Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Derium (Patje1987)
Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Klopt, dat is alleen als er na elke teken weer de mogelijkheid is om weer een T,O,T,W,? te plaatsen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:01 schreef Kamikazie het volgende:
Ik denk dat het niet 1024 mogelijkheden zijn.
Hij is nu ontmaagd in ieder gevalquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:17 schreef Patje1987 het volgende:
TS als je niet weet hoe je een nieuw topic moet maken pak de lapo dan ook niet
Hij moet het toch ooit lerenquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:17 schreef Patje1987 het volgende:
Gun het hem, hij is de enige die nooit off-topic gaatquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:17 schreef Patje1987 het volgende:
Ik begon helemaal te zwetenquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:17 schreef Thorb het volgende:
Wilde wilde hem niet van DarkSonic stelen, maar wat duurde het lang
Fix alles even dan, jij kan hetquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:17 schreef Patje1987 het volgende:
Oja nog een tip, nummer hoog automatisch op dus die klopt nu niet
quote:
Ik wil mijn return makenquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik zit buiten, maar als je nog een paar mensen regelt kom ik wel even.
Dakkapel aan je zolder gezet?quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik zit buiten, maar als je nog een paar mensen regelt kom ik wel even.
Nee, ik moet leren voor tentamenquote:
Dat is 'm nu wel duidelijk denk ik.quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:21 schreef Patje1987 het volgende:
Ok OP gefixt en nummertje staat goed. Volgende keer op open nieuw deel klikken en dan alleen de TT wijzigen
Heb je ook es wat te doen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:21 schreef Patje1987 het volgende:
Ok OP gefixt en nummertje staat goed. Volgende keer op open nieuw deel klikken en dan alleen de TT wijzigen
keepte je daar trouwens zelf of als any zijnde?quote:
Ik heb met Jovanovic vroegaah gespeeldquote:
toppiequote:Op woensdag 4 juli 2012 15:21 schreef Patje1987 het volgende:
Zelf. Ik wil ook op de ps3 keepen maar dan moet ik mijn pro wel boostenquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:21 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
keepte je daar trouwens zelf of als any zijnde?
quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:21 schreef Patje1987 het volgende:
kquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:21 schreef Rijst het volgende:
[..]
Zelf. Ik wil ook op de ps3 keepen maar dan moet ik mijn pro wel boosten
Rijst, waarom ga je nou wéér het slechte pad op? Je was net op de goede weg.quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:21 schreef Rijst het volgende:
[..]
Zelf. Ik wil ook op de ps3 keepen maar dan moet ik mijn pro wel boosten
HJB manquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:22 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Rijst, waarom ga je nou wéér het slechte pad op? Je was net op de goede weg.
Ik vraag me altijd af hoe mensen zo snel een topic kunnen openen, maar nu weet ik dus hoe dat kanquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:21 schreef Patje1987 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach geeft niet het is nu opgelost tochquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:22 schreef Thorb het volgende:
[..]
Neem het hem niet kwalijk, deze man kan alleen fut pakjes openen
baas of een sb? notsurequote:
Ik vond je broertje wel een baasquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:25 schreef Geluidssysteem het volgende:
Wie de party maakt, zet hem op Invite only voor dat er weer zo een pauper gaat joinen
Ik stond vorige week in den bosch op de bus te wachten en toen hoorde ik iets krakenquote:
WAS NIET M'N BROERTJE HAHAHAquote:
Hahahahaha kwam dat GIF bestand tegen , ging stukquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:26 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik stond vorige week in den bosch op de bus te wachten en toen hoorde ik iets kraken. Was er een bus over een duif gereden recht voor mijn neus. Al die ingewanden eruit
Waar moet dit op slaan?quote:
E man dit is het FUT topic niet het club topicquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:28 schreef Geluidssysteem het volgende:
KOM ONLINE JONGONS LEKKER CLUBBEN.
Ben ik geen CAM meerquote:
Cvitanich MOTM. En dan komt hij uit voor Ajax omdat zijn huurcontract officieel al afgelopen isquote:
Wie is vincent?quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:30 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Vincent zal we de any zijn.
Rijst keeper etc...
KompANYquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:30 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Vincent zal we de any zijn.
Rijst keeper etc...
Ik dacht dat er iemand vincent zou hetenquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:31 schreef pascal08 het volgende:
[..]
KompANY
Rice=Rijst
Fred=mijn Pro
Thorn=Thorb
vincent kompany bradaquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:31 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik dacht dat er iemand vincent zou heten
Loserquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:31 schreef Roypsv het volgende:
Gefeliciteerd Stoereboii goed gespeeld met je kut vrijetrappen
Eentje op vrije trapquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:31 schreef Roypsv het volgende:
Gefeliciteerd Stoereboii goed gespeeld met je kut vrijetrappen
Toen ik het eerste deel van de zin las dacht ik dat je bezoek had gehad gisteravond.quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:32 schreef Fuszy het volgende:
wtf mijn hele kamer ligt vol met van die kut rubberen dingen van zo'n kunstgrasveld.
Fuck dat. Oranje 74 Cvita voor mn Argentijnse silversquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:30 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Cvitanich MOTM. En dan komt hij uit voor Ajax omdat zijn huurcontract officieel al afgelopen is
Volgens mij niet hoorquote:
Oh thanksquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:33 schreef Roypsv het volgende:
[..]
dat bedoel ik niet, vind dat je ze goed neemt
Idd Stijn!quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:32 schreef Fuszy het volgende:
wtf mijn hele kamer ligt vol met van die kut rubberen dingen.
Feyenoord moet uit hoor.quote:
Dat snapt 'ie wel hoor.quote:
Blijkbaar niet, dan had hij er wel 1-5 neergezet.quote:
Nee, prima zo.quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, dan had hij er wel 1-5 neergezet.
quote:
quote:
Nej, nederlands elftal is slecktquote:
Oh ja hoor, jij mag met je zogenaamd lollige opmerkingen het hele topic volspammen maar als ik 1 keer een ouwehoer opmerking maak is het meteen weerquote:
quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:41 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Oh ja hoor, jij mag met je zogenaamd lollige opmerkingen het hele topic volspammen maar als ik 1 keer een ouwehoer opmerking maak is het meteen weer
Die club is toch opgeheven? Of is dat niet de reden?quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
Eindelijk een 0 weight speler verkocht (maar deze is sinds januari uit packs)
[ afbeelding ]
Ik heb eigenlijk geen idee waarom hij 0 weight is maar het zou best kunnen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:42 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Die club is toch opgeheven? Of is dat niet de reden?
Chiellini-If Ogbonna-IF De Rossiquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wat was die goede 3atb Serie A defense ook alweer?
Volgens mij was jij dat SB, die zei dat het gelijk stond aan cheaten ofzo
IF Bonucci is beter dan IF De Rossi.quote:
DM's ontvange nzeker?quote:
quote:
Eerst doorsturen naar iedereenquote:
quote:Bayern Munich defender Breno has been sentenced to three years and nine months in prison without parole after it was ruled that he was responsible for a fire in his own villa in September.
Iemand stuurde mij via xbl of ik hem naakt wilde zienquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:48 schreef Kamikazie het volgende:
Nectar DM mij maar, krijg je geile pics voor terug!
'Laat je skieter eens zien xd'quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Iemand stuurde mij via xbl of ik hem naakt wilde zien
Was een jongen dus obv heb ik toegestemd
wat boeit het nou of je je eigen huis in de fik steekt, moet je toch zelf wetenquote:
Want de brandweer kost geen geldquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:50 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
wat boeit het nou of je je eigen huis in de fik steekt, moet je toch zelf weten
Meen je dit? Want dan ben je echt dom en moet ik weer zeggen: is jou kont niet jaloers op de stront die er uit je mond komt?quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:50 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
wat boeit het nou of je je eigen huis in de fik steekt, moet je toch zelf weten
Pepe of Krasicquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Is Maggio op RM aan te raden of heb ik betere keuze?
don't feed the trollquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:51 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Meen je dit? Want dan ben je echt dom en moet ik weer zeggen: is jou kont niet jaloers op de stront die er uit je mond komt?
Moet een Italiaan uit Serie A zijnquote:
Krasic vind ik meer rechtsvoor, dus ik zou voor Pepe kiezen.quote:
Welquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:53 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Maakt niet veel uit voor een RM.
Stats zijn min of meer gelijkwaardig, maar Pepe heeft betere work rates voor RM te spelen (zeker als het 3-5-2 is, al heeft GJE dat niet gezegd).quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:53 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dit vind ik dus niet ... IF maggio is veel beter dan IF pepe.
Maggio dan, want veel betere verdediger.quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Het gaat om de NIFs, dus of NIF Pepe of NIF Maggio
IF Bonucciquote:
TOTY is bij voorbaat al te duur denk ikquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:56 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Maggio dan, want veel betere verdediger.
TOTY Basta geen optie? Die is ook goedkoop
http://futhead.com/12/squad/1322631quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:00 schreef DutchSL het volgende:
GJE post je team/formatie, dan kunnen we beter advies geven. 3-5-2 of 4-4-2 vraagt al hele andere dingen
In intensiteit van homo zijn jaquote:
Cambiasso voor Vidal/De Rossi.quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
http://futhead.com/12/squad/1322631
Dit wil ik ongeveer gaan maken.
Alleen Lucio 7 chem en twijfels over Giovinco op CAM
Zet Lucio dan LCBquote:Op woensdag 4 juli 2012 16:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
http://futhead.com/12/squad/1322631
Dit wil ik ongeveer gaan maken.
Alleen Lucio 7 chem en twijfels over Giovinco op CAM
Oke oke, niet aan gedachtquote:
Nu definitief.quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:03 schreef GuRBuH het volgende:
TOTW: http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#idVdUyVtbdP6t
Internationale bende: http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#bCEQyrPnbdP8E
Als het niet uitkomt met de doekoes zijn er nog alternatiefe heh xDquote:Op woensdag 4 juli 2012 16:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Oke oke, niet aan gedacht
Hartstikke bedankt
Nu eens kijken of het met de doekoes uitkomt
Neeeee Lucio LCB gewoon. Denk jij daar nu serieus niet aan?quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Oke oke, niet aan gedacht
Hartstikke bedankt
Nu eens kijken of het met de doekoes uitkomt
Hij wil linkspoot op LCB.quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:05 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Neeeee Lucio LCB gewoon. Denk jij daar nu serieus niet aan?
Kan ook in principe ja, maar ik weet niet of Cambiasso beter is dan Vidalquote:Op woensdag 4 juli 2012 16:05 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Neeeee Lucio LCB gewoon. Denk jij daar nu serieus niet aan?
quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:06 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hij wil linkspoot op LCB.
Cambiasso is ook gewoon erg goed.
Wat is daar zo leuk aan? lolquote:
dat dat in jouw geval totaal niet van toepassing is.quote:
Chiellini is links en Lucio rechts?quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:08 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
dat dat in jouw geval totaal niet van toepassing is.
quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:08 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
dat dat in jouw geval totaal niet van toepassing is.
quote:
ja snap ik maar bedoel niet dat het iets is waar hij verder rekening mee houdtquote:
Hoe weet je dat?quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:09 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja snap ik maar bedoel niet dat het iets waar hij verder rekening mee houdtdaarom vond ik de opmerking grappig
Ach, hij probeert me gewoon te bashen, lekker laten gaanquote:
Ik ga Leite en Diego Cavalieri sowieso halen, voor de rest weet ik het nog niet. Ik heb het ook druk met tentamens dus misschien is het ook wel goed om deze week niet zoveel aan FUT te doen aangezien de prijzen toch alleen maar omlaag gaan.quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:07 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Jep. Ik ga denk ik maar 1 speler halen (DeVere) en silver packs openen want Leite.
Jij wordt ook altijd gebasht he ;squote:Op woensdag 4 juli 2012 16:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ach, hij probeert me gewoon te bashen, lekker laten gaan
Hoeveel tentamens moet je nog? Ik moet volgende week nog 2 en morgen 1quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ga Leite en Diego Cavalieri sowieso halen, voor de rest weet ik het nog niet. Ik heb het ook druk met tentamens dus misschien is het ook wel goed om deze week niet zoveel aan FUT te doen aangezien de prijzen toch alleen maar omlaag gaan.
Weet iemand nog spelers die nu bronze zijn die naar een grote club gaan? Ik heb Powell (Man Utd) Bittencourt (Dortmund) en Pogba (Juventus) al.
rot op man heb toch gewoon gelijk, niks bashenquote:Op woensdag 4 juli 2012 16:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ach, hij probeert me gewoon te bashen, lekker laten gaan
Powell van crewe alexandra?quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ga Leite en Diego Cavalieri sowieso halen, voor de rest weet ik het nog niet. Ik heb het ook druk met tentamens dus misschien is het ook wel goed om deze week niet zoveel aan FUT te doen aangezien de prijzen toch alleen maar omlaag gaan.
Weet iemand nog spelers die nu bronze zijn die naar een grote club gaan? Ik heb Powell (Man Utd) Bittencourt (Dortmund) en Pogba (Juventus) al.
Donderdag 1 en vrijdag 1, en dan volgende week nog heel veel, een stuk of 6. Ik kan ze nooit allemaal halenquote:Op woensdag 4 juli 2012 16:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hoeveel tentamens moet je nog? Ik moet volgende week nog 2 en morgen 1
Ja, ik denk dat hij een UP krijgt maar niet 1 met zulke goede stats als zijn IF/SIFquote:
Tello van Barca B naar Barca Aquote:Op woensdag 4 juli 2012 16:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:12 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
rot op man heb toch gewoon gelijkals je sinds kort pas weet dat sommige spelers ook linksbenig zijn enzo en dat het boeit met welk been je schiet..dan lijkt het me logisch dat je met dat soort dingen nou niet echt rekening houdt. vandaar dat ik moest lachen om zijn comment
Allemaal her of niet?quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Donderdag 1 en vrijdag 1, en dan volgende week nog heel veel, een stuk of 6. Ik kan ze nooit allemaal halen
oke richmond.quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik wist alleen niet dat RvP links was. Maar hey, je hebt gelijk, nu maar weer mondje dicht
quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, ik heb deze periode nog niks gehaald
Hm?quote:
In het 3e jaar maakt het niet uit of je niet genoeg punten hebt want je gaat toch wel over. Maar ik moet nog een aantal toetsen van het 2e jaar halen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:14 schreef vandermar het volgende:
[..]Heb je wel al genoeg punten of niet?
Dat is wederzijds.quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:14 schreef Nectar het volgende:
[..]
ik vraag me af hoe hoog/(laag) jouw IQ is man
O zo,quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
In het 3e jaar maakt het niet uit of je niet genoeg punten hebt want je gaat toch wel over. Maar ik moet nog een aantal toetsen van het 2e jaar halen.
Lager dan die van jou kan niet.quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:14 schreef Nectar het volgende:
[..]
ik vraag me af hoe hoog/(laag) jouw IQ is man
Mark Uth naar Heerenveenquote:Op woensdag 4 juli 2012 16:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij weinig brein, en kan er dus weinig aangetast worden.quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:16 schreef Nectar het volgende:
[..]
hard drugs tast je brin aan zeggen ze tog
IF Fellaini.quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:16 schreef Roypsv het volgende:
Iemand enig idee hoe ik deze af kan maken?
http://futhead.com/12/squad/1322742
Maak er een 4-3-2-1 van en je kan Eriksen erin zetten.quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:16 schreef Roypsv het volgende:
shit man wat een harde comebackquote:Op woensdag 4 juli 2012 16:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij weinig brein, en kan er dus weinig aangetast worden.
7 chem krijgen diequote:
je zei toch echt dat je meestal maar gewoon schiet en er verder niet op let.. heel raar dat dat me dan onlogisch lijkt ja.quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik wist alleen niet dat RvP links was. Maar hey, je hebt gelijk, nu maar weer mondje dicht
Ja. Nu maar weer wieberenquote:Op woensdag 4 juli 2012 16:18 schreef Nectar het volgende:
[..]
shit man wat een harde comeback
het is dat je 12 bent dus kan ik je het niet kwaluk neme
Jij bent echt een triest ventjequote:Op woensdag 4 juli 2012 16:18 schreef Nectar het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Maak er een 4-3-2-1 van en je kan Eriksen erin zetten.
Hou oud mag jij dan wel niet zijn? Niet veel ouder denk ik en anders ben je een aantal keer flink hard op de grond gesmeten door je ouders. Wat ik overigens wel begrijp als je zo irritant bent.quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:18 schreef Nectar het volgende:
[..]
Hij moet er een 4-3-2-1 van maken, anders lukt het nooit.quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:19 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dan iemand van Man city. Maar dan krijgt Vertonghen 7 chem dus maakt in feite niet uit.
ik ben 47quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:19 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Hou oud mag jij dan wel niet zijn? Niet veel ouder denk ik en anders ben je een aantal keer flink hard op de grond gesmeten door je ouders. Wat ik overigens wel begrijp als je zo irritant bent.
Niet echt nodig denk ik.quote:
sorryquote:Op woensdag 4 juli 2012 16:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Niet echt nodig denk ik.
Ben meer teleurgesteld in die user
Zo dat is volwassen zeg!quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Niet echt nodig denk ik.
Ben meer teleurgesteld in die user
4321 maken iddquote:Op woensdag 4 juli 2012 16:16 schreef Roypsv het volgende:
Jup, prima team afgezien van die 2 klapmongolen achterinquote:Op woensdag 4 juli 2012 16:23 schreef Roypsv het volgende:
zo dus vdm
hahah idd maargoed ze zijn wel goed(verthongen dan) andere opties voor vdwiel?quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jup, prima team afgezien van die 2 klapmongolen achterin
Nee, kan niet andere RBquote:Op woensdag 4 juli 2012 16:25 schreef Roypsv het volgende:
[..]
hahah idd maargoed ze zijn wel goed(verthongen dan) andere opties voor vdwiel?
bale 7 chemquote:Op woensdag 4 juli 2012 16:23 schreef Roypsv het volgende:
zo dus vdm
ok hoeft niet man je voegt namelijk niks toequote:Op woensdag 4 juli 2012 16:25 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Oh nee hoor, ik verdedig de juiste gewoon.
En dat ben jij nooit.
Hij voegt zodanig veel toe dat jij erop reageertquote:Op woensdag 4 juli 2012 16:25 schreef Nectar het volgende:
[..]
ok hoeft niet man je voegt namelijk niks toe
Oke, jij wel Nectar, jij wel.quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:25 schreef Nectar het volgende:
[..]
Waarom doe je zo negatief altijdquote:Op woensdag 4 juli 2012 16:25 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ach, binnekort maakt hij weer een fout, en dan is 'ie weer weg voor wat wekenquote:Op woensdag 4 juli 2012 16:26 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Waarom doe je zo negatief altijd?
Gewoon in de emmer doenquote:
wat .ballen ertegenaan schieten.quote:
quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:28 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ik gooi ze nu constant van de ene bank naar de ander (4 meter)
Ooit gedacht aan psychische stoornissen?quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:28 schreef Roypsv het volgende:
[..]
stel je niet aan, ze landen constant op 4 poten en komen weer terug. een variant van apporterenquote:Op woensdag 4 juli 2012 16:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ooit gedacht aan psychische stoornissen?
stoer zegquote:Op woensdag 4 juli 2012 16:28 schreef Roypsv het volgende:
[..]
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op woensdag 04-07-2012 om 16:29:14First big #FUT transfers: IF Jordi Alba & Montolivo = Barca & Milan players. Normal versions of the TOTW IFs will transfer next week. reageer retweet
Ondanks dat het zielig is vind ik het wel grappigquote:Op woensdag 4 juli 2012 16:29 schreef Roypsv het volgende:
[..]
stel je niet aan, ze landen constant op 4 poten en komen weer terug. een variant van apporteren
Ja, als ik jou constant op 2 benen laat landen van een hoogte van 4 meter, zou jij ook niet lekker vinden denk ikquote:Op woensdag 4 juli 2012 16:29 schreef Roypsv het volgende:
[..]
stel je niet aan, ze landen constant op 4 poten en komen weer terug. een variant van apporteren
is niet zieligquote:Op woensdag 4 juli 2012 16:30 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ondanks dat het zielig is vind ik het wel grappig
waar staat hoogte?quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, als ik jou constant op 2 benen laat landen van een hoogte van 4 meter, zou jij ook niet lekker vinden denk ik
kijk mijn onder titel danquote:Op woensdag 4 juli 2012 16:30 schreef Roypsv het volgende:
[..]
nectar is zoet jij bent niet zoet jij bent zuur
Vroeger had je van die plakpoppetjes die je op de deur kon gooien en gingen ze vanzelf naar benedenquote:Op woensdag 4 juli 2012 16:30 schreef Roypsv het volgende:
[..]
is niet zieligje kan ze ook in de gordijnen gooien dan blijven ze hangen
daarom heb ik katten gekochtquote:Op woensdag 4 juli 2012 16:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
Vroeger had je van die plakpoppetjes die je op de deur kon gooien en gingen ze vanzelf naar beneden
quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:30 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Gewoon inruilen voor een stofzuiger tochquote:Op woensdag 4 juli 2012 16:32 schreef Fuszy het volgende:
[..]. Katten zijn toch kut beesten. In het begin zijn ze lief, maar daarna gaan ze alles onder lopen te zeiken.
Krijg je hooguit een kruimeldief voorquote:Op woensdag 4 juli 2012 16:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gewoon inruilen voor een stofzuiger toch
Warom man katten zijn tog lief heb een keertje samen geblowd met me kat die werd toen stoned als een gernaal, toen ging ze in een tampon zitten en zei ik hey kijk dat is een tampouce xD (tam poes xD)quote:
Toefjes niet, die kreeg een volwaardige stofzuigerquote:Op woensdag 4 juli 2012 16:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Krijg je hooguit een kruimeldief voor
Alleen die Norbye lijkt me wel goed (maar moeilijk om een team rond hem te maken) Het gaat mij om de silver IFs (Leite en Cavalieri)quote:
Kan je Leite met 9 chem in je brasilver team doenquote:Op woensdag 4 juli 2012 16:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Alleen die Norbye lijkt me wel goed (maar moeilijk om een team rond hem te maken) Het gaat mij om de silver IFs (Leite en Cavalieri)
snap ik, anders pleuren ze naar beneden.quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:30 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Aub redt het topic.quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Alleen die Norbye lijkt me wel goed (maar moeilijk om een team rond hem te maken) Het gaat mij om de silver IFs (Leite en Cavalieri)
Ik doe denk ik IF Leite ST, Marlos CF, Indio en Morais/Philippe Coutinho CAMquote:Op woensdag 4 juli 2012 16:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kan je Leite met 9 chem in je brasilver team doen
Denk je niet dat hij beter aan de zijkant is? Hij is nogal zwak voor een spits!quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik doe denk ik IF Leite ST, Marlos CF, Indio en Morais/Philippe Coutinho CAM
bquote:Op woensdag 4 juli 2012 16:33 schreef Nectar het volgende:
[..]
Warom man katten zijn tog lief heb een keertje samen geblowd met me kat die werd toen stoned als een gernaal, toen ging ze in een tampon zitten en zei ik hey kijk dat is een tampouce xD (tam poes xD)
ze zijn ook wel chill maar niet als ze aandacht willen als ik fifa aan hetdoen ben dan moeten ze optiefen. mja wtf heb jij tampons overal liggen?quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:33 schreef Nectar het volgende:
[..]
Warom man katten zijn tog lief heb een keertje samen geblowd met me kat die werd toen stoned als een gernaal, toen ging ze in een tampon zitten en zei ik hey kijk dat is een tampouce xD (tam poes xD)
Ik vond Indio als ST ook prima gaan, en ik moet het van de combinaties hebben dus dan maakt dat niet zoveel uit (denk ik) Eerst maar eens zien wat hij gaat kosten.quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Denk je niet dat hij beter aan de zijkant is? Hij is nogal zwak voor een spits!
EN DANquote:Op woensdag 4 juli 2012 16:36 schreef Geluidssysteem het volgende:
Nectar jij bent verstandelijk gehandicapt. Ze moeten jou vastketenen aan een aidsboom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |