Eet een boterhamquote:Op donderdag 5 juli 2012 10:33 schreef LovelyLady het volgende:
Nohhh lekker joh, hier krijg ik meer trek van dan dat iemand roept patat frikandellen en zooi
quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:09 schreef Intrepidity het volgende:
2 kroketjes, berenklauw, grote patat speciaal, pikanto, frikandelletje sate, sitostick en een bamischijf, coming right up
Dat is wel jammer jaquote:Op donderdag 5 juli 2012 10:34 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ben te blessuregevoelig om hard te lopen, zonder aanwijsbare medische reden. Onder andere mijn knie trekt het niet. Keer op keer gaat het fout. Dokter heeft me aangeraden er mee op te houden. Ik trainde voor de halve van NY, maar dat feest ging niet door.
Enne alleen fietsen is heeeeeeeeerlijk!!
Nee ik heb net mijn ontbijt opquote:
Controle of iets ergers?quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:45 schreef Tamashii het volgende:
Ik heb nog geen ontbijt op. Eerst tandarts..
Controle so far, hoop dat het daar bij blijft maar ze moeten altijd wel even porren, steken en doen.quote:
Ja dat is altijd zoquote:Op donderdag 5 juli 2012 10:47 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Controle so far, hoop dat het daar bij blijft maar ze moeten altijd wel even porren, steken en doen.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:47 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Controle so far, hoop dat het daar bij blijft maar ze moeten altijd wel even porren, steken en doen.
Ik ben iig al heel blij als mijn verstandskiezen er niet uit hoeven. Daar ben ik zo bang voor.quote:
Wow nog 1, stoerquote:Op donderdag 5 juli 2012 10:50 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik ben iig al heel blij als mijn verstandskiezen er niet uit hoeven. Daar ben ik zo bang voor.
Kun je gewoon ophouden en normaal posten? Bedankt.quote:
Ik werd ooit zo ziek na een verstandskies operatie dat ik 11 kilo afviel. Dat was wel fijn.quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:50 schreef Tamashii het volgende:
Ik ben iig al heel blij als mijn verstandskiezen er niet uit hoeven. Daar ben ik zo bang voor.
Volgens mij mag ik gewoon zeggen dat ik dat niet kan hoorquote:Op donderdag 5 juli 2012 10:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Kun je gewoon ophouden en normaal posten? Bedankt.
Nog beter gewoon goed bedacht. Why settle for less?quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:16 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Beter goed gekopieerd dan slecht bedacht.
Is toch veel makkelijker?quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:18 schreef Intrepidity het volgende:
Nog beter gewoon goed bedacht. Why settle for less?
Toffe onderwerpen, toffe mensen, dan gaat het hard ja.quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:43 schreef piere het volgende:
Mogguh! populaire thread geworden de laatste tijd. gaat wat te hard voor me
Dankjewel jij & de mannen! Hihi.quote:
quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:54 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dankjewel jij & de mannen! Hihi.
Alles ging goed. Geen problemen enzovoort. Yay!
Dat mag je inderdaad. Vrijheid van meningsuiting en zo.quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:53 schreef shifto het volgende:
[..]
Volgens mij mag ik gewoon zeggen dat ik dat niet kan hoor
Ja hoor alsof je kleding aan moet hebben om de was te kunnen ophangenquote:Op donderdag 5 juli 2012 12:00 schreef JJH het volgende:
Ik ga eerst maar even was hangen.
En dus wat kleren aandoen, meh.
Klopt, die laatste alleen niet.quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:02 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat mag je inderdaad. Vrijheid van meningsuiting en zo.
Maar die andere posts mogen niet. En die note is dan ook terecht.
Ik kom graag kijken!quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:05 schreef Tamashii het volgende:
Je kan met dit weer best naakt naar buiten ja.
Dank jequote:Op donderdag 5 juli 2012 12:06 schreef piere het volgende:
Ik was ook begonnen met hardlopen Lovely en had meteen een overbelaste knie. Doe het nu heel rustigjes aan. beetje rennen, beetje wandelen en genoeg tijd ertussen. Succes!
Ja maar ik zit in de trein nu.quote:
Wel als het buiten is.quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:03 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja hoor alsof je kleding aan moet hebben om de was te kunnen ophangen
Ook dan niet. En wat de buren er van denken interesseert mij toch niet.quote:
Ik heb de ballen niet.quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Ook dan niet. En wat de buren er van denken interesseert mij toch niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |