SPOILER: Motivatie van FOK!kersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
1 van mij ook! En plastic tassen/zakken die hij aflebbert...quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:06 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Het liefst op mijn hoofd vind ik niet zo comfortabel![]()
En hij heeft ook een kromme voorkeur voor verse was. Dus als mn moeder dan al die kussensloopjes heeft gestreken en de wasmand vergeet. Ligt die haarbal er al op te ronkenMaf beest...
![]()
Zolang de 5km maar inderdaad na genoeg tijd is (langzaam opbouwen is *echt* langzaamquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:46 schreef rechtsedirecte het volgende:
@ Sheriam.... heb jij ook wat info voor ons over "en-en" dus laten we zeggen... 1 keer per week bijv. (na verloop van tijd) 5km op blote voeten en de rest op (mininal) schoenen.
Is dit aan te raden ? (zonder alle blogs hier over door te spitten)), volgens mij best.. op zich niks mis met minimalist schoeisel, zat barefoot-runners die dat ook regelmatig gebruiken, zolang je ook maar regelmatig naar je voetzolen luistert. Er is wel de kans dat als je eenmaal helemaal blootsvoets loopt, je merkt dat je die minimalist schoenen veel minder nodig hebt dan je dacht
![]()
@Mosselmossel Ook in de winter, als je de rest van je lijf warm houdt, kan je heel lang blootsvoets blijven lopen. Als je geen muts & handschoenen nodig hebt, hoef je ook geen schoenen aan; mensen denken vaak dat de grond altijd (of bijna altijd) koud is, maar da's niet waar. Nattigheid is wel wat eerder koud, maar daar staat weer tegenover dat blote huid heel snel droogt als je even uit de nattigheid bent -veel sneller dan als bijvoorbeeld je broek nat wordt- en ook vangen je voeten minder wind. Ook op de fiets heb ik veel eerder koude vingers dan tenen (ook van het vasthouden van 't koude stuur), dus fiets vaak met handschoenen maar zonder schoenenMet wat gewenning, goede bloedsomloop, en jaren-80 beenwarmers loop ik zelfs nog vaak door sneeuw en flinke vorst zonder schoenen, hoewel ik dan wel schoeisel meeneem voor als ik toch te koud wordt en niet direct naar binnen kan.
![]()
Hele seconden zijn makkelijker rekenen dan getallen met twee cijfers achter de komma.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:05 schreef streamnl het volgende:
[..]
Je moet gebruiken wat jij makkelijk vind. Maar de een is niet precieser dan de andere. Dat is niet mogelijk want het blijft wiskunde
Maar het is wel makkelijk om 1 universeel taal te gebruiken en er is ooit gekozen voor min/km.
(ik ben wel goed in wiskunde)
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
De nieuwe variant van Van Nelle zware shagquote:
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
Ohhhhh! Sorry! Was ik helemaal vergetenquote:Volgende TT reserveren we voor hem
Ik moest inderdaad aan zoiets denkenquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:09 schreef justmattie het volgende:
[..]
De nieuwe variant van Van Nelle zware shag![]()
![]()
Heel boeiendquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:11 schreef Don_Vanelli het volgende:
boeiend
overigens zijn katten wel pokkebeesten.Eeuwige roem, zo'n naamtopic
![]()
![]()
Is er niet ergens een tabel met x min/km = km/u die ik in kan stellen als wallpaper?
It's funny
But not ha-ha funny.![]()
https://www.google.nl/web(...)n=1&biw=1135&bih=702quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:12 schreef Nero22 het volgende:
Is er niet ergens een tabel met x min/km = km/u die ik in kan stellen als wallpaper?![]()
Dat ligt eraan wat je uitgangspositie is. Aangezien wij vaak per km kijken wel ja. Maar als je wilt weten hoeveel sneller een auto over dezelfde route rijdt niet.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:09 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Hele seconden zijn makkelijker rekenen dan getallen met twee cijfers achter de komma.
Nogmaals, het ligt er net aan wat je wilt weten.![]()
Ja, die snap ik nog. Net als 5 en 6 min/km.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:13 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
https://www.google.nl/web(...)n=1&biw=1135&bih=702
It's funny
But not ha-ha funny.![]()
handige site, dat google. Dat gaat nog eens heel groot worden.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:13 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
https://www.google.nl/web(...)n=1&biw=1135&bih=702Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Als je nou 5 minuten over 6km doet. Hoe snel liep je danquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:15 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ja, die snap ik nog. Net als 5 en 6 min/km.?
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
Dat is makkelijkquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:18 schreef justmattie het volgende:
[..]
Als je nou 5 minuten over 6km doet. Hoe snel liep je dan?
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
dan loop je niet, dan vlieg je laag.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:18 schreef justmattie het volgende:
[..]
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Wat is zwaarder:quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:18 schreef justmattie het volgende:
[..]
1 kilo lood of 1 kilo veren?![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: