Mogguhquote:
Dodelijk nog welquote:Op donderdag 5 juli 2012 08:55 schreef Tamashii het volgende:
[..]Echt dodelijk dit voor mij, gelukkig na morgen 6 weken uitslapen, op een uitzondering na. Maar dat maakt het nu niet minder moeilijk.
Jup.. helemaal primaquote:Op donderdag 5 juli 2012 09:18 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Is een kom danwel emmer ook goed?
Dark Roast is nog enigszins weg te haggelen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 09:32 schreef Intrepidity het volgende:
En terecht, dat is toch geen koffie man
Klopt, acceptabel, maar dan alsnog heb ik liever een ouderwetsche bak filterkoffiequote:Op donderdag 5 juli 2012 09:33 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Dark Roast is nog enigszins weg te haggelen.
smaken verschillenquote:Op donderdag 5 juli 2012 09:32 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
En terecht, dat is toch geen koffie man
Klopt, ook absoluut geen probleem als jij het wel lekker vind hoorquote:
Dat geeft niet ik drink allerlei soorten koffiequote:Op donderdag 5 juli 2012 09:38 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Klopt, ook absoluut geen probleem als jij het wel lekker vind hoorJe moet alleen niet verwachten dat ik het lekker vind of dat je een bak senseo krijgt als je op die koffie komt
ik heb gewoon de mild roast van DEquote:Op donderdag 5 juli 2012 09:41 schreef shifto het volgende:
Senseo is goed te teren, ligt er beetje aan welke je hebt. Natuurlijk is echte koffie lekkerder maar zie het als de cola van het huismerk of coca cola
Theequote:Op donderdag 5 juli 2012 09:44 schreef Tamashii het volgende:
Oke, lusten er ook mensen thee of warme chocolademelk?
Ik zal het zien!quote:Op donderdag 5 juli 2012 09:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb gewoon de mild roast van DE![]()
En met de dark roast maak ik latte of cappuccino, het kan maar ik doe het zelden
Latte Select kan je ook nog de sterkte bepalen van een bakkie ..
Ja? Kom je langs dan?quote:Op donderdag 5 juli 2012 09:46 schreef shifto het volgende:
[..]
Thee
Warme chocolademelk, in de winter
Voor de rest gewoon koffie
[..]
Ik zal het zien!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |