abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 juli 2012 @ 12:51:55 #101
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_113846479
Ik geloof dus absoluut niet in "de ware" of "het ware". Dat is inwisselbaar. Ik denk dat dat ook uitmaakt. Ik geloof wel in de juiste persoon voor jou op een bepaald moment en plaats in je leven.
Tja en als dat vervolgens een heel leven lang wordt is dat mooi meegenomen natuurlijk.
Maar dat kunnen er meer zijn en die kunnen zowel dichtbij als ver wonen. En een relatie hebben en houden is altijd werken (in de positieve zin meestal) dus dat gaat dan heus niet opeens vanzelf goed als je "de ware" ontmoet. Daar ben je zelf bij.

Wat ook over hobby's/vrienden werd gezegd: ik vind dat bijvoorbeeld echt belangrijk, om dat bij te kunnen blijven houden. Natuurlijk moet je meer tijd verdelen en plannen maar het is zoiets essentieels. Ik zou nooit genoeg hebben aan een partner alleen daarvoor. Maar iedereen is anders daarin.
  vrijdag 6 juli 2012 @ 12:55:50 #102
27929 piere
doe mij maar bier
pi_113846619
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 12:48 schreef Silenus het volgende:

[..]

:')
fok you ja!
  vrijdag 6 juli 2012 @ 21:12:40 #103
356004 Uitstekelbaars
The time has come...
pi_113867841
Ik woon redelijk centraal, dus Utrecht, Amsterdam, Almere, Harderwijk, Amersfoort, Lelystad en alles binnen die ring vind ik prima. Als iemand dan in Hoogeveen woont, jammer dan voor haar. Ja, tenzij ze echt helemaal perfect is natuurlijk. :)
"Vorig jaar had ik 40 miljoen dollar, dit jaar 42 miljoen, maar ik ben niet gelukkiger geworden. Geld maakt inderdaad niet gelukkig." Arnold Schwarzenegger
pi_113868729
Ik stop even met daten tenslotte heb ik de plannen klaar om te verhuizen naar een andere regio waar hopelijk wel meer gras is.
  vrijdag 6 juli 2012 @ 21:34:46 #105
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_113868920
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 21:12 schreef Uitstekelbaars het volgende:
Ik woon redelijk centraal, dus Utrecht, Amsterdam, Almere, Harderwijk, Amersfoort, Lelystad en alles binnen die ring vind ik prima. Als iemand dan in Hoogeveen woont, jammer dan voor haar. Ja, tenzij ze echt helemaal perfect is natuurlijk. :)
perfect zou zijn dat ze dichtbij genoeg woont zodat je er altijd kan zijn als je dat wilt, en ver weg genoeg om zonder smoesjes haar ook soms niet te hoeven zien.

en het is onzin dat alles in nederland dichtbij genoeg is. 2-3 uur reistijd is gewoon teveel voor 'zomaar even'. en dat is heel vervelend. en je kan het oplossen met verhuizen/samenwonen maar dat doe je ook niet meteen. dus liever in de buurt zoeken ;) maar je hoeft niets uit te sluiten.
WFPB!
pi_113871912
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 09:22 schreef eefje801 het volgende:
Ik zou niet gelijk zeggen dat je verliefd bent want misschien is het gewoon omdat jullie zo intensief contact gehad hebben dat de verwachtingen wat hoog waren en dat je hem al leuk vond. Hij belde jou. Via Skype? Heeft hij verder nog gehint naar een nieuwe afspraak? Zo niet, vraag of en wanneer hij zin heeft in een tweede date en als hij er wel naar gehint heeft ook..
Aan het einde van de date zei hij zelf dat we snel weer zullen afspreken. Zelfde avond op skype toen ik zei: 'voor herhaling vatbaar?!' , zei hij volmondig 'ja'. Dagen erna op facebook niet meer over gesproken... Afwachten dus! En dat is niet fijn, voor dit mevrouwtje ongeduld...

Om op de bovenstaande berichten aan te haken: Ik heb ook liever dat iemand een beetje reisbaar dichtbij woont (half uurtje), wel zo gezellig!. Spijtig als je je bedenkt dat de 'ware' (al dan niet de persoon die het beste bij je past op het moment) nu ergens zit te wachten...
  vrijdag 6 juli 2012 @ 23:28:02 #107
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_113874712
Als de afstand een issue is is het waarschijnlijk ook niet leuk genoeg, lijkt me. Waarom zouden mensen anders gek worden op elkaar als ze niet eens in hetzelfde land wonen? Het is niet ideaal en je moet veel meer organiseren ervoor maar ik geloof wel dat het kan.Maar ja, om de hoek kan ook iemand wonen die bij je past natuurlijk.
Ik heb bijvoorbeeld best een leuke buurman :P Maar goed, dat is off topic ;)

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 22:33 schreef Satijn het volgende:

[..]

Aan het einde van de date zei hij zelf dat we snel weer zullen afspreken. Zelfde avond op skype toen ik zei: 'voor herhaling vatbaar?!' , zei hij volmondig 'ja'. Dagen erna op facebook niet meer over gesproken... Afwachten dus! En dat is niet fijn, voor dit mevrouwtje ongeduld...

Om op de bovenstaande berichten aan te haken: Ik heb ook liever dat iemand een beetje reisbaar dichtbij woont (half uurtje), wel zo gezellig!. Spijtig als je je bedenkt dat de 'ware' (al dan niet de persoon die het beste bij je past op het moment) nu ergens zit te wachten...
Heb je ook gevraagd wanneer hij tijd heeft? Zou ik gewoon doen, als hij volmondig ja zegt. Of gelijk met een dag komen en vragen of dat hem ook past.
Niet te lang wachten, zou ik doen. Heeft niks met ongeduld te maken hoor, uit het oog..(zo gaat het soms wel)
  vrijdag 6 juli 2012 @ 23:50:39 #108
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_113875766
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 22:33 schreef Satijn het volgende:

[..]

Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_113875809
Ben ik de enige die vind dat vrouwen op paiq gewoon veeleisend zijn? :')
pi_113875953
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 23:51 schreef Kogeltje het volgende:
Mijn ondervinding met paiq is juist dat de vrouwen nogal makkelijk zijn. Waarschijnlijk komt dat ook een beetje door de leeftijd ;)
pi_113875980
quote:
Niet alleen op paiq denk ik.... alle vrouwen zijn toch veeleisend? :+

Anyway, ik dacht... ik ga mijn RP account eens updaten.... Kan je tegenwoordig nog maar 1 foto plaatsen (als je niet betaald) en je profiel komt lager te staan, omdat je geen full-member bent... :')

Maar goed, een snelle blik door de profielen deed mij realiseren dat er weinig interessante dames meer op RP zitten, dus ga er ook niet meer voor betalen....
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_113876030
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 23:54 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Maar goed, een snelle blik door de profielen deed mij realiseren dat er weinig interessante dames meer op RP zitten, dus ga er ook niet meer voor betalen....
Yeah bro...tell them!!!!
pi_113877931
quote:
Dat vond ik nu het positieve van paiq, dat de juist wat spontanere, minder gereserveerde vrouwen daar lijken te zitten. Wat dat betreft vond ik een RP een stuk meer grossieren in zogeheten eisenpakket-prinsesjes.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_113878198
quote:
Zeg je dit omdat ze met een werkelijk eisenlijstje aan kwamen zetten of omdat ze jou afwezen? Kan het zijn dat ze jou gewoon niet zo leuk vonden...?
pi_113878456
Als ze hem hebben afgewezen kunnen hun eisen evengoed toch gewoon te hoog zijn?

[ Bericht 6% gewijzigd door Kloonhommel op 07-07-2012 01:09:44 ]
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_113879197
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 01:04 schreef Kloonhommel het volgende:
Als ze hem hebben afgewezen kunnen hun eisen evengoed toch gewoon te hoog zijn?
Vandaar mijn vraagteken...ik vraag mij af waar hij uit opmaakt dat hun zoveel eisen hebben. Staat er een werkelijk eisenlijstje genoemd of speelt er wat anders mee.
Ik wil graag een man die wat langer is dan ik ben, dat is ongeveer het enige wat in mijn profiel staat. Ik krijg dan wel eens reacties van kleinere mannen dat ze mij veeleisend vinden... :?
  zaterdag 7 juli 2012 @ 01:42:07 #117
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_113879635
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 01:27 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Vandaar mijn vraagteken...ik vraag mij af waar hij uit opmaakt dat hun zoveel eisen hebben. Staat er een werkelijk eisenlijstje genoemd of speelt er wat anders mee.
Ik wil graag een man die wat langer is dan ik ben, dat is ongeveer het enige wat in mijn profiel staat. Ik krijg dan wel eens reacties van kleinere mannen dat ze mij veeleisend vinden... :?
Vooruit, hoe lang moet ie het zijn!?
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_113884777
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 01:42 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Vooruit, hoe lang moet ie het zijn!?
Pfff, ik vind haar maar veeleisend hoor...
pi_113884810
Is het slim om als vrouw zijnde de man de bellen voor een nieuwe date? Of is dat not-done?
pi_113884821
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 01:27 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Kan ik me wel in vinden, ik wil liever ook geen meisje dat langer is dan ik. Het liefst zo rond 1,60 zoals mijn huidige vriendin. (Ik ben 1.82)
pi_113884888
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 10:31 schreef Satijn het volgende:
Is het slim om als vrouw zijnde de man de bellen voor een nieuwe date? Of is dat not-done?
Doorgaans wacht een vrouw af, ze wilt gejaagd worden, dus antwoord is nee denk ik. Als hij je niet belt voor een nieuwe date heb jij niet duidelijk genoeg gemaakt dat je hem echt leuk vond, of hij is niet geinteresseerd in jou, of hij wacht ff af om niet de indruk te geven dat hij te graag wilt. Ik volg het topic sporadisch maar jouw geval heb ik niet voorbij zien komen dus ik weet niet hoe en wat er is gebeurd tussen jullie?

Ff afwachten op de dames(en heren) hier, wat zij ervan vinden :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Kloonhommel op 07-07-2012 10:57:00 ]
pi_113885236
quote:
Je bent veel te eager.
pi_113885359
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 10:37 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Doorgaans wacht een vrouw af, ze wilt gejaagd worden, dus antwoord is nee denk ik. Als hij je niet belt voor een nieuwe date heb jij niet duidelijk genoeg gemaakt dat je hem echt leuk vond, of hij is niet geinteresseerd in jou, of hij wacht ff af om niet de indruk te geven dat hij te graag wilt. Ik volg het topic sporadisch maar jouw geval heb ik niet voorbij zien komen dus ik weet niet hoe en wat er is gebeurd tussen jullie?

Ff afwachten op de dames(en heren) hier, wat zij ervan vinden :)
Onzin, gewoon doen. In het ergste geval wordt je afgewezen, maar dat zou hij dan sowieso al gedaan hebben en niet omdat je contact zoekt. Er is toevallig net een heel topic hierover (van een man...wel niet direct bellen etc...staan wel veel meningen al in). Ik ben voor initiatief nemen, en misschien dat niet iedereen dat zal waarderen, maar dan zijn dat denk ook niet de mannen voor mij.
  zaterdag 7 juli 2012 @ 11:17:46 #124
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_113885667
quote:
Hij heeft toch al gezegd dat hij het zeker voor herhaling vatbaar vond? Wat wil je hier precies horen? Als hij het niet wil blijft dat ook wel zo als je niet belt en wil hij het wel dan is het alleen maar leuk dat je belt. Hoe spannend ook om te doen, zo simpel is het wel.
  zaterdag 7 juli 2012 @ 17:14:41 #125
253383 Partyboy1991
Trollin' down the river
pi_113896135
Date ging goed :D
pi_113896242
Hoe lang duurt het gemiddeld voordat jullie gaan daten? :)
pi_113900222
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 17:14 schreef Partyboy1991 het volgende:
Date ging goed :D
Vertel!
Children of the night. What music they make.
  zaterdag 7 juli 2012 @ 23:07:22 #128
253383 Partyboy1991
Trollin' down the river
pi_113908141
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 19:21 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Vertel!
naar apeldoorn geweest..was een parkje dus had wat drinken enzo gehaald zijn we daar gaan zitten daarna ergens wat gegeten en t was erg leuk had t erg naar mn zin :)
pi_113916197
Euh ja nou. Euh volgens mij ben ik

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus jeej internetdaten.

O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_113916339
Gefeliciteerd!
pi_113916678
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 08:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
Euh ja nou. Euh volgens mij ben ik

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus jeej internetdaten.

O+
Tell us more!!! :D
  zondag 8 juli 2012 @ 11:15:51 #132
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_113918004
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 23:07 schreef Partyboy1991 het volgende:

[..]

naar apeldoorn geweest..was een parkje dus had wat drinken enzo gehaald zijn we daar gaan zitten daarna ergens wat gegeten en t was erg leuk had t erg naar mn zin :)
En wat vond zij ervan? ;)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_113919552
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 23:07 schreef Partyboy1991 het volgende:

[..]

Gingen jullie speciaal naar Apeldoorn vanwege dat parkje?
  zondag 8 juli 2012 @ 12:17:11 #134
253383 Partyboy1991
Trollin' down the river
pi_113919573
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 11:15 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

En wat vond zij ervan? ;)
leuk :)
  zondag 8 juli 2012 @ 12:17:34 #135
253383 Partyboy1991
Trollin' down the river
pi_113919582
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 12:16 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Gingen jullie speciaal naar Apeldoorn vanwege dat parkje?
nee apeldoorn ligt tussen onze woonplaatsen in :p
pi_113919651
quote:
1s.gif Op zondag 8 juli 2012 12:17 schreef Partyboy1991 het volgende:

[..]

nee apeldoorn ligt tussen onze woonplaatsen in :p
Ah. Dan is t wel handig idd. Je haalde d'r op van de trein?
  zondag 8 juli 2012 @ 12:27:57 #137
168979 Plasterk
Is de plas sterk?
pi_113919841
Zeg dat Pepper hè. Ik heb mij aangemeld en krijg allerlei berichtjes en likes. Is dit echt of nep? Ik wil er best wel voor betalen maar dan wil ik wel een betrouwbare site.
  zondag 8 juli 2012 @ 12:48:03 #138
77330 m-niki
for real
pi_113920446
Ah, dit brengt fijne herinneringen terug :)

Iets meer dan vijf jaar geleden had ik aan mezelf en de wereld eindelijk toe durven geven dat ik op zoek was naar een vaste relatie, na lange tijd one night stands en een hoop los vaste scharrels. In real life lukte dat niet zo, viel vaak nog terug in scharrelgedrag of kwam te jonge gastjes tegen en die van mijn leeftijd vond ik dan weer te volwassen.. Dus ingeschreven op Lexa (Paiq stond ik ook, maar kreeg al snel de indruk dat die meer is voor sexdates of alleen maar scharrelgedrag in de hand werkt) en na de gebruikelijke shitload aan reacties van mannen (overal een mannen-overschot!! En veel nutjobs ook trouwens, soms al ruzie zoeken in eerste MSNcontact of na drie keer chatten over de brug komen met flink ernstige psychiatrische stoornis) kwam ik daar mijn huidige vriend tegen. Voelde direct goed, voelde zelfs alsof hij helemaal ok was!

Leuk mee gechat in eerste instantie, dikke klik, zelfde humor, foto's stonden me aan etc. en leuk dat iemand mij eens SMS-te met "kom je nog online?" :) wel schreef hij op een gegeven moment dat hijmer niet van hield wanneer vriendinnen hem claimden en op woensdag al wilden weten of ze hem op zaterdag zouden zien.

Ik heb toen geantwoord dat ik toch echt op zoek was naar een vaste relatie en dat zoiets er dan dus toch echt bij hoort wat mij betreft, niet te overdreven als "ik wil altijd weten waar je uithangt" of "ik wil garantie dat je bij me blijft tot de dood", maar gewoon, omdat je elkaar graag wilt zien. En ook om duidelijk te zijn: als het alleen maar weer ging om het scharrelen dan zag ik dat niet zitten, hoe leuk hij ook was.

Vervolgens kwam hij met dat ie z.s.m. wilde afspreken, hebben we een geweldige eerste date gehad met eten koken bij hem thuis en tot diep in de avond kletsen en blijven slapen en tja, allebei direct tot over de oren verliefd en sindsdien was het "aan".. Natuurlijk was het dan aankijken of het blijft klikken in de weken daarna, de maanden vervolgens en verder. En nu wonen we alweer drie jaar samen en zijn we samen bezig een monumentaal pand compleet te restaureren om daar samen te gaan wonen. het gaat erg goed, we hebben nauwelijks ruzies, wat dat betreft was het eerste gevoel de juiste :)

Moraal van het verhaal: wees duidelijk in wat je wilt naar de ander toe, als je iemand leuk vindt zeg dat dan ook gewoon en ook wat je verwachtingen zijn t.a.v. het contact. Als het klikt en het zit goed, dan wordt het vanzelf wat en anders niet :) je kunt verliefdheid niet afdwingen door hard-to-get te spelen of superclaimend te zijn of door dates maar rond te laten zingen en alles in het midden te houden. Als je een vaste relatie wilt, dan niet in ieder geval.
[b]The devils water, it ain't so sweet, you don't wanna drink right now, but you can dip your feet, everyonce in a little while[/b]
maar eerst nog even dit: blablabla
pi_113920561
Leuk verhaal ^O^
  Moderator / Redactie FP zondag 8 juli 2012 @ 13:10:36 #140
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_113921161
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 12:48 schreef m-niki het volgende:
Ah, dit brengt fijne herinneringen terug :)

Iets meer dan vijf jaar geleden had ik aan mezelf en de wereld eindelijk toe durven geven dat ik op zoek was naar een vaste relatie, na lange tijd one night stands en een hoop los vaste scharrels. In real life lukte dat niet zo, viel vaak nog terug in scharrelgedrag of kwam te jonge gastjes tegen en die van mijn leeftijd vond ik dan weer te volwassen.. Dus ingeschreven op Lexa (Paiq stond ik ook, maar kreeg al snel de indruk dat die meer is voor sexdates of alleen maar scharrelgedrag in de hand werkt) en na de gebruikelijke shitload aan reacties van mannen (overal een mannen-overschot!! En veel nutjobs ook trouwens, soms al ruzie zoeken in eerste MSNcontact of na drie keer chatten over de brug komen met flink ernstige psychiatrische stoornis) kwam ik daar mijn huidige vriend tegen. Voelde direct goed, voelde zelfs alsof hij helemaal ok was!

Leuk mee gechat in eerste instantie, dikke klik, zelfde humor, foto's stonden me aan etc. en leuk dat iemand mij eens SMS-te met "kom je nog online?" :) wel schreef hij op een gegeven moment dat hijmer niet van hield wanneer vriendinnen hem claimden en op woensdag al wilden weten of ze hem op zaterdag zouden zien.

Ik heb toen geantwoord dat ik toch echt op zoek was naar een vaste relatie en dat zoiets er dan dus toch echt bij hoort wat mij betreft, niet te overdreven als "ik wil altijd weten waar je uithangt" of "ik wil garantie dat je bij me blijft tot de dood", maar gewoon, omdat je elkaar graag wilt zien. En ook om duidelijk te zijn: als het alleen maar weer ging om het scharrelen dan zag ik dat niet zitten, hoe leuk hij ook was.

Vervolgens kwam hij met dat ie z.s.m. wilde afspreken, hebben we een geweldige eerste date gehad met eten koken bij hem thuis en tot diep in de avond kletsen en blijven slapen en tja, allebei direct tot over de oren verliefd en sindsdien was het "aan".. Natuurlijk was het dan aankijken of het blijft klikken in de weken daarna, de maanden vervolgens en verder. En nu wonen we alweer drie jaar samen en zijn we samen bezig een monumentaal pand compleet te restaureren om daar samen te gaan wonen. het gaat erg goed, we hebben nauwelijks ruzies, wat dat betreft was het eerste gevoel de juiste :)

Moraal van het verhaal: wees duidelijk in wat je wilt naar de ander toe, als je iemand leuk vindt zeg dat dan ook gewoon en ook wat je verwachtingen zijn t.a.v. het contact. Als het klikt en het zit goed, dan wordt het vanzelf wat en anders niet :) je kunt verliefdheid niet afdwingen door hard-to-get te spelen of superclaimend te zijn of door dates maar rond te laten zingen en alles in het midden te houden. Als je een vaste relatie wilt, dan niet in ieder geval.
Leuk verhaal om te lezen :Y

Je moet ook een beetje geluk hebben vind ik zelf, en ik ben blij dat het voor jou zo goed heeft uitgepakt :)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_113954691
quote:
Meneer belde me vanavond uit zichzelf! Komende week weer een afspraakje gepland.:) Al die worries voor niets blijkbaar...

[ Bericht 3% gewijzigd door Satijn op 09-07-2012 01:04:28 ]
pi_113956290
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 00:55 schreef Satijn het volgende:

[..]

Meneer belde me vanavond uit zichzelf! Komende week weer een afspraakje gepland.:) Al die worries voor niets blijkbaar...
^O^
  Moderator maandag 9 juli 2012 @ 02:05:57 #143
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_113956366
Gister date, ze werd onzeker van mijn plagerij, dacht dat ik haar niet leuk vond :P
Stom wijf!
What can change the nature of a man?
pi_113958635
Afgelopen weekend ingeschreven op Lexa en een full account genomen, maar ik vind het maar een onduidelijke site. Op de manier hoe de site in elkaar steekt maar wat ik ook niet snap is het volgende, ik begrijp dat als je berichten wil versturen je full account nodig hebt.... maar heeft die ander dan ook een full account nodig om ze te lezen? En kun je dat ergens op een profiel van iemand zien of ze een full account hebben?

Gisteravond zag ik een leuke meid online staan, open ik de chat, staat daar is het chat venster dat ze offline is... Terwijl ze daarna zeker nog wel 10 minuten op haar profiel ''online'' stond.. :?

[ Bericht 2% gewijzigd door SpaceOddity op 09-07-2012 09:05:59 ]
  maandag 9 juli 2012 @ 09:28:19 #145
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_113958998
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 15:48 schreef Silenus het volgende:
:D Weet je nou nog niet hoe een man werkt. Natuurlijk heeft 'ie interesse. :') :P
Eig na het voetbalgebeuren weinig van hem gehoord want hij heeft het druk en kutperiode ofzo, liet hij via een sms gister weten. Savonds heb ik hem nog gezien met dansen. Zelf maar een praatje met hem gemaakt, maar verder kwam er weinig uit. En op een gegeven moment was ie ook weg. Dus denk einde verhaal :)
  maandag 9 juli 2012 @ 09:39:07 #146
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_113959142
Ja dat klinkt niet als de man van je leven inderdaad. Neneneneneeeexxxtttt!
Gourmetten of steengrillen?
  Moderator maandag 9 juli 2012 @ 09:45:19 #147
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_113959238
"Ik heb het druk"

De ultieme -(s)he's just not that into you-
  maandag 9 juli 2012 @ 09:51:31 #148
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_113959350
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 09:45 schreef Coco98 het volgende:
"Ik heb het druk"

De ultieme -(s)he's just not that into you-
Als ik hoor wat ie moet doen klopt het wel. Maar dan moet je als ie me wel ziet wel interesse tonen. En anders is het next.. simple as that :)
  Moderator maandag 9 juli 2012 @ 09:53:03 #149
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_113959371
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 09:51 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Als ik hoor wat ie moet doen klopt het wel. Maar dan moet je als ie me wel ziet wel interesse tonen. En anders is het next.. simple as that :)
Ja daarom trappen mensen er toch in, omdat het ergens toch wel zo kan zijn dat het ECHT te druk is.
Ik geloof er niet in, je kan altijd wat tijd vrijmaken als je iemand leuk vind.
  maandag 9 juli 2012 @ 09:53:28 #150
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_113959378
Ik heb voor woensdag een tweede date met hetzelfde meisje :)
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  maandag 9 juli 2012 @ 09:54:32 #151
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_113959395
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 09:53 schreef Coco98 het volgende:
Ja daarom trappen mensen er toch in, omdat het ergens toch wel zo kan zijn dat het ECHT te druk is.
Ik geloof er niet in, je kan altijd wat tijd vrijmaken als je iemand leuk vind.
Ik geloof er zelf ook niet heel erg in hoor. Maar sommigen ervaren het echt zo en kunnen dan de afleiding niet gebruiken. Tja het is maar net hoe je er zelf mee omgaat.
  Moderator maandag 9 juli 2012 @ 09:55:58 #152
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_113959417
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 09:54 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik geloof er zelf ook niet heel erg in hoor. Maar sommigen ervaren het echt zo en kunnen dan de afleiding niet gebruiken. Tja het is maar net hoe je er zelf mee omgaat.
In ieder geval wel duidelijk genoeg nu, zoals Silenus zei : next :)
  maandag 9 juli 2012 @ 09:56:18 #153
497 Maja
Ja denk!?!
pi_113959423
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 08:57 schreef SpaceOddity het volgende:
Afgelopen weekend ingeschreven op Lexa en een full account genomen, maar ik vind het maar een onduidelijke site. Op de manier hoe de site in elkaar steekt maar wat ik ook niet snap is het volgende, ik begrijp dat als je berichten wil versturen je full account nodig hebt.... maar heeft die ander dan ook een full account nodig om ze te lezen? En kun je dat ergens op een profiel van iemand zien of ze een full account hebben?

Gisteravond zag ik een leuke meid online staan, open ik de chat, staat daar is het chat venster dat ze offline is... Terwijl ze daarna zeker nog wel 10 minuten op haar profiel ''online'' stond.. :?
Is inderdaad niet duidelijk te zien of iemand full member is of niet. Ik heb ook wel eens geen antwoord gehad, maar weet niet of dat dan daardoor kwam of dat dat gewoon een andere reden had.

Verder vind ik de site wel duidelijk. Zoekfunctie werkt prima en vind alles wel overzichtelijk.
  maandag 9 juli 2012 @ 10:13:34 #154
168979 Plasterk
Is de plas sterk?
pi_113959784
Ik heb zaterdag mijn tweede date gehad. Was heel gezellig en de markt op geweest (roze zaterdag). Er is verder niks gebeurd. Ik vind het een leuke meid en merk dat ik bij haar heel voorzichtig ben en niet te snel wil gaan. Ze geeft overigens weinig signalen af wat ze van mij vindt. Ik krijg dan ook niet echt hoogte van haar. Ik heb haar voor een derde date gevraagd. Afwachten dus :)
  maandag 9 juli 2012 @ 17:54:00 #155
168979 Plasterk
Is de plas sterk?
pi_113975996
Bleh.. geen derde date. NEXT :)
pi_113976322
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 09:53 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik heb voor woensdag een tweede date met hetzelfde meisje :)
Leuk! Wat gaan jullie doen?
pi_113976326
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 17:54 schreef Plasterk het volgende:
Bleh.. geen derde date. NEXT :)
Gaf ze ook aan waarom?
  maandag 9 juli 2012 @ 18:41:46 #158
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_113978151
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 18:01 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Leuk! Wat gaan jullie doen?
We gaan naar de bioscoop :)
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_113978508
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 00:55 schreef Satijn het volgende:

[..]

quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2012 02:01 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

^O^
Hmm.. loopt toch allemaal niet zo lekker. We hadden afgesproken voor de 2de date, maar is toch wat tussen gekomen. Zou deze week maar heel kort bij hem langs kunnen door praktische omstandigheden. Kan heel kort even bij hem langsrijden. Zou dan meteen bij hem binnen moeten kopen en daar zit ik niet zo op te wachten als 2de date. Waren wel wat andere oplossingen maar dat vraagt wat meer van zijn tijd..
Belde hem net, maar hij klonk helemaal niet zo enthousiast als dat hij was toen hij me sprak voor/kortna de date... Net alsof hij er geen zin meer in heeft. Geen flauw idee wat er aan de hand is, maar denk niet dat het wat gaat worden. ;(

Hebben jullie wel eens bij iemand thuis een date gehad?

[ Bericht 10% gewijzigd door Satijn op 09-07-2012 18:56:42 ]
  maandag 9 juli 2012 @ 18:59:38 #160
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_113978966
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 18:49 schreef Satijn het volgende:

[..]

[..]

Hmm.. loopt toch allemaal niet zo lekker. We hadden afgesproken voor de 2de date, maar is toch wat tussen gekomen. Zou deze week maar heel kort bij hem langs kunnen door praktische omstandigheden. Kan heel kort even bij hem langsrijden. Zou dan meteen bij hem binnen moeten kopen en daar zit ik niet zo op te wachten als 2de date. Waren wel wat andere oplossingen maar dat vraagt wat meer van zijn tijd..
Belde hem net, maar hij klonk helemaal niet zo enthousiast als dat hij was toen hij me sprak voor/kortna de date... Net alsof hij er geen zin meer in heeft. Geen flauw idee wat er aan de hand is, maar denk niet dat het wat gaat worden. ;(

Tja als dat nog niet goed voelt moet je het niet doen. Waarom kan het alleen bij hem thuis? Kun je het niet even uitstellen dan zodat er wat meer tijd is voor een afspraak?

Ik heb wel eens thuis een date gehad bij iemand, ligt helemaal aan wat je van te voren afspreekt. Maar meestal was dat alleen voor de seks dus ik zou het niet zo snel doen als je meer wilt, of sowieso eerst op neutraal terrein afspreken.

Over dat enthousiasme: er is natuurlijk ook alweer een tijdje overheen gegaan. Niet gelijk overal wat achter zoeken. Als je het nog leuk vindt om af te spreken wacht dan eerst de date eens af.
  maandag 9 juli 2012 @ 19:45:55 #161
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_113981421
Ik kan het eigenlijk nog steeds niet geloven dat ik aan het daten ben. Ik vind het wel heel erg leuk, maar het voelt wat onnatuurlijk en onwennig aan. Hadden jullie dat in het begin ook?

[ Bericht 1% gewijzigd door Comp_Lex op 09-07-2012 22:23:53 ]
pi_113981977
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 19:45 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik kan het eigenlijk nog steeds geloven dat ik aan het daten ben. Ik vind het wel heel erg leuk, maar het voelt wat onnatuurlijk en onwennig aan. Hadden jullie dat in het begin ook?
Die onwennigheid en onnatuurlijkheid is denk ik de reden dat ik al paar keer ingeschreven heb gestaan bij een datingsite maar nooit echt actief ben geweest. Ik zie mijzelf niet als datingmateriaal ofzo, terwijl ik gewoon een gezonde twintiger ben die z'n leven aardig op de rit heeft en genoeg leuke dingen doet. Maar ben nooit echt op een date geweest. Ik ga wel een drankje doen met iemand binnenkort, voor het eerst eigenlijk dus, maar diegene heb ik met uitgaan ontmoet en spreek ik nu verder ook al, dus das wat anders dan een internetdate wat meer weg heeft van een blind date.
  maandag 9 juli 2012 @ 20:08:28 #163
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_113982522
Waarom vind je dat je geen datingmateriaal bent?
Ik was ook geen datingmateriaal, maar dat kwam door mijn problemen. Nu ik dat aan het fixen ben heb ik wel iets van dat ik het wel wil doen en dat ik eigenlijk jaren geleden hiermee had moeten/kunnen beginnen.
Mijn eerste date was ook geen blind date. We waren al berichtjes naar elkaar aan het sturen en ik wist ook al hoe ze er uit zag. Van het één kwam het ander.
  maandag 9 juli 2012 @ 21:58:12 #164
168979 Plasterk
Is de plas sterk?
pi_113988523
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 18:02 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Gaf ze ook aan waarom?
Ja, het was heel gezellig maar ik maakte geen gevoelens bij haar los. Dit was overigens wederzijds maar omdat het zo leuk was wou ik haar niet zo makkelijk laten schieten en dus voor een 3e date gaan.
  maandag 9 juli 2012 @ 22:20:46 #165
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_113989608
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 20:08 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik was ook geen datingmateriaal, maar dat kwam door mijn problemen. Nu ik dat aan het fixen ben heb ik wel iets van dat ik het wel wil doen en dat ik eigenlijk jaren geleden hiermee had moeten/kunnen beginnen.
Mijn eerste date was ook geen blind date. We waren al berichtjes naar elkaar aan het sturen en ik wist ook al hoe ze er uit zag. Van het één kwam het ander.
WTF is dit nou weer...je bent even weg en Lex geeft dating advies...
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_113989843
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 21:58 schreef Plasterk het volgende:

[..]

Ja, het was heel gezellig maar ik maakte geen gevoelens bij haar los. Dit was overigens wederzijds maar omdat het zo leuk was wou ik haar niet zo makkelijk laten schieten en dus voor een 3e date gaan.
Ok. Op naar de volgende dus :P

quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 22:20 schreef -Splash- het volgende:

[..]

WTF is dit nou weer...je bent even weg en Lex geeft dating advies...
Het kan verkeren _O-
  maandag 9 juli 2012 @ 22:32:02 #167
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_113990223
:D _O-
  maandag 9 juli 2012 @ 22:36:19 #168
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_113990508
quote:

[..]

Jammer, maar idd: next!
Ik vraag me trouwens af in hoeverre je bij een eerste/tweede date al gevoelens kunt hebben voor iemand. Dat is dan volgens mij meer chemie.
  maandag 9 juli 2012 @ 22:37:35 #169
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_113990607
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 19:45 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik kan het eigenlijk nog steeds niet geloven dat ik aan het daten ben. Ik vind het wel heel erg leuk, maar het voelt wat onnatuurlijk en onwennig aan. Hadden jullie dat in het begin ook?
Leuk voor je Lex :) Welke film gaan jullie kijken?
Tuurlijk en dat blijft het ook wel vind ik, als je met iemand anders weer gaat daten. Altijd een beetje onwennig maar bij de een went het sneller dan de ander, is geen peil op te trekken.
pi_113990913
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 20:08 schreef Comp_Lex het volgende:
Omdat het toch sterk in m'n hoofd blijft zeuren van dat ik me niet echt voor kan stellen dat een dame er warm van wordt als ze mij voor het eerst aan ziet komen lopen. Ik begin er wel langzaam maar zeker steeds iets minder onzeker over te worden. En verder presenteer ik me met sociale dingen verder prima, maar met iets als een date ligt voor mijn gevoel de nadruk er veel meer op omdat dat vanaf de 1e seconde gericht is op of je jezelf samen zou kunnen voorstellen met de ander.

Ik heb zoiets van 'wie neem ik nou in de maling' als ik op een dame zou aflopen met een flair van 'nou hier ben ik dan!'. Vind lastig te omschrijven, maar kan mijzelf niet echt serieus nemen in die rol ofzo.
  maandag 9 juli 2012 @ 22:49:57 #171
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_113991384
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 22:37 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Leuk voor je Lex :) Welke film gaan jullie kijken?
Tuurlijk en dat blijft het ook wel vind ik, als je met iemand anders weer gaat daten. Altijd een beetje onwennig maar bij de een went het sneller dan de ander, is geen peil op te trekken.
We gaan naar De rouille et d'os: http://www.forumimages.nl/agenda/films/de-rouille-et-dos

quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 22:41 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Omdat het toch sterk in m'n hoofd blijft zeuren van dat ik me niet echt voor kan stellen dat een dame er warm van wordt als ze mij voor het eerst aan ziet komen lopen. Ik begin er wel langzaam maar zeker steeds iets minder onzeker over te worden. En verder presenteer ik me met sociale dingen verder prima, maar met iets als een date ligt voor mijn gevoel de nadruk er veel meer op omdat dat vanaf de 1e seconde gericht is op of je jezelf samen zou kunnen voorstellen met de ander.

Ik heb zoiets van 'wie neem ik nou in de maling' als ik op een dame zou aflopen met een flair van 'nou hier ben ik dan!'. Vind lastig te omschrijven, maar kan mijzelf niet echt serieus nemen in die rol ofzo.
Doe je wel leuke dingen? Heb je hobbies enzo?
pi_113992196
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 22:49 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

We gaan naar De rouille et d'os: http://www.forumimages.nl/agenda/films/de-rouille-et-dos

[..]

Doe je wel leuke dingen? Heb je hobbies enzo?
Ik doe zat leuke dingen, wat ik al zei; m'n leven is verder prima op de rit. Ik studeer bijna af, heb mooie reizen in het verschiet, ik ga zo'n 2x per week stappen, ik sport, ik heb voldoende sociale activiteiten, ik heb verder ook m'n hobby's e.d.

Dus het is geen zolderkamernerd verhaal die er eens op uit moet zoals je soms leest hier op fok. Al heb ik wel een fase gehad in mn leven dat sociale leven wel op zeer laag pitje stond door allerlei omstandigheden. Maar momenteel weinig te klagen. Alleen uiterlijk (wat dmv pesten e.d. ook de moeilijke jeugd veroorzaakte) blijft voor mij wel een issue als het gaat om dit soort dingen waar de focus er zo sterk op ligt.

Om het te illusteren: Als ik op een feestje ben heb ik het uitstekend naar mn zin, geen onzekerheden ofzo die in de weg zitten, maar als er dan een foto wordt gemaakt dan heb ik wel weer ff een baalmomentje als ik dan zie hoe ik er weer op sta.

Maar goed, misschien desondanks toch maar eens er serieus voor gaan, sites als paiq e.d... en de blauwtjes maar even incasseren tot er iemand niet afhaakt bij verschijnen foto.
  maandag 9 juli 2012 @ 23:06:02 #173
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_113992378
Dat laatste lijkt me een goed plan :)
Ik heb ook "gewoon" de knop omgezet en ik heb me ingeschreven op een aantal sites. Nu heb ik dus succes ;)
  maandag 9 juli 2012 @ 23:37:49 #174
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_113994310
@ Vaca. Dat je je onzekere momenten hebt dat is niet erg. Dat hoort erbij en heeft iedereen.
Maar je zegt sociaal te zijn en alles, dus neem aan dat je ook vrienden hebt enzo. Dus er is blijkbaar wat leuks aan je. Waarom zou een vrouw dat dan niet ook in je kunnen zien en juist datgene wat jij bent en kan geven willen hebben als vriend zijnde?
pi_113994738
Ik heb ook bepaalde onzekerheden en ik denk dat een ieder deze heeft.
pi_113994981
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 23:37 schreef Cue_ het volgende:
@ Vaca. Dat je je onzekere momenten hebt dat is niet erg. Dat hoort erbij en heeft iedereen.
Maar je zegt sociaal te zijn en alles, dus neem aan dat je ook vrienden hebt enzo. Dus er is blijkbaar wat leuks aan je. Waarom zou een vrouw dat dan niet ook in je kunnen zien en juist datgene wat jij bent en kan geven willen hebben als vriend zijnde?
Ik heb idd vrienden, maar verschil tussen vrienden maken en daten is de factor aantrekkelijkheid. Nu weet ik ook wel dat aantrekkelijkheid meer dan uiterlijk is. Maar met één date kom je nog niet zo ver lijkt me, dat heeft meer tijd nodig om iemand echt leuk te gaan vinden dat je voorbij uiterlijk gaat kijken.

Maar goed, heb het hier al vaker over gehad, komt omdat enige is waar ik mijzelf in de weg mee blijf staan en waarvan ik tevens idee heb dat het mij op zichzelf ook in de weg stáát... maar wil toch op een of andere manier doorbreken want het hele idee van gezellig daten spreekt me verder wel aan.
  maandag 9 juli 2012 @ 23:57:44 #177
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_113995279
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 23:51 schreef VacaLoca het volgende:

Ik heb idd vrienden, maar verschil tussen vrienden maken en daten is de factor aantrekkelijkheid. Nu weet ik ook wel dat aantrekkelijkheid meer dan uiterlijk is. Maar met één date kom je nog niet zo ver lijkt me, dat heeft meer tijd nodig om iemand echt leuk te gaan vinden dat je voorbij uiterlijk gaat kijken.

Maar goed, heb het hier al vaker over gehad, komt omdat enige is waar ik mijzelf in de weg mee blijf staan en waarvan ik tevens idee heb dat het mij op zichzelf ook in de weg stáát... maar wil toch op een of andere manier doorbreken want het hele idee van gezellig daten spreekt me verder wel aan.
Je zal jezelf in ieder geval wel een kans moeten geven en niet gelijk alles negatief bekijken. Dat jij jezelf niet mooi vindt (of niet altijd) ja dat is kut. Maar dat betekend niet dat anderen je niet mooi kunnen vinden. ;)
En dus zal dat daten ook wel goed gaan, zolang je jezelf maar niet allerlei kansen ontzegt omdat je jezelf dat niet waard vindt, niet mooi genoeg vindt of wat voor reden dan ook.
pi_113995861
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 23:57 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Je zal jezelf in ieder geval wel een kans moeten geven en niet gelijk alles negatief bekijken. Dat jij jezelf niet mooi vindt (of niet altijd) ja dat is kut. Maar dat betekend niet dat anderen je niet mooi kunnen vinden. ;)
En dus zal dat daten ook wel goed gaan, zolang je jezelf maar niet allerlei kansen ontzegt omdat je jezelf dat niet waard vindt, niet mooi genoeg vindt of wat voor reden dan ook.
Heb je gelijk in. Ik ben me alleen iets te bewust van dat een vrouw als ze gaat daten ook op zoek is naar een 'leuke en knappe' jongen en dat als ik in contact raak ik besef dat ik iig aan dat tweede ws niet voldoe. En heeft dan natuurlijk geen zin om dan ook te gaan zeggen van 'ja ik weet dat ik geen brad pitt ben'... maar het gegeven voelt wel als een 'elephant in the room'.
  dinsdag 10 juli 2012 @ 08:08:35 #179
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_114000557
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 00:12 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Heb je gelijk in. Ik ben me alleen iets te bewust van dat een vrouw als ze gaat daten ook op zoek is naar een 'leuke en knappe' jongen en dat als ik in contact raak ik besef dat ik iig aan dat tweede ws niet voldoe. En heeft dan natuurlijk geen zin om dan ook te gaan zeggen van 'ja ik weet dat ik geen brad pitt ben'... maar het gegeven voelt wel als een 'elephant in the room'.
Als je een vrouw in de kroeg tegenkomt of online heb je je foto's laten zien, dan weet ze hoe je eruit ziet. Wil ze dan nog altijd met je op date, dan is er dus niets mis met je uiterlijk. En vindt zij je juist mooi/knap, mooi genoeg. Hoe je het wilt noemen.
Dat jij haar dan niet snapt/begrijpt, ach, gewoon accepteren dat je eigen mening niet die van de anderen hoeft te zijn ;)
pi_114002738
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 18:49 schreef Satijn het volgende:
Heb bij mij 2x een 'eerste' date gehad en zelf bij een dame 1x. As usual gewoon gezellig. Bij mij had ik gekookt en daarna filmpje. Bij haar was het filmpje. Vertrouwen gaat twee kanten op immers. Aan de ene kant is de kans aanwezig dat de vrouw in de heer een vies mannetje treft. Aan de andere kant kan die vrouw best een stalkster blijken, die vervolgens je adres kent. Kan me op zich wel voorstellen dat je eerst op neutraal terrein afspreekt.

quote:

[..]

Je wilde dus gewoon ongecompliceerde sex :D

quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 23:02 schreef VacaLoca het volgende:

Maar goed, misschien desondanks toch maar eens er serieus voor gaan, sites als paiq e.d... en de blauwtjes maar even incasseren tot er iemand niet afhaakt bij verschijnen foto.
Als je niet zo fotogeniek bent of qua uiterlijk gewoon 'ondergemiddeld', dan zijn datingsites best hard. Het zijn vleesmarkten en uiterlijk bepaalt 90% van het profiel. Als je verder gewoon een leuke uitstraling hebt of sociaal goed meekomt kun je beter activiteiten ondernemen waarbij je veel vrouwen tegenkomt.

[ Bericht 16% gewijzigd door Knipoogje op 10-07-2012 10:31:43 ]
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_114004218
Wat voor berichtjes sturen jullie meestal naar matches op een datingsite?

Ik probeer meestal een beetje aan te haken op haar hobbies of vakanties, echter krijg ik daar niet echt veel response op.
pi_114004285
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 11:12 schreef dyna18 het volgende:

Ik probeer meestal een beetje aan te haken op haar hobbies of vakanties, echter krijg ik daar niet echt veel response op.
Niet te lange berichten sturen. Ik heb zelf altijd maar iets willekeurigs erin gezet, eigenlijk deed dat er helemaal niet zo heel veel toe. Ik gaf altijd gewoon de reden op waarom ik reageerde. Ze ziet er leuk uit en doet iets waar ik mij ook in kan vinden. Daar liet ik het dan bij.
  dinsdag 10 juli 2012 @ 11:17:05 #183
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_114004308
quote:

Ik krijg ook nooit een antwoord op mijn berichtjes, maar ik merk dat mijn profiel wel vaker wordt bekeken als ik een aantal berichtjes heb verstuurd.
  dinsdag 10 juli 2012 @ 11:29:48 #184
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_114004708
Ja dat is logisch, mensen kijken wie diegene is die wat naar ze gestuurd heeft.
pi_114004936
quote:

Mijn laatste ehm net-niet date (ze had ineens allerlei problemen waardoor 'ze even niet aan een relatie toe' was, dus lees: koudwatervrees of mijn foto voldeed toch niet) mailde ik het volgende:

Hoi xxxx

Sproetjes zijn erg leuk, maar ik heb ze niet. Jij wel. Hoe kom ik aan een schattig setje sproetjes?

Dat was een meisje met zomersproetjes op haar foto ;)

Daarna nog stuk of 4x heen- en weer gemaild, thuismail uitgewisseld en daarna alsnog de afwijzing.

Meestal hou ik het kort, zo droog mogelijk en gerelateerd aan iets uit het profiel (foto of tekst) en altijd, ALTIJD een vraag stellen zodat ze geprikkeld worden te antwoorden.
  dinsdag 10 juli 2012 @ 11:38:57 #186
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_114004974
Ik zou als vrouw eerlijk gezegd echt niet weten wat ik daarmee aan zou moeten, zo'n vraag over sproetjes.
  dinsdag 10 juli 2012 @ 11:40:32 #187
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_114005019
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 11:38 schreef Silenus het volgende:
Ik zou als vrouw eerlijk gezegd echt niet weten wat ik daarmee aan zou moeten, zo'n vraag over sproetjes.
Idd.. zeker omdat wss iedereen daar al over begint tegen haar / ze er onzeker over is.

En schattig :') weet niet, werkt niet in een eerste mailing voor mij :N
Sowieso vind is het hele bericht niets, maarja het is in ieder geval iets kan je dan denken.

sorry :@
pi_114005077
Mwoah, ze waren maar heel vaag zichtbaar en ze had gewoon een lieve uitstraling. Bij haar paste zo'n berichtje wel. Blijkbaar klopte dat ook, want anders waren we geen conversatie begonnen (ze stuurde terug dat ze 't een leuk berichtje vond) Bovendien is het mijn soort humor. Als ze raar reageert, dan matcht het sowieso niet.

Sowieso hebben veel vrouwen een hekel aan het woord schattig. Trek ik vaak tot het absurde door met veel :P en dan is het schijnbaar ineens wel leuk, want dan willen ze een 2e date.

Maar goed, vertrouw niet op mijn advies. Silenus is de date-master hier ;)

[ Bericht 16% gewijzigd door Knipoogje op 10-07-2012 11:47:52 ]
pi_114005199
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 11:40 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Idd.. zeker omdat wss iedereen daar al over begint tegen haar / ze er onzeker over is.

En schattig :') weet niet, werkt niet in een eerste mailing voor mij :N
Sowieso vind is het hele bericht niets, maarja het is in ieder geval iets kan je dan denken.

sorry :@
Ik ook niet, nee.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  dinsdag 10 juli 2012 @ 11:52:00 #190
253383 Partyboy1991
Trollin' down the river
pi_114005412
Vrouwen motte nie zeure
pi_114006288
Ik vind het sproetenberichtje wel meevallen, ligt er wel aan in welke leeftijdscategorie de betrokkenen vallen, maar voor jong volwassenen ach :)

Ergste bericht dat ik tot nu toe gekregen heb: Hoi hoi, ik ben een knappe, stoere en soms ook gevoelige prins, misschien ben jij wel het prinsesje dat ik zoek!

Ik heb deze geweldige prins toch maar aan mij voorbij laten gaan.
  dinsdag 10 juli 2012 @ 12:18:58 #192
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_114006369
Nou vrouwen kunnen er wat dat betreft ook wat van hoor.

"Hallo ik ben op zoek naar de prins op het witte paard. Maar het paard mag je thuislaten HAHAHA!! :D :P"

:'(
  dinsdag 10 juli 2012 @ 12:20:22 #193
253383 Partyboy1991
Trollin' down the river
pi_114006427
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 12:18 schreef Silenus het volgende:

"Hallo ik ben op zoek naar de prins op het witte paard. Maar het paard mag je thuislaten HAHAHA!! :D :P"

Aldus Anita met haar korte pittige kapsel en een kek montuurtje
pi_114006457
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 12:18 schreef Silenus het volgende:

HAHAHA? Vrouwen doen toch altijd hihihihi in profielen en berichtjes?
  dinsdag 10 juli 2012 @ 12:24:00 #195
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_114006582
Ja. Of whahahahahwhwhahawhah.

Ik vraag me af of ze dat dan ook echt dubbel liggend van het lachen typen, of gewoon heel casual met een peukie in de bek en een gezicht op onweer.
pi_114007382
Gisteren voor de gein eens geregistreerd op Paiq, maar damn, ik heb nu vier contacten en daar komt echt niets meer uit dan "ja", "leuk", "oké". Is dat bij jullie ook zo? :')
pi_114007431
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 12:16 schreef kieskleurig het volgende:

Ergste bericht dat ik tot nu toe gekregen heb: Hoi hoi, ik ben een knappe, stoere en soms ook gevoelige prins, misschien ben jij wel het prinsesje dat ik zoek!

Ik heb deze geweldige prins toch maar aan mij voorbij laten gaan.
Ik kreeg gisteren een "en hoe voelt dat nou om de mooiste vrouw van deze site te zijn?"
Eerlijk is eerlijk, ik was een paar seconden gevleid...tot ik zijn foto zag. Gladjakker :r

Heb ook al een paar keer deze voorbij zien komen "ben ik de man die jou van deze site ga afhalen" of "schrijf je maar vast uit, je hebt mij gevonden" :')
  dinsdag 10 juli 2012 @ 12:42:18 #198
253383 Partyboy1991
Trollin' down the river
pi_114007517
Ontopic:

Morgen 2e afspraakje
  Moderator / Redactie FP dinsdag 10 juli 2012 @ 12:43:17 #199
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_114007578
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 12:40 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Ik kreeg gisteren een "en hoe voelt dat nou om de mooiste vrouw van deze site te zijn?"
Eerlijk is eerlijk, ik was een paar seconden gevleid...tot ik zijn foto zag. Gladjakker :r

Heb ook al een paar keer deze voorbij zien komen "ben ik de man die jou van deze site ga afhalen" of "schrijf je maar vast uit, je hebt mij gevonden" :')
Je zou bijna denken dat casual dood is met zulke reacties :')
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_114007823
En toch...Online-dating kán werken!
Ik heb mijn huidige vriend ontmoet via Paiq.

Ik zat al een tijdje op RP en Paiq, en was het eigenlijk helemaal zat.
Beetje wat ik hier wel eens gelezen heb, geen zin om wéér datzelfde verhaal op te hangen, wéér die eerste standaardvragen te beantwoorden, weer die eerste dates met dat geneuzel.
De standaarddingen alsin, je stuurt een berichtje en krijgt niets terug.
Of je krijgt tig berichten van mannen, die je netjes afwijst, en spontaan een maand later weer hetzelfde bericht (standaardtekstje) in je inbox te vinden.
De psycho's op Paiq die leuk beginnen en dan ineens allerhande onzekerheden/problemen op tafel gooien, alsof je gratis maatschappelijk werker bent.

Dates gehad die leuk waren en dates gehad waarvan ik dacht brrr, hoe had ik dit kunnen doen, dates gehad waarbij je na date 2/3 denkt ai, dit moeten we maar afkappen.
En ja, zelf ook wel eens na een eerste date dat bleek dat ik de ander leuk vond, maar hij geen 'klik' ( :r ) voelde..

Tot ruim een jaar geleden, ik op Paiq nog wat pielde alleen als ik wat verveeld was.
Tijdje met dezelfde gozer aan het praten was, waarvan ik dacht ach, je bent wel lachen, je bent wel leuk, maar die welbekende friend-zone gaan we heus niet uitkomen als we gaan daten.
Hij zat al een tijdje te azen op een date, ik was druk (uhuh) en het kwam steeds niet uit.
Tot het toch in een weekend onverwacht doordat een afspraak van me niet doorging, hij erop aandrong te gaan daten.
Ik had zoiets van nah, om van het gezeur af te zijn ( :@ ) dan toch maar doen...

Het bleek leuk te zijn, meer dan leuk zelfs.
Na het eerst rustigaan doen, onzekerheden en om elkaar heen draaien wie het eerst zijn gevoel uitspreekt, zijn we ruim een jaar verder, hebben het erg leuk samen, gaan samenwonen ergens dit jaar geen idee alleen nog wanneer, en zie ik me met hem (so far!) wel oud worden..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')