronaldo.
Nu nog steeds zo te zien. Nu ga ik weer een team voor erbij makenquote:Op donderdag 5 juli 2012 01:04 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
vorig jaar IF Qualiarella op CAM. Beest was dat.
ik ookquote:Op donderdag 5 juli 2012 01:05 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nu nog steeds zo te zien. Nu ga ik weer een team voor erbij maken
quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:08 schreef Rijst het volgende:
[..]
Beide hebben ze high/high workrates lijkt me niet fijn op de vleugels. Misschien uhm Reyes?
Weinig pace he.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:08 schreef Rijst het volgende:
[..]
Echt vreemd dat ik hem nooit ben tegengekomen
Nu wil ik ook Iaquinta uitproberenquote:Op donderdag 5 juli 2012 01:11 schreef Rijst het volgende:
Ik dacht dat Manchester City veel spitsen had.
[ afbeelding ]
JUST DO ITquote:Op donderdag 5 juli 2012 01:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Nu wil ik ook Iaquinta uitproberen
Iaquinta, Amauri en Toni waren al weg, Del Piero nu ook.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:11 schreef Rijst het volgende:
Ik dacht dat Manchester City veel spitsen had.
[ afbeelding ]
Aftrapquote:Op donderdag 5 juli 2012 01:17 schreef Dudeweiser het volgende:
FIFA taferelen bij die wedstrijdwel leuk om te zien
Die gozer die zich optrekt aan de lat, dan Beckham met z'n roze schoenen en die gillende keukenmeid op de achtergrond. Na 1 minuut weg geklikt.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:17 schreef Dudeweiser het volgende:
MLSquote:Op donderdag 5 juli 2012 01:23 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Die gozer die zich optrekt aan de lat, dan Beckham met z'n roze schoenen en die gillende keukenmeid op de achtergrond. Na 1 minuut weg geklikt.
Trustenquote:Op donderdag 5 juli 2012 01:23 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nou, ik niet.
6:30 de wekker.
Trusten.
Ja, toevallig lees ik dit wel. Hij is in januari terug getransferd naar FC Sochaux.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:24 schreef Dudeweiser het volgende:
Hee Darksonic, als je dit leest, waarom is Charlie Davies (de MLS versie) zo zeldzaam?
Vandaar. Zelfs zijn Ligue1 versie is redelijk zeldzaamquote:Op donderdag 5 juli 2012 01:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, toevallig lees ik dit wel. Hij is in januari terug getransferd naar FC Sochaux.
Afgekeken, leuke beeldenquote:Op donderdag 5 juli 2012 01:23 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Die gozer die zich optrekt aan de lat, dan Beckham met z'n roze schoenen en die gillende keukenmeid op de achtergrond. Na 1 minuut weg geklikt.
Lenhart is echt een josti met zijn kapselquote:Op donderdag 5 juli 2012 01:29 schreef n0ir het volgende:
Die celebration met dat optrekken aan de lat moeten ze erin brengen in Fifa 13
Hij is niet zo snel als vorig jaar maar hij heeft nog steeds 4*. In mijn MLS silver team was hij wel een goede sub.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:28 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Vandaar. Zelfs zijn Ligue1 versie is redelijk zeldzaamlijkt me wel een leuke speler trouwens.
Ik las aftrekken. Kutzooi .quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:29 schreef n0ir het volgende:
Die celebration met dat optrekken aan de lat moeten ze erin brengen in Fifa 13
Ze moeten maken dat je voor de sshh celebration rood krijgtquote:Op donderdag 5 juli 2012 01:31 schreef Vijf_voor het volgende:
De balotelli celebration ook, inclusief gele kaart
Zie nu ook dat er een Up is. Maar team gaat sws niet door want zie nu dat IF Ramos 280K is.quote:
Betaal je meer of minder dan 28K voor hem ?quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:36 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Zie nu ook dat er een Up is. Maar team gaat sws niet door want zie nu dat IF Ramos 280K is.Belachelijk duur.
[ afbeelding ]
Zo zou die wel kunnen, maar die RCB is natuurlijk 1/10 van de kwaliteiten van Ramos.
Daarvoor was hij nog veel beter. Paar jaar geleden was het een pacebeestquote:Op donderdag 5 juli 2012 01:04 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
vorig jaar IF Qualiarella op CAM. Beest was dat.
Heb jij nog veel van FUT10? Ook goede silvers en bronzes?quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Daarvoor was hij nog veel beter. Paar jaar geleden was het een pacebeest
IF versie was dit bij Napoli
[ afbeelding ]
In die tijd was 84 pace veel overigens
quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Daarvoor was hij nog veel beter. Paar jaar geleden was het een pacebeest
IF versie was dit bij Napoli
[ afbeelding ]
In die tijd was 84 pace veel overigens
Want je was wat, 20 ekkies kwijt?quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:51 schreef Vijf_voor het volgende:
Ik had FUT10 gekocht als DLC met een amerikaans account en deze deed het niet op mijn europese versie. Toen heb ik tijdens het ragen fifa verkocht
Ik speelde toen niet met silver en bronze..had alleen wat Ajax spelers geloof ik en de rest goldquote:Op donderdag 5 juli 2012 01:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Heb jij nog veel van FUT10? Ook goede silvers en bronzes?
9 volgens mij. Toen was een van je selectiespelers altijd je virtual pro en kon je iedereen optrainen naar 99.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:49 schreef Kamikazie het volgende:
Sinds welke fifa is er ook alweer FUT?
haha vorig jaar in de winter update was drogba 7 centimeter ofzo gegroeidquote:Op donderdag 5 juli 2012 01:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iker is 3 centimeter gekrompen
Iniesta en balotteli op 1 punt verschilquote:Op donderdag 5 juli 2012 01:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik speelde toen niet met silver en bronze..had alleen wat Ajax spelers geloof ik en de rest gold
Dit was mijn sterrenteam toen:
[ afbeelding ]
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#gdxbg4bObdQrt
In de link zie je ook het grootste deel van mijn Serie A team. Wel zieke pace bij sommigen
Hier zitten dus ook IF versies bij, maar die hadden dezelfde kleur. Kaka 93 pace, Higuain 90 en alle trage honden van dit jaar ook 70+ pace. Nesta zelfs 80
Ik had toen ook echt een ziek team..Die IF van Kaka was een vd duurste spelers uit het spel.
Mijne is al bijna af. Ik wil Pellissier ernaast.quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:01 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
teampje voor Quagliarella
Ben je nieuw hier?quote:
welkomquote:
Allesquote:Op donderdag 5 juli 2012 02:23 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dank je. Wat is er zo leuk aan teams bouwen?
Wat is er zo leuk aan fifa? Niemand weet het en toch doen we het.quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:23 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dank je. Wat is er zo leuk aan teams bouwen?
A mystery to be solved.quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:25 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Wat is er zo leuk aan fifa? Niemand weet het en toch doen we het.
Hij gaat sowieso duurder dan 1 miljoen worden, misschien wel 2 miljoen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 03:11 schreef Maver24 het volgende:
Een knaap heeft IF Leite getrokken
http://forum.ea.com/uk/posts/list/1800989.page
[ afbeelding ]
Er ging 1 voor 2 miljoen weg en iemand probeert hem nu voor 2.4 miljoen te verkopen. #waarombeniknogwakkerquote:Op donderdag 5 juli 2012 03:16 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hij gaat sowieso duurder dan 1 miljoen worden, misschien wel 2 miljoen.
WTF hahahahhahahahah meest epische wedstrijd dit jaarquote:Op donderdag 5 juli 2012 01:17 schreef Dudeweiser het volgende:
Die aftrapquote:Op donderdag 5 juli 2012 01:17 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik denk niet dat een keeper de bal had kunnen pakkenquote:Op donderdag 5 juli 2012 08:42 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Die aftrap
De keeper gaat niet eens naar de hoek toe bij de vrije trap
Heb je Ronaldinho al gekochtquote:Op donderdag 5 juli 2012 08:57 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik denk niet dat een keeper de bal had kunnen pakkenKruising, hard schot en een lichte curve = onhoudbaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |