abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114007959
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 12:40 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Ik kreeg gisteren een "en hoe voelt dat nou om de mooiste vrouw van deze site te zijn?"
Eerlijk is eerlijk, ik was een paar seconden gevleid...tot ik zijn foto zag. Gladjakker :r

Heb ook al een paar keer deze voorbij zien komen "ben ik de man die jou van deze site ga afhalen" of "schrijf je maar vast uit, je hebt mij gevonden" :')
Je mag blij zijn dat je haar niet bent. Haar hele mailbox zit vol met mannen die een opmerking over Suske maken gok ik :')
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_114008136
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 12:47 schreef BlueEyes het volgende:
En toch...Online-dating kán werken!
Ik heb mijn huidige vriend ontmoet via Paiq.
Succesverhalen van vrouwen op datingsites tellen niet :{w
Waarom?
1. Maak een profiel van een jongen met een gemiddeld uiterlijk en probeer een date te regelen.
2. Doe hetzelfde met het profiel van een dame met een gemiddeld uiterlijk.
3. Schrik van het verschil in moeilijkheidsgraad.
:P
pi_114008160
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 12:50 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Je mag blij zijn dat je haar niet bent. Haar hele mailbox zit vol met mannen die een opmerking over Suske maken gok ik :')
Kan je link niet openen, ook niet als ik wel ingelogd ben op RP...maar heb zo een sterk vermoeden hoe ze eruit zal zien. :D

Tenzij er echt humor in zit mogen mannen van mij de 'zie mij eens origineel zijn' openingszinnen weglaten.
pi_114008194
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 12:53 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Kan je link niet openen, ook niet als ik wel ingelogd ben op RP...maar heb zo een sterk vermoeden hoe ze eruit zal zien. :D
Ze heet Wiske...
pi_114008274
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 12:40 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Ik kreeg gisteren een "en hoe voelt dat nou om de mooiste vrouw van deze site te zijn?"
Eerlijk is eerlijk, ik was een paar seconden gevleid...tot ik zijn foto zag. Gladjakker :r

Heb ook al een paar keer deze voorbij zien komen "ben ik de man die jou van deze site ga afhalen" of "schrijf je maar vast uit, je hebt mij gevonden" :')
Dat soort berichten ken ik ook :D
Ze zijn er in meerdere varianten, paar die ik al tegen ben gekomen; stop maar met zoeken, je hebt jouw Adonis gevonden.
Of; ik laat alle mannen op deze site verbleken, verder kijken is zinloos.
Of; wow! jij bent echt de knapste vrouw die ik hier ooit ben tegengekomen, hoe verover ik jou?

Maar eerlijk is eerlijk, als een erg leuk uitziende man zo'n berichtje stuurt denk ik dat hij een apart gevoel voor humor heeft.
Bij mannen die ik niet aantrekkelijk vind is het het kruisje opzoeken en zie ik er geen enkele vorm van humor in.

Zo oppervlakkig ben ik dus :@ ;(
  dinsdag 10 juli 2012 @ 12:55:38 #206
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_114008283
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 12:53 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Waarom?
1. Maak een profiel van een jongen met een gemiddeld uiterlijk en probeer een date te regelen.
Uhm die dames daten toch echt met mannen die ook online staan. Dus het kan wel degelijk ;)
pi_114008293
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 12:53 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Waarom?
Gelukkig maar dat het alleen mijn succesverhaal is, en niet die van mijn vriend.. ;)
  dinsdag 10 juli 2012 @ 12:58:13 #208
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_114008417
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 12:55 schreef kieskleurig het volgende:

[..]

Dat soort berichten ken ik ook :D
Ze zijn er in meerdere varianten, paar die ik al tegen ben gekomen; stop maar met zoeken, je hebt jouw Adonis gevonden.
Of; ik laat alle mannen op deze site verbleken, verder kijken is zinloos.
Of; wow! jij bent echt de knapste vrouw die ik hier ooit ben tegengekomen, hoe verover ik jou?

Maar eerlijk is eerlijk, als een erg leuk uitziende man zo'n berichtje stuurt denk ik dat hij een apart gevoel voor humor heeft.
Bij mannen die ik niet aantrekkelijk vind is het het kruisje opzoeken en zie ik er geen enkele vorm van humor in.

Zo oppervlakkig ben ik dus :@ ;(
Haha, dat laatste heb ik ook hoor.

Bij een lekker ding die niet echt boeiend overkomt denk ik 'ah, ze is vast leuk maar kan alleen niet zo goed met typen' terwijl ik bij een lelijkerd denk die ook nog eens saai is 'AH PLEASE ZONDE VAN M'N TIJD DIT!!'
Gourmetten of steengrillen?
pi_114008436
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 12:55 schreef BlueEyes het volgende:

[..]

Gelukkig maar dat het alleen mijn succesverhaal is, en niet die van mijn vriend.. ;)
Dat niet alleen, zo te lezen heb jij ook aardig wat 'doorstaan' voordat je hem tegenkwam. Wel super ^O^ hoop dat er nog meer van dit soort succesverhalen zullen volgen...
pi_114008458
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 12:55 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Uhm die dames daten toch echt met mannen die ook online staan. Dus het kan wel degelijk ;)
Probleem is dat er 10x meer mannen actief zijn. Die 'gewone' jongen in het profiel 'scoort' wellicht 1 date per maand of eens per 2 maanden. Die dame kan 2 dates per week regelen. Stel dat je raak schiet na gemiddeld 10 dates. Dan heeft die dame in een maandje ofzo een relatie. De heer doet er anderhalf jaar over. En dat is als het meezit he. 1 date in 2 maanden is voor normaal uitziende jongens alleen mogelijk als ze wel een beetje gevat en handig zijn in het schrijven van mailtjes.

Maar Blueeyes, gefeliciteerd... Altijd leuk als het eindelijk raak is! Zeker nadat je toch het nodige hebt afgedate. :)
pi_114008525
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 12:58 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Probleem is dat er 10x meer mannen actief zijn. Die 'gewone' jongen in het profiel 'scoort' wellicht 1 date per maand of eens per 2 maanden. Die dame kan 2 dates per week regelen. Stel dat je raak schiet na gemiddeld 10 dates. Dan heeft die dame in een maandje ofzo een relatie. De heer doet er anderhalf jaar over. En dat is als het meezit he. 1 date in 2 maanden is voor normaal uitziende jongens alleen mogelijk als ze wel een beetje gevat zijn.
-O- Wat doe ik verkeerd...
pi_114008546
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 13:00 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Te kritisch :P
Je hebt van te voren al een hele eisenlijst waar de heer aan moet voldoen. In een kroeg of ergens anders in het wild heb je dat niet en geef je mensen die je op datingsites geen kans zou geven wel een kans.
pi_114008635
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 13:01 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Joh...zou je denken 8)7
Maar volgens mij zijn de meeste wel wat langer dan een maandje bezig.
  dinsdag 10 juli 2012 @ 13:03:23 #214
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_114008669
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 12:58 schreef Knipoogje het volgende:

Probleem is dat er 10x meer mannen actief zijn. Die 'gewone' jongen in het profiel 'scoort' wellicht 1 date per maand of eens per 2 maanden. Die dame kan 2 dates per week regelen. Stel dat je raak schiet na gemiddeld 10 dates. Dan heeft die dame in een maandje ofzo een relatie. De heer doet er anderhalf jaar over. En dat is als het meezit he. 1 date in 2 maanden is voor normaal uitziende jongens alleen mogelijk als ze wel een beetje gevat en handig zijn in het schrijven van mailtjes.

Gaan we weer :')
Als jij een 'gewone' jongen bent en je hebt leuke berichten kom je net zo ver als een 'knappe' jongen. Misschien wel verder, want die 'knappe' kerels krijgen ook tig berichten dus voordat die zelf iets gaan sturen enzo.
pi_114008681
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 13:00 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Met de verkeerde mannen afspreken ;)
pi_114008696
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 13:02 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Joh...zou je denken 8)7
Maar volgens mij zijn de meeste wel wat langer dan een maandje bezig.
Logisch, wie date er nu 2x per week :P
pi_114008718
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 13:01 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Je hebt van te voren al een hele eisenlijst waar de heer aan moet voldoen. In een kroeg of ergens anders in het wild heb je dat niet en geef je mensen die je op datingsites geen kans zou geven wel een kans.
Ik heb geen eisenlijstje...en ben veel aan het daten en heb bijna allleen maar leuke dates gehad...maar mis die klik. Er moet toch iets van een bepaald gevoel zijn, en dat heeft niks met eisenlijstjes te maken.
  dinsdag 10 juli 2012 @ 13:05:20 #218
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_114008764
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 13:04 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Ik heb geen eisenlijstje...en ben veel aan het daten en heb bijna allleen maar leuke dates gehad...maar mis die klik. Er moet toch iets van een bepaald gevoel zijn, en dat heeft niks met eisenlijstjes te maken.
Je date wss alleen de knappe mannen.. geef die lelijkerds ook eens een kans :{w
pi_114008781
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 13:03 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Gaan we weer :')
Als jij een 'gewone' jongen bent en je hebt leuke berichten kom je net zo ver als een 'knappe' jongen. Misschien wel verder, want die 'knappe' kerels krijgen ook tig berichten dus voordat die zelf iets gaan sturen enzo.
Mwoah, de feiten spreken voor zich. De man concurreert met 10 anderen om dezelfde vrouw. De vrouw kan daardoor kritischer worden en reageert liever op die hele knappe man en slaat daardoor de normalere jongen over. En zo reageert iedereen langs elkaar heen.

En toegegeven, de normale jongen durft vaak niet te reageren op de knappe meid want 'out of his league', terwijl die wellicht juist wel op een normale jongen zit te wachten.
  dinsdag 10 juli 2012 @ 13:06:54 #220
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_114008834
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 13:05 schreef Knipoogje het volgende:

Mwoah, de feiten spreken voor zich. De man concurreert met 10 anderen om dezelfde vrouw. De vrouw kan daardoor kritischer worden en reageert liever op die hele knappe man en slaat daardoor de normalere jongen over. En zo reageert iedereen langs elkaar heen.
Tot ze erachter komt dat die knappe kerels toch weinig te bieden hebben en ze alsnog voor die gewone jongens gaat.

Daarbij 'knap' is relatief. Wat ik als knap/lekker/afspreekbaar vind, vind sekhmet misschien totaal niet. Dus maakt iedereen weer kans. :)
pi_114008842
Wat is deze? Ik heb op Badoo twee leden die mij willen ontmoeten (zit op plaats 12.412 :')), maar ik kan ze niet zien omdat ik Superkrachten moet activeren. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-07-2012 13:07:11 ]
pi_114008848
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 13:05 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Je date wss alleen de knappe mannen.. geef die lelijkerds ook eens een kans :{w
Ik date niet alleen maar knappe mannen, maar met diegene van wie het uiterlijk mij niet zo aanspreekt is dat wel hetgene waar het op misgaat...daar mis ik die fysieke aantrekkingskracht. En ja als ik dan een eisenlijstje heb, dan zou dat zijn dat het zowel intellectueel, emotioneel en fysiek moet klikken.
pi_114008868
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 13:05 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

En jij denkt dat een knappe man, die inhoudsloos is eerder scoort dan een man die misschien in jouw ogen minder knap is, maar die wél wat te vertellen heeft??
  dinsdag 10 juli 2012 @ 13:08:04 #224
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_114008895
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 13:07 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Ik date niet alleen maar knappe mannen, maar met diegene van zie het uiterlijk mij niet zo aanspreekt is dat wel hetgene waar het op misgaat...daar mis ik die fysieke aantrekkingskracht. En ja als ik dan een eisenlijstje heb, dan zou dat zijn dat het zowel intellectueel, emotioneel en fysiek moet klikken.
Niet zo serieus ;(
pi_114008918
Hmm, ik laat Cue_ denk ik maar het woord doen, die zegt namelijk precies hetzelfde steeds als ik denk :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')