Die 8 minuten missen ze je heus niet.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ander keertje, ik zit met de kinderen
8 minuten?quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:08 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Die 8 minuten missen ze je heus niet.
Maar nee haha ik ga langs mn ouderlijk huis.
Zo goed ben ik; 2 minuten smart talk, 5 minuten seks, 1 minuut afscheid.quote:
Sfeerloos vrouw, dat kan ik beter .... Je moet de tijd nemen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:12 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Zo goed ben ik; 2 minuten smart talk, 5 minuten seks, 1 minuut afscheid.
Dus jij hebt nooit vluggertjes?quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sfeerloos vrouw, dat kan ik beter .... Je moet de tijd nemen.
Weinig vluggertjes, en voor een eerste date vind ik dat zonde....quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:15 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dus jij hebt nooit vluggertjes?. Eens moet de eerste keer zijn.
Het land van ooit.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:15 schreef kingtoppie het volgende:
Tamashi, waar wonen je ouders ergens?
Dan kan het alleen maar beter worden.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Weinig vluggertjes, en voor een eerste date vind ik dat zonde....
Slaap lekker, mooi meisjequote:Op donderdag 5 juli 2012 00:17 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dan kan het alleen maar beter worden.
Oke, nu ga ik echt.kusjes
Oh ik welquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:19 schreef Tamashii het volgende:
Natuurlijk meen ik het niet. Ik heb nog nooit op een eerste/tweede/derde.....date seks gehad.
Dat kan, 4e wel?quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:19 schreef Tamashii het volgende:
Natuurlijk meen ik het niet. Ik heb nog nooit op een eerste/tweede/derde.....date seks gehad.
Ik heb überhaupt nog nooit echt een date gehad voordat ik een relatie kreeg.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:20 schreef kingtoppie het volgende:
Keb nog nooit een 2e date gehad, hoe vind je die.
Okay... Eerst relatie - toen daten?quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb überhaupt nog nooit echt een date gehad voordat ik een relatie kreeg.
Bij twee jongens is het vriendschappelijk begonnen, toen was ik nog een puber en zo. En bij de derde ben ik in zijn huis komen wonen. Zou tijdelijk zijn, maar ben nooit meer weg gegaan.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Okay... Eerst relatie - toen daten?
Dat heb ik nooit verteld.quote:
quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Bij twee jongens is het vriendschappelijk begonnen, toen was ik nog een puber en zo. En bij de derde ben ik in zijn huis komen wonen. Zou tijdelijk zijn, maar ben nooit meer weg gegaan.
Ik ook niet, toen was het al mijn vriend.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:20 schreef kingtoppie het volgende:
Keb nog nooit een 2e date gehad, hoe vind je die.
Weet niet of ik het een date kan noemen... Vorig jaar. (Had 0.0 potentie eigenlijk en dat wist ik onbewust wel...)quote:
Jammer wel. Kom je nooit iemand tegen die je leuk genoeg vindt dan?quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Weet niet of ik het een date kan noemen... Vorig jaar. (Had 0.0 potentie eigenlijk en dat wist ik onbewust wel...)
Lastige vraag... die me leuk lijkt wel, maar daar is het contact minimaal mee (Lees 1x zien ofzo).quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jammer wel. Kom je nooit iemand tegen die je leuk genoeg vindt dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |