Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Derium (Patje1987)
Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Klopt, dat is alleen als er na elke teken weer de mogelijkheid is om weer een T,O,T,W,? te plaatsen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:01 schreef Kamikazie het volgende:
Ik denk dat het niet 1024 mogelijkheden zijn.
Hij is nu ontmaagd in ieder gevalquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:17 schreef Patje1987 het volgende:
TS als je niet weet hoe je een nieuw topic moet maken pak de lapo dan ook niet
Hij moet het toch ooit lerenquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:17 schreef Patje1987 het volgende:
Gun het hem, hij is de enige die nooit off-topic gaatquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:17 schreef Patje1987 het volgende:
Ik begon helemaal te zwetenquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:17 schreef Thorb het volgende:
Wilde wilde hem niet van DarkSonic stelen, maar wat duurde het lang
Fix alles even dan, jij kan hetquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:17 schreef Patje1987 het volgende:
Oja nog een tip, nummer hoog automatisch op dus die klopt nu niet
quote:
Ik wil mijn return makenquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik zit buiten, maar als je nog een paar mensen regelt kom ik wel even.
Dakkapel aan je zolder gezet?quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik zit buiten, maar als je nog een paar mensen regelt kom ik wel even.
Nee, ik moet leren voor tentamenquote:
Dat is 'm nu wel duidelijk denk ik.quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:21 schreef Patje1987 het volgende:
Ok OP gefixt en nummertje staat goed. Volgende keer op open nieuw deel klikken en dan alleen de TT wijzigen
Heb je ook es wat te doen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:21 schreef Patje1987 het volgende:
Ok OP gefixt en nummertje staat goed. Volgende keer op open nieuw deel klikken en dan alleen de TT wijzigen
keepte je daar trouwens zelf of als any zijnde?quote:
Ik heb met Jovanovic vroegaah gespeeldquote:
toppiequote:Op woensdag 4 juli 2012 15:21 schreef Patje1987 het volgende:
Zelf. Ik wil ook op de ps3 keepen maar dan moet ik mijn pro wel boostenquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:21 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
keepte je daar trouwens zelf of als any zijnde?
quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:21 schreef Patje1987 het volgende:
kquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:21 schreef Rijst het volgende:
[..]
Zelf. Ik wil ook op de ps3 keepen maar dan moet ik mijn pro wel boosten
Rijst, waarom ga je nou wéér het slechte pad op? Je was net op de goede weg.quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:21 schreef Rijst het volgende:
[..]
Zelf. Ik wil ook op de ps3 keepen maar dan moet ik mijn pro wel boosten
HJB manquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:22 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Rijst, waarom ga je nou wéér het slechte pad op? Je was net op de goede weg.
Ik vraag me altijd af hoe mensen zo snel een topic kunnen openen, maar nu weet ik dus hoe dat kanquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:21 schreef Patje1987 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach geeft niet het is nu opgelost tochquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:22 schreef Thorb het volgende:
[..]
Neem het hem niet kwalijk, deze man kan alleen fut pakjes openen
baas of een sb? notsurequote:
Ik vond je broertje wel een baasquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:25 schreef Geluidssysteem het volgende:
Wie de party maakt, zet hem op Invite only voor dat er weer zo een pauper gaat joinen
Ik stond vorige week in den bosch op de bus te wachten en toen hoorde ik iets krakenquote:
WAS NIET M'N BROERTJE HAHAHAquote:
Hahahahaha kwam dat GIF bestand tegen , ging stukquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:26 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik stond vorige week in den bosch op de bus te wachten en toen hoorde ik iets kraken. Was er een bus over een duif gereden recht voor mijn neus. Al die ingewanden eruit
Waar moet dit op slaan?quote:
E man dit is het FUT topic niet het club topicquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:28 schreef Geluidssysteem het volgende:
KOM ONLINE JONGONS LEKKER CLUBBEN.
Ben ik geen CAM meerquote:
Cvitanich MOTM. En dan komt hij uit voor Ajax omdat zijn huurcontract officieel al afgelopen isquote:
Wie is vincent?quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:30 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Vincent zal we de any zijn.
Rijst keeper etc...
KompANYquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:30 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Vincent zal we de any zijn.
Rijst keeper etc...
Ik dacht dat er iemand vincent zou hetenquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:31 schreef pascal08 het volgende:
[..]
KompANY
Rice=Rijst
Fred=mijn Pro
Thorn=Thorb
vincent kompany bradaquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:31 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik dacht dat er iemand vincent zou heten
Loserquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:31 schreef Roypsv het volgende:
Gefeliciteerd Stoereboii goed gespeeld met je kut vrijetrappen
Eentje op vrije trapquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:31 schreef Roypsv het volgende:
Gefeliciteerd Stoereboii goed gespeeld met je kut vrijetrappen
Toen ik het eerste deel van de zin las dacht ik dat je bezoek had gehad gisteravond.quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:32 schreef Fuszy het volgende:
wtf mijn hele kamer ligt vol met van die kut rubberen dingen van zo'n kunstgrasveld.
Fuck dat. Oranje 74 Cvita voor mn Argentijnse silversquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:30 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Cvitanich MOTM. En dan komt hij uit voor Ajax omdat zijn huurcontract officieel al afgelopen is
Volgens mij niet hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |