SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Ja ik ga wel eens subtiel (quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:53 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Binnenkort maar eens een afspraak maken dan
Of niet zodat ik nog genoeg tijd heb om je uit te vragen
Subtiel en jongens, succesquote:Op woensdag 4 juli 2012 19:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja ik ga wel eens subtiel (___! ) vragen of ie het ziet zitten om het een andere keer te doen.
Hahaha ja zoveel mogelijkheden dan weer
Gaat niet lukken met jongensquote:Op woensdag 4 juli 2012 19:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja ik ga wel eens subtiel (___! ) vragen of ie het ziet zitten om het een andere keer te doen.
Hahaha ja zoveel mogelijkheden dan weer
halol ik ben heir niew kan jy me helpe?quote:
Direct zijn schrik alleen maar af.quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:56 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Gaat niet lukken met jongensDirect zijn
![]()
http://tweakers.net/pricewatch/cat/530/toetsenborden.htmlquote:Op woensdag 4 juli 2012 19:56 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
halol ik ben heir niew kan jy me helpe?
quote:
quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:56 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Gaat niet lukken met jongensDirect zijn
quote:![]()
Goede vraag Dale even mijn porren opzoeken. Hoe gaat het met je? Ik zie soms best toffe foto's voorbij komenquote:Op woensdag 4 juli 2012 19:56 schreef Dale. het volgende:
Flippie wanneer ga jij eens terugporren op facebook?
Wat is het nouquote:Op woensdag 4 juli 2012 19:57 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Direct zijn schrik alleen maar af..
Niet té direct.quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:57 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Direct zijn schrik alleen maar af..
Leuk vak ja.quote:
hij is hommo hij snapt dat nietquote:
Ja even zijn balletjes kietelen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:00 schreef Beach het volgende:
Meteen in zijn kruis grijpen, dan is het ook wel duidelijk.
quote:
Hey heyquote:
Oh, Ja euh.quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:59 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Hem gewoon vertellen hoe jullie het gaan doen.
geen haat, enkel liefdequote:
is niet goed voor jequote:
caffenine is extra energie is extra verbrandingquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:02 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
is niet goed voor je
wel hardlopen dan heh
Een appel werkt ook.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:03 schreef Beach het volgende:
[..]
caffenine is extra energie is extra verbranding
eindelijk, laterquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:04 schreef Flippiee het volgende:
Extra verbranding
Deze chick gaat ook maar even naar de sportschool.
Het gaat goed. Met kerst gestopt met mijn master en ingeruild voor een ander aan de zelfde universiteit en dat loopt allemaal goed. Sinds vandaag lekker vakantie :-) en tuurlijk komen er goeie foto's voorbij. Mijn profielfoto vind ik echt de maxquote:Op woensdag 4 juli 2012 19:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]![]()
[..]
[..]
Goede vraag Dale even mijn porren opzoeken. Hoe gaat het met je? Ik zie soms best toffe foto's voorbij komen
waarom dan niet gelijk aan de energy drank?quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:03 schreef Beach het volgende:
[..]
caffenine is extra energie is extra verbranding
dikzakquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:04 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Al deze actieve mensen, making me feel fat..
Sportschoolsequote:Op woensdag 4 juli 2012 20:04 schreef Flippiee het volgende:
Extra verbranding
Deze chick gaat ook maar even naar de sportschool.
vieze troep vol met suiker, nee dank jequote:Op woensdag 4 juli 2012 20:04 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
waarom dan niet gelijk aan de energy drank?
trechten klacht maar jij hebt het over caffeïnequote:Op woensdag 4 juli 2012 20:05 schreef Beach het volgende:
[..]
vieze troep vol met suiker, nee dank je
Maar iemand anders kwam met appel en energyzooi aan.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:05 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
trechten klacht maar jij hebt het over caffeïne
Ah prettig! En moest je dan van vooraf aan beginnen met die nieuwe master?quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:04 schreef Dale. het volgende:
[..]
Het gaat goed. Met kerst gestopt met mijn master en ingeruild voor een ander aan de zelfde universiteit en dat loopt allemaal goed. Sinds vandaag lekker vakantie :-) en tuurlijk komen er goeie foto's voorbij. Mijn profielfoto vind ik echt de maxeerlijk gezegd. Was de eerste keer bij dat gala dat ik een pak aanhad
(ook nog nooit ervoor een zakelijkpak aangehad) En verder met jou
?
ben nu weer weg. Boodschappen doen. Lees straks wel je response enzo
appel is wel lekkerquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:06 schreef Beach het volgende:
[..]
Maar iemand anders kwam met appel en energyzooi aan.
Wat houdt je tegen babe?quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:07 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik moet echt dingen gaan plannen op mijn vrije dagen, ik doe helemaal niks zo..
Wat maakt de schil nou uit? Zolang het maar in stukjes is.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:08 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
appel is wel lekker
mits al geschild anders ben ik te lui
hallo te gezondquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:09 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Wat maakt de schil nou uit? Zolang het maar in stukjes is..
Ik at het gisteren, een collega van mij was echt helemaal verbaasd dat ik fruit at. Die had het idee dat ik allergisch er voor was.quote:
Komt veel te laat uit bed en daarna hele dag op een stoel zitten niksen. Pfff.quote:
heeft mn ma ook heel vaakquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:11 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ik at het gisteren, een collega van mij was echt helemaal verbaasd dat ik fruit at. Die had het idee dat ik allergisch er voor was..
En uiteindelijk valt het best mee hoe vaak ik fruit eet.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:12 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
heeft mn ma ook heel vaakvraagt zij heel sarcastisch 'moet je een appel?' zeg ik ja denkt ze gelijk dat ik ziek ben
ik drink vaak vifitquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:13 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
En uiteindelijk valt het best mee hoe vaak ik fruit eet..
Dat heb ik met optimel.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:14 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik drink vaak vifit
niet dat het gezond is maar dat vertel ik mijzefl
Ik bedoelde je gezichtsuitdrukking.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik keek net pas. Ik ben moe en lig al in bed enzo.
De Wut-blik?quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:18 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ik bedoelde je gezichtsuitdrukking..
dm het hem evenquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:38 schreef JanPiraat het volgende:
Vergeet je niet te hardlopen vanavond ?
Is de vrouw van de envelop de eigenaar van de koffer en staat de koffer nu.bij je thuis of wat ?quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:39 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik had zondag een koffer gevonden en vandaag kwam de vrouw een envelop brengen (ik ben thuis en dat was op werk). Ik ben nieuwsgierig wat er in zit.. Dik gierig eigenlijk.
¿quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:49 schreef Beach het volgende:
jahoor weer een leuke reeks om zeep geholpen door udowu
Ja, maar de echte echte nb was toch al maanden dood. Niet meer zoals vroeger.quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:52 schreef JanPiraat het volgende:
Bedoel je die nachtbaggerkutkliek die de echte oldschool nachtbagger om zeep heeft geholpen ?
quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:52 schreef Beach het volgende:
ik hoop dat het zo wel snel donkerder wordt, ik heb er een hekel aan als mensen naar me kijken terwijl ik aan het sporten ben
Nee, nachtbagger met bier en tieten is niet meer mogelijk in ONZ vanwege het strenge beleid van Google Ads. In B&H is er iets meer mogelijk.quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:52 schreef JanPiraat het volgende:
Bedoel je die nachtbaggerkutkliek die de echte oldschool nachtbagger om zeep heeft geholpen ?
Gewoon in woonwijken.quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:53 schreef Beach het volgende:
Nadeel is wel dat een auto je minder goed ziet.
Maar dan kom je over als een wegrennende bandietquote:
Tussen de koeien?quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:55 schreef Beach het volgende:
[..]
Maar dan kom je over als een wegrennende bandietik moet altijd iets van 500m lopen en dan zit ik op een paadje midden in het weiland.
Zit heel udowu er ja? Dan zoek ik wel weer een ander scquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:49 schreef Beach het volgende:
jahoor weer een leuke reeks om zeep geholpen door udowu
Kijk zelf maarquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zit heel udowu er ja? Dan zoek ik wel weer een ander sc
Juist wel een eenzame nacht bezorgd.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:04 schreef Beach het volgende:
Die koffer toch maar mooi gered van een eenzame nacht in de HEMA.
Fietslampjes.om armen en benen en reflecterend oranje hesje aanquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:53 schreef Beach het volgende:
Nadeel is wel dat een auto je minder goed ziet.
quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:09 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Fietslampjes.om armen en benen en reflecterend oranje hesje aan
Rustig maar, de dag is nog niet voorbij.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jou. Ik zie allemaal excuusjes om het niet te gaan doen.
Slaap lekker klinkertjequote:
Nog 1,5 uur en dan moet je nog rennen enn omkleden en wachten tot het donker is.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:22 schreef Beach het volgende:
[..]
Rustig maar, de dag is nog niet voorbij.
Ja het is niet zo dat ik 1,5 uur doequote:Op woensdag 4 juli 2012 22:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Slaap lekker klinkertje
[..]
Nog 1,5 uur en dan moet je nog rennen enn omkleden en wachten tot het donker is.
Dus kwartier heen en kwartier terug?quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:28 schreef Beach het volgende:
[..]
Totdat ik moe ben, ik schat een half uur
Oh dat niet, gewoon lopen tel ik er niet bij op.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dus kwartier heen en kwartier terug?
Je moet anders kijken of je een schema van bijv. 3 min. rennen en minuut lopen kan doen ofzo. Klinkt weinig, maar is uitputtender dan je denkt. Voordeel is dat je conditie opbouwt.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:29 schreef Beach het volgende:
[..]
Oh dat niet, gewoon lopen tel ik er niet bij op.
sorry voor de knipoogjesdacht er niet bij na
Ja dat deed ik vroeger, ben alleen de naam vergeten ervanquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je moet anders kijken of je een schema van bijv. 3 min. rennen en minuut lopen kan doen ofzo. Klinkt weinig, maar is uitputtender dan je denkt. Voordeel is dat je conditie opbouwt.
Geeft niet.
Evy?quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:35 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja dat deed ik vroeger, ben alleen de naam vergeten ervan
nee, gevonden ooit via fok ookquote:
Succes!quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:38 schreef Beach het volgende:
[..]
nee, gevonden ooit via fok ook
hit en run ofzo was het
maar donker genoeg ik ga
bohhh jaloersquote:
Vrijdag de 13e.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:17 schreef 2Happy4U het volgende:
defineer volgende week, hoe en waar wie en wat
Ik heb dinsdag, woensdag en donderdag tijd. Dinsdag onder voorbehoudquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:17 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Wil je met me daten volgende week?.
Donderdag heb ik de tijd.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb dinsdag, woensdag en donderdag tijd. Dinsdag onder voorbehoud
wat wil je doen dan?quote:
Over de grachten in een gondel, terwijl de bestuurder (heeft dat een naam?) tradionele metal liedjes speelt en wij een diner bij kaarslicht doen.quote:
en flipsjen dan?quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:21 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Over de grachten in een gondel, terwijl de bestuurder (heeft dat een naam?) tradionele metal liedjes speelt en wij een diner bij kaarslicht doen.
Ja.quote:
player hoorquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:28 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Die is voor donderdag, jij bent voor vrijdag.
Wie is Jordyquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:28 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ja.. Tegelijk kijken of Jordy in de buurt is, hem lastig vallen.
.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:30 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Jullie hebben gewoon beide veel aandacht nodig. (Flippie is een beetje simpel weetje)
Jaquote:
Zo'n gast waar ik wel eens iets over gezegd heb denk ik.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wie is Jordy
[..]
[..]
JaGa hamburgers bakken
Niet waar, ik heb 3 goede eigenschappen en dat zijn lief, schattig en onschuldig.quote:
Eigenlijk een schatje, ik weet nu toch wel een nadeel aan vrouw zijn.quote:
Ja dat denk ik ook wel, maar nu zegt het mij even niets.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:31 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Zo'n gast waar ik wel eens iets over gezegd heb denk ik.
Met jou?
Heb jij een masker op?quote:
Waarom zeg je het dan?quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja weet niet, te slaperig voor om daar nu even goed over na te denken.
Afwisseling, deze is ook godquote:
Altijd toch.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:42 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Tevens heb ik niet altijd een masker op, soms ben ik te zwak en laat ik me gaan. Gelukkig is er dan Flippie.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Altijd toch.Alleen als ik slaap of werk of tentamen heb, wordt het iets lastiger.
quote:
quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:56 schreef 2Happy4U het volgende:
koop het voor jezelf
geef het daarna aan iel
Haha nee joh.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:56 schreef 2Happy4U het volgende:
koop het voor jezelf
geef het daarna aan iel
waarom niet? geeft hij jou daarna dat geld om je terug te betalenquote:
Ik vertrouw hem niet, ik ben bang dat hij weg gaat rennen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:58 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
waarom niet? geeft hij jou daarna dat geld om je terug te betalen
neem ik aan
kan m toch wel inhalen?quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:58 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ik vertrouw hem niet, ik ben bang dat hij weg gaat rennen.
heb ik nog lobbi punten? xoxquote:
gewoon achter m aan rollen met je buikquote:
quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:04 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Lobi = liefde? Ik voel me zo oud, ik wou deze vraag al heel lang stellen..
dacht dat het met 2 b's warenquote:11 up,2 down lobi
In Nederland wordt Lobi gebruikt als straattaal, maar het is van origine een Surinaams woord. De betekenis ervan is 'houden van, liefde'.
noem me geen skkl -10000 punten voor jauquote:
boelerquote:Op donderdag 5 juli 2012 01:05 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
noem me geen skkl -10000 punten voor jau
boeler +100000quote:
Doei babe.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:09 schreef Flippiee het volgende:
Nu slapen, om 5 uur 's morgens slapen en dan om half 10 's morgen zelf wakker worden is niet goed voor mij.
xoxox
slaap lekker xoxquote:Op donderdag 5 juli 2012 01:09 schreef Flippiee het volgende:
Nu slapen, om 5 uur 's morgens slapen en dan om half 10 's morgen zelf wakker worden is niet goed voor mij.
xoxox
quote:
quote:
Altijd.terechte.klachtsquote:
doe ff nie zo kk boosquote:
watserquote:
ik ben aardiger onthaaldquote:
\overleef je welquote:Op donderdag 5 juli 2012 12:28 schreef 2Happy4U het volgende:
dikke lobi hier, krijg straks nog een hartaanval
hai snow!quote:
kaduuk man maar leuke manquote:
feestje bij Snow thuis.quote:
Waar moet ik zijn?quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:36 schreef Snowbells het volgende:
Friet, kroketten, frikandellen, van die party snacks, bamischijven en bitterballen
quote:
toch wel de lekkerste snack imo, naast kaassoufflesquote:
dat your is expres gedaan of niet?quote:
kut kan ik mijn cadeau inruilenquote:
zat er bij inbegrepenquote:
voordat je je echte leeftijd zei dacht ik echt dat je 25-30 was oidquote:Op donderdag 5 juli 2012 12:52 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Maar van binnen ben ik 25 dus no worries!
30quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:53 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
voordat je je echte leeftijd zei dacht ik echt dat je 25-30 was oid
underageb&nquote:Op donderdag 5 juli 2012 12:53 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
voordat je je echte leeftijd zei dacht ik echt dat je 25-30 was oid
quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:53 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Mag jij wel op FOK! zitten van je ouders?
komt veel te volwassen overquote:
wolla ik ben hier legaalquote:
dan de regels toepassenquote:
is bijna correctquote:
scheelt 2 jaar was het?quote:
quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:58 schreef 2Happy4U het volgende:
http://forums.steampowere(...)1503393&postcount=60
bietsj, iel
bedoelen ze zeker die earthworm jim daarmeequote:
wat een pauper nummerquote:Op donderdag 5 juli 2012 13:00 schreef Cosmo2.0 het volgende:
laatste liedje voor jullie, zo weer werken
klassiek =/= goedquote:
goed nummerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |