Vroeger wel, maar ik ben later meer in woorden gaan denken omdat dat mijn sociale vaardigheiden vooruit zou helpen hopelijk (ik nam vrij draconische maatregelen in die tijd omdat het niet goed met me ging).quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:38 schreef Auti het volgende:
[..]
[..]
Dan zijn jullie zeker ook geen beelddenkers?
Ik ga dan alleen niet door rood als ik verder geen haast heb. Als ik buiten ben, lijk ik altijd wel haast te hebben.quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:43 schreef schaal_9 het volgende:
[..]
Bij een rood licht op een vrij rustig kruispunt (op de fiets of als voetganger) houd ik er wel rekening mee of er andere wachtenden zijn, vooral kinderen. Dan wil ik niet het verkeerde voorbeeld geven.
Ja precies, ff herrie opzetten en wat te drinken pakken. Wist vantevoren al dat het waarschijnlijk teveel zou zijn op 1 dag, maar mijn pa is ontzettend onthand zonder z'n computertje en daar heb ik best wat overstimulatie voor overquote:Op donderdag 5 juli 2012 22:49 schreef Riddler86 het volgende:
Hè, vervelend! Nou even lekker bijkomen / ontprikkelen.
Is het warm op jouw werk? Als de clime aanstaat, krijg je andere lucht he, droge lucht. Heb je het gesprek met je zus nog kunnen voeren?quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:46 schreef Ceased2Be het volgende:
Pfff na een werkdag zonder airco ook nog eens 2 uur bezig geweest met de spraakcomputer van m'n pa terwijl ik een zinnig geïnteresseerd gesprek met m'n zus moest voeren... iets teveel van het goede.
Zie de aders kloppen in m'n ogen en m'n oren tuiten :S
We hebben climate control alleen die is vorige week vervangen omdat de oude stuk was en de nieuwe functioneert nog niet goed. het is dus heel drukkend warm binnen. Niet fijn.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:48 schreef schaal_9 het volgende:
[..]
Is het warm op jouw werk? Als de clime aanstaat, krijg je andere lucht he, droge lucht. Heb je het gesprek met je zus nog kunnen voeren?
Dat is wel vervelend, kan dat benauwd worden.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:14 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
We hebben climate control alleen die is vorige week vervangen omdat de oude stuk was en de nieuwe functioneert nog niet goed. het is dus heel drukkend warm binnen. Niet fijn.
Gesprekken met m'n zus zijn altijd nogal druk, ze praat nogal hard en snel dus dat vergt nogal wat energie (schat van een meid verder hoor, daar niet van)
Het is hier volop zomer.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:57 schreef schaal_9 het volgende:
[..]
Dat is wel vervelend, kan dat benauwd worden.
Veel informatie opnemen in korte tijd... dat is wel iets waar mensen met ASS moeite mee hebben
Is het bij jullie inmiddels ook opgeklaard?
Ik had altijd gedacht dat iedereen voor een groot deel in beelden denkt. In veel situaties kan ik me ook niet anders voorstellen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:38 schreef Auti het volgende:
[..]
[..]
Dan zijn jullie zeker ook geen beelddenkers?
Ik ben alleen braaf als ik het met de regels eens ben of de argumenten wel kan begrijpen. Op de basisschool moesten we altijd in de pauze buitenspelen en ik vond dat maar onzin, dus probeerde ik binnen te blijven.quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:36 schreef Aleria het volgende:
[..]
Ik was (En ben eigenlijk nog steeds) veel en veels te braaf.![]()
Ik sprak ook vrijwel iedereen aan met u, en heb die neiging nog steeds tegenover mensen die ouder zijn.
Maar krijg het, bijvoorbeeld, ook niet voor elkaar om een kruispunt schuin over te steken, ook al staan daar in het centrum hier speciaal stoplichten voor, vertik het bijv. ook om door rood te lopen/rijden, ook al doet de rest van de mensen om me heen dat wel, snij vrijwel geen hoeken af door over gras te lopen o.i.d, etc.
En dat zie je dan weer terug in je artistieke talent.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:41 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik had altijd gedacht dat iedereen voor een groot deel in beelden denkt. In veel situaties kan ik me ook niet anders voorstellen.
Ik stond pas stil bij mijn gebrek aan beelden bij de diagnose-gesprekken.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:41 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik had altijd gedacht dat iedereen voor een groot deel in beelden denkt. In veel situaties kan ik me ook niet anders voorstellen.
Bijna een jaar getrouwd, ruim 5 jaar samen.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:02 schreef Nijna het volgende:
Hebben jullie een partner?
Ik kan me er zo aan ergeren dat hij niet in mijn starre ideeen mee gaat... We spreken af, kinderen om kwart voor 7 naar boven, als het dan 10 voor 7 wordt dan heb ik daar last van en ga ik lopen mopperen.
Komende week intake deel 2... tijdens het vorige gesprek had ik af en toe echt zoiets van: er komt vast niks uit. Terwijl ik bij sommige vragen echt zoiets had van: tja volgens mij scoor ik hier wel veel punten op voor ass... We zullen zien of er wat uit komt.
Nee, relaties zijn niks voor mij.quote:
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:17 schreef tijnbrein het volgende:
Hier geen partner. Wie weet komt dat ooit nog.
High five.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:45 schreef schaal_9 het volgende:
Nooit een relatie/vriendin gehad, denk dat 1 op de 2000 mensen van mijn leeftijd (32) in hetzelfde schuitje zit.
Mooi dat je pas beelden van personages hebt na het zien van de film. Voor veel mensen is dit juist iets waardoor de film tegenvalt, omdat ze al zelf een beeld hadden van de personages.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 18:51 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik stond pas stil bij mijn gebrek aan beelden bij de diagnose-gesprekken.
Heb ook pas beelden bij de personages in Lord of the Rings sinds ik de film heb gezien
Ja moeilijk te zeggen, las/lees veel fantasy en ik beleef wel plezier aan de verhalen (en in het geval van Discworld moet ik soms hardop lachen) maar ik zit er nooit helemaal 'in' ofzo.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:00 schreef Captain_Maximum het volgende:
Ik doe ook niet aan relaties. Vind het wel lekker in m'n eentje plus dat ik genoeg heb aan mijn vrienden.
[..]
Mooi dat je pas beelden van personages hebt na het zien van de film. Voor veel mensen is dit juist iets waardoor de film tegenvalt, omdat ze al zelf een beeld hadden van de personages.
Lijkt me trouwens ook raar om een boek te lezen zonder dat je er een beeld bij hebt. Hoe beleef je dan eigenlijk de verhalen?
Nee, heb ik niet, hoewel ik dat wel jammer vind. Ik kom in het dagelijks leven gewoon niet de juiste tegen maar erken ook dat ik er mijn best niet voor doe om andere mogelijkheden uit te puttenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |