Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Derium (Patje1987)
Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Pirlo op CAM lijkt me wel sick ja. Je moet geen runs met 'm maken, maar alleen maar passen. Elke bal komt aan en da's wel lekker op '10'.quote:
Hoi. Wil je weer weggaan?quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:59 schreef Nectar het volgende:
ik heb de tt niet gelezen dus eet ik gen poep xDDSDDDDDDD
ok dan ga ik dat team maken.quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Pirlo op CAM lijkt me wel sick ja. Je moet geen runs met 'm maken, maar alleen maar passen. Elke bal komt aan en da's wel lekker op '10'.
?quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:59 schreef Nectar het volgende:
ik heb de tt niet gelezen dus eet ik gen poep xDDSDDDDDDD
ik ben nooit weggaanquote:Op woensdag 4 juli 2012 19:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hoi. Wil je weer weggaan? [ afbeelding ]
verwijder hem uit je actieve topics dan, net zoals die ene keer toen je een afscheidsbrief (om aandacht) hier ging schrijven en niet meer zou terugkomen, 1 dag later kwam je weer terugquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:00 schreef Fuszy het volgende:
Ik lees altijd alleen maar FIFA 12 FUT SC en dan druk ik op de link. Op dat moment weet ik dat ik mijn leven weer aan het vergooien ben.
Die was mooi he. Heb het nog een week volgehoudenquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:01 schreef Nectar het volgende:
[..]
verwijder hem uit je actieve topics dan, net zoals die ene keer toen je een afscheidsbrief (om aandacht) hier ging schrijven en niet meer zou terugkomen, 1 dag later kwam je weer terug!
quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:01 schreef Nectar het volgende:
[..]
verwijder hem uit je actieve topics dan, net zoals die ene keer toen je een afscheidsbrief (om aandacht) hier ging schrijven en niet meer zou terugkomen, 1 dag later kwam je weer terug!
Hoe kan je er ooit 15 openen? zet jij niks op je Tradepilequote:Op woensdag 4 juli 2012 20:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben te verslaafd aan bronze packs om ze niet te openen, dus ik open ze gewoon. Ik kreeg al een Dembele en een squad fitness na 15 400c packs.
Mijn TP was bijna leeg en ik zet alleen de fitness, healing en sommige spelers en kits erop.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:12 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Hoe kan je er ooit 15 openen? zet jij niks op je Tradepile
Dan maak jij waarschijnlijk geen winst uit de 400c packs?quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Mijn TP was bijna leeg en ik zet alleen de fitness, healing en sommige spelers en kits erop.
Matigquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:13 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik ga proberen om elke dag wat op 9gag te posten. Had vandaag wel een leuke al zeg ik het zelf.
[ afbeelding ]
Stemmen mag hier!!
Voor Fifa heb ik geen tijd meer met mijn nieuwe hobby
Ja, Dede, Luiz en Silva bevallen me wel. Vooral Dede die er meteen 2 inkoptquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:14 schreef Rijst het volgende:
Ik geef het op. Jouw verdedigers zijn te goed en die van mij te slecht.
...quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:13 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik ga proberen om elke dag wat op 9gag te posten. Had vandaag wel een leuke al zeg ik het zelf.
[ afbeelding ]
Stemmen mag hier!!
Voor Fifa heb ik geen tijd meer met mijn nieuwe hobby
Ik maak nog steeds winst als ik een goede speler en een squad fitness krijgquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:14 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Dan maak jij waarschijnlijk geen winst uit de 400c packs?
quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:14 schreef Rijst het volgende:
Ik geef het op. Jouw verdedigers zijn te goed en die van mij te slecht.
Niveau op de xbox is te hoog. Ik ga gauw mijn PS3 aansluiten.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:15 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja, Dede, Luiz en Silva bevallen me wel. Vooral Dede die er meteen 2 inkopt
Ronaldinho wel lekkere afstandsschoten en die Bastos is echt goed.
Snap ik.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:18 schreef Rijst het volgende:
[..]
Niveau op de xbox is te hoog. Ik ga gauw mijn PS3 aansluiten.
Hij is voor mij zelf waarschijnlijk wat grappiger omdat zij echt elke dag alleen maar onzin plaatst op facebook. Ik doe het netjes op fokquote:
Ja maar meeste dus niet.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik maak nog steeds winst als ik een goede speler en een squad fitness krijg
jouw gegevens zijn dit toch:quote:
Bizar is dat hè? Ik kwam daar bij CoD:MW achter. Haat echt die controller maar mijn k/d ratio was hoger op de PS3.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:18 schreef Rijst het volgende:
[..]
Niveau op de xbox is te hoog. Ik ga gauw mijn PS3 aansluiten.
quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:20 schreef Nectar het volgende:
[..]
jouw gegevens zijn dit toch:
naam: rasmus
lengte: 1.73
gewicht: 114 kilogram
hobby's: schaken, stenen fotograveren en fifa 12 spelen
fysiek verschijnsel: bril, haar met een scheiding, t-shirt in broek, broek opgetrokken tot navel, oranje haar, sproeten, zwarte ogen
THA BEAST ROMELU LUKAKUquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:21 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Wie komt in de spits te staan denken jullie? Wie het goed raad krijgt de speler van mij over precies een week(Alleen xbox) Je mag maar een keer raden en maximaal 5 verschillende xboxers
Jelavicquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:21 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Wie komt in de spits te staan denken jullie? Wie het goed raad krijgt de speler van mij over precies een week(Alleen xbox) Je mag maar een keer raden en maximaal 5 verschillende xboxers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:22 schreef Thorb het volgende:
[..]
Jelavicom van rechts te krullen met zn rechter? haha hou opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je mongool ofzo alleen xboxers ....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |