Je mag blij zijn dat je haar niet bent. Haar hele mailbox zit vol met mannen die een opmerking over Suske maken gok ikquote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:40 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ik kreeg gisteren een "en hoe voelt dat nou om de mooiste vrouw van deze site te zijn?"
Eerlijk is eerlijk, ik was een paar seconden gevleid...tot ik zijn foto zag. Gladjakker![]()
Heb ook al een paar keer deze voorbij zien komen "ben ik de man die jou van deze site ga afhalen" of "schrijf je maar vast uit, je hebt mij gevonden"
Succesverhalen van vrouwen op datingsites tellen nietquote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:47 schreef BlueEyes het volgende:
En toch...Online-dating kán werken!
Ik heb mijn huidige vriend ontmoet via Paiq.
Kan je link niet openen, ook niet als ik wel ingelogd ben op RP...maar heb zo een sterk vermoeden hoe ze eruit zal zien.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:50 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Je mag blij zijn dat je haar niet bent. Haar hele mailbox zit vol met mannen die een opmerking over Suske maken gok ik
Ze heet Wiske...quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:53 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Kan je link niet openen, ook niet als ik wel ingelogd ben op RP...maar heb zo een sterk vermoeden hoe ze eruit zal zien.![]()
Dat soort berichten ken ik ookquote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:40 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ik kreeg gisteren een "en hoe voelt dat nou om de mooiste vrouw van deze site te zijn?"
Eerlijk is eerlijk, ik was een paar seconden gevleid...tot ik zijn foto zag. Gladjakker![]()
Heb ook al een paar keer deze voorbij zien komen "ben ik de man die jou van deze site ga afhalen" of "schrijf je maar vast uit, je hebt mij gevonden"
Uhm die dames daten toch echt met mannen die ook online staan. Dus het kan wel degelijkquote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:53 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Succesverhalen van vrouwen op datingsites tellen niet
Waarom?
1. Maak een profiel van een jongen met een gemiddeld uiterlijk en probeer een date te regelen.
2. Doe hetzelfde met het profiel van een dame met een gemiddeld uiterlijk.
3. Schrik van het verschil in moeilijkheidsgraad.
Gelukkig maar dat het alleen mijn succesverhaal is, en niet die van mijn vriend..quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:53 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Succesverhalen van vrouwen op datingsites tellen niet
Waarom?
1. Maak een profiel van een jongen met een gemiddeld uiterlijk en probeer een date te regelen.
2. Doe hetzelfde met het profiel van een dame met een gemiddeld uiterlijk.
3. Schrik van het verschil in moeilijkheidsgraad.
Haha, dat laatste heb ik ook hoor.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:55 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Dat soort berichten ken ik ook![]()
Ze zijn er in meerdere varianten, paar die ik al tegen ben gekomen; stop maar met zoeken, je hebt jouw Adonis gevonden.
Of; ik laat alle mannen op deze site verbleken, verder kijken is zinloos.
Of; wow! jij bent echt de knapste vrouw die ik hier ooit ben tegengekomen, hoe verover ik jou?
Maar eerlijk is eerlijk, als een erg leuk uitziende man zo'n berichtje stuurt denk ik dat hij een apart gevoel voor humor heeft.
Bij mannen die ik niet aantrekkelijk vind is het het kruisje opzoeken en zie ik er geen enkele vorm van humor in.
Zo oppervlakkig ben ik dus![]()
Dat niet alleen, zo te lezen heb jij ook aardig wat 'doorstaan' voordat je hem tegenkwam. Wel superquote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:55 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat het alleen mijn succesverhaal is, en niet die van mijn vriend..
Probleem is dat er 10x meer mannen actief zijn. Die 'gewone' jongen in het profiel 'scoort' wellicht 1 date per maand of eens per 2 maanden. Die dame kan 2 dates per week regelen. Stel dat je raak schiet na gemiddeld 10 dates. Dan heeft die dame in een maandje ofzo een relatie. De heer doet er anderhalf jaar over. En dat is als het meezit he. 1 date in 2 maanden is voor normaal uitziende jongens alleen mogelijk als ze wel een beetje gevat en handig zijn in het schrijven van mailtjes.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Uhm die dames daten toch echt met mannen die ook online staan. Dus het kan wel degelijk
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:58 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Probleem is dat er 10x meer mannen actief zijn. Die 'gewone' jongen in het profiel 'scoort' wellicht 1 date per maand of eens per 2 maanden. Die dame kan 2 dates per week regelen. Stel dat je raak schiet na gemiddeld 10 dates. Dan heeft die dame in een maandje ofzo een relatie. De heer doet er anderhalf jaar over. En dat is als het meezit he. 1 date in 2 maanden is voor normaal uitziende jongens alleen mogelijk als ze wel een beetje gevat zijn.
Te kritischquote:
Gaan we weerquote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:58 schreef Knipoogje het volgende:
Probleem is dat er 10x meer mannen actief zijn. Die 'gewone' jongen in het profiel 'scoort' wellicht 1 date per maand of eens per 2 maanden. Die dame kan 2 dates per week regelen. Stel dat je raak schiet na gemiddeld 10 dates. Dan heeft die dame in een maandje ofzo een relatie. De heer doet er anderhalf jaar over. En dat is als het meezit he. 1 date in 2 maanden is voor normaal uitziende jongens alleen mogelijk als ze wel een beetje gevat en handig zijn in het schrijven van mailtjes.
Logisch, wie date er nu 2x per weekquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:02 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Joh...zou je denken![]()
Maar volgens mij zijn de meeste wel wat langer dan een maandje bezig.
Ik heb geen eisenlijstje...en ben veel aan het daten en heb bijna allleen maar leuke dates gehad...maar mis die klik. Er moet toch iets van een bepaald gevoel zijn, en dat heeft niks met eisenlijstjes te maken.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:01 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Te kritisch
Je hebt van te voren al een hele eisenlijst waar de heer aan moet voldoen. In een kroeg of ergens anders in het wild heb je dat niet en geef je mensen die je op datingsites geen kans zou geven wel een kans.
Je date wss alleen de knappe mannen.. geef die lelijkerds ook eens een kansquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:04 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ik heb geen eisenlijstje...en ben veel aan het daten en heb bijna allleen maar leuke dates gehad...maar mis die klik. Er moet toch iets van een bepaald gevoel zijn, en dat heeft niks met eisenlijstjes te maken.
Mwoah, de feiten spreken voor zich. De man concurreert met 10 anderen om dezelfde vrouw. De vrouw kan daardoor kritischer worden en reageert liever op die hele knappe man en slaat daardoor de normalere jongen over. En zo reageert iedereen langs elkaar heen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gaan we weer
Als jij een 'gewone' jongen bent en je hebt leuke berichten kom je net zo ver als een 'knappe' jongen. Misschien wel verder, want die 'knappe' kerels krijgen ook tig berichten dus voordat die zelf iets gaan sturen enzo.
Tot ze erachter komt dat die knappe kerels toch weinig te bieden hebben en ze alsnog voor die gewone jongens gaat.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:05 schreef Knipoogje het volgende:
Mwoah, de feiten spreken voor zich. De man concurreert met 10 anderen om dezelfde vrouw. De vrouw kan daardoor kritischer worden en reageert liever op die hele knappe man en slaat daardoor de normalere jongen over. En zo reageert iedereen langs elkaar heen.
Ik date niet alleen maar knappe mannen, maar met diegene van wie het uiterlijk mij niet zo aanspreekt is dat wel hetgene waar het op misgaat...daar mis ik die fysieke aantrekkingskracht. En ja als ik dan een eisenlijstje heb, dan zou dat zijn dat het zowel intellectueel, emotioneel en fysiek moet klikken.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je date wss alleen de knappe mannen.. geef die lelijkerds ook eens een kans
En jij denkt dat een knappe man, die inhoudsloos is eerder scoort dan een man die misschien in jouw ogen minder knap is, maar die wél wat te vertellen heeft??quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:05 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Mwoah, de feiten spreken voor zich. De man concurreert met 10 anderen om dezelfde vrouw. De vrouw kan daardoor kritischer worden en reageert liever op die hele knappe man en slaat daardoor de normalere jongen over. En zo reageert iedereen langs elkaar heen.
Niet zo serieusquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:07 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ik date niet alleen maar knappe mannen, maar met diegene van zie het uiterlijk mij niet zo aanspreekt is dat wel hetgene waar het op misgaat...daar mis ik die fysieke aantrekkingskracht. En ja als ik dan een eisenlijstje heb, dan zou dat zijn dat het zowel intellectueel, emotioneel en fysiek moet klikken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |