abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 juli 2012 @ 09:54:32 #151
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_113959395
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 09:53 schreef Coco98 het volgende:
Ja daarom trappen mensen er toch in, omdat het ergens toch wel zo kan zijn dat het ECHT te druk is.
Ik geloof er niet in, je kan altijd wat tijd vrijmaken als je iemand leuk vind.
Ik geloof er zelf ook niet heel erg in hoor. Maar sommigen ervaren het echt zo en kunnen dan de afleiding niet gebruiken. Tja het is maar net hoe je er zelf mee omgaat.
  Moderator maandag 9 juli 2012 @ 09:55:58 #152
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_113959417
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 09:54 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik geloof er zelf ook niet heel erg in hoor. Maar sommigen ervaren het echt zo en kunnen dan de afleiding niet gebruiken. Tja het is maar net hoe je er zelf mee omgaat.
In ieder geval wel duidelijk genoeg nu, zoals Silenus zei : next :)
What can change the nature of a man?
  maandag 9 juli 2012 @ 09:56:18 #153
497 Maja
Ja denk!?!
pi_113959423
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 08:57 schreef SpaceOddity het volgende:
Afgelopen weekend ingeschreven op Lexa en een full account genomen, maar ik vind het maar een onduidelijke site. Op de manier hoe de site in elkaar steekt maar wat ik ook niet snap is het volgende, ik begrijp dat als je berichten wil versturen je full account nodig hebt.... maar heeft die ander dan ook een full account nodig om ze te lezen? En kun je dat ergens op een profiel van iemand zien of ze een full account hebben?

Gisteravond zag ik een leuke meid online staan, open ik de chat, staat daar is het chat venster dat ze offline is... Terwijl ze daarna zeker nog wel 10 minuten op haar profiel ''online'' stond.. :?
Is inderdaad niet duidelijk te zien of iemand full member is of niet. Ik heb ook wel eens geen antwoord gehad, maar weet niet of dat dan daardoor kwam of dat dat gewoon een andere reden had.

Verder vind ik de site wel duidelijk. Zoekfunctie werkt prima en vind alles wel overzichtelijk.
  maandag 9 juli 2012 @ 10:13:34 #154
168979 Plasterk
Is de plas sterk?
pi_113959784
Ik heb zaterdag mijn tweede date gehad. Was heel gezellig en de markt op geweest (roze zaterdag). Er is verder niks gebeurd. Ik vind het een leuke meid en merk dat ik bij haar heel voorzichtig ben en niet te snel wil gaan. Ze geeft overigens weinig signalen af wat ze van mij vindt. Ik krijg dan ook niet echt hoogte van haar. Ik heb haar voor een derde date gevraagd. Afwachten dus :)
  maandag 9 juli 2012 @ 17:54:00 #155
168979 Plasterk
Is de plas sterk?
pi_113975996
Bleh.. geen derde date. NEXT :)
pi_113976322
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 09:53 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik heb voor woensdag een tweede date met hetzelfde meisje :)
Leuk! Wat gaan jullie doen?
Children of the night. What music they make.
pi_113976326
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 17:54 schreef Plasterk het volgende:
Bleh.. geen derde date. NEXT :)
Gaf ze ook aan waarom?
  maandag 9 juli 2012 @ 18:41:46 #158
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_113978151
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 18:01 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Leuk! Wat gaan jullie doen?
We gaan naar de bioscoop :)
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_113978508
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 00:55 schreef Satijn het volgende:

[..]

Meneer belde me vanavond uit zichzelf! Komende week weer een afspraakje gepland.:) Al die worries voor niets blijkbaar...
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2012 02:01 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

^O^
Hmm.. loopt toch allemaal niet zo lekker. We hadden afgesproken voor de 2de date, maar is toch wat tussen gekomen. Zou deze week maar heel kort bij hem langs kunnen door praktische omstandigheden. Kan heel kort even bij hem langsrijden. Zou dan meteen bij hem binnen moeten kopen en daar zit ik niet zo op te wachten als 2de date. Waren wel wat andere oplossingen maar dat vraagt wat meer van zijn tijd..
Belde hem net, maar hij klonk helemaal niet zo enthousiast als dat hij was toen hij me sprak voor/kortna de date... Net alsof hij er geen zin meer in heeft. Geen flauw idee wat er aan de hand is, maar denk niet dat het wat gaat worden. ;(

Hebben jullie wel eens bij iemand thuis een date gehad?

[ Bericht 10% gewijzigd door Satijn op 09-07-2012 18:56:42 ]
  maandag 9 juli 2012 @ 18:59:38 #160
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_113978966
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 18:49 schreef Satijn het volgende:

[..]

[..]

Hmm.. loopt toch allemaal niet zo lekker. We hadden afgesproken voor de 2de date, maar is toch wat tussen gekomen. Zou deze week maar heel kort bij hem langs kunnen door praktische omstandigheden. Kan heel kort even bij hem langsrijden. Zou dan meteen bij hem binnen moeten kopen en daar zit ik niet zo op te wachten als 2de date. Waren wel wat andere oplossingen maar dat vraagt wat meer van zijn tijd..
Belde hem net, maar hij klonk helemaal niet zo enthousiast als dat hij was toen hij me sprak voor/kortna de date... Net alsof hij er geen zin meer in heeft. Geen flauw idee wat er aan de hand is, maar denk niet dat het wat gaat worden. ;(

Hebben jullie wel eens bij iemand thuis een date gehad?
Tja als dat nog niet goed voelt moet je het niet doen. Waarom kan het alleen bij hem thuis? Kun je het niet even uitstellen dan zodat er wat meer tijd is voor een afspraak?

Ik heb wel eens thuis een date gehad bij iemand, ligt helemaal aan wat je van te voren afspreekt. Maar meestal was dat alleen voor de seks dus ik zou het niet zo snel doen als je meer wilt, of sowieso eerst op neutraal terrein afspreken.

Over dat enthousiasme: er is natuurlijk ook alweer een tijdje overheen gegaan. Niet gelijk overal wat achter zoeken. Als je het nog leuk vindt om af te spreken wacht dan eerst de date eens af.
  maandag 9 juli 2012 @ 19:45:55 #161
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_113981421
Ik kan het eigenlijk nog steeds niet geloven dat ik aan het daten ben. Ik vind het wel heel erg leuk, maar het voelt wat onnatuurlijk en onwennig aan. Hadden jullie dat in het begin ook?

[ Bericht 1% gewijzigd door Comp_Lex op 09-07-2012 22:23:53 ]
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_113981977
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 19:45 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik kan het eigenlijk nog steeds geloven dat ik aan het daten ben. Ik vind het wel heel erg leuk, maar het voelt wat onnatuurlijk en onwennig aan. Hadden jullie dat in het begin ook?
Die onwennigheid en onnatuurlijkheid is denk ik de reden dat ik al paar keer ingeschreven heb gestaan bij een datingsite maar nooit echt actief ben geweest. Ik zie mijzelf niet als datingmateriaal ofzo, terwijl ik gewoon een gezonde twintiger ben die z'n leven aardig op de rit heeft en genoeg leuke dingen doet. Maar ben nooit echt op een date geweest. Ik ga wel een drankje doen met iemand binnenkort, voor het eerst eigenlijk dus, maar diegene heb ik met uitgaan ontmoet en spreek ik nu verder ook al, dus das wat anders dan een internetdate wat meer weg heeft van een blind date.
  maandag 9 juli 2012 @ 20:08:28 #163
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_113982522
Waarom vind je dat je geen datingmateriaal bent?
Ik was ook geen datingmateriaal, maar dat kwam door mijn problemen. Nu ik dat aan het fixen ben heb ik wel iets van dat ik het wel wil doen en dat ik eigenlijk jaren geleden hiermee had moeten/kunnen beginnen.
Mijn eerste date was ook geen blind date. We waren al berichtjes naar elkaar aan het sturen en ik wist ook al hoe ze er uit zag. Van het één kwam het ander.
  maandag 9 juli 2012 @ 21:58:12 #164
168979 Plasterk
Is de plas sterk?
pi_113988523
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 18:02 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Gaf ze ook aan waarom?
Ja, het was heel gezellig maar ik maakte geen gevoelens bij haar los. Dit was overigens wederzijds maar omdat het zo leuk was wou ik haar niet zo makkelijk laten schieten en dus voor een 3e date gaan.
  maandag 9 juli 2012 @ 22:20:46 #165
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_113989608
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 20:08 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik was ook geen datingmateriaal, maar dat kwam door mijn problemen. Nu ik dat aan het fixen ben heb ik wel iets van dat ik het wel wil doen en dat ik eigenlijk jaren geleden hiermee had moeten/kunnen beginnen.
Mijn eerste date was ook geen blind date. We waren al berichtjes naar elkaar aan het sturen en ik wist ook al hoe ze er uit zag. Van het één kwam het ander.
WTF is dit nou weer...je bent even weg en Lex geeft dating advies...
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_113989843
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 21:58 schreef Plasterk het volgende:

[..]

Ja, het was heel gezellig maar ik maakte geen gevoelens bij haar los. Dit was overigens wederzijds maar omdat het zo leuk was wou ik haar niet zo makkelijk laten schieten en dus voor een 3e date gaan.
Ok. Op naar de volgende dus :P

quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 22:20 schreef -Splash- het volgende:

[..]

WTF is dit nou weer...je bent even weg en Lex geeft dating advies...
Het kan verkeren _O-
  maandag 9 juli 2012 @ 22:32:02 #167
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_113990223
:D _O-
  maandag 9 juli 2012 @ 22:36:19 #168
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_113990508
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 21:58 schreef Plasterk het volgende:

[..]

Jammer, maar idd: next!
Ik vraag me trouwens af in hoeverre je bij een eerste/tweede date al gevoelens kunt hebben voor iemand. Dat is dan volgens mij meer chemie.
  maandag 9 juli 2012 @ 22:37:35 #169
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_113990607
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 19:45 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik kan het eigenlijk nog steeds niet geloven dat ik aan het daten ben. Ik vind het wel heel erg leuk, maar het voelt wat onnatuurlijk en onwennig aan. Hadden jullie dat in het begin ook?
Leuk voor je Lex :) Welke film gaan jullie kijken?
Tuurlijk en dat blijft het ook wel vind ik, als je met iemand anders weer gaat daten. Altijd een beetje onwennig maar bij de een went het sneller dan de ander, is geen peil op te trekken.
pi_113990913
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 20:08 schreef Comp_Lex het volgende:
Omdat het toch sterk in m'n hoofd blijft zeuren van dat ik me niet echt voor kan stellen dat een dame er warm van wordt als ze mij voor het eerst aan ziet komen lopen. Ik begin er wel langzaam maar zeker steeds iets minder onzeker over te worden. En verder presenteer ik me met sociale dingen verder prima, maar met iets als een date ligt voor mijn gevoel de nadruk er veel meer op omdat dat vanaf de 1e seconde gericht is op of je jezelf samen zou kunnen voorstellen met de ander.

Ik heb zoiets van 'wie neem ik nou in de maling' als ik op een dame zou aflopen met een flair van 'nou hier ben ik dan!'. Vind lastig te omschrijven, maar kan mijzelf niet echt serieus nemen in die rol ofzo.
  maandag 9 juli 2012 @ 22:49:57 #171
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_113991384
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 22:37 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Leuk voor je Lex :) Welke film gaan jullie kijken?
Tuurlijk en dat blijft het ook wel vind ik, als je met iemand anders weer gaat daten. Altijd een beetje onwennig maar bij de een went het sneller dan de ander, is geen peil op te trekken.
We gaan naar De rouille et d'os: http://www.forumimages.nl/agenda/films/de-rouille-et-dos

quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 22:41 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Omdat het toch sterk in m'n hoofd blijft zeuren van dat ik me niet echt voor kan stellen dat een dame er warm van wordt als ze mij voor het eerst aan ziet komen lopen. Ik begin er wel langzaam maar zeker steeds iets minder onzeker over te worden. En verder presenteer ik me met sociale dingen verder prima, maar met iets als een date ligt voor mijn gevoel de nadruk er veel meer op omdat dat vanaf de 1e seconde gericht is op of je jezelf samen zou kunnen voorstellen met de ander.

Ik heb zoiets van 'wie neem ik nou in de maling' als ik op een dame zou aflopen met een flair van 'nou hier ben ik dan!'. Vind lastig te omschrijven, maar kan mijzelf niet echt serieus nemen in die rol ofzo.
Doe je wel leuke dingen? Heb je hobbies enzo?
pi_113992196
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 22:49 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

We gaan naar De rouille et d'os: http://www.forumimages.nl/agenda/films/de-rouille-et-dos

[..]

Doe je wel leuke dingen? Heb je hobbies enzo?
Ik doe zat leuke dingen, wat ik al zei; m'n leven is verder prima op de rit. Ik studeer bijna af, heb mooie reizen in het verschiet, ik ga zo'n 2x per week stappen, ik sport, ik heb voldoende sociale activiteiten, ik heb verder ook m'n hobby's e.d.

Dus het is geen zolderkamernerd verhaal die er eens op uit moet zoals je soms leest hier op fok. Al heb ik wel een fase gehad in mn leven dat sociale leven wel op zeer laag pitje stond door allerlei omstandigheden. Maar momenteel weinig te klagen. Alleen uiterlijk (wat dmv pesten e.d. ook de moeilijke jeugd veroorzaakte) blijft voor mij wel een issue als het gaat om dit soort dingen waar de focus er zo sterk op ligt.

Om het te illusteren: Als ik op een feestje ben heb ik het uitstekend naar mn zin, geen onzekerheden ofzo die in de weg zitten, maar als er dan een foto wordt gemaakt dan heb ik wel weer ff een baalmomentje als ik dan zie hoe ik er weer op sta.

Maar goed, misschien desondanks toch maar eens er serieus voor gaan, sites als paiq e.d... en de blauwtjes maar even incasseren tot er iemand niet afhaakt bij verschijnen foto.
  maandag 9 juli 2012 @ 23:06:02 #173
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_113992378
Dat laatste lijkt me een goed plan :)
Ik heb ook "gewoon" de knop omgezet en ik heb me ingeschreven op een aantal sites. Nu heb ik dus succes ;)
  maandag 9 juli 2012 @ 23:37:49 #174
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_113994310
@ Vaca. Dat je je onzekere momenten hebt dat is niet erg. Dat hoort erbij en heeft iedereen.
Maar je zegt sociaal te zijn en alles, dus neem aan dat je ook vrienden hebt enzo. Dus er is blijkbaar wat leuks aan je. Waarom zou een vrouw dat dan niet ook in je kunnen zien en juist datgene wat jij bent en kan geven willen hebben als vriend zijnde?
pi_113994738
Ik heb ook bepaalde onzekerheden en ik denk dat een ieder deze heeft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')