Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Derium (Patje1987)
Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Geen idee.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:52 schreef GekkeGerrit- het volgende:
WELKE TYFUSMONGOOL JATTE MIJN TOPIC!!!
TSquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:52 schreef GekkeGerrit- het volgende:
WELKE TYFUSMONGOOL JATTE MIJN TOPIC!!!
Feyenoordquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:53 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Waar denken jullie dat RvP heengaat? Manchester City, Manchester City of Manchester City?
Wat boeit dat man, ga je druk maken over relevante dingen in het leven.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:53 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Waar denken jullie dat RvP heengaat? Manchester City, Manchester City of Manchester City?
Chelseaquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:53 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Niemand cared viespeukquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:54 schreef Rijst het volgende:
Misschien ga ik dit maken
Ibra - SIF Micolli
IF Montolivo
Bijna kinderbedtijd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was een incident.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:55 schreef Nectar het volgende:
[..]
Chelsea wint prijzen zoals de CL
flikkertje
Champions League?quote:
quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:55 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Bijna kinderbedtijd.Ik heb zo'n idee dat Nectar helemaal geen kind is. How sad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
IK BEN 47 voor dequote:Op woensdag 4 juli 2012 22:56 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik heb zo'n idee dat Nectar helemaal geen kind is. How sad.
quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:55 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Bijna kinderbedtijd.Dit keer zijn de kinders het niet hoor?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 1 september 2012 20:43 schreef Tim86 het volgende :
Wedden bij de Toto is hetzelfde als betalen om een crackhoer neuken wanneer je zelf een fotomodel thuis hebt zitten.
Trek het je nou niet zoveel aanquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:57 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Dit keer zijn de kinders het niet hoor?
quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:57 schreef Patje1987 het volgende:
Nectar ga eens weg als je niet normaal kunt posten.
quote:Op woensdag 4 juli 2012 13:55 schreef Rijst het volgende:
.
[..]
Ik vind het niet normaal dat je dit tegen hem zegtJe zegt toch ook niet tegen een blinde: Hey kijk me aan.
Dat bewijst hij al geruime tijd en een geruim aantal posts. En met een "ga eens weg" gaat hij waarschijnlijk niet wegquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:57 schreef Patje1987 het volgende:
Het Orakel heeft gesproken.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:57 schreef Patje1987 het volgende:
Als ik hem was zou ik dat maar wel doen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat bewijst hij al geruime tijd en een geruim aantal posts. En met een "ga eens weg" gaat hij waarschijnlijk niet weg
Nee ik kom op voor de kinderen hier.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Trek het je nou niet zoveel aan
So whatquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:58 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Nee ik kom op voor de kinderen hier.
Deze doen al een tijd normaal en andere achterlijke mongolen komen hier herrieschoppen en krijgen wij weer de schuld
Zou m zijn als hij nu gelijk weg zou zijnquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:58 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Als ik hem was zou ik dat maar wel doen.
Tuurlijk mag hij blijven, als hij gewoon normaal meedoetquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:59 schreef vandermar het volgende:
Misschien moeten we wel het tegenovergestelde doen.
Nectar, blijf man. Aaaaaw toe, aaaaaw toe jongen. Blijf plies plies
Hoeveel heb je eventueel voor hem over?quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:59 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik kan niet te lang met één team spelen
, nu wil ik weer een team met Ibra maken
.
sterker in je recht staan jongeman.quote:
Ja, of heel hard lachen als hij een grapje maakt en hem gelijk geven als hij een opmerking maaktquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:59 schreef vandermar het volgende:
Misschien moeten we wel het tegenovergestelde doen.
Nectar, blijf man. Aaaaaw toe, aaaaaw toe jongen. Blijf plies plies
Waar kan ik dat doen?quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:00 schreef Rijst het volgende:
Toefjes ga even solliciteren voor een baan als moderator.
Gewoon Yvonne DM'enquote:
Ik sta in de finale met stoereboii, die vrijdag waarschijnlijk plaatsvindt. Als ik dan een team heb.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:58 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de voortgang van het FOK! PS3 toernooi?
Niets. Ik wil eerst nog met mijn huidige team spelenquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hoeveel heb je eventueel voor hem over?
neequote:Op woensdag 4 juli 2012 23:01 schreef Roypsv het volgende:
Weet iemand al wat de volgende toernooien zijn?>
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |