Hahaha nog strenger, ik voel me soms al de chronische pretverpester.quote:
Nou aan die zweef troep doe ik niet mee.quote:
quote:
Ja totdat ze in de sloot ligt of mee word genomen, maar dat is dan niet jou probleem hequote:Op woensdag 4 juli 2012 19:18 schreef Rezania het volgende:
Dat je haar niet gewoon op haar kamer opsluit totdat ze 18 is, want ja, je hoort zulke rare verhalen hè.
Laat dat kind lekker fietsen joh.
quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:19 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Ja totdat ze in de sloot ligt of mee word genomen, maar dat is dan niet jou probleem he
Alles draait om discipline.quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:15 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Hahaha nog strenger, ik voel me soms al de chronische pretverpester.
quote:
quote:Peuter overleden na val fiets
SINT-OEDENRODE - Een kindje van een jaar oud is zaterdag in St-Oedenrode om het leven gekomen nadat het van een fiets viel en vervolgens werd overreden door een auto.
Je hoort wel eens wat in het nieuws he!quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:22 schreef Rezania het volgende:
[..]Net alsof kinderen iedereen dag in bosjes tegelijk worden ontvoerd in Nederland.
Dus niet dood door vallen. Wel door op de weg te fietsen ipv op de stoep.quote:
Ja duh, daarvoor heet het het nieuws.quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:23 schreef daNpy het volgende:
[..]
Je hoort wel eens wat in het nieuws he!
Neequote:Op woensdag 4 juli 2012 19:23 schreef daNpy het volgende:
Wel door op de weg te fietsen ipv op de stoep.
Want auto's rijden op de stoep tegenwoordig?quote:
Dat is het niet, maar als ze in de sloot kiepert verzuipt ze, verder rijden ze hier buiten de hofjes hard en er zijn genoeg weirdo's in de wereld die een kind meenemen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:24 schreef Bundesrepublik het volgende:
TS durft haar prinsesje niet los te laten?
Ik hoef ook geen discussie met je. Ik zeg dat je verkeerde conclusies trekt.quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:27 schreef daNpy het volgende:
[..]
Want auto's rijden op de stoep tegenwoordig?
Je "nieuwsbericht" geeft weinig inzicht in de situatie, dus niet echt te bediscussieren
Ach, dan is de kans klein dat het daar weer gebeurt.quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:28 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Dat is het niet, maar als ze in de sloot kiepert verzuipt ze, verder rijden ze hier buiten de hofjes hard en er zijn genoeg weirdo's in de wereld die een kind meenemen.
Hier niet zo ver vandaan is toen ook een meisje ontvoerd maar die lag wel een paar huizen verderop verkracht en vermoord in het kruipruimte en ze is 4,5 dus heb graag zicht op haar.
Dan kan je beter je kind voor altijd binnenhouden, stel je voor dat de broer van Robert M. langskomt om wat kindertjes mee te nemen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:28 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Dat is het niet, maar als ze in de sloot kiepert verzuipt ze, verder rijden ze hier buiten de hofjes hard en er zijn genoeg weirdo's in de wereld die een kind meenemen.
Hier niet zo ver vandaan is toen ook een meisje ontvoerd maar die lag wel een paar huizen verderop verkracht en vermoord in het kruipruimte en ze is 4,5 dus heb graag zicht op haar.
Bullshit verhaalquote:Op woensdag 4 juli 2012 19:28 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Nog steeds is het kind niet overleden omdat het viel, maar omdat het overreden is.quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik hoef ook geen discussie met je. Ik zeg dat je verkeerde conclusies trekt.
Geen eens een discussie maar een feit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |