Trustenquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:05 schreef Tamashii het volgende:
Zo maar eens naar bed, morgen vroeg eruit.
Hier in dit topicquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:13 schreef Braamyo het volgende:
En waar wilde je ook al weer optijd voor zijn?
In mijn bed ook al nietquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:14 schreef Braamyo het volgende:
Ja dat is waar we zijn... maar dat zegt dus nogsteeds niet waar ze optijd voor wilde zijn, thanks for trying
Op tijd naar bed ... wederom weer niet geluktquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:13 schreef Braamyo het volgende:
En waar wilde je ook al weer optijd voor zijn?
Graag gedaan, ik kom hier graagquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:23 schreef Braamyo het volgende:
Ik wilde het niet zeggen
Toch leuk dat je nog ff bent komen buurten
Moet lady een keer lief naar je lachen?quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:26 schreef Braamyo het volgende:
Ik nog niet, maar dat had je vast al door
Ooh, ik vond het wel een tof idee.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:45 schreef Braamyo het volgende:
Nee ik bedoel of jij een terrasje ging doen?
Buiten wel ja.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het is fucking fijn weer nu buiten
20 graden, windstil
Ga dan gekkie,quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:45 schreef LovelyLady het volgende:
Argh mijn telefoon is traag
Maar welkom braamyo.
Tamashii; tis idd warm..... Ik denk wel dat zodra mijn hoofd het kussen raak ik weg ben
Heus wel! Maak dat jezelf morgen maar wijs.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja die paar minuten maken ook niet meer uit he ?
Kom je me koffie brengen schatje?quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Heus wel! Maak dat jezelf morgen maar wijs.
tamashii is een zij en het is bestaat met een t.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:59 schreef Braamyo het volgende:
Zolang je hem schatje blijft noemen bestaad die kans nog ook
Serieus, waarom noem je mij een hem als je mijn fobo hebt gezien? En bestaad?quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:59 schreef Braamyo het volgende:
Zolang je hem schatje blijft noemen bestaad die kans nog ook
Give him a breakquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:01 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Serieus, waarom noem je mij een hem als je mijn fobo hebt gezien? En bestaad?
Boehh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |