Hahaha nog strenger, ik voel me soms al de chronische pretverpester.quote:
Nou aan die zweef troep doe ik niet mee.quote:
quote:
Ja totdat ze in de sloot ligt of mee word genomen, maar dat is dan niet jou probleem hequote:Op woensdag 4 juli 2012 19:18 schreef Rezania het volgende:
Dat je haar niet gewoon op haar kamer opsluit totdat ze 18 is, want ja, je hoort zulke rare verhalen hè.
Laat dat kind lekker fietsen joh.
quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:19 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Ja totdat ze in de sloot ligt of mee word genomen, maar dat is dan niet jou probleem he
Alles draait om discipline.quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:15 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Hahaha nog strenger, ik voel me soms al de chronische pretverpester.
quote:
quote:Peuter overleden na val fiets
SINT-OEDENRODE - Een kindje van een jaar oud is zaterdag in St-Oedenrode om het leven gekomen nadat het van een fiets viel en vervolgens werd overreden door een auto.
Je hoort wel eens wat in het nieuws he!quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:22 schreef Rezania het volgende:
[..]Net alsof kinderen iedereen dag in bosjes tegelijk worden ontvoerd in Nederland.
Dus niet dood door vallen. Wel door op de weg te fietsen ipv op de stoep.quote:
Ja duh, daarvoor heet het het nieuws.quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:23 schreef daNpy het volgende:
[..]
Je hoort wel eens wat in het nieuws he!
Neequote:Op woensdag 4 juli 2012 19:23 schreef daNpy het volgende:
Wel door op de weg te fietsen ipv op de stoep.
Want auto's rijden op de stoep tegenwoordig?quote:
Dat is het niet, maar als ze in de sloot kiepert verzuipt ze, verder rijden ze hier buiten de hofjes hard en er zijn genoeg weirdo's in de wereld die een kind meenemen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:24 schreef Bundesrepublik het volgende:
TS durft haar prinsesje niet los te laten?
Ik hoef ook geen discussie met je. Ik zeg dat je verkeerde conclusies trekt.quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:27 schreef daNpy het volgende:
[..]
Want auto's rijden op de stoep tegenwoordig?
Je "nieuwsbericht" geeft weinig inzicht in de situatie, dus niet echt te bediscussieren
Ach, dan is de kans klein dat het daar weer gebeurt.quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:28 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Dat is het niet, maar als ze in de sloot kiepert verzuipt ze, verder rijden ze hier buiten de hofjes hard en er zijn genoeg weirdo's in de wereld die een kind meenemen.
Hier niet zo ver vandaan is toen ook een meisje ontvoerd maar die lag wel een paar huizen verderop verkracht en vermoord in het kruipruimte en ze is 4,5 dus heb graag zicht op haar.
Dan kan je beter je kind voor altijd binnenhouden, stel je voor dat de broer van Robert M. langskomt om wat kindertjes mee te nemen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:28 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Dat is het niet, maar als ze in de sloot kiepert verzuipt ze, verder rijden ze hier buiten de hofjes hard en er zijn genoeg weirdo's in de wereld die een kind meenemen.
Hier niet zo ver vandaan is toen ook een meisje ontvoerd maar die lag wel een paar huizen verderop verkracht en vermoord in het kruipruimte en ze is 4,5 dus heb graag zicht op haar.
Bullshit verhaalquote:Op woensdag 4 juli 2012 19:28 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Nog steeds is het kind niet overleden omdat het viel, maar omdat het overreden is.quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik hoef ook geen discussie met je. Ik zeg dat je verkeerde conclusies trekt.
Geen eens een discussie maar een feit.
Dit dus. Wat een reacties hier. Het kind is 4.5 jaar oud, geen 14.5.quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind 4,5 een prima leeftijd om dr graag in het zicht te houden hoor
Nee ze kleed zich dan altijd om en breng ik haar naar bed, nog even een verhaaltje en dan is het klaar.quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:34 schreef debuurvrouw het volgende:
Verder vind ik het je taak als ouder om kaders aan te geven, en is het de rol van kinderen zich hiervan af te zetten. Dus ja, dan maar een stomme mama, zijnkan de consequenties van haar daden nog niet overzien.
Moet ze zelf naar bed gaan? Ik bracht de mijne altijd. Zeker toen ze 4,5 waren.
Vind het wel eens vervelend, ik ben altijd de pretverpester gezien haar vader al overleden is, dus krijg je altijd die driftbuien voor je voeten.quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:36 schreef Dieter_Dengler het volgende:
[..]
Dit dus. Wat een reacties hier. Het kind is 4.5 jaar oud, geen 14.5.
Stomme mama zul je waarschijnlijk nog een jaar of wat horen, dus wen er maar aan.
Geboren voor 1970 zeker? Er zijn meerdere succesvolle opvoedstijlen. Autocratisch is juist een van de minst succesvolle op de lange termijn.quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:34 schreef debuurvrouw het volgende:
Verder vind ik het je taak als ouder om kaders aan te geven, en is het de rol van kinderen zich hiervan af te zetten. Dus ja, dan maar een stomme mama, zij kan de consequenties van haar daden nog niet overzien. Opvoeden is in die zin geen democratieen vrienden ben je ook niet, als ouder en kind. Er is gewoon een machtsverschil.
Moet ze zelf naar bed gaan? Ik bracht de mijne altijd. Zeker toen ze 4,5 waren.
Juist daarom niet claimen en niet het verdrietige schaapje uithangen als ze eens een keer stomme mama zegt.quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:38 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Vind het wel eens vervelend, ik ben altijd de pretverpester gezien haar vader al overleden is, dus krijg je altijd die driftbuien voor je voeten.
Tja, ze kunnen ook wel twee ouders baas hoorquote:Op woensdag 4 juli 2012 19:38 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Vind het wel eens vervelend, ik ben altijd de pretverpester gezien haar vader al overleden is, dus krijg je altijd die driftbuien voor je voeten.
Oh ben zeker niet het verdrietige schaapje zorg al 4 jaar alleen voor haar daar heeft niemand mij mee geholpen, maar soms mag ik ook wel eens zuchten van pfffffffquote:Op woensdag 4 juli 2012 19:39 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Juist daarom niet claimen en niet het verdrietige schaapje uithangen als ze eens een keer stomme mama zegt.
quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:38 schreef Dieter_Dengler het volgende:
[..]
Geboren voor 1970 zeker? Er zijn meerdere succesvolle opvoedstijlen. Autocratisch is juist een van de minst succesvolle op de lange termijn.
Dat schattige meisje van het berenrestaurant heeft toch geen lelijke dingen tegen je gezegd?quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:40 schreef yvonne het volgende:
Wacht maar tot ze gaat puberen, dan kijk je met weemoed terug dat ze je enkel maar 'stomme mama'noemde
Klaagbaakquote:Op woensdag 4 juli 2012 19:41 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Oh ben zeker niet het verdrietige schaapje zorg al 4 jaar alleen voor haar daar heeft niemand mij mee geholpen, maar soms mag ik ook wel eens zuchten van pfffffff
Nee. En let op de zinsbouw: in die zin. Jij wilt niet dat ze uit het hofje gaat, zij doet het toch, dan haal je haar terug, en noemt zij je stomme mama. Dat kan. Maar jij bent de baas, want je wil het niet. Dus geen democratie.quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:38 schreef Dieter_Dengler het volgende:
[..]
Geboren voor 1970 zeker? Er zijn meerdere succesvolle opvoedstijlen. Autocratisch is juist een van de minst succesvolle op de lange termijn.
Toen ze puberde wel hoorquote:Op woensdag 4 juli 2012 19:42 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Dat schattige meisje van het berenrestaurant heeft toch geen lelijke dingen tegen je gezegd?
Je neigt wel een beetje naar zelfmedelijden hoor.quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:41 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Oh ben zeker niet het verdrietige schaapje zorg al 4 jaar alleen voor haar daar heeft niemand mij mee geholpen, maar soms mag ik ook wel eens zuchten van pfffffff
Sssssst!quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:40 schreef yvonne het volgende:
Wacht maar tot ze gaat puberen, dan kijk je met weemoed terug dat ze je enkel maar 'stomme mama'noemde
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |