Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Derium (Patje1987)
Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
quote:
Juve gaat volgend jaar met 2 elftallen spelen in de Serie A volgens mij..Isla en Asamoah ook al aangetrokken. Nu nog een fatsoenlijke spits..quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:02 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ze proberen hun concurrentie te verzwakkenBen benieuwt wat Inter dit jaar doet
Vorige TS had een vooluitziende brik dat Lijst nu de TT zou pakken.quote:
Waar ga je heen dan?quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:05 schreef Kamikazie het volgende:
Mijn TT was geweest; Vaarwel Stoereboii's FC.
WIe is die homo dan?quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:09 schreef stoereboii het volgende:
Wat een kutteam en wat een kutcommentator is hij ook geworden sinds hij FIFA doethij denkt echt dat hij de man is maar als je dat team ziet moet ik toch wel ff lachen
daar kan je echt veel meer mee...
quote:
Heb wel eens zo gescoord jaquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:10 schreef wieisboos het volgende:
Dit is toch een accomplishment voor de VP? Heeft iemand die?
Rijst met kip en sate saus en sla.quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:09 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wat kook je?
En welke pizza koos je gisteren.
Ik vraag het wel in de comments.quote:
quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:10 schreef Geluidssysteem het volgende:
Mathijs ik hoorde dat jij mij 'slecht' noemde. Kleautzak.
Ik wou nog zo'n filmpje makenquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:13 schreef wieisboos het volgende:
Nederlandse commentatorsNederlanders op Youtube
één voor één mongolen. Heb nog de grootste hekel aan die banjomovies kerel, die komt redelijk vaak bij mijn aanbevolen videos langs.
DitisjanTV als uitzondering.quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:13 schreef wieisboos het volgende:
Nederlandse commentatorsNederlanders op Youtube
Heb nog de grootste hekel aan die banjomovies kerel, die komt redelijk vaak bij mijn aanbevolen videos langs.
Nee, volgende week pas!quote:
Prima te eten lijkt mequote:Op woensdag 4 juli 2012 18:12 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Rijst met kip en sate saus en sla.
En gisteren had ik pizza BBQ chicken met extra kip + ham + mais + ui.
Homo, wanneer kom jij clubben?quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:14 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Prima te eten lijkt me
Dure pizza geworden dan?
Droge grappen part duequote:Op woensdag 4 juli 2012 18:12 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik vraag het wel in de comments.
vandermar89: Wie is deze homo?
xoxoxo kusjekroel een toekomstige date!
Zit jij bij een leuk dispuut? En is het een beetje aan te raden? Zit te twijfelen voor als ik volgend jaar/ het jaar daarop in maastricht ga wonen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:15 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Nu naar dispuut, vrijdag tentamen. Daarna misschien weer
Ik vind jou slecht ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:21 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik vind jou slecht ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
Was maar een grapjequote:
Ja ik zit in een medisch dispuutquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:21 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Zit jij bij een leuk dispuut? En is het een beetje aan te raden? Zit te twijfelen voor als ik volgend jaar/ het jaar daarop in maastricht ga wonen.
Ah oke, kijk nog wel even dan. Ik heb ook een fifa club waar ik mijn verplichtingen moet nakomenquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:24 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja ik zit in een medisch dispuut
Erg gezellig, elke week bij iemand gaan chillen, eten, zuipen, stappen.
Wel de moeite waardSommige disputen hebben wel heftige a-tijd/ontgroening. Mijne niet gelukkig, gewoon paar maandjes af en toe opdrachtje.
Martin van Geel, gooi je hengeltje even uitquote:
Ik ben Messi 2.1. Tov de 2.0 versie heb ik diverse bug fixes (lag/delay fix, en een Freeze tijdens het spelen in de 34e minuut), en een klantvriendelijker gebruikerssysteem.quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:23 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Was maar een grapjeMaar iedereen zat over jou te praten alsof je Messi 2.0 was dus ik dacht ff beetje tegen gas geven en noemde je slecht.
O ik dacht dat je alleen een beter geluidssysteem had ...quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:26 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ik ben Messi 2.1. Tov de 2.0 versie heb ik diverse bug fixes (lag/delay fix, en een Freeze tijdens het spelen in de 34e minuut), en een klantvriendelijker gebruikerssysteem.
Dit is niet correct.quote:
Beide maar hij is beter in Rammen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Kan Ibra trouwens finessen of alleen rammen?
Hij kan alles...quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ja dat is dus een raar verhaal, als ik met Ibra speel werkt mijn finesse shot niet meerquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Bedoel je daar iets seksueels mee?quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Kan Ibra trouwens fitnessen of alleen rammen?
quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:27 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Bedoel je daar iets seksueels mee?
Waarom zet je er een t tussen?quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:27 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Waar is die T voor nodig?quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:27 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Gewoon.quote:
Gewoonquote:
Nu zeg je twee verschillende dingen. Eerst gewoon en dan ineens gewoon. .quote:
Dat is puur voor de verwarring.quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nu zeg je twee verschillende dingen. Eerst gewoon en dan ineens gewoon. .
Feyenoord.nlquote:
wat een mongolenquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:32 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]
Al die verwende kutkinderenze moesten eens weten hoe het is om supporter te zijn van Ajax en elke goede speler vertrekt na 1 of 2 goede seizoenen
Meer een nummer 10quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:35 schreef Kamikazie het volgende:
Van persie is een slechte spits. En speler.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een verschrikkelijke kneuzen zegquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:32 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]
Al die verwende kutkinderenze moesten eens weten hoe het is om supporter te zijn van Ajax en elke goede speler vertrekt na 1 of 2 goede seizoenen
quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:35 schreef Kamikazie het volgende:
Beter dan Toivonen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:35 schreef Kamikazie het volgende:
Beter dan Lukakoquote:
Higuain > RVP. Hij heeft vaker meer dan 20 goals gemaakt.quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:35 schreef Kamikazie het volgende:
Ja, dit.quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:36 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Higuain > RVP. Hij heeft vaker meer dan 20 goals gemaakt.
In de spits zeker, jonger, beter en geen Marokkanen gedragquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:36 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Higuain > RVP. Hij heeft vaker meer dan 20 goals gemaakt.
quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:37 schreef BDIL het volgende:
[..]
In de spits zeker, jonger, beter en geen Marokkanen gedrag
Nee.quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:40 schreef pascal08 het volgende:
Zullen we allemaal van Persie twitteren en zeggen: "Je bent gewoon slecht"?
Ik heb geen twitterquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:40 schreef pascal08 het volgende:
Zullen we allemaal van Persie twitteren en zeggen: "Je bent gewoon slecht"?
Een nieuwe GSM!quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:40 schreef Kamikazie het volgende:
Gefeliciteerd Toefjes met je Samsung Galaxy!!!
Die reacties man op z'n twitterquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:40 schreef Dudeweiser het volgende:
Iedereen die het van Persie kwalijk neemt dat ie hogerop wil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |