Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Derium (Patje1987)
Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
quote:
Juve gaat volgend jaar met 2 elftallen spelen in de Serie A volgens mij..Isla en Asamoah ook al aangetrokken. Nu nog een fatsoenlijke spits..quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:02 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ze proberen hun concurrentie te verzwakkenBen benieuwt wat Inter dit jaar doet
Vorige TS had een vooluitziende brik dat Lijst nu de TT zou pakken.quote:
Waar ga je heen dan?quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:05 schreef Kamikazie het volgende:
Mijn TT was geweest; Vaarwel Stoereboii's FC.
WIe is die homo dan?quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:09 schreef stoereboii het volgende:
Wat een kutteam en wat een kutcommentator is hij ook geworden sinds hij FIFA doethij denkt echt dat hij de man is maar als je dat team ziet moet ik toch wel ff lachen
daar kan je echt veel meer mee...
quote:
Heb wel eens zo gescoord jaquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:10 schreef wieisboos het volgende:
Dit is toch een accomplishment voor de VP? Heeft iemand die?
Rijst met kip en sate saus en sla.quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:09 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wat kook je?
En welke pizza koos je gisteren.
Ik vraag het wel in de comments.quote:
quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:10 schreef Geluidssysteem het volgende:
Mathijs ik hoorde dat jij mij 'slecht' noemde. Kleautzak.
Ik wou nog zo'n filmpje makenquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:13 schreef wieisboos het volgende:
Nederlandse commentatorsNederlanders op Youtube
één voor één mongolen. Heb nog de grootste hekel aan die banjomovies kerel, die komt redelijk vaak bij mijn aanbevolen videos langs.
DitisjanTV als uitzondering.quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:13 schreef wieisboos het volgende:
Nederlandse commentatorsNederlanders op Youtube
Heb nog de grootste hekel aan die banjomovies kerel, die komt redelijk vaak bij mijn aanbevolen videos langs.
Nee, volgende week pas!quote:
Prima te eten lijkt mequote:Op woensdag 4 juli 2012 18:12 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Rijst met kip en sate saus en sla.
En gisteren had ik pizza BBQ chicken met extra kip + ham + mais + ui.
Homo, wanneer kom jij clubben?quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:14 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Prima te eten lijkt me
Dure pizza geworden dan?
Droge grappen part duequote:Op woensdag 4 juli 2012 18:12 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik vraag het wel in de comments.
vandermar89: Wie is deze homo?
xoxoxo kusjekroel een toekomstige date!
Zit jij bij een leuk dispuut? En is het een beetje aan te raden? Zit te twijfelen voor als ik volgend jaar/ het jaar daarop in maastricht ga wonen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:15 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Nu naar dispuut, vrijdag tentamen. Daarna misschien weer
Ik vind jou slecht ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:21 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik vind jou slecht ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
Was maar een grapjequote:
Ja ik zit in een medisch dispuutquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:21 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Zit jij bij een leuk dispuut? En is het een beetje aan te raden? Zit te twijfelen voor als ik volgend jaar/ het jaar daarop in maastricht ga wonen.
Ah oke, kijk nog wel even dan. Ik heb ook een fifa club waar ik mijn verplichtingen moet nakomenquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:24 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja ik zit in een medisch dispuut
Erg gezellig, elke week bij iemand gaan chillen, eten, zuipen, stappen.
Wel de moeite waardSommige disputen hebben wel heftige a-tijd/ontgroening. Mijne niet gelukkig, gewoon paar maandjes af en toe opdrachtje.
Martin van Geel, gooi je hengeltje even uitquote:
Ik ben Messi 2.1. Tov de 2.0 versie heb ik diverse bug fixes (lag/delay fix, en een Freeze tijdens het spelen in de 34e minuut), en een klantvriendelijker gebruikerssysteem.quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:23 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Was maar een grapjeMaar iedereen zat over jou te praten alsof je Messi 2.0 was dus ik dacht ff beetje tegen gas geven en noemde je slecht.
O ik dacht dat je alleen een beter geluidssysteem had ...quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:26 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ik ben Messi 2.1. Tov de 2.0 versie heb ik diverse bug fixes (lag/delay fix, en een Freeze tijdens het spelen in de 34e minuut), en een klantvriendelijker gebruikerssysteem.
Dit is niet correct.quote:
Beide maar hij is beter in Rammen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Kan Ibra trouwens finessen of alleen rammen?
Hij kan alles...quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ja dat is dus een raar verhaal, als ik met Ibra speel werkt mijn finesse shot niet meerquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Bedoel je daar iets seksueels mee?quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Kan Ibra trouwens fitnessen of alleen rammen?
quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:27 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Bedoel je daar iets seksueels mee?
Waarom zet je er een t tussen?quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:27 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Waar is die T voor nodig?quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:27 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Gewoon.quote:
Gewoonquote:
Nu zeg je twee verschillende dingen. Eerst gewoon en dan ineens gewoon. .quote:
Dat is puur voor de verwarring.quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nu zeg je twee verschillende dingen. Eerst gewoon en dan ineens gewoon. .
Feyenoord.nlquote:
wat een mongolenquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:32 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]
Al die verwende kutkinderenze moesten eens weten hoe het is om supporter te zijn van Ajax en elke goede speler vertrekt na 1 of 2 goede seizoenen
Meer een nummer 10quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:35 schreef Kamikazie het volgende:
Van persie is een slechte spits. En speler.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een verschrikkelijke kneuzen zegquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:32 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]
Al die verwende kutkinderenze moesten eens weten hoe het is om supporter te zijn van Ajax en elke goede speler vertrekt na 1 of 2 goede seizoenen
quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:35 schreef Kamikazie het volgende:
Beter dan Toivonen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:35 schreef Kamikazie het volgende:
Beter dan Lukakoquote:
Higuain > RVP. Hij heeft vaker meer dan 20 goals gemaakt.quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:35 schreef Kamikazie het volgende:
Ja, dit.quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:36 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Higuain > RVP. Hij heeft vaker meer dan 20 goals gemaakt.
In de spits zeker, jonger, beter en geen Marokkanen gedragquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:36 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Higuain > RVP. Hij heeft vaker meer dan 20 goals gemaakt.
quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:37 schreef BDIL het volgende:
[..]
In de spits zeker, jonger, beter en geen Marokkanen gedrag
Nee.quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:40 schreef pascal08 het volgende:
Zullen we allemaal van Persie twitteren en zeggen: "Je bent gewoon slecht"?
Ik heb geen twitterquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:40 schreef pascal08 het volgende:
Zullen we allemaal van Persie twitteren en zeggen: "Je bent gewoon slecht"?
Een nieuwe GSM!quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:40 schreef Kamikazie het volgende:
Gefeliciteerd Toefjes met je Samsung Galaxy!!!
Die reacties man op z'n twitterquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:40 schreef Dudeweiser het volgende:
Iedereen die het van Persie kwalijk neemt dat ie hogerop wil
quote:
Ik denk trouwens wel dat Julio Cesar dan weg gaat, want Handanovic is een geweldige keeper IRL die in deze FIFA al 84 rated ofzo had moeten zijn, beste keeper van de Serie A na Buffon imo en zelfs zijn SIF is nog niet zo goed als zijn NIF zou moeten zijn.quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:39 schreef DutchSL het volgende:
Handanovic naar Inter![]()
Di Natale moet ook weg bij Udinese, blijft niks van over zo. Lekker naar Napoli (hij is Napolitaan) ofzo
Hij loopt altijd iedereen te trollen jaquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:41 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is wel een goede troll
Global System for Mobile communication.quote:
BTW vorige seizoen :quote:
/care.quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:45 schreef BDIL het volgende:
[..]
BTW vorige seizoen :
Van Persie:
[ afbeelding ]
Higuain:
[ afbeelding ]
Van Persie 1 assist meer, maar doelpunt ratio van Higuain veel beter 38;32 goals en van Persie 52:38
zal morgen worden, goed? heb je een verzoek gestuurd. als ik vannacht online ben zal het mw3 zijn, sorryquote:
Morgenavond ben ik er waarschijnlijk niet.. En sowieso overdag niet.quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:47 schreef stoereboii het volgende:
[..]
zal morgen worden, goed? heb je een verzoek gestuurd. als ik vannacht online ben zal het mw3 zijn, sorry
overmorgen dan, ben mss ook niet thuis, en denk dat ik mn team dan wat omgooiquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:47 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Morgenavond ben ik er waarschijnlijk niet..
quote:
SB is subs neem ik aan?quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:45 schreef BDIL het volgende:
[..]
BTW vorige seizoen :
Van Persie:
[ afbeelding ]
Higuain:
[ afbeelding ]
Van Persie 1 assist meer, maar doelpunt ratio van Higuain veel beter 38;32 goals en van Persie 52:38
quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:04 schreef el-blanchito het volgende:
Weet iemand misschien verbeteringen voor m'n team?
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#hzxlkFQibdPYN
Vooral de achterhoede en het centrale middenveld maken niet echt een goede indrukwel de chemistry cup gewonnen
Bij Real wordt het niks met RVP als spits, teveel sterren en ander systeem.quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:51 schreef Thorb het volgende:
Neem ook wel aan dat RVP naar Juve gaat (misschien volgend jaar pas aangezien hij nog gewoon contract heeft). Als hij naar City gaat
Of ze ruilen hem even voor Higuain![]()
Wat heb jij voor vaag font op je PC manquote:
Maakt mij niet uit, hebben wij Higuain die volgens jou beter isquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:53 schreef BDIL het volgende:
[..]
Bij Real wordt het niks met RVP, teveel sterren en ander systeem.
Dan speelt hij in hetzelfde systeem als bij NLquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:53 schreef BDIL het volgende:
[..]
Bij Real wordt het niks met RVP als spits, teveel sterren en ander systeem.
?quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wat heb jij voor vaag font op je PC man
Lijkt me niet dat hij gratis de deur uit gaat/wilt lopen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:51 schreef Thorb het volgende:
Neem ook wel aan dat RVP naar Juve gaat (misschien volgend jaar pas aangezien hij nog gewoon contract heeft). Als hij naar City gaat
Of ze ruilen hem even voor Higuain![]()
Kun je niet gewoon nu?quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:48 schreef stoereboii het volgende:
[..]
overmorgen dan, ben mss ook niet thuis, en denk dat ik mn team dan wat omgooi
kan je vrijdag?
Als Podolski vanaf links komt - Ox/ Walcott rechts dan knikt hij er zeker +20 in de competitiequote:Op woensdag 4 juli 2012 18:53 schreef Thorb het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit, hebben wij Higuain die volgens jou beter is
comic sans, tot 14 jaar.quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wat heb jij voor vaag font op je PC man
Wenger gaf eerder aan dat hij RVP gewoon wilde houden, ook al zou hij dan het volgende jaar gratis weggaan. Of dat gebeurt valt natuurlijk te betwijfelenquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:54 schreef laucas het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat hij gratis de deur uit gaat/wilt lopen.
Ja en bij NL speelt hij fucking slechtquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan speelt hij in hetzelfde systeem als bij NL
Giovinco in de spitsquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:54 schreef DutchSL het volgende:
Juventus volgend jaar in H2H
Buffon
Lucio-Barzagli/Bonucci-Chiellini
Pepe-Vidal-Pirlo-Marchisio-Balzaretti (gerucht)
RVP (gerucht)-Giovinco
![]()
Dat team heeft alles, zelfs linkspoot/rechtspoot voorin
Dan heeft 'ie zo'n cheat code ingevoerd ofzo?quote:
jepquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dan heeft 'ie zo'n cheat code ingevoerd ofzo?
Giovinco krijgt flinke upgrade, 15 goals en 15 assists o.i.d.quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:55 schreef vandermar het volgende:
[..]
Giovinco in de spitsdie loopt echt onder iedereen door en lacht de hele wedstrijd omdat het gras onder zijn oksel kietelt
Je vader kijkt TV hèquote:
Ze hebben nog een creatieve middenvelder naast Arteta nodig.Song laten beginnen want Diaby loopt altijd met tegenzin naar de 4e man als wisselquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:56 schreef Thorb het volgende:
Wilshere lijkt trouwens seizoensstart weer niet te gaan halen
Rosicky was eind vorig jaar wel goed, maar raakt toch weer snel geblesseerd/uit vorm. Geen idee wie ze zullen halen, misschien Martin/Gourcouffquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:58 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ze hebben nog een creatieve middenvelder naast Arteta nodig.
ja gewoon naar Anderlecht komen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:58 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Jammer. Ik kan wel RVP wel begrijpen op zich, als hij nog echt prijzen wilt gaan winnen is het misschien beter om te vertrekken.
Diaby is toch altijd geblesseerdquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:58 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ze hebben nog een creatieve middenvelder naast Arteta nodig.Song laten beginnen want Diaby loopt altijd met tegenzin naar de 4e man als wissel
Inb4 de Thorbquote:
''geblesseerd'' en luie afrikaan manquote:
Hij is Frans.quote:
Bless!quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:00 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ik ga naar buiten heren! PEACE OUT.
Volgend jaar Frimpong/Coquelin weer paar keer de kans geven. Als RvP naar een andere club in Engeland zou gaan schopt Frimpong hem wel het ziekenhuis isquote:
Frimpong kwam niet altijd 100% over in zin hoofd bij sommige tacklesquote:Op woensdag 4 juli 2012 19:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
Volgend jaar Frimpong/Coquelin weer paar keer de kans geven. Als RvP naar een andere club in Engeland zou gaan schopt Frimpong hem wel het ziekenhuis is
TOTY Ronaldo - TOTY Alonsoquote:Op woensdag 4 juli 2012 19:00 schreef el-blanchito het volgende:
Wat is het beste driehoekje tussen LM-CM- en de CV van 1 club?
/
Klopt, kreeg in een van de eerste wedstrijden ook rood, maar wel een jongen die er altijd vol voor gaat.quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:01 schreef BDIL het volgende:
[..]
Frimpong kwam niet altijd 100% over in zin hoofd bij sommige tackles
Dat kan. Nice stats trouwens, hoe lang is hijquote:Op woensdag 4 juli 2012 19:02 schreef Rijst het volgende:
Thor kan je deze voor me kopen?
[ afbeelding ]
Heb je geen 600c?quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:02 schreef Rijst het volgende:
Thor kan je deze voor me kopen?
[ afbeelding ]
174 ofzo maar zijn jumping is 94quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:02 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat kan. Nice stats trouwens, hoe lang is hij?
quote:
quote:
Ik heb er maar 1 gekocht hoor? Zet er maar een kaartje op dan, meteen potjequote:Op woensdag 4 juli 2012 19:05 schreef Rijst het volgende:
[..]
Andere heb ik alhahah je hebt ze alle 2 gekocht zie ik
quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:06 schreef vandermar het volgende:
Ok, nu kap ik. Ik moet nog even een hoofdstuk leren
Als Fuszy zo doet is het ergquote:
Wat ga je doen?quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:09 schreef Fuszy het volgende:
Morgen beginnen bij mijn nieuwe baan. Afgelopen twee dagen hoefde ik niet meer te komen bij mijn oude baan
ondersteund medewerker op de afdeling finance noemen ze het. Ik noem het administratieve werkzaamhedenquote:
Wellus, 70k'tjes ofzoquote:Op woensdag 4 juli 2012 19:09 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij hebt toch niet de IF gehaald he?
Aah ik haat je. Ik fap me al 24/7 op die kaart maar kan er alleen van dromen. Mag ik hem voor 5 eckies van je kopen?quote:
Dat kan, als ik een andere koopquote:Op woensdag 4 juli 2012 19:11 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Aah ik haat je. Ik fap me al 24/7 op die kaart maar kan er alleen van dromen. Mag ik hem voor 5 eckies van je kopen?
Hoe heb je dat geflikt als studentquote:Op woensdag 4 juli 2012 19:11 schreef Fuszy het volgende:
[..]
ondersteund medewerker op de afdeling finance noemen ze het. Ik noem het administratieve werkzaamheden. Is iig bij een internationaal bedrijf voor de zomer.
Dus geen 3 Suk's?quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:12 schreef Rijst het volgende:
[..]
RejectedKan je nog wat bronze spelers sturen voor op de bank? heb er nog 4 nodig
Je bent arm.quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:12 schreef Rijst het volgende:
[..]
RejectedKan je nog wat bronze spelers sturen voor op de bank? heb er nog 4 nodig
Oke, wil je zometeen nog potje of moet je nog eten.quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:14 schreef Rijst het volgende:
Bedankt. Die laatste man op de bank koop ik zelf wel
Ja is goedquote:Op woensdag 4 juli 2012 19:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
Oke, wil je zometeen nog potje of moet je nog eten.
Nice hier kan je nergens werk vinden via Randstad, Manpower, Tempo Team en ASA studentenbureauquote:
Problem?quote:
Ik werk gewoon als chauffeurquote:Op woensdag 4 juli 2012 19:18 schreef BDIL het volgende:
[..]
Nice hier kan je nergens werk vinden via Randstad, Manpower, Tempo Team en ASA studentenbureau
Bronzen bank!quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:20 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja. EA
YESSS HIJS AF. Binnen een dag een gouden team gefixt
[ afbeelding ]
Tempo Team is sowieso kutquote:Op woensdag 4 juli 2012 19:18 schreef BDIL het volgende:
[..]
Nice hier kan je nergens werk vinden via Randstad, Manpower, Tempo Team en ASA studentenbureau
Waarom haal je die ex-psv speler terwijl je Sobis kan kopen?quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:20 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja. EA
YESSS HIJS AF. Binnen een dag een gouden team gefixt
[ afbeelding ]
Tardelli is een baasquote:Op woensdag 4 juli 2012 19:21 schreef vandermar het volgende:
[..]
Waarom haal je die ex-psv speler terwijl je Sobis kan kopen?
Sobis meer!quote:
Wel eens, had ik een 4-5-1 hybridquote:Op woensdag 4 juli 2012 19:24 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hou je bakkes . Je hebt niet eens met hem gespeeld.
voor Ronaldo?quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:24 schreef Lindgren. het volgende:
Als we toch pas minimaal vrijdag de finale gaan spelen, ga ik nu alles verkopen.
Dat gingen ze toch altijd al?quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:25 schreef pascal08 het volgende:
Non-shiny contracten gaan nu allemaal voor 150BIN.
Terug van weggeweest?quote:
quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:29 schreef stoereboii het volgende:
[..]
ja wil je meezoeken ben ze ergens kwijtgeraakt
oh zoals je zei liggen ze op mn ps3 thanks man!
quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:29 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Niet?quote:
Dat is wel humor om te lachen hoor.quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:29 schreef stoereboii het volgende:
[..]
SBquote:Op woensdag 4 juli 2012 19:29 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ok leuk man.quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:33 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Het is dat ik je niet vertrouw anders had ik wel coins gekocht van je.
Komen op FOK!, hoe moet ik mij zoiets voorstellen?quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:33 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Nee dat niet, kwam gewoon niet zoveel meer op FOK!
Met een internetbrowser naar www.forum.fok.nl gaan?quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
Komen op FOK!, hoe moet ik mij zoiets voorstellen?
Ga je Ronaldo halen?quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:37 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Het aantal coins als mijn TP leeg is.
+ het Jara - Vela team, MLS bronze, Eredivisie Bronze, Engels Bronze.
kquote:
Dat stukje over Giroud en Podolskiquote:
Voor hoeveel?quote:
gierig jaquote:
Inderdaad, een stukje in mij stierf net, toen zelfs Lindgren. een gigantische taalblunder maakte.quote:
boden klopt gewoon hoorquote:Op woensdag 4 juli 2012 19:50 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dafuq did I just read?!!?!?
[ afbeelding ]
dit ja, bod heeft volgens mij geen meervoudquote:
Nee. Bod heeft als uitzondering geen meervoud. Geen officieel meervoud. Spreektaal = boden.quote:
Maar Lindgren... ... ....quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:52 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee. Bod heeft als uitzondering geen meervoud. Geen officieel meervoud. Spreektaal = boden.
dit.quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:52 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee. Bod heeft als uitzondering geen meervoud. Geen officieel meervoud. Spreektaal = boden.
Gaat je dat lukken, een paar dagen geen pakjes kopen?quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ga nu geen silver packs kopen omdat contracten zo goedkoop zijn
Maar bronze consumables zijn nu ook goedkoop dus eigenlijk heeft het helemaal geen zin om packs te kopen.
Zou Ronaldo niet in 352 gebruiken, zonde.quote:
dat ja, als LW in 4321quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:55 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Zou Ronaldo niet in 352 gebruiken, zonde.
Ok, dan hoef ik ook geen coins meerquote:Op woensdag 4 juli 2012 19:55 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Zou Ronaldo niet in 352 gebruiken, zonde.
Nee, dat gaat niet lukkenquote:Op woensdag 4 juli 2012 19:55 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Gaat je dat lukken, een paar dagen geen pakjes kopen?
quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:55 schreef stoereboii het volgende:
[ afbeelding ]
zou pirlo op CAM wat zijn?
Ziek als LB-Y assistengever.quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:55 schreef stoereboii het volgende:
[ afbeelding ]
zou pirlo op CAM wat zijn?
Quote het over een minuut nog eens!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |