Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Derium (Patje1987)
Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Pirlo op CAM lijkt me wel sick ja. Je moet geen runs met 'm maken, maar alleen maar passen. Elke bal komt aan en da's wel lekker op '10'.quote:
Hoi. Wil je weer weggaan?quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:59 schreef Nectar het volgende:
ik heb de tt niet gelezen dus eet ik gen poep xDDSDDDDDDD
ok dan ga ik dat team maken.quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Pirlo op CAM lijkt me wel sick ja. Je moet geen runs met 'm maken, maar alleen maar passen. Elke bal komt aan en da's wel lekker op '10'.
?quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:59 schreef Nectar het volgende:
ik heb de tt niet gelezen dus eet ik gen poep xDDSDDDDDDD
ik ben nooit weggaanquote:Op woensdag 4 juli 2012 19:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hoi. Wil je weer weggaan? [ afbeelding ]
verwijder hem uit je actieve topics dan, net zoals die ene keer toen je een afscheidsbrief (om aandacht) hier ging schrijven en niet meer zou terugkomen, 1 dag later kwam je weer terugquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:00 schreef Fuszy het volgende:
Ik lees altijd alleen maar FIFA 12 FUT SC en dan druk ik op de link. Op dat moment weet ik dat ik mijn leven weer aan het vergooien ben.
Die was mooi he. Heb het nog een week volgehoudenquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:01 schreef Nectar het volgende:
[..]
verwijder hem uit je actieve topics dan, net zoals die ene keer toen je een afscheidsbrief (om aandacht) hier ging schrijven en niet meer zou terugkomen, 1 dag later kwam je weer terug!
quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:01 schreef Nectar het volgende:
[..]
verwijder hem uit je actieve topics dan, net zoals die ene keer toen je een afscheidsbrief (om aandacht) hier ging schrijven en niet meer zou terugkomen, 1 dag later kwam je weer terug!
Hoe kan je er ooit 15 openen? zet jij niks op je Tradepilequote:Op woensdag 4 juli 2012 20:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben te verslaafd aan bronze packs om ze niet te openen, dus ik open ze gewoon. Ik kreeg al een Dembele en een squad fitness na 15 400c packs.
Mijn TP was bijna leeg en ik zet alleen de fitness, healing en sommige spelers en kits erop.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:12 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Hoe kan je er ooit 15 openen? zet jij niks op je Tradepile
Dan maak jij waarschijnlijk geen winst uit de 400c packs?quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Mijn TP was bijna leeg en ik zet alleen de fitness, healing en sommige spelers en kits erop.
Matigquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:13 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik ga proberen om elke dag wat op 9gag te posten. Had vandaag wel een leuke al zeg ik het zelf.
[ afbeelding ]
Stemmen mag hier!!
Voor Fifa heb ik geen tijd meer met mijn nieuwe hobby
Ja, Dede, Luiz en Silva bevallen me wel. Vooral Dede die er meteen 2 inkoptquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:14 schreef Rijst het volgende:
Ik geef het op. Jouw verdedigers zijn te goed en die van mij te slecht.
...quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:13 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik ga proberen om elke dag wat op 9gag te posten. Had vandaag wel een leuke al zeg ik het zelf.
[ afbeelding ]
Stemmen mag hier!!
Voor Fifa heb ik geen tijd meer met mijn nieuwe hobby
Ik maak nog steeds winst als ik een goede speler en een squad fitness krijgquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:14 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Dan maak jij waarschijnlijk geen winst uit de 400c packs?
quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:14 schreef Rijst het volgende:
Ik geef het op. Jouw verdedigers zijn te goed en die van mij te slecht.
Niveau op de xbox is te hoog. Ik ga gauw mijn PS3 aansluiten.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:15 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja, Dede, Luiz en Silva bevallen me wel. Vooral Dede die er meteen 2 inkopt
Ronaldinho wel lekkere afstandsschoten en die Bastos is echt goed.
Snap ik.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:18 schreef Rijst het volgende:
[..]
Niveau op de xbox is te hoog. Ik ga gauw mijn PS3 aansluiten.
Hij is voor mij zelf waarschijnlijk wat grappiger omdat zij echt elke dag alleen maar onzin plaatst op facebook. Ik doe het netjes op fokquote:
Ja maar meeste dus niet.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik maak nog steeds winst als ik een goede speler en een squad fitness krijg
jouw gegevens zijn dit toch:quote:
Bizar is dat hè? Ik kwam daar bij CoD:MW achter. Haat echt die controller maar mijn k/d ratio was hoger op de PS3.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:18 schreef Rijst het volgende:
[..]
Niveau op de xbox is te hoog. Ik ga gauw mijn PS3 aansluiten.
quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:20 schreef Nectar het volgende:
[..]
jouw gegevens zijn dit toch:
naam: rasmus
lengte: 1.73
gewicht: 114 kilogram
hobby's: schaken, stenen fotograveren en fifa 12 spelen
fysiek verschijnsel: bril, haar met een scheiding, t-shirt in broek, broek opgetrokken tot navel, oranje haar, sproeten, zwarte ogen
THA BEAST ROMELU LUKAKUquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:21 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Wie komt in de spits te staan denken jullie? Wie het goed raad krijgt de speler van mij over precies een week(Alleen xbox) Je mag maar een keer raden en maximaal 5 verschillende xboxers
Jelavicquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:21 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Wie komt in de spits te staan denken jullie? Wie het goed raad krijgt de speler van mij over precies een week(Alleen xbox) Je mag maar een keer raden en maximaal 5 verschillende xboxers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:22 schreef Thorb het volgende:
[..]
Jelavicom van rechts te krullen met zn rechter? haha hou opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je mongool ofzo alleen xboxers ....quote:
quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:22 schreef Thorb het volgende:
[..]
JelavicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, helaasquote:
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
Dat jij nou alleen finesse doet, Rijst ligt nu nog wakker van Fabianoquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:22 schreef stoereboii het volgende:
[..]
om van rechts te krullen met zn rechter? haha hou op
Jammerquote:
meeste van mijn schoten zijn juist strepenquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:23 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat jij nou alleen finesse doet, Rijst ligt nu nog wakker van Fabiano
Jevalicquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:21 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Jij zou hem sws niet krijgenquote:
Wat zeik je danquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:23 schreef stoereboii het volgende:
[..]
meeste van mijn schoten zijn juist strepen
Geslacht: Nee, wel vaak gepest.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:20 schreef Nectar het volgende:
[..]
jouw gegevens zijn dit toch:
naam: rasmus
lengte: 1.73
gewicht: 114 kilogram
hobby's: schaken, stenen fotograveren en fifa 12 spelen
fysiek verschijnsel: bril, haar met een scheiding, t-shirt in broek, broek opgetrokken tot navel, oranje haar, sproeten, zwarte ogen
quote:
sinds wanneer ben je hier geaccepteerd trouwens, ik kan me herrineren dat iedereen je hier vroeger als pispaaltje gebruikte??????????quote:
lees de vorige postquote:
quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:24 schreef Nectar het volgende:
[..]
sinds wanneer ben je hier geaccepteerd trouwens, ik kan me herrineren dat iedereen je hier vroeger als pispaaltje gebruikte??????????
quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:24 schreef Nectar het volgende:
[..]
sinds wanneer ben je hier geaccepteerd trouwens, ik kan me herrineren dat iedereen je hier vroeger als pispaaltje gebruikte??????????
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
Sinds hij zich redelijk normaal ging gedragen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:24 schreef Nectar het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:25 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Sinds hij zich redelijk normaal ging gedragen.
Best wel grappig, jij kunt een voorbeeld nemen aan een Belg van 14 jaar oud.
Sinds ik het nu benquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:24 schreef Nectar het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:25 schreef BDIL het volgende:
Tobi-wan zat wel in de buurtMisschien dat hij hem ook krijgt
Tobi-Wan speelt toch geen FIFA meer, dus dan vind ik Klasnic wel in de buurt komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zei ik ook tegen je moeder gisteravondquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:25 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Sinds hij zich redelijk normaal ging gedragen.
Best wel grappig, jij kunt een voorbeeld nemen aan een Belg van 14 jaar oud.
hhahahahahahahahahahahahahahahaquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:28 schreef Nectar het volgende:
[..]
Dat zei ik ook tegen je moeder gisteravond
Haha, heb vandaag gewoon nog potjes gespeeld hoor. Maar van mij mag je het doneren aan iemand die het kan gebruiken. Ik verkoop hem dan toch en geef het uit aan onzinquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:27 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Tobi-Wan speelt toch geen FIFA meer, dus dan vind ik Klasnic wel in de buurt komen.
Jij bent echt een hopeloos geval.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:28 schreef Nectar het volgende:
[..]
Dat zei ik ook tegen je moeder gisteravond
Jij bent de slechtste speler aller tijden.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ibra is ook een overrated stuk stront voor 70k
quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Meer een onverwachte stoot in zijn kruisquote:
Je kan me naam niet eens spellen en het zijn maar 4 lettersquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:30 schreef vandermar het volgende:
Soort snapt soort zeg maar wanneer het grappig is. Ik vond het totaal niet grappig.
Nectar en BIDL blijkbaar wel.
Goeie troll.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:32 schreef BDIL het volgende:
[..]
Je kan me naam niet eens spellen en het zijn maar 4 lettersBovendien ben ik aan het trollen, Lindgren JWZ
wat? hahahahaquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:33 schreef DutchSL het volgende:
Eens met GJE. Ik vond Ibra ook licht tegenvallend en niet beter dan een Pato ofzo (ja, in de lucht) dus prijs niet waard.
zelfs zijn passing isquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:34 schreef Lindgren. het volgende:
Ibra is de beste speler in het hele spel. Als pure spits dan.
Nee man een Nederlander en een Fries werkt nietquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:33 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Feyenoord vs Feyenoord, hand in hand.
benzemaquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:35 schreef marcie216 het volgende:
Wie vinden jullie de fijnste Liga BBVA spits tot 50k?
Nilmar, lekker hoge steekpassesquote:
UP inderdaad. Al vond ik NIF Higuain voor zijn prijs ook absurd goed.quote:
Van Persiequote:Op woensdag 4 juli 2012 20:35 schreef marcie216 het volgende:
Zal ik zo posten, merk niks van die hele Ibra nietquote:
in 4231 snap ik het nog, maar in alle andere formatiesquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zal ik zo posten, merk niks van die hele Ibra niet
Het is niet mijn probleem, jij begon met haten in die discussie en dan blijkt dat je niet gelijk hebt.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:35 schreef BDIL het volgende:
[..]
Nee man een Nederlander en een Fries werkt niet
3KBquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:37 schreef pascal08 het volgende:
Ik ging echt stuk, toen ik dit plaatje in het 3KB forum vond.
[ afbeelding ]
Hahaha ga nou maar je Marokkaan volgen en een ekte Feyenoorder word je nooitquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het is niet mijn probleem, jij begon met haten in die discussie en dan blijkt dat je niet gelijk hebt.
Haha!
Oh, en Jara en (N)IF Vela.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:35 schreef marcie216 het volgende:
Wie gaat er dan op de bank bij city ?quote:
Zegt iemand die in NL woont en voor madrid isquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:38 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hahaha ga nou maar je Marokkaan volgen en een ekte Feyenoorder word je nooit
Di Natale van 5k doet alles beter behalve koppenquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:40 schreef DutchSL het volgende:
Ibra mistte veel kansen die ik met Torres/UP Benzema/Pato/Cavani (IF's buiten beschouwing gelaten) etc wel altijd maakte en hij had simpelweg te weinig rendement om zijn 3 tot 8x zo hoge prijs te rechtvaardigen.
In H2H daarentegen scoorde ik bijna alles met hem.
Belachelijk eigenlijk. Dat is bijna een jaar salaris voor de meeste mensen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:40 schreef pascal08 het volgende:
[..]
van Persie voor 280.000 euro per week.
wat ik al zei he, probeer hem in een andere opstelling eensquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:40 schreef DutchSL het volgende:
Ibra mistte veel kansen die ik met Torres/UP Benzema/Pato/Cavani (IF's buiten beschouwing gelaten) etc wel altijd maakte en hij had simpelweg te weinig rendement om zijn 3 tot 8x zo hoge prijs te rechtvaardigen (4-2-3-1 ST).
In H2H (4-2-2-2) daarentegen scoorde ik bijna alles met hem.
Beter dan jij, ik leef in Rotterdam al jaren en ken ook mensen uit de harde kernquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zegt iemand die in NL woont en voor madrid is
Maar fijn dat jij weet wat een Feyenoorder is.
Die heeft ook iets meer pace. Als je Ibra goed bedient maakt ie alles af.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Di Natale van 5k doet alles beter behalve koppen
Ik wou dat het bijna een jaarsalaris voor mij was.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:41 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Belachelijk eigenlijk. Dat is bijna een jaar salaris voor de meeste mensen.
Zo hé, je kent iemand uit de harde kern! Koop een lolly en vier het, grote jongen die je bent!quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:41 schreef BDIL het volgende:
[..]
Beter dan jij, ik leef in Rotterdam al jaren en ken ook mensen uit de harde kernZe zien je als een buitenstaander die niks te zoeken heeft hier in Rotterdam of met Feyenoord zelf. Maar ach jij zult dat wel weten in Friesland
dan ben je gewoon slecht.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
http://futhead.com/12/squad/1322631
Hierin gebruik ik hem
Ja, maar ik merk echt niks van hem.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:41 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Die heeft ook iets meer pace. Als je Ibra goed bedient maakt ie alles af.
Bijna een jaarsalaris? Tien keer een jaarsalaris bedoel jequote:Op woensdag 4 juli 2012 20:41 schreef pascal08 het volgende:
[..]
broquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, maar ik merk echt niks van hem.
Zijn passes zijn best ruk, zijn schot heb ik niet eens kunnen gebruiken omdat hij 100 jaar over een schot nemen doet
Ik heb geen FIFA meer, maar dat soort grote/sterke spitsen in FUT vond ik allemaal slecht die ik mee gespeeld heb behalve Ibra (niet slecht, maar licht tegenvallend) en SIF Adebayor (die vond ik beter dan Ibra). Giroud bijvoorbeeld ook slecht en TOTY Dost al helemaal verschrikkelijk.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:41 schreef stoereboii het volgende:
[..]
wat ik al zei he, probeer hem in een andere opstelling eens
quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:41 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Paupers niet meegerekend natuurlijk.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:42 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Bijna een jaarsalaris? Tien keer een jaarsalaris bedoel je
Je bent gewoon slechtquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zijn passes zijn best ruk, zijn schot heb ik niet eens kunnen gebruiken omdat hij 100 jaar over een schot nemen doet
Als je niks meer dan eenquote:
Mooi tochquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zo hé, je kent iemand uit de harde kern! Koop een lolly en vier het, grote jongen die je bent!
je post gewoon poepquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Als je niks meer dan eentoe te voegen hebt, hou dan je mond
quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wij vanavond een re-matchquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:44 schreef stoereboii het volgende:
[..]
je post gewoon poepmorgen eens een match als ik ibra heb?
3 nu, en nog maar eentje gewonnen. Die Jovetic is ook keiharde schijt, die verneukt het alleen al als hij naar de bal kijktquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:44 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee.
Gewoon echt nee. Je bent gewoon echt slecht. Aanvoer heeft ie ook niet met Pepe en Elia op de flanken zo + Jovetic erachter met slechte passing. Hoeveel potjes heb je met hem gespeeld?
Lag het Balkenende norm niet op 200k per jaar netto ?quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:43 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Paupers niet meegerekend natuurlijk.
quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
3 nu, en nog maar eentje gewonnen. Die Jovetic is ook keiharde schijt, die verneukt het alleen al als hij naar de bal kijkt
Aguero en RvP spelen denk ik, zie ze Balo er ook nog wel bij inzetten, lekker veel aanvoer dus. Dzeko zal wel weggaan, net als Adebayor en Cruz dan.quote:
Je hebt helemaal gelijk. Ik ben een buitenbeentje en wil ontzettend graag bij de harde kern horen want ja, dan ben je pas een Feyenoorder. Buiten Rotterdam kan je absoluut niet voor Feyenoord zijn en wordt je iedere keer inelkaar geslagen omdat ze je niet moetenquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:44 schreef BDIL het volgende:
[..]
Mooi tochMaar ik weet hoe deze stad denkt over mongolen zoals jullie die er graag bij willen horen omdat ze buitenbeentjes zijn.
Als je je eigen huis in de fik wil steken mag dat toch gewoonquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:45 schreef Reemi het volgende:
Wtf, lees nu pas het nieuws over Breno.3 jaar en 9 maanden cel.
Isgoed.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:45 schreef stoereboii het volgende:
[..]
morgen?team in de verkoop (een deel toch
)
Je kunt gewoon niet met 3-5-2 omgaan.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
3 nu, en nog maar eentje gewonnen. Die Jovetic is ook keiharde schijt, die verneukt het alleen al als hij naar de bal kijkt
's middags danquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:46 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Isgoed.
Ben morgen avond tot vrijdag avond wel weg
omgquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Dit is gewoon de NIFquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:45 schreef stoereboii het volgende:
[..]de SIF piste er alles in en perfecte passes
hij kan gewoon niet met FIFA omgaan.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:46 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je kunt gewoon niet met 3-5-2 omgaan.
Luister, 280.000 euro per jaar. Dat is +- 770 euro per dag, elke dag. 770 euro = 770k. Als je per account 40 pakjes opent...quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:45 schreef BDIL het volgende:
[..]
Lag het Balkenende norm niet op 200k per jaar netto ?
Ik vind het niet verkeerd spelen, maar als ik maar 1 spits heb kan ik weinigquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:46 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je kunt gewoon niet met 3-5-2 omgaan.
770 euro = 7.7mquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:46 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Luister, 280.000 euro per jaar. Dat is +- 770 euro per dag, elke dag. 770 euro = 770k. Als je per account 40 pakjes opent...
352quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik vind het niet verkeerd spelen, maar als ik maar 1 spits heb kan ik weinig
Je bent gewoon een vieze pacehoer.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Die lul wordt er door elke verdediger uitgepaced, ik kan er gewoon niks mee
Je moet ook geen runs gaan maken met Ibraquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Joveticquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ibra telt niet meequote:
Nee.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Kan 'ie makkelijk.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:48 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Je moet ook geen runs gaan maken met Ibra.
Kan die ook makkelijk, maar je moet het niet doen als je al niet kan spelen.quote:
Alleen de sweaters erinleggen dan?quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:48 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Je moet ook geen runs gaan maken met Ibra.
Even serieus.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Alleen de sweaters erinleggen dan?
Kan ik net zo goed een bronze mongool neerzetten in plaats van een 'topspeler' voor 70k
Dat heb ik niet gezegd, dit neem jij aan. Je wordt niet binnen een groep zomaar geaccepteerd en dan heb ik het over de echte Feyenoorders ( Harde kern is een heel ander verhaal). Types zoals jij zijn allemaal fans en buitenstaanders die nooit tot de familie in Rotterdam zullen horen. Dat je paar keer per jaar naar de Kuip gaat maakt je geen Feyenoorder in hart en nieren. Het is de harde waarheid die jij nog niet hebt geaccepteerd. Je kan nu altijd nog achter Cambuur of Heerenveen staan, prima tochquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk. Ik ben een buitenbeentje en wil ontzettend graag bij de harde kern horen want ja, dan ben je pas een Feyenoorder. Buiten Rotterdam kan je absoluut niet voor Feyenoord zijn en wordt je iedere keer inelkaar geslagen omdat ze je niet moeten. Wat een kennis heb jij zeg! Poeh poeh!
Ik weet nu al wie de zwakste schakel is.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:50 schreef pascal08 het volgende:
Eigenlijk zouden we van dit topic een soort Expeditie Robinson moeten maken. Elke week wordt er iemand naar huis gestemd.
Dan kan VDM sws niet eens meedoenquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:50 schreef pascal08 het volgende:
Eigenlijk zouden we van dit topic een soort Expeditie Robinson moeten maken. Elke week wordt er iemand naar huis gestemd.
Ik vind het prima.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:50 schreef pascal08 het volgende:
Wie is de zwakste schakel? Hmmm, kan ook nog. Prima concept.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Ik weet nu al wie de zwakste schakel is.
Dan is de Feyenoord groep dus heel heel klein. Want neem maar van mij aan, meer dan de helft die in het stadion zit komt van buiten Rotterdam. En hoe kan jij nou weten wat een Feyenoorder in hart en nieren is? Jij bent een nobody voor mij en kan dit dus niet voor mij uitmaken.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:49 schreef BDIL het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gezegd, dit neem jij aan. Je wordt niet binnen een groep zomaar geaccepteerd en dan heb ik het over de echte Feyenoorders ( Harde kern is een heel ander verhaal). Types zoals jij zijn allemaal fans en buitenstaanders die nooit tot de familie in Rotterdam zullen horen. Dat je paar keer per jaar naar de Kuip gaat maakt je geen Feyenoorder in hart en nieren. Het is de harde waarheid die jij nog niet hebt geaccepteerd. Je kan nu altijd nog achter Cambuur of Heerenveen staan, prima toch
Wat ik las.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
/care /care /care /care /care /care /care /care /care /care /care /care /care /care /care /care /care /care /care /care /care /care /care /care /care /care /care /care /care /care /care /care /care /care /care /care /care /care /care /care /care
/care /care
/care /care /care /care
/care
/care /care /care /care
quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
Voorhoede schaamteloos gejat van Lindgren.
Alleen maar Shiny contractenquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:55 schreef Lindgren. het volgende:
Winst winst winst.
[ afbeelding ]
7k gepakt op m'n TP van tweede account.
heb jij dat ooit gedaan?quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:56 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik lees zijn stukjes niet eens meer
Dudeweiser moest eerst knuppelquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:57 schreef pascal08 het volgende:
DutchSL, we gaan verder met jou.
Welke textielketen draagt de naam van iemand die voor zijn beroep op zee vaart?
Dudeweiser, sorry dat ik je ben vergeten.quote:
rivierman?quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:58 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dudeweiser, sorry dat ik je ben vergeten.
is het Zeeman?quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:58 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dudeweiser, sorry dat ik je ben vergeten.
Je snapt mijn punt nog steeds niet maar dat komt omdat je geen ras echte Rotterdammer bent. Stel je voor he,je bent geboren in Amsterdam en getogen. Je leeft in een omgeving waarin een bepaalde sfeer heerst, waar op een bepaalde manier wordt gedacht en hoe mensen kijken richting buitenstaanders. Een Amsterdammer voelt altijd wel wat voor Ajax, zonder voetbal intensief te volgen of elke keer naar een stadion te gaan ( in goede of slechte tijden). Iets in jouw hart blijft gewoon de club steunen en zal altijd de stad en de club verdedigen ten koste van alles. Je zou dit als een primal instinct kunnen zien, hetzelfde geldt voor mijn punt over Feyenoord.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan is de Feyenoord groep dus heel heel klein. Want neem maar van mij aan, meer dan de helft die in het stadion zit komt van buiten Rotterdam. En hoe kan jij nou weten wat een Feyenoorder in hart en nieren is? Jij bent een nobody voor mij en kan dit dus niet voor mij uitmaken.
Wat ik versta onder iemand die in hart en nieren voor een club is dat is iemand die er naartoe gaat als de zon schijnt maar ook wanneer het regent. Dat is iemand die er naartoe gaat als het goed gaat maar ook wanneer het slecht gaat. Dat is iemand die altijd aan de club denkt. Geaccepteerd worden door een paar van de harde kern hoef ik niet. Een Feyenoord wordt altijd geaccepteerd, een club van het volk en voor het volk.
Jij maakt je compleet belachelijk met je praatjes, je zou de politiek in moeten al betwijfel ik dat het wat wordt want Wilders kraamt nog minder onzin uit.
Een Feyenoorder ben je altijd, niet wanneer een paar mensen je pas accepteren maar dat snap jij niet.
quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:01 schreef pascal08 het volgende:
GeeftJeEnergie:
Hoeveel punten worden er bij voetbal toegekend bij een overwinning?
global system for mobile communication?quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:01 schreef pascal08 het volgende:
Stoereboii:
Waar staat de afkorting GSM voor?
Correct, ¤100 in de bank.quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:02 schreef stoereboii het volgende:
[..]
global system for mobile communication?
Daarom moet je in die stad geboren zijn?quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:01 schreef BDIL het volgende:
[..]
Je snapt mijn punt nog steeds niet maar dat komt omdat je geen ras echte Rotterdammer bent. Stel je voor he,je bent geboren in Amsterdam en getogen. Je leeft in een omgeving waarin een bepaalde sfeer heerst, waar op een bepaalde manier wordt gedacht en hoe mensen kijken richting buitenstaanders. Een Amsterdammer voelt altijd wel wat voor Ajax, zonder voetbal intensief te volgen of elke keer naar een stadion te gaan ( in goede of slechte tijden). Iets in jouw hart blijft gewoon de club steunen en zal altijd de stad en de club verdedigen ten koste van alles. Je zou dit als een primal instinct kunnen zien, hetzelfde geldt voor mijn punt over Feyenoord.
Zorgen dat de scooter te hard reed waardoor het de 'scooter' zijn fout is. Je krijgt dan een grote schadevergoeding.quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:04 schreef pascal08 het volgende:
Marcie216:
Wat kun je het best doen als je tegen een scooter aanfietst?
Nope, jij bent een Feyenoord fan geen Feyenoorderquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Daarom moet je in die stad geboren zijn?
Jezus, wat een kul argumentwat ben jij dom LOL!
Je kan dus geen Feyenoorder zijn zonder dat je in Rotterdam geboren bent
Rij voorzichtig tegen een scooter aan!quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:04 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Zorgen dat de scooter te hard reed waardoor het de 'scooter' zijn fout is. Je krijgt dan een grote schadevergoeding.
maar let wel op : doe het voorzichtig!
Een Feyenoorder is dan iemand die in dat deel van Rotterdam is geboren, anders slaat het nergens op wat je raaskalt. Ik ben een Britsummer.quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:05 schreef BDIL het volgende:
[..]
Nope, jij bent een Feyenoord fan geen Feyenoorder
60!quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:05 schreef pascal08 het volgende:
vandermar:
Hoeveel verschillende combinaties kun je met de tekens: T,O,T,W en het vraagteken maken?
Die vent is te dom om te poepen maar snapt het niet.quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:05 schreef marcie216 het volgende:
VDM heeft gewoon gelijk?
als je in limburg woont, kan je dan geen fan/supporter zijn van bijvoorbeeld ajax?
Natuurlijk wel. Je bent met die club bezig, en je gaat er soms naar toe.
Dan ben je toch gewoon supporter van Ajax en niet van een limburgs clubje
Dat was een uitroepteken, geen faculteit teken. Trutquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:08 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Fout, 60. Helaas, jij bent de zwakste schakel!
In dat geval was je antwoord correct. ¤200 in de bank.quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat was een uitroepteken, geen faculteit teken. Trut
Wat is dit dan voor bullshit?quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:05 schreef BDIL het volgende:
[..]
Nope, jij bent een Feyenoord fan geen FeyenoorderJij houd van Feyenoord maar Feyenoord niet van jouw. DUIDELIJK !!!!
![]()
Als iemand geen gelijk heeft dan begint die persoon persoonlijker te worden. Slechte verliezer.quote:
quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die vent is te dom om te poepen maar snapt het niet.
Je bent te makkelijk man, laat je niet zo snel provocerenquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
Een Feyenoorder is dan iemand die in dat deel van Rotterdam is geboren, anders slaat het nergens op wat je raaskalt. Ik ben een Britsummer.
hoiquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:11 schreef BDIL het volgende:
[..]
[..]
Je bent te makkelijk man, laat je niet zo snel provoceren
[ afbeelding ]
Voordat je gaat lullen over hoe kinderachtig het is en of ik niks beter te doen heb, onthoud jij ging erop in![]()
![]()
![]()
Zo kinderachtig ben ik niet.quote:
90k in formatie.quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:13 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nee waren toch geen lage open bids. Heb je hem al?
Samen FOK!en.quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:14 schreef marcie216 het volgende:
Wie weet iets leuks om te doen met een vriend?
Ik denk zelf aan Laserquesten.
We wouden gaan paintballen maar dat lijkt me met zijn 2e niet zo leuk omdat je dan tegen een hele vreemde groep staat en dan ga je eraan
Voor jou... seksuele handelingen met je vriendquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:14 schreef marcie216 het volgende:
We wouden gaan paintballen maar dat lijkt me met zijn 2e niet zo leuk omdat je dan tegen een hele vreemde groep staat en dan ga je eraan
Een tandem huren en met z'n tweetjes tegen scooters aanrijdenquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:14 schreef marcie216 het volgende:
fifa 12?quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:14 schreef marcie216 het volgende:
Afrika?quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:03 schreef pascal08 het volgende:
Rijst:
In welk werelddeel ligt het land Korea?
Nee sorryquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:14 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Voor jou... seksuele handelingen met je vriend
Dit is FOK!, wat had je ervan verwachtquote:
? Hij woont in weert en zijn ouders komen dan hier naar mijn ouders om te praten en allemaal shit. Dus wouden we iets doen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:18 schreef vandermar het volgende:
Samen iets doen met een vriend
Dat is echt fucking gay man.
Ik denk niet dat ik dan betere reacties krijgquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:19 schreef vandermar het volgende:
Marcie, ik zou het in Onzin en KLB nog een keer proberen!
Tuurlijk wel.quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:19 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik dan betere reacties krijg
Gewoon iets met bier, lachen en slap lullen. Thuis of in een feestelijke gelegenheid. Verder dan dat kom ik niet. Leuke doe-dingetjes moet je met vrouwen verzinnen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:18 schreef vandermar het volgende:
Samen iets doen met een vriend
Dat is echt fucking gay man.
quote:
oh ja ff naar rechts kan ie met zn gouden linker trappen. GJE je weet toch dat hij links is? daarom dat je hem mss slecht vond?quote:
Voetbalwedstrijd van profclub ofzo.quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:19 schreef marcie216 het volgende:
[..]
? Hij woont in weert en zijn ouders komen dan hier naar mijn ouders om te praten en allemaal shit. Dus wouden we iets doen.
Marcie mag nog geen bier.quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
Voetbalwedstrijd van profclub ofzo.
Bios oid is fucking gay en zwemmen is leuk in een zwembad als je 12 bent ofzo.
Pils drinken, op de grond tuffen en kut roepen is wel baas en typisch iets voor Brabanders
Paintballen met een vrouwquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gewoon iets met bier, lachen en slap lullen. Thuis of in een feestelijke gelegenheid. Verder dan dat kom ik niet. Leuke doe-dingetjes moet je met vrouwen verzinnen.
Malt of shandy door zijn ouders laten halenquote:
Hij staat above the law man.quote:
Nee serieus hij is echt slecht.quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Sommige spitsen liggen je en sommigen niet
moet je quel even vragenquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:22 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Paintballen met een vrouw
We zijn beide 15 dus dat zit er niet in
Succes.quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:23 schreef vandermar het volgende:
Op hoop van zegen morgen maar en anders maar niet mijn P halen.
Ik word er continu uitgepaced, voor de rest is 'ie wel goed, maar geen 70k waard. Lijkt wel des te duurder de speler des te slechter de prijs/kwaliteitquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:23 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nee serieus hij is echt slecht.
- Niet genoeg pace
- Geen ballcontrolle
- Kan geen skils
- Wordt makkelijk van de bal gezet.
- Kutfinesse shots
- Longshots zijn slecht
- Kan niet koppen
- Kutpassing
Slechste spits ooit![]()
Wat een onzin man.quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik word er continu uitgepaced, voor de rest is 'ie wel goed, maar geen 70k waard. Lijkt wel des te duurder de speler des te slechter de prijs/kwaliteit
Je vind Ibrahimovic niet goed?quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik word er continu uitgepaced, voor de rest is 'ie wel goed, maar geen 70k waard. Lijkt wel des te duurder de speler des te slechter de prijs/kwaliteit
Ja idd. Al die verdedigers lachen hem uit. Zo slecht is die.quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik merk niks van hemquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je vind Ibrahimovic niet goed?Dan zou ik een ander spel gaan doen.
JE VINDTquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je vind Ibrahimovic niet goed?Dan zou ik een ander spel gaan doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |