abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113896242
Hoe lang duurt het gemiddeld voordat jullie gaan daten? :)
pi_113900222
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 17:14 schreef Partyboy1991 het volgende:
Date ging goed :D
Vertel!
Children of the night. What music they make.
  zaterdag 7 juli 2012 @ 23:07:22 #128
253383 Partyboy1991
Trollin' down the river
pi_113908141
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 19:21 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Vertel!
naar apeldoorn geweest..was een parkje dus had wat drinken enzo gehaald zijn we daar gaan zitten daarna ergens wat gegeten en t was erg leuk had t erg naar mn zin :)
pi_113916197
Euh ja nou. Euh volgens mij ben ik

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus jeej internetdaten.

O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_113916339
Gefeliciteerd!
pi_113916678
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 08:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
Euh ja nou. Euh volgens mij ben ik

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus jeej internetdaten.

O+
Tell us more!!! :D
  zondag 8 juli 2012 @ 11:15:51 #132
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_113918004
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 23:07 schreef Partyboy1991 het volgende:

[..]

naar apeldoorn geweest..was een parkje dus had wat drinken enzo gehaald zijn we daar gaan zitten daarna ergens wat gegeten en t was erg leuk had t erg naar mn zin :)
En wat vond zij ervan? ;)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_113919552
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 23:07 schreef Partyboy1991 het volgende:

[..]

Gingen jullie speciaal naar Apeldoorn vanwege dat parkje?
  zondag 8 juli 2012 @ 12:17:11 #134
253383 Partyboy1991
Trollin' down the river
pi_113919573
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 11:15 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

En wat vond zij ervan? ;)
leuk :)
  zondag 8 juli 2012 @ 12:17:34 #135
253383 Partyboy1991
Trollin' down the river
pi_113919582
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 12:16 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Gingen jullie speciaal naar Apeldoorn vanwege dat parkje?
nee apeldoorn ligt tussen onze woonplaatsen in :p
pi_113919651
quote:
1s.gif Op zondag 8 juli 2012 12:17 schreef Partyboy1991 het volgende:

[..]

nee apeldoorn ligt tussen onze woonplaatsen in :p
Ah. Dan is t wel handig idd. Je haalde d'r op van de trein?
  zondag 8 juli 2012 @ 12:27:57 #137
168979 Plasterk
Is de plas sterk?
pi_113919841
Zeg dat Pepper hè. Ik heb mij aangemeld en krijg allerlei berichtjes en likes. Is dit echt of nep? Ik wil er best wel voor betalen maar dan wil ik wel een betrouwbare site.
  zondag 8 juli 2012 @ 12:48:03 #138
77330 m-niki
for real
pi_113920446
Ah, dit brengt fijne herinneringen terug :)

Iets meer dan vijf jaar geleden had ik aan mezelf en de wereld eindelijk toe durven geven dat ik op zoek was naar een vaste relatie, na lange tijd one night stands en een hoop los vaste scharrels. In real life lukte dat niet zo, viel vaak nog terug in scharrelgedrag of kwam te jonge gastjes tegen en die van mijn leeftijd vond ik dan weer te volwassen.. Dus ingeschreven op Lexa (Paiq stond ik ook, maar kreeg al snel de indruk dat die meer is voor sexdates of alleen maar scharrelgedrag in de hand werkt) en na de gebruikelijke shitload aan reacties van mannen (overal een mannen-overschot!! En veel nutjobs ook trouwens, soms al ruzie zoeken in eerste MSNcontact of na drie keer chatten over de brug komen met flink ernstige psychiatrische stoornis) kwam ik daar mijn huidige vriend tegen. Voelde direct goed, voelde zelfs alsof hij helemaal ok was!

Leuk mee gechat in eerste instantie, dikke klik, zelfde humor, foto's stonden me aan etc. en leuk dat iemand mij eens SMS-te met "kom je nog online?" :) wel schreef hij op een gegeven moment dat hijmer niet van hield wanneer vriendinnen hem claimden en op woensdag al wilden weten of ze hem op zaterdag zouden zien.

Ik heb toen geantwoord dat ik toch echt op zoek was naar een vaste relatie en dat zoiets er dan dus toch echt bij hoort wat mij betreft, niet te overdreven als "ik wil altijd weten waar je uithangt" of "ik wil garantie dat je bij me blijft tot de dood", maar gewoon, omdat je elkaar graag wilt zien. En ook om duidelijk te zijn: als het alleen maar weer ging om het scharrelen dan zag ik dat niet zitten, hoe leuk hij ook was.

Vervolgens kwam hij met dat ie z.s.m. wilde afspreken, hebben we een geweldige eerste date gehad met eten koken bij hem thuis en tot diep in de avond kletsen en blijven slapen en tja, allebei direct tot over de oren verliefd en sindsdien was het "aan".. Natuurlijk was het dan aankijken of het blijft klikken in de weken daarna, de maanden vervolgens en verder. En nu wonen we alweer drie jaar samen en zijn we samen bezig een monumentaal pand compleet te restaureren om daar samen te gaan wonen. het gaat erg goed, we hebben nauwelijks ruzies, wat dat betreft was het eerste gevoel de juiste :)

Moraal van het verhaal: wees duidelijk in wat je wilt naar de ander toe, als je iemand leuk vindt zeg dat dan ook gewoon en ook wat je verwachtingen zijn t.a.v. het contact. Als het klikt en het zit goed, dan wordt het vanzelf wat en anders niet :) je kunt verliefdheid niet afdwingen door hard-to-get te spelen of superclaimend te zijn of door dates maar rond te laten zingen en alles in het midden te houden. Als je een vaste relatie wilt, dan niet in ieder geval.
[b]The devils water, it ain't so sweet, you don't wanna drink right now, but you can dip your feet, everyonce in a little while[/b]
maar eerst nog even dit: blablabla
pi_113920561
Leuk verhaal ^O^
  Moderator / Redactie FP zondag 8 juli 2012 @ 13:10:36 #140
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_113921161
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 12:48 schreef m-niki het volgende:
Ah, dit brengt fijne herinneringen terug :)

Iets meer dan vijf jaar geleden had ik aan mezelf en de wereld eindelijk toe durven geven dat ik op zoek was naar een vaste relatie, na lange tijd one night stands en een hoop los vaste scharrels. In real life lukte dat niet zo, viel vaak nog terug in scharrelgedrag of kwam te jonge gastjes tegen en die van mijn leeftijd vond ik dan weer te volwassen.. Dus ingeschreven op Lexa (Paiq stond ik ook, maar kreeg al snel de indruk dat die meer is voor sexdates of alleen maar scharrelgedrag in de hand werkt) en na de gebruikelijke shitload aan reacties van mannen (overal een mannen-overschot!! En veel nutjobs ook trouwens, soms al ruzie zoeken in eerste MSNcontact of na drie keer chatten over de brug komen met flink ernstige psychiatrische stoornis) kwam ik daar mijn huidige vriend tegen. Voelde direct goed, voelde zelfs alsof hij helemaal ok was!

Leuk mee gechat in eerste instantie, dikke klik, zelfde humor, foto's stonden me aan etc. en leuk dat iemand mij eens SMS-te met "kom je nog online?" :) wel schreef hij op een gegeven moment dat hijmer niet van hield wanneer vriendinnen hem claimden en op woensdag al wilden weten of ze hem op zaterdag zouden zien.

Ik heb toen geantwoord dat ik toch echt op zoek was naar een vaste relatie en dat zoiets er dan dus toch echt bij hoort wat mij betreft, niet te overdreven als "ik wil altijd weten waar je uithangt" of "ik wil garantie dat je bij me blijft tot de dood", maar gewoon, omdat je elkaar graag wilt zien. En ook om duidelijk te zijn: als het alleen maar weer ging om het scharrelen dan zag ik dat niet zitten, hoe leuk hij ook was.

Vervolgens kwam hij met dat ie z.s.m. wilde afspreken, hebben we een geweldige eerste date gehad met eten koken bij hem thuis en tot diep in de avond kletsen en blijven slapen en tja, allebei direct tot over de oren verliefd en sindsdien was het "aan".. Natuurlijk was het dan aankijken of het blijft klikken in de weken daarna, de maanden vervolgens en verder. En nu wonen we alweer drie jaar samen en zijn we samen bezig een monumentaal pand compleet te restaureren om daar samen te gaan wonen. het gaat erg goed, we hebben nauwelijks ruzies, wat dat betreft was het eerste gevoel de juiste :)

Moraal van het verhaal: wees duidelijk in wat je wilt naar de ander toe, als je iemand leuk vindt zeg dat dan ook gewoon en ook wat je verwachtingen zijn t.a.v. het contact. Als het klikt en het zit goed, dan wordt het vanzelf wat en anders niet :) je kunt verliefdheid niet afdwingen door hard-to-get te spelen of superclaimend te zijn of door dates maar rond te laten zingen en alles in het midden te houden. Als je een vaste relatie wilt, dan niet in ieder geval.
Leuk verhaal om te lezen :Y

Je moet ook een beetje geluk hebben vind ik zelf, en ik ben blij dat het voor jou zo goed heeft uitgepakt :)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_113954691
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 10:31 schreef Satijn het volgende:
Is het slim om als vrouw zijnde de man de bellen voor een nieuwe date? Of is dat not-done?
Meneer belde me vanavond uit zichzelf! Komende week weer een afspraakje gepland.:) Al die worries voor niets blijkbaar...

[ Bericht 3% gewijzigd door Satijn op 09-07-2012 01:04:28 ]
pi_113956290
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 00:55 schreef Satijn het volgende:

[..]

Meneer belde me vanavond uit zichzelf! Komende week weer een afspraakje gepland.:) Al die worries voor niets blijkbaar...
^O^
  Moderator maandag 9 juli 2012 @ 02:05:57 #143
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_113956366
Gister date, ze werd onzeker van mijn plagerij, dacht dat ik haar niet leuk vond :P
Stom wijf!
What can change the nature of a man?
pi_113958635
Afgelopen weekend ingeschreven op Lexa en een full account genomen, maar ik vind het maar een onduidelijke site. Op de manier hoe de site in elkaar steekt maar wat ik ook niet snap is het volgende, ik begrijp dat als je berichten wil versturen je full account nodig hebt.... maar heeft die ander dan ook een full account nodig om ze te lezen? En kun je dat ergens op een profiel van iemand zien of ze een full account hebben?

Gisteravond zag ik een leuke meid online staan, open ik de chat, staat daar is het chat venster dat ze offline is... Terwijl ze daarna zeker nog wel 10 minuten op haar profiel ''online'' stond.. :?

[ Bericht 2% gewijzigd door SpaceOddity op 09-07-2012 09:05:59 ]
  maandag 9 juli 2012 @ 09:28:19 #145
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_113958998
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 15:48 schreef Silenus het volgende:
:D Weet je nou nog niet hoe een man werkt. Natuurlijk heeft 'ie interesse. :') :P
Eig na het voetbalgebeuren weinig van hem gehoord want hij heeft het druk en kutperiode ofzo, liet hij via een sms gister weten. Savonds heb ik hem nog gezien met dansen. Zelf maar een praatje met hem gemaakt, maar verder kwam er weinig uit. En op een gegeven moment was ie ook weg. Dus denk einde verhaal :)
  maandag 9 juli 2012 @ 09:39:07 #146
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_113959142
Ja dat klinkt niet als de man van je leven inderdaad. Neneneneneeeexxxtttt!
Gourmetten of steengrillen?
  Moderator maandag 9 juli 2012 @ 09:45:19 #147
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_113959238
"Ik heb het druk"

De ultieme -(s)he's just not that into you-
  maandag 9 juli 2012 @ 09:51:31 #148
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_113959350
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 09:45 schreef Coco98 het volgende:
"Ik heb het druk"

De ultieme -(s)he's just not that into you-
Als ik hoor wat ie moet doen klopt het wel. Maar dan moet je als ie me wel ziet wel interesse tonen. En anders is het next.. simple as that :)
  Moderator maandag 9 juli 2012 @ 09:53:03 #149
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_113959371
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 09:51 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Als ik hoor wat ie moet doen klopt het wel. Maar dan moet je als ie me wel ziet wel interesse tonen. En anders is het next.. simple as that :)
Ja daarom trappen mensen er toch in, omdat het ergens toch wel zo kan zijn dat het ECHT te druk is.
Ik geloof er niet in, je kan altijd wat tijd vrijmaken als je iemand leuk vind.
  maandag 9 juli 2012 @ 09:53:28 #150
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_113959378
Ik heb voor woensdag een tweede date met hetzelfde meisje :)
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')